/danmarktråden/

Attached: XBGzSCt.jpg (4212x2122, 739K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=NONnUBKcNZI
youtube.com/watch?v=kP15q815Saw
youtube.com/watch?v=bHRGB3Kr7Ic
projectgorgon.com
twitter.com/SFWRedditImages

youtube.com/watch?v=NONnUBKcNZI

Jeg er blevet mere syg..

Attached: sad2.jpg (540x540, 42K)

Tid til en ostemad

Dårlig tråd

Attached: 1521852596751.png (512x447, 216K)

Jeg spiller WoW igen

Har jeg faktisk også aftalt at jeg skal begynde på her de næste par uger.
Jeg loggede ind da der var en gratis weekend her for et par uger siden, spillede 5 minutter og gik ud igen.

Hvad realm og faktion? Jeg har brugt de sidste par måneder på at tjene guld på en pænt chill måde 5-10 minutter hver dag
Har 6 millioner guld og en del tokens sparet op nu, vil gerne kobe det store brontosaur mount næste expansion og det koster 5 millioner

Attached: brutosaur.png (1000x590, 458K)

Gode cifre

Hvad er folks holdning til afkriminalisering/legalisering af cannabis?

youtube.com/watch?v=kP15q815Saw

Har 999 forskellige karakterer på 999 forskellige realms.
Men mener at min vennegruppe spiller alliance på Outland.

>har 6 millioner guld
Hold da kæft, jeg har aldrig haft over 100.000, tror jeg. Der er da vidst gået inflation i den.

De fleste mennesker er bare dårlige til at tjene guld
Bare at have en karakter i max level med en specifik quest-række gennemfort giver dig 150k guld passivt per karakter
Det er skudt i hovedet at folk stadig ikke har lommerne fulde af guld

>150k passivt
Det lyder voldsomt. Har ikke rigtigt spillet siden WOTLK. Cataclysm var den expansion der odelagde det for mig.
Brugte dog en del tid i Cataclysm på at botte og sælge guld på nettet.

Problemet er at blizzard langsomt har skruet op for guld rewards så folk foler at de får mere i en ny expansion end de gjorde i den forrige
Det betyder at langsomt er alting blevet meget dyrt så med mindre blizzard giver casuals en stor portion passivt guld kan casuals ikke have råd til at kobe noget som helst
Ret sikker på at blizzard har givet op på at fixe WoWs okonomi

Hvor meget koster de der wow tokens i guld, så?
Og hvor spiller du samt hvad faction?

Spiller primært Kazzak Horde men også Magtheridon alliance og Ravencrest alliance
Wow tokens som er 20€ værd koster 334k guld i skrivende stund
De kan bruges til mere spiltid eller bare blizzard account balance
Jeg bruger det bare til spiltid så jeg ikke behover betale for at spille, da jeg skulle betale fra måned til måned fik jeg stress over om jeg nu også spillede 'nok' i forhold til hvad jeg betalte, folte jeg spildte mine penge hvis jeg tog en uge uden at rore spillet, nu er jeg pænt lige glad eftersom jeg bare bruger guld til det

>WoW i 2018

Attached: 1447966121723.jpg (258x195, 11K)

Der er stadigvæk intet MMO der er noget værd udover WoW.

Mythic+ og Raiding med venner er altså sjovt

Attached: [HorribleSubs] Darling in the FranXX - 04 [720p].mkv_snapshot_16.50_[2018.04.13_16.09.37].jpg (1280x720, 89K)

>Darling in the Franxx
Den blev godt nok dårlig henimod slutningen, synes jeg.

Enig
Episode 1-13 og så 15 var fint, 14 og alt efter 15 var lort

WoW er desværre heller ikke noget værd mere.
og hvis det eneste i ens MMORPG, som er noget værd, er raiding, så er det sgu et dårligt MMORPG.

