/nederdraad/

nacht-editie

Attached: nacht.jpg (1024x682, 42K)

Other urls found in this thread:

allposters.nl/-sp/Welkom-op-het-feest-Poster_i4324620_.htm
allposters.nl/-sp/Coffee-Drinks-Art-Print-Poster-Poster_i9734033_.htm
allposters.nl/-sp/Despicable-Me-2-Many-Minions-Poster_i14337031_.htm
staatsieportretten.nl/staatsieportret-ingelijst-ROY002.html
youtube.com/watch?v=MiBDMfoeWUc
youtu.be/lSBBv43iQGg
twitter.com/SFWRedditImages

moord

dood

riv nederdraad

2002-2018

flikkers

Waar?

hoi

ga eens slapuh

>hij gaat slapen om 3u

lmke @ jouw leven

ja want ik heb een belangrijk en normaal leven. Ik moet morgen vroeg opstaan om mijzelf voor te bereiden om een interessante werkdag.

Grote jongen

Makkers, ik ben in Amerika. Al ruim een half jaar. Ik heb schoon genoeg van deze angelsaksische honden, ik mis Nederlands gezelschap. Gelukkig keer ik binnenkort weer terug, tot die tijd houden de nachtedities van Nederdraad mij op de been.

Wat doe je daar

Beetje onderzoek doen. Hebben veel geld hier waardoor ik coole experimenten kan doen die in Nederland niet kunnen zonder failliet te gaan.

Academisch onderzoek?

Jazeker! Aan MIT. Verder kan ik er helaas niks over kwijt ivm anonimiteit, het is vrij makkelijk om ons lab te vinden als ik over de onderzoekslijn vertel.

>MIT

Prestigieus hoor. Wanneer kom je naar huis?

Over een maand of twee. Maareh ik ga slapen! Veel plezier nog in de laatste uurtjes van de Nederlandse nacht.

Okie, welterusten.

>2018
>mensen geloven nog steeds internetverhaaltjes zonder bewijs

nieuwflikkers

Hou je bek rooie

bots

>normaal leven
>om 4 uur nog wakker

>wie ben jij
>je hebt een vlotte spontane babbel
>empathisch vermogen
>grote dosis humor
Ik haat solliciteren.

Ik heb de perfecte sollicitant gevonden.

Attached: spongebob-squarepants.jpg (900x470, 236K)

Solliciteer eens op wat anders dan verkoper.

Goedermurge

Goedemorgen!

Attached: CFOB - 1C.jpg (1280x1280, 332K)

Fucking gebaseerd

Attached: 23456776.jpg (400x400, 121K)

Ik wil mijn studentenkamer leuker maken met posters en een schilderij. Iemand suggesties van allposters.nl?

allposters.nl/-sp/Welkom-op-het-feest-Poster_i4324620_.htm

Beter dood dan rood

allposters.nl/-sp/Coffee-Drinks-Art-Print-Poster-Poster_i9734033_.htm

allposters.nl/-sp/Despicable-Me-2-Many-Minions-Poster_i14337031_.htm

Goeie keuze!
Manmanman

>Niet je eigen schilderijen schilderen
>Niet per jaar een zelfportret laten maken

Ik haat normies zoals jou.

Attached: 36264526453.jpg (540x810, 124K)

>zelfportret laten maken
Wat bedoelde hij hiermee?

Attached: 1527943012851.jpg (1545x2000, 505K)

posters van je favoriete band als een echte tiener

staatsieportretten.nl/staatsieportret-ingelijst-ROY002.html

Ineenkrimpwaardig

Ik ben student ik heb niet veel te besteden

Ik vind Eva Jinek toch zo'n lekkerding zeg. Tering.

Geef me een (jij) als je het er mee eens bent.

Attached: images3.persgroep.net.jpg (694x450, 63K)

Attached: b1e5fc774f1c8ad56c51fef47c7eaae1.jpg (379x499, 27K)

Landverrader

>Een paar inteelttokkies geld geven uit mijn belastingcentjes omdat hun familie zichzelf koning en heersers verklaarden na de oorlogen
Nee dank u

Attached: fd110d96a84ae3fa195abd618038d8e6--soccer-fans-football-fans.jpg (640x816, 69K)

Ik kom

Terug in de dag hadden we geen koning, alleen stadhouder. Later toen Napoleon een keizer werd en zijn familie ging benoemen als koning kregen wij een koning. De broer van Napoleon vond dat iemand van Oranje de koning moest zijn van Nederland en niet Bonaparte.

Stel je eens voor dat je dit soort troep op je kamer hangt en denkt dat je een goede muzieksmaak hebt

Attached: norm.png (716x846, 622K)

...

