Sverigetråden - Svenskt kött-upplagan

Attached: 1508956695528.jpg (560x560, 50K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6lHBmjOz1oc
alternativforsverige.se/bli-medlem/
alternativforsverige.se/bli-aktivist/
aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0E70LG/storsatsade-pa-integration--men-nar-invandrarna-kom-lamnade-alla-sven
youtube.com/watch?v=9MZjz_67Kpw
youtube.com/watch?v=lbFIPUUpp5o
twitter.com/NSFWRedditGif

youtube.com/watch?v=6lHBmjOz1oc

Attached: 40% of the vocabulary of Germanic languages predates Indo-European languages.jpg (850x478, 200K)

Gå med i AfS!
alternativforsverige.se/bli-medlem/

Bli aktivist för AfS!
alternativforsverige.se/bli-aktivist/

Attached: 1526935123235.jpg (1080x815, 91K)

>r-rösta SD även fast de är helt värdelösa och inte gör ett skit för de heter faktiskt Conny Åkesson som vanligt hederligt folk

lol, varför skulle jag vilja att vanligt folk ska styra? Politiker bör vara en elit, inte pöbel.

Attached: DchUmVBU8AAvEj7.jpg (963x1016, 67K)

Här kommer ett rödpiller:
AfS är inte ett mer radikalt alternativ till SD. Snarare tvärtom. SD är ett parti som härstammar från socialdemokratin medan AfS är nyliberaler och folk från (((Svenskt Näringsliv))) som spelar på korkade Connys patriotism för att lobba igenom nyliberala reformer.

Attached: sanningen.png (1282x946, 1.43M)

Jag om ett par år

Hoppas ni kommer ha kul i ekorrhjulet bland degenerationen, politiken och löneslaveriet. Jag drar

Attached: 53936ed2-dcba-427c-8b29-6b3aae25939d.c10.jpg (1024x768, 127K)

hej ficklampan, ska du jobba idag?

>e-en sån här stuga kostar bara typ någon tusenlapp d-det har alla råd med jag lovar

Axel................................ Bara ge upp din leftypol-kamp här för fan

>välgrundade motioner
>delta i debatter
ååh as tråååkit ju!

Attached: 1524438380672.jpg (640x800, 102K)

Åh han har inget hår och inga röster får!
Tittar på fittor och pattar som svänger men kuken hans den bara hänger!
Ja det är som att inget har hänt, FÖR KASSLERN HAN ÄR IMPOTENT!
FÖR KASSLERN HAN ÄR IMPOTENT!
FÖR KASSLERN HAN ÄR IMPOTENT!
Men när Hahne av sig tröjan tar, ja då blir kuken som en missil, FÖR KASSLERN HAN ÄR HOMOFIL!
FÖR KASSLERN HAN ÄR HOMOFIL!
FÖR KASSLERN HAN ÄR HOMOFIL!
Mellan autistiska tjut, då brölar han "DE SKA UT"
Med sin älskare Hahne bryter han alla tabun, men partiet det står kvar på nolla komma noll sju

>...............................
tillbaks till reddit för helvete

Attached: 1526854458195.png (931x480, 477K)

Jag har ungefär 200k på banken och kan tänka mig spara något år och ta lån

nepp

Attached: DbXsLWPVMAE7Up-.jpg (900x1180, 225K)

Inga belägg, bara konspiration

Attached: 1523250898632.png (1296x1458, 217K)

aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0E70LG/storsatsade-pa-integration--men-nar-invandrarna-kom-lamnade-alla-sven

>På ett sätt är det glasklart vad som hänt i Sorsele.
När invandrarna kom till den lokala fotbollsklubben lämnade svenskarna och bildade eget. Så nu finns det två fotbollsklubbar i en ort med 1200 invånare, en med afghaner och somalier och en med i stort sett bara infödda svenskar.
>Laguppställningen i IF innehåller enbart namn på utomeuropeiska invandrare. Laguppställningen i UF innehåller bara namn på infödda svenskar utom ett som tillhör en pojke från ett annat europeiskt land.