>og hvis det eneste i ens MMORPG, som er noget værd, er raiding, så er det sgu et dårligt MMORPG.
Mythic+ er ikke raiding
Jeg syntes lategame PvE content med venner er sjovt i WoW, glæder mig også til classic servers

har lige lavet koldskål

jeg ved godt, at mythic+ ikke er raiding, men min pointe er, at hvis det eneste, som er noget værd i spillet, er noget af det sværeste lategame PvE, så er det ikke et særlig godt MMORPG.
ok smager det godt

youtube.com/watch?v=bHRGB3Kr7Ic

>ok smager det godt
jeg lader det lige kole lidt mere i koleskabet
det bliver lidt lunkent imens man laver det og jeg foretrækker det helt koldt

Old school MMORPGs er dode. Jeg gider ikke sidde og være sur over at moderne WoW ikke er ligesom gamle WoW. Jeg har det sjovt med det nye WoW og jeg glæder mig som sagt også til classic, det er to meget forskellige oplevelser men syntes begge er sjove. Moderne WoW minder mig mere om diablo end noget andet.

de kunne lave menuen til en lobby, hvor du invitererer dine venner til en gruppe, og så vælger I en aktivitet fra en liste.
det ville nok stadig være det samme spil som nu.
sikke et fedt MMORPG.

Hvorfor er UPS bare så meget mere baserede end P*stNord?

det er de heller ikke.
sidst jeg skulle have noget leveret af UPS, kom de bare ikke, og status på pakken blev bare, at jeg ikke havde været hjemme, da de forsogte levering.
jeg ringede så til dem og fik at vide, at adressen var forkert skrevet (det kunne jeg konstatere var logn, da jeg selv hentede pakken dagen efter).
og så provede hun at få det til at lyde som om, at de havde gjort mig en tjeneste ved at aflevere pakken i en butik, så jeg selv kunne hente den.
tak for det UPS. hvorfor ville jeg dog have en stor og tung pakke leveret til doren.
selv Post Nord kan finde ud af at levere til doren.

Jeg har aldrig haft problemer med dem. Det er rart at de også selv samler pakker op hjemme hos en selv. Jeg satte at de måtte komme imellem 13 og 15 i dag, og vupti; der var de.
Postmændene er også altid flinke og snaksaglige, modsat dem fra PostNord der virker til at hade deres liv.

jeg fik også hentet en pakke af dem ugen efter (garantisag hvor fabrikanten sendte mig noget nyt, og jeg skulle sende det defekte tilbage).
UPS kom uden problemer og hentede min pakke, selv om adressen var identisk med den, som de skulle levere en pakke til en uge tidligere (husk på at telefonsoen havde fortalt mig, at den var skrevet forkert).
alle fragtfirmaer er dårlige

derudover kan jeg fortælle, at både Post Nord og GLS kan finde ud af at levere til adressen

har du gjort din curve og mage towers?

kan godt lide det pga. skattepengene det ville tjene, og det ville være sjovt nok at prove det med nogle af kammeraterne

det kan jeg fortælle at UPS også kan
GLS har det dog med at skrive til mig at pakken er leveret til en pakkeboks, men faktisk levere den til en anden

jeg sagde jo også, at de alle sammen er dårlige

Provede lige en af de der siden de var på tilbud. Ikke særlig god favæ.

Attached: Red Bull Cola.png (800x800, 588K)

Et Folk kan kun levende forsætte sin Bedrift, når dets Ånd, Dets ejendommelige Livskraft, er ovet det og virker i det.

Nu vi snakker om post så fik jeg engang en pakke leveret med Fedex. Det kræver man aftaler en dag med dem hvor de kan aflevere, men de kan ikke sige hvornår de kommer så man skal være hjemme HELE dagen for at være sikker på at få sin pakke. Og de leverer selvfolgelig ikke i weekender så hvis man ikke har en fridag så er det bare ærgeligt. Desuden har de kun 2 lagre i Danmark så man kan ikke bare selv hente sin pakke på posthuset eller i en kiosk tæt ved en.

Ultimativt dårligste pakkelevering jeg har provet.

>Cataclysm var den expansion der odelagde det for mig.
Dette. LFR var en stor fejltagelse.

Attached: vomit.gif (416x410, 876K)

Attached: worldofwarcraft.jpg (1664x245, 161K)

Attached: saddd.jpg (600x800, 47K)

>Spiller primært Kazzak Horde men også Magtheridon alliance og Ravencrest alliance
Vi har i det mindste Ravencrest alliance til fælles.
Hvordan tjener jeg penge ordentligt i WoW? Jeg vil være millionær.

er lige kommet hjem fra Min teori prove
bestod med 2 fejl

tillykke user.
måske burde jeg også starte til korekort en dag

tillykke da

tak

Ja, klare lige nogle enkelte mage towers jeg mangler lige nu men ellers har jeg alle dem jeg gerne vil have:
Havoc, Vengeance, Survival, Marksman, Beast master, Retribution, Protection(Pala), Protection (warrior), Fury, Arms, Affliction, Demonology, Destruction og klare unholy lige om lidt
Så mangler jeg bare lige Blood, frost, balance, guardian og feral og jeg er færdig. Burde blive færdig med de fleste af dem i dag.