Daar zit ik inderdaad nu ook op ja

>debiteurenbeheer 3 uurtjes op een dag open
>van 9 tot 12
>bel ze om 9:30
>sorry we zijn op dit moment erg druk. De verbinding wordt nu verbroken
>geprobeerd tot 11:10 te bellen
>uiteindelijk klantenservice gebeld om te vragen of ze mij kan doorschakelen
>"Ja ze zitten in een bijeenkomst, probeer morgen opnieuw"

kankerkankerKANKERservice

heeft mij verneukt, ik heb geen favoriete band/artiesten meer. Iedere artiest/band heeft namelijk wel een nummer of album dat minder is dan de rest, of ze zijn niet meer in leven.

Je moet niet vergeten je eigen mening te hebben hè

ik kon niet slapen het was te warm en mn nagel deed neukende pijn en ik had een afspraak vandaag

/mu/ is tegenwoordig echt saai. Vroeger werd er nog gepraat over veel verschillende soorten muziek van veel verschillende genres en paalde mensen lijsten en diagrammen van wat zij beschouwde als "essentiële albums" in hun genres waardoor je heel makkelijk nieuwe muziek kon vinden om te luisteren. En als dat niet genoeg was had je altijd nog de deeldraden. Tegenwoordig praten ze alleen maar over welke 5 nieuwe albums op dit moment hip zijn.

waar vinden jullie nieuwe/oude muziek om naar te luisteren?

>waar vinden jullie nieuwe/oude muziek om naar te luisteren?

rechtstreeks van de straat

youtube.com/watch?v=MiBDMfoeWUc

AAAAHAHAHAHA
WAT IS DAT TEGENWOORDIG DIE RAPPERS DURVEN NIET TE ZEGGEN WAT ER IS

Attached: moneytotdedood.jpg (499x499, 123K)

Heerlijk weertje vandaag. Waarom kan het de rest van de zomer niet ook zo zijn?

Attached: Screenshot_20180710-121147.png (1080x1920, 1.42M)

sint Nicolaas

het is een schijtzomer als het de hele zomer dit weer is

>weer op mijn flikker gehad op mijn werk
>omdat ik ziek ben om te werken
>mag met tandpijn werken voor een loontje onder minimum
>terwijl 'mensen' die hier nog geen dag van hun leven zijn geweest alles voor niks krijgen en hier nooit een dag zullen werken

Wat doen we aan die kut krakers in gemeente Amsterdam? Ze hebben zelfs een groepje 40 jarige vrouwen die hun lul letterlijk rijden en boodschappen voor hun inkopen.

Ik zou willen dat met een grote groep hun goed in elkaar mochten meppen, maar dat is jammer genoeg wel illegaal.

>Ik zou willen dat met een grote groep hun goed in elkaar mochten meppen, maar dat is jammer genoeg wel illegaal.
Volg je dromen user. Laat je niet tegenhouden door de hoge heren in Den Haag.

geen mens is illegaal.

Attached: george.jpg (1160x629, 217K)

Je moet voor jezelf opkomen. Ik zie teveel mensen die zich te makkelijk over hun heen laten lopen als werknemer.

Al toen ik vroeger vakkenvuller was kwam ik om de week klagen bij de baas dat ze uren verduisterden, me teveel werk geven voor 1 persoon en ons te lang lieten overwerken. Dat heeft me zeker geen contract verlenging opgeleverd haha.

Zoek op wat de favoriete bands/artiesten zijn van bands/artiesten die je zelf goed vindt.

>Verneuk generaties lang je eigen land van herkomst
>Ga naar een ander land omdat ze shit gratis geven
>Is niet gelukt en je moet weg
>Luisteren niet en gaan bij mensen inbreken.
REEEE NIEMAND IS ILLEGAAL

Heb niet zin in een notitie op me strafblad (Zeker weten dat het meetelt als een haat misdrijf). Misschien als alles bijna verloren is neem ik een paar van die monsters mee.

>Luisteren niet en gaan bij mensen inbreken.
Maar dat is niet hun schuld, dat is de schuld van de wet. Als het aan de wet ligt is kraken gewoon toegestaan.

Als nou de wet zegt "wij komen je neerknuppelen als je illegaal een woning betreedt en daarin verblijft" hadden we nu geen krakers gehad.

Ze maken misbruik van de wet. Ze kraken een pand en als ze horen dat ze eruit moeten pakken ze weer een nieuw pand.

De knuffelgemeente doet er geen kut aan terwijl ze dit al jaren doen.

Ze maken gebruik* van de wet.
Weetje waarom de gemeente geen kut doet? omdat het gewoon mag.

Wat doe je van werk?

>houdt van een uitdaging
>geen 9-5 mentaliteit

Attached: 34c43b697d8a17730aad49717cf4936b.jpg (200x193, 4K)

Maar in het geval van We are here zijn hun daadwerkelijk uitgeprocudeert en hebben ze geen recht meer om in Nederland te blijven.