Är det kapitalismens fel, Axel?

>J-jag har brölat om hur jag ska flytta ut på landet men har inte kommit ett steg närmare
Han är en tragisk person, när han sitter där i sin dragiga mossiga stuga utan värme och el med döende grödor kanske han tänker om

Hur har du tjänat ihop dessa? Är det lån eller lön?
Och ingen kommer ge dig ett lån om du inte planerar att jobba av lånet så snabbt som möjligt. Sitter du bara ute i din stuga så kommer kronofogden att hälsa på.

ska komma och bränna ner din stuga

Mmm för du kan ju verkligen betala dina lån med din minimala icke-löneslavande livsstil.

wow ännu ett bra brev av den nedbajsade missfostertransan där han bidrar till trådens diskussion och inte bara uppmärksamhetshorar och bloggar om sitt värdelösa skitliv

Säger han och lägger ett redditjagjag för bokstavliga barn

Räcker inte långt. Du får inget lån utan fast anställning och var i vildmarken hittar du en fast anställning?

Attached: emilwill.png (2518x1024, 253K)

>dampus är skurtsupporter
ÅH NEJ NEJ NEJ KOLLA PÅ HONOM! NEJ NEJ HAHA HUR KAN NÅGON VARA SÅN

Jag kommer fortfarande arbeta, funderar på 50% till en början sen får vi se hur långt ner man kommer.

Var har jag sagt att jag ska till vildmarken?

Vi alla kan inte vara som dig dampus och få alla episka och fräscha jagjag från de tvåtusen jagjagsidorna du gillar på ansiktsboken

Några i tråden verkar JÄVLIGT rädda för att AfS ska bli ett sänke för SD

jag tycker de inte borde vara så oroliga, SD och AfS delar bara delvis väljargrupper. SD är lite "sossigare" och är bra på att locka till sig gamla vänsteranhängare, AfS är mer borgerligt och kan locka till sig traditionella högerväljare. Tillsammans kan de effektivt dränera såväl den traditionella vänstern som den traditionella högern.

>antifa
AFA heter det william
>kan få igenom sin politik på demokratiskt vis
Hehe mm

>d-d-d-d-d-dampus

Runkat av någon av gamlingarna du bytt blöja på idag?

Om du bara jobbar 50% så kommer nog banken inte ge dig ett lån.
Man lånar inte ut till någon som kommer ta ett sekel på sig att betala tillbaka det.

Du kommer inte att klara dig ett dygn mannen.

Det borde vara olagligt. Svennar måste integreras!

youtube.com/watch?v=9MZjz_67Kpw

>bekräftar att han är dampus med ännu ett dampusbrev
Du har inte tänkt på att försöka förneka dig själv på ett iaf. lite annorlunda sätt?

>>d-d-d-d-dampus
Japp. Det är dampus

Attached: 1446913113479.png (300x279, 36K)

Absolut, det finns bara en person i tråden som ogillar "flampan". Jävla dampus...

SD:s ursprungsidé med att vara ett "mittenparti" var att ta folk från både höger och vänster dock.

De ger lån till folk som jobbar deltid hela tiden, att man måste jobba fulltid är ett gammalt 90-tals jagjag. Kommer inte direkt vara svårt att betala av en liten stuga när jag redan lagt en fin kontantinsats

Jag kan också välja att arbeta 100% när jag tar lånet och gå ner efteråt, vi får se.

Det finns bara en person som är kroniskt arg över sötbrevare, är en skurtbrevare, skriver "d-d-d-dampus" och tjatar om flampan dock.

vafan skriver han?

Attached: 1482721743739.jpg (600x418, 27K)

du svarar alltid på samma hyperaggresiva sätt dock
rätt uppenbart när det är du

Attached: 6eeffc56c5407f7e54dd73f4bf384707.jpg (700x800, 288K)

Vad jobbar du som? Kommer du kunna pendla från stugan till ditt arbete eller ska du jobba hemifrån?

