lätkäbööna -painos
/mämmi/
oispa loli
Oispa talvi
tää jäbä päätyy vankilaa viel joku päivä
oho
how do I get a finnish gf?
jospa nyt kuitenkin nautittaisiin lämmöstä vielä hetki
1. Be Russian, estonian or karelian.
2. Cross the border.
Miks täällä on näin aktiivista? Haluan tulla töistä nauttimaan hiljaisesta mämmistä
Hyvä läppä.
yläasteen kesäloma
Hiljaisuus laskee aina kahen jälkee.
>t. jonne amiksen ekalta
Kai ryssät aina muutaman petturin jostain löytää ja loput on jotain homoliittoja turvapaikan toivossa. Suomalaiset ovat ihmisiä hyvine ja pahoine puolineen. Oli meillä jopa O.V. Kuusinenkin. Yleistä 20/25000 ei kuitenkaan ole.
oispa poju
*herättää nyymin*
Mistäs muuten johtuu tää jääkiekko/jalkapallo riitely?
samasta syystä kuin kaikki makuasioista riitely, ihmiset haluaa kuulua ryhmään jota yhdistää joku tyhmä paska asia ja sitten hehkuttaa kuinka he ovat valinneet sen parhaimman asian ja muut on paskaa
Looks like some autistic screeching. I won't translate that.
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
OH NO NO NO
Nyt se alko
kylläpäs tuli paljon ruumiita, koska suomessa?
ryssä
Perustettu neekeripostaaja
muistakaa laittaa yövalo päälle niin saatte nukuttua paremmin =)
Чyхoнeц
пидop
Onko Drakengard mistään kotoisin
japanista
Vedän sua turpaan vitun vitsiniekka
Ensimmäinen ja kolmas eivät ole peleinä kovin hääppöisiä. Toista ei ole olemassa.
Juoni ja hahmot ovat molemmissa "vähän" outoja.
en ole hevonen joten et pysty koska mulla ei ole turpaa
suomen ainoa virallinen kieli pitäisi olla englanti
ei suomesta tai ruotsista ole mitään hyötyä
Miks enkku? Sehän on aika oksettava kieli, jonka ainut hyvä puoli on levinneisyys.
No ok tapan sut
Nielen kinnasta
oispa poju ;_;
mulla ei ole elämää joten et voi mua tappaa
>jonka ainut hyvä puoli on levinneisyys
juuri sen takia, kaikkien pitäisi puhua ensisijaisesti lingua francaa
Ette tule ikinä kokemaan teinirakkautta.
harmittaa, mutta ei harmita onneks
Mun persettä kutittaa
>lingua franca
Ai ranskaa? juu
Persesyöpä.
t. noitatohtori nyymelä
Miks jotkut ihmiset välittää jostain frameratesta ja resoluutiosta niin autistisen paljon?
Oon kokenut molemmat 5fps/hyvin matala crt-näytön resoluutio ja sitten toi 144hz/4k resoluutio/99999fps eikä toi jälkimmäinen oo edes sen arvoinen mun mielestä
mutta silti nää mieslapset tuhlaa kaikki säästönsä että saa jotain pari framea lisää
vihaan näitä "ihmisiä" jos sellasta roskaa edes voi kutsua ihmiseksi
PUBG on ihan mahotonta pelaa kunnolla alle 60 fps. Siinä pelissä ratkasee ees normi stabiili määrä framei ihan saatanasti et osut keheekä ennen ko ne lahtaa sut.
Sama mutta perseen sijan se on mun terskassani
Näin unta että olin jonkun nyymiradion juontaja ja tein livestream juttua jotain 14v pikkutytöstä joka oli jo 6v karannut kotoaan ja elänyt kaikki vuodet hikkynä metsän keskellä. Sit kaikki nyymit kommentoi mun nyymiradio-livestreamin kommenttikenttään kuinka ne ovat valmiita maksamaan suuria summia sen tytön neitseellisyydestä
aamuöinen ripuli
oispa
Huomenta nyymit!