De kraakwet is ook de domste wet ooit.

>je bent proactief en kan "out of the box" denken

Nou dien een voorstel in om de kraakwet aan te laten passen zou ik zeggen.
Als ze geen recht meer hebben om in Nederland te verblijven, waarom zijn ze nog niet uitgezet?

rym of YouTube. Maar meestal luister ik naar dezelfde albums als dat ik op de computer of mp3 speler heb staan

schrijf tekstboekjes voor de middelbare school

Omdat Nederlands knuffel beleid mensen vrijwillig het land laten vertrekken wat ze natuurlijk nooit doen.

>Omdat Nederlands knuffel beleid mensen vrijwillig het land laten vertrekken
Dat is niet waar, na een bepaalde tijd wordt je simpelweg vastgezet.

En toch pakt niemand we are here op.

Wat een harteloze smerige reactie. Illegaal en uitgeprocedeerd. Dus daarom maar terug naar je eigen land en crepeer daar maar. Als wij maar geen last van je hebben.

Probeer je eens voor te stellen om in een land te moeten leven zonder enig vooruitzicht voor jou en je familie. Dat de regering niet meewillend is maar corrupt en rancuneus naar de burger toe. Wat voor leven heb je daar dan? Elk weldenkend mens gaat liever naar een land waar ze een menselijk bestaan kunnen hebben.

Ik schaam mij als mens voor jullie kortzichtigheid.

>Denken dat dat in Europa kan
Oke rabbi

>dan moeten wij ze maar allemaal opvangen in plaats van dat ze zelf verandering aanbrengen in hun land

Ok

Wie herinnert zich sokpopneger nog?

youtu.be/lSBBv43iQGg

>Probeer je eens voor te stellen
Ik haat dit soort stomme stroman argumenten. WIJ ZIJN NIET HUN. Die kut buitenlanders verneuken ons hele land en we moeten ook nog moeten betalen omdat hun hun eigen land al verneukt hebben.

Ik denk niet aan individuelen, ik denk aan de meerderheid. Beter hun nu dood, dan wij in de toekomst.

>lol eerst doe ik of ik voor ben
>dan doe ik of ik tegen ben
lolo lo lo lo ll ol !!1

De leden van We Are Here komen niet uit Europa.

De burgers hebben geen invloed op het politiek systeem. Als je een beetje moraal hebt dan vang je ze inderdaad op. En je mag me best quoten hoor.

>hun families
het zijn letterlijk alleen mannen tussen de 18-30

Want jij kent het politieke systeem daar?
En wat als ze allemaal hier komen? Hoeveel extra druk is dat op het Zorgstelsel en de verzorgingsstaat? Waar gaan we dat extra geld vandaan halen en hoe is het überhaupt haalbaar om mensen van zo'n verschillende cultuur en gedrag hier te halen in de hoop dat ze integreren. Ik ben helemaal voor het opvangen van asielzoekers maar wel echte asielzoekers die nergens anders heen kunnen. Opvang in de regio lijkt me toch beter.

Gelukkig bepaal jij niet wie wel of niet welkom is, maar de wet. Nederland is een multicultureel land, wen er maar aan want het zal nog lang niet veranderen.

>We zijn multicultureel
>Je mag dus niet tegen andere mensen zijn als ze hier ongewenst komen om gewoon een uitkering te trekken
Ok

Je praat als een 40 jarige groenlinkser. We willen verkomen dat Nederland Brazilië 2.0 wordt, dus dan moeten we vooral dit soort domme figuren buiten houden.

Multiculturalisme bestaat niet. De Nederlandse cultuur en wet is nog steeds dominant. Er zal altijd een dominante cultuur zijn, meerdere culturen werken gewoon niet samen.

Vluchtelingen sympathisanten zijn ook aan de beurt voor de schandpaal als Fascisme terugkeert.

ik ben geen echte man ik verdien geen vriendinnetje ook al wil ik dat wel dit is het lot van de klein geschapen loser verloren in de genetische loterij

Attached: 1531089568710.jpg (700x933, 124K)

Minimum loon moet gewoon omlaag, dan stoppen de blankies met werken want dan verdienen ze te weinig. Dan kan de zwarte man gewoon werken, hij zeurt niet, hij is blij dat hij werk heeft.

Jullie zijn dom. De enige reden waarom ze hier verblijven ondanks dat ze zijn uitgeprocedeerd is omdat ze hopen op een generaal pardon, niet om ons te pesten.

>Er zijn mensen die niet hebben geleert van de verenigde staten en Brazilië en zonder problemen mensen willen binnen laten

Op een dag zou je willen dat je geluisterd had.

zo ga ik je dus niet vergeven he