Jag och tjejen försökte ta ett lån på en miljon kronor, vi har 500 000 i handpenning och jag har ytterligare 1,5 miljoner i sparkapital. Men vi får trots det inget lån. Banken vill ha 40 000 kronor/månad i gemensam inkomst och då jag inte har konventionell inkomst och tjejen är mammaledig så fick vi inget lån.

Det är svårare att få lån än vad många tror. Bankerna vet om att en recession är runt hörnet och att många kommer att förlora sin inkomst.

Är det någon incel som fått psykbryt?

Attached: Beväpnad och hotfull.jpg (833x798, 221K)

Den nedbajsade missfostertransan:

>är 25 och bor hemma, varit NEET fram tills nyss men jobbar nu som bajstorkare
>ger bort halva sin lön till en transa över internet som blåste honom
>ska nu själv bli transa
>springer runt klädd i trosor och kjol och tror sig vara en tjej trots att han väger 90 kg och är ett nackskägg
>brevar bilder på sitt bajs och tror det är friskt

Mobba inte min fv flampan!

Attached: 1525712605792.gif (219x510, 1.75M)

>hahne kan inte svenska

har knappt ätit något denna vecka, kan jag glufsa i mig som en gris idag utan att jag dör?

Vill inte säga vad jag jobbar som p.g.a. dox men det är väldigt självständigt. Jag kommer kunna pendla

Nja det låter som skitsnack

Du är ju dum i huvudet om du tror en majoritet av tråden vill ha dig här. Bara försvinn ditt förbannade äckliga missfoster, du är inte välkommen.

detta, svart snopp är dyrt!

När ska det bli en liten Flampus egentligen? Kommer ni att spela in så vi andra får se det magiska ögonblicket?

Attached: 1515134698594.jpg (1631x1571, 85K)

tänk att vara så här jävla arg

Attached: 1162 - sSI6yWY.jpg (1533x961, 157K)

Detta stämmer. Det har jag tyckt är lite lustigt med AfS. De har helt tagit avstånd från SD:s typ av vänster+höger, treje-vägs politik. Deras ekonomipolitik tar upp hur viktiga företagsägare och entreprenörer är, och att välfärd ska vara beroende på arbete och sånt. De är rakt av högerextrema, där SD har varit mer populistiska i sin politik.

Det är inte lätt att föra KAMPEN på ett bildbräde för 2d-brevare.
HELL SEGER

>tråden diskuterar politik
>bajstransan kommer in
>allt handlar om honom igen

Döda honom snälla

Har Dampus börjat knarka eller har någonting hänt? Länge sen han var så här aggressiv

Attached: Batiatus_h1.jpg (600x424, 49K)

>dampus hatknullar flampan
f1jh1

Någon måste styra upp detta land

baserade bajstransan förstör dampus skurtbrevande

Attached: 1446991483998.jpg (444x430, 98K)

Måste man inte ha nått i säkerhet då? Jag var tvungen att vara fastanställd för att ta huslån men det gick bra även om jag inte var det bara jag hade dån säkerhet, som mina föräldrars hus eller nått.

*dabbar på ditt bajs*

älskar dig också
ja tänk va kul :3
sedan görs en sådan video där jag klär upp våran son som en tjej och träffar dampus efter några år
det blir jättebra!

Attached: Dd3z3nBU0AALqxs.jpg (1144x1200, 114K)

Men jag kommer ju ha fast anställning?

Fråga till bögäcklen som försvarar flampan, varför gör ni det? Är ni så desperata att en fet 25 år gammal transa är attraktivt? Axel gör väl det mest av politiska anledningar men ni andra?