Kylläpäs nyt pierustaa kovin
Ompi hiljasta.
Pakko kiljasta
Himoitsen lasta
youtube.com
KUVITELKAA
se on jännä miten kauniilla naisilla on usein semmonen persoona joka sopii tosi hyvin rikkainen miesten persoonan kans niin että ne rakastuu tosi voimakkaasti
Kuvassa anthony bourdainin leski? Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä.
Ainakun luulee, että tytyt on fiksumpia näkee jotain tällaista ja muuttaa käsityksen asioista taas täysin. Vaikka eihän rikkaiden ympärillä kyllä kuljekaan kuin nämä lokit eikä uutisoida yleensä normoista.
kuinka helposti jaksatte nostaa itsenne ylös tietokonetuolin käsinojista?
Ei ole käsinojia, mutta helposti tukemalla/ponnauttamalla käsistä penkistä
ei rasisteja mämmiin
ei rasisteja minnekään
(paitsi pimppiini koska itsevarmat ja vakaumukselliset miehet kiihottaa)
En jaksa enää...
Näin sit unta että söpö poju nappasi mut kainaloon, paijasi ja pussasi. Tuntui höpöltä. En oo kyllä aiemmin uneksinu pojista
öitä..
mihinköhän keskivertonyymi sijoittuisi?
iltalehti.fi
Vaik onki vanha teko niin...
Runkkukäsi vai toinen?
>Ahmed ja Halima
hrmph
>combined grip strength
Eka kerta pitkään aikaan kun nimiä julkaisee ja olettaen että ranskalaiset olivat silloin vielä ranskalaisia... jaahas
Kiisupoju...
Rakastan sua...
*kehrää*
Rakastan vaan kiisupojuja niin paljon eikä mulla oo muita ;__;
Pitää aina bongata nimet ensin nyymi hyvä
"ihan mahdotonta pelaa"
tuo vitun kirjoitustyyli, etkö sinä oo se narkki joka pisti koko omaisuutensa johonkin lol näyttöön tässä joku tovi sitten kun kuvittelit et se täyttää aukon sun sydämestäs?
oispa edes yhden yön sun kaa lusikassa...
hagrid näyttää ihan meksikolaiselta
Ootsä velho harri? :D
En? Mul on kaks Dellin näyttöä joihin oon tyytyväinen ja rahaa löytyy.
oispa big mac ateria zerolla ja yks tuplajuusto
tää ja mielummin valkoisten tekeminä kun ei tiedä mitä sirppisoluanemian kaltaisia juttuja niillä afrikan-miehillä virtaa suonissaan.
Olettehan te jo kaikki festifiiliksissä ja päässeet jo siihen kesäiseen neitseellisen festi pillun makuun?
youtube.com
youtube.com
eikö olis kivaa?
ei?
*voimistelee ettei tule raiskatuksi*
mikä on..?
Mikä näistä ootte?
Mitkä on mahdollisuudet että äsken lähtenyt postipaketti saapuu turusta lappeenrantaan tän päivän aikana
Paketit lähtee liikkelle joskus 17-18 aikaan ja ajetaan yön aikana kaupunkien välillä
tilasit polvisukat?
Nyt kokonaan heränneenä täytyy sanoa että oli jännä uni. Olin jossain metsän keskellä puumajassa jossa jollain ihmeellä oli kamiina ja tv kahdestaan sen 14v söpön tytön kanssa ja yritin haastatella sitä tytyä sen merkillisestä elämästä samalla kun nyymit pistää kommenttia siihen tv näytölle kuinka ne haluaa viedä sen viattomuuden naimalla raivokkaasti takaapäin.
Loharidildon ja nallekarkkeja
???
Uusi koulu koska en oo mikään vanha ykä muinaisreliikki xd
Nyt on hyvä aika mennä nukkumaan
asutko jossain kiinassa vai unirytmi päin helvettiä?