/mämmi/

Hyvä ruoka, parempi mieli -painos

Attached: ruoka.jpg (808x539, 60K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=PV1I4CkFG9E
youtube.com/watch?v=apJ0wiJiiFE
youtube.com/watch?v=gNVA0aD8J2I
yle.fi/uutiset/3-10253498
twitter.com/SFWRedditGifs

Ihan liian aikaisin

Attached: 1498655948482.jpg (649x621, 168K)

Pilalla

Why doesn't Finland have a cool king like us?
youtube.com/watch?v=PV1I4CkFG9E

Attached: 1528907047380.jpg (1280x720, 69K)

but we do

Attached: ovTFFTj.jpg (622x799, 63K)

oispa loli

>monarcucks

youtube.com/watch?v=apJ0wiJiiFE

that song is one of my guilty pleasures

You're a fun guy.

Kyssyttää. Mä oon nähny elämästäni jo aivan tarpeeksi ja edessä on vaan merkityksetöntä raadantaa ja kärsimystä. Mikä vitsi tässä enää on jatkaa elämistä? Kusipäävaistot vaan estää helpon itsemurhan.

Attached: 1516791109892.jpg (500x750, 55K)

youtube.com/watch?v=gNVA0aD8J2I

Ootteko muistaneet olla oma suihkunne?

Attached: 1528912051036.jpg (634x697, 56K)

töpörödött törpördögök! :D

Attached: töpörödött_törpördögök.png (658x565, 211K)

ei sitä tarvi etsiä syytä elämiseen vaan syytä itsemurhaan, eläminen kun tapahtuu ihan itestään vaistoja seuraamalla kun taaskin itsensä tappaminen menee täysin kaikkea luonnollisia haluja vastaan joten se vaatii todella hyvät syyt, joita ei ole

Moi
t. Pelkkä laastari josta tehdään nytkin meemi

Attached: 1528632574537.jpg (439x322, 97K)

juu

meitsi vasemmal ku kävin suihkus

Attached: meitsi kuvassa.png (1000x581, 1.15M)

no miks sit huomiohuoraat täällä?

Attached: 1525880891946.png (485x443, 25K)

do finns want to be part of the new american-oriental alliance?

No kun on syy itsemurhaan ja haluaisin tietoisesti kuolla, mutta vaistot ja alitajunta yrittä ylläpitää elämää ja tekee kaiken niin vitun vaikeaksi, että luultavasti päädyn vaan jatkamaan tätä kusista elämää vuosikymmeniä, vaikken oikeasti haluakaan.

Koska olen kännissä. En mä tällaista paskaa muuten postais.

Yes. If it's stronger than Russia.

PERKKELE!!!!!!!!!

Attached: fingolese males.jpg (3732x3400, 2.49M)

*SNAP*

Since chilitödö doesn't post here anymore, perhaps I could post this pic for you?

Attached: chilitöttö.png (827x470, 77K)

oon kattonu 10 vuotta vanhoi salkkareita pari tuntia tässä. nää on ihan hyvii

En ole ikinä katsonut Salkkareita. Mikä sarjassa muka on hyvää?

siitä on nii pitkä aika kun silisönttö postas viimeks että niitä jotka muistaa sen voi alkaa kutsumaan jo vanhahomoiks

annoin elämäni en kunnian vaan sinun puolestasi
ajassani ei ole ketään muuta

Attached: 1520893221369.png (689x473, 97K)

käärme syöjä~

>No kun on syy itsemurhaan
ei ole, oisit sen muuten jo ilmoittanut mutta tiedät että me tuhottais se ja sit et vois enää yhtä helposti valehdella itselles

Mikä muka estää ostamasta heliumtankkia? Taidat olla vähän tyhäm.

Attached: bigboss.png (1366x796, 1.25M)

Jos tahtoisit oikeasti kuolla ei "vaistot" tai pelko estäisi sitä. Ihminen pystyy kestämään kipua saadakseen jotain mitä haluaa, sä et vaan halua sitä mitä luulet haluavasi.