PRATA OM AFS TACK

"Dampus" är ungefär 6 stycken olika personer

grrr dumma bögbrevare, tänker heema varenda en av er när jag får chansen! så for jag ser er så ska ni få smaka på grus! sedan så tänker jag hänga er upp och ner i ett rep från taket och använda er som min personliga boxningssäck tills ni tuppar av! sen när ni vaknar upp så ska jag göra tusen nålar för varje bögbrev ni gjort i tråden...
t. dampus

Attached: 1523805723505.jpg (268x265, 18K)

Snarare 2-3. Men en av dem ligger bakom majoriteten av alla brev.

>Nja det låter som skitsnack
Nej det är inte skitsnack. Vi ansökte den här veckan och fick inget lån.

Hon är fastanställd på länstinget och jag saknar konventionell inkomst. På grund av detta når vi inte upp till deras brytpunkt för att få lån som ligger på omkring 40 000 kronor i gemensam inkomst.

3 par på bussen som sitter och håller hand. TRE. Dom höll till och med han när de gick för att sätta sig.

Omringad av kärlek i total misär och ensamhet. Att sommaren skulle vara mindre deprimerande är ett jagjag.

Därför dem är så jävla bra

Du sa att du skulle ta ditt värdelösa skitliv när din internettransakille dumpade dig så jag undrar, vad fan gör du här fortfarande? Vad lever du för?

Då är det fixat. Jag behövde dock bara ta lån på 250k till mitt hus och det är vad connys gör för att köpa raggarbilar på daglig basis.

Du är jobbigare än bögen favä

du har verkligen den mest igenkänningsbara brevstilen, även utan bilder

*Landstinget

Jag har bekanta som tagit mycket, mycket större lån på samma inkomst som jag.

Skär öronen av "flampan" och bajsa på kroppen

Han lever för att göra dampus arg så att han åldras fortare och blir inkontinent så att han kan byta blöja på dampus inom en snar framtid

Attached: 1526275720349.jpg (255x176, 6K)

Jag tycker flampan är snäll och trevlig helt enkelt. Allt handlar inte om sex om man inte är en incel.

hur kommer det sig? har dålig svenska favä.

Hur skulle ni vilja tortyrmörda "flampan"? Jag skulle vilja göra det med hjälp av eld. Bränna honom levande sedan snabbt släcka. Adrenalinet håller honom vid liv. Upprepande gånger tills hans veka kropp till slut ger upp.

Fast då kanske lånet var för att förverkliga en affärsidé som banken trodde på.

Dampus....

vet inte riktigt, kombination av en feminin stil med orden och att du alltid använder punkt och små bokstäver

ALLA hans brev handlar om honom själv. Den värsta uppmärksamhetshoran i trådens historia. Vidrigt jävla narcisstiskt avfall till människa.

>tråden varje dag

Attached: 1527088964086.jpg (640x504, 33K)

Nej, det var till husköp

Jag ser knappast hur det skulle vara omöjligt att låna några hundra tusen när jag har en inkomst på 35 000

gjorde jag?
var nog mer en hyptotetisk grej för mig själv att fortsätta holla hoppet uppet i sådanna fall
du vet en sådan att "om jag inte får det här att funka så är det över"
men jag känner att jag kommit över det rätt bra just nu
det är ju sånna här brev som får folk på min sida lol

Attached: a2797601560917a8aefc083ca3c73234.png (1014x1352, 419K)

Visst, ifall man har en massa hat åt de senaste 100 åren inom svensk politik och arbetarrörelsens framsteg.

Låter bra. Skulle nog hänga honom över en lägereld och bränna tassarna av honom eller skålla honom levande

PRATA OM AFS

AFS
AFS
AFS

NU!

Du har förstört tråden för mig iaf. Nu lämnar jag. Kan vi göra en ny tråd på /sp/ eller något?

Men du sa ju att du skulle dra ner på att arbeta när du fått stugan.

Såg slutet på talet, ser från början nu. Mycket bra är det.

>feminin stil med orden
hur menar du? visste inte att man kunde vara feminin med sitt skrivande.

wew, det finns kvinnor som är lika störda som mig

youtube.com/watch?v=lbFIPUUpp5o