Risti-neuletut taulut on kyllä hienoja, johtuu varmaan pikseleistä.

Johan mä tuossa mainitsin sen syyn. En näe mitään syytä jatkaa elämää. Pelkkää motivoimatonta työntekoa ja päivittäistä raadantaa. Tästä eteenpäin tulee elämäni olemaan periaatteessa tätä samaa paskaa, josta en nauti lainkaan ja joka ei tule ikinä johtamaan mihinkään merkitykselliseen tai elämäntahtoa luovaan.
Töitä hengissä pysymisen takia, vaikka en välitäkään elämästä. Hauskimpana lisänä vielä se, että pelkästään kännissä välitän tästäkään tarpeeksi valittaakseni. Muuten on niin monotoonista, että hyvä kun käyn ihmisestä.

Nyt kyllä käy niin nillittäväksi, että suljen koneen.

Vammaset vaistot ja jotkut älyllisen mielen alla piilevät asiat, jotka yrittää pitää mua elossa. Jotain evoluution tuotoksia, joilla joskus ollut jotain merkitystä.

Itsehän olisin jo panemassa, mutta saa pelätä oletko joku mielisairas kannibaali joka on vartavasten ja kostonhimoissaan injektoinut itseensä tahalleen hiv-viruksen...

Puhelin toimii taas vähän paremmin kun heittelin ja annoin nyrkistä. Noin siitäs sait.

Nyymi toimii taas vähän paremmin kun heittelin ja annoin nyrkist. Noin siitäs sait.

Postasin ruottalaiselle langalle kuvan itsestäni enkä edes ole 100% varma onko se flampan = eppi... jee

Attached: 1383557415145.jpg (1174x1200, 547K)

what games do you guys play?

Attached: 1521473150994.png (671x519, 146K)

jaa oot taas se sama jätkä, teetkö tästä vinkumisesta viikottaisen et pitääkö varautua?
mie kumosin jo tuon sun naurettavan syyn, onnea yritykselle selitellä mitään, eläminen ei vaadi mitään syytä koska me ollaan jo elossa

eikä kukaan pakota sua töissä käymään, elä vittu rottana niin ei tarvi vittuuntua paskasta työstä

miksi kaljan määrä tölkissä lisääntyy jos sen jättää seisomaan? juon tyhjäksi kun se on kylmää mutta sitten tunnin päästä siellä on vielä jotakin

path of exile and hearthstone

*selittää nyymeille humalassa jotain sekavaa natseista ja kyrvistä*

Donkey Kong Country on SNES over and over. Nothing else.

No.

sul on muuten tän paikan toisiks paskimmat viestit

don't listen to this underage retard, nobody plays those

kun tölkki on kylmä tiivistyy sen sisäpinnalle kosteutta. tämä kosteus sitten valuu alas tölkin pohjalle.

älä tukehdu kyyneliis poika

lol
tried both of them a long time ago but didnt like them anyway

kunhan tiedotin siitä että sun kannattais panostaa vähän enemmän. etenkin lukemiseen.

mutta miks kylmän kaljatölkin ulkopintaan muodostuu pisaroita?

mä olen ihmiskunnan tiedonlähde, kaikki toimis 110% vaikken osaisi lukea sanaakaan, tärkeintä on että te tajuatta kuunnella mun viisauden sanaa

Kaljan omat kemikaalit aiheuttaa

joo mut sä oot aika tyhmä kun joskus yrität puhua asioista josta et tajua mitään

Sama tyty?

ymmärrän kirjaimellisesti kaiken, jos sä et jotain mitä mä sanoin tajunnut niin se syy on täysin sussa itsessäs

helmiä sijoille

Ok ollaan nyt ihan rehellisiä onko täällä oikeasti yhtäkään epäironisesti miespuolista nyymiä
transuja ei lasketa

Mulla on yli 10cm pitkä klitoris.

Tää paikka kuhisee äijiä... ärsyttävää kiima-ajan kamppailua ja vittuilua

Attached: 6745e5345f67578.png (954x668, 11K)

Se, kuinka paljon ilmassa voi olla vettä, on riippuvainen ilman lämpötilasta. Pienemmässä lämpötilassa vähemmän. Jos on vaikkapa sisällä 22 astetta ja kosteus 50%, niin 6 asteessa suhteellinen kosteus onkin 100%, eli jos tölkin ulkopinta on sen verran tai vähemmän, niin kosteus tiivistyy siihen pinnalle.

onko paha jos muistan kirjastokorttini kymmennumeroisen tunnusluvun ulkoa

Attached: yq10g6ga1uwy.jpg (619x850, 157K)

jaa ok
joo

Satavarma autismi.

yle.fi/uutiset/3-10253498
>Lontoon poliisi pidättänyt Suomen kansalaisen epäiltynä terroristisen teon valmistelusta – ulkoministeriö vahvistaa pidätyksen
Eiks meillä ollut joku /mämmi/läinen briteissä? Mitähän vittua se nyt on mennyt tekemään.

Attached: gondola.png (747x491, 18K)

how do I get a finnish gf?

Huomioi "Suomen kansalaisen". Selvästi kyseessä neekeri, tai tekstissä olisi "Suomalaisen".

Attached: 1528492403276.jpg (1280x720, 80K)

Give a woman a necklace of cinnabar and phosphophyllite.

Jos se oli valkonen mies niin menossa teilaamaan afrikan-miehiä. Näillä viestintä konsteilla olisi myös aika kätevä kadottaa yhteiskunnalle haitallisia ihmisiä noin ihan muutenvain

be black

Miks mulla on kova halu ja pakko saada sut lusikkaan?

Neekerihän se siellä

Olet kannibaali.

Tai sitten pidän söpöistä hissukoista :0!

Tai sitten sait aivan väärän kuvan, koska olet sika. Ei se ole vaikea muistaa jos on vain sattunut olemaan esim. Suht helppo numerosarja.

Kannatan kyllä enemmän tuota kannibaalihypoteesiä. Pakkomielle nyymin saamisesta lusikkaan tukee myös tätä olettamusta.

Mitä vittua, nyymi lainas mun suihkua ilman mun lupaa ja nyt se on panemassa kaikkia mun naissukulaisiani

Nyymi on panomie, katos. Et voi rajottaa sen libidoa tuolla lailla. Sukulaiset, rönttönen ja vaimo, kaikki. Nyymi panee jokaista tahdoit tai et.

>glom

Attached: 1494590719984.jpg (500x499, 68K)

Itehän olisin mukana panemassa

Mielikuvitteelista penentaa ei lasketa.

That's not a Finnish word, you pillock. Christ have you made a fool out of yourself right now. What would your mother say if she knew?

Miksi suomalaisten langat ovat aina täynnä toisilleen vittuilevia jonneja ja myötähävettäviä pellejä? Muiden maiden omat langat ovat huomattavasti comfympiä

Lähiöseudulla afrikan-miehet oli tarjoillut 100e joillekin teineille eikä olleet suostuneet kyytiin? Ihan helvetin outoa siihen nähden kuinka typeriä nuoriso on.

she would be happy that I am making friends.

Friends? What friends? We don't have friends here in /mämmi/ and we sure as hell don't take kindly to strangers who do.

En viihdy itsekään täällä.. :D mutten halua opetella mitään satunnaisia kieliäkään, koska en todennäköisesti tarvitse niitä koskaan.

Neekeri

>comfympiä
Ja sä ihmettelet miksi ihmiset vittuilee sulle.

Lukiojonnejen pitäisi pysyä poissa mämmistä.

Voit yrittää jos se on sun lempi gripe

love these

Jep mulla nyymi lainas jämäkkää kädenpuristusta ja vei jokasen työpaikan 10 kilometrin säteeltä.