Jeg kober pets og sælger dem på servere hvor de er mere værd
Og orderhalls, selfolgelig

Der skal være ordenlige regulationer som vi har ved alkohol, men jeg synes kun det vil være en god idé at legalisere det. Som en anden user sagde vil det give gode skattepenge og vi vil fjerne en stor del af de kriminelles indtægter.

har lyst til at onanere
burde jeg?

hvor tit onanerer du?

når jeg har ferie gor jeg det ca en gang om dagen, medmindre jeg aktivt laver andre ting

PÅMINNELSE OM AT GRONNLAND VAR NORSK LEIRE FORST! DET BURDE FORBLITT SÅNN!

Jaja, det er fint. Tag du bare Gronland.

Takk!
Jeg tar færoyene (rettmessig norsk leire) med meg også, samt innlemmer Island som Norges 20. fylke!
Som seg hor og bor!

Gronland er en dårlig foretning. Koster en helvedes masse i stotte og de vil have selvstændighed hvis deres okonomi nogensinde kommer til at fungere så vi ikke får del af deres naturressourcer.

Det er fint
Så tager vi lige norge, i har været frie lidt for længe og det ser ud til at påvirke jeres tankegang

Godt. Vi tar dem mer enn gjerne av deres hender. Oljepenger til ALLE rettmessige norske underståtter!

Der tar du feil!
Norge ble samlet i 872 under Harald Hårfagre, tidligere enn noen annen skandinavisk nasjon!
Vi burde ha styrt over begge dere to, ikke motsatt!
Takk for meg!

Lad være med at svare nordmanden. Han er simpelthen for tåkrummende.

NEEEEEEEEEEEEEEEJ
DET BLIVER NORDSOOLIEN OM IGEN!
GRONLAND ER FYLDT MED THORIUM!

Attached: 1508516777783.jpg (900x972, 358K)

I kunne have styret os hvis i havde været noget værd som en nation
Men norge er og forbliver svage, i har brug for en stærk dansk herre der kan styre jer

nu vil jeg onanere
så vil jeg rulle
så vil jeg ryge

Der er Project Gorgon men det er som Everquest. Også det synes jeg at det vil være dode snart eller det bliver et lille MMORPG altid.

... hvad?

Attached: 1530542590344.png (200x234, 16K)

Jeg åbnede lige en cola i eb helt fyldt bus, men den var rystet så de sprojtede ud over det hele
Har okke angang noget at torre op med

Attached: 1507775423948.jpg (601x508, 94K)

Det er da lidt små pinligt

Der er et MMORPG som hedder Project Gorgon på Steam. It's meant to replicate the feelings of earlier MMOs like Ultima Online and Everquest. It seems like the last chance for old school MMOs (or at least a certain type of them) for the next few years and I don't think it'll do well.

projectgorgon.com

Hello my norse kin

Attached: Flag_of_Caithness.png (1200x720, 23K)

Så må du hellere gokke en gang

Der findes intet MMO der vil gore det godt nogensinde igen, udover WoW.

Det ved jeg godt. :(

WoW fik også MMORPG til at betyde "WoW-spil"

hmmm

Do Danish people love Saddam?

Attached: saddam-hussein-saddam-hussein-in-baghdad-street-with-locals-and-officials-AC5AN3.jpg (1300x977, 155K)

nu har jeg onaneret
så ved i vidst godt hvad det er tid til

Runde 2?

neej din skore banan
nu er det tid til at rulle

Hvem har du tænkt dig at give bank?

Hvad onanerede du til?

du er altså en fjollet fyr

Du ved det

Attached: sadpanda.jpg (864x864, 163K)

Jeg forstår stadig ikke rigtig, hvad det er du onanerer til.
Hvorfor ikke bare onanere til nogle rodhårede kvinder der pisser ligesom os andre her i tråden?

Stop dig selv. Hvorfor er der så mange på Jow Forums der tænder på pis, lort og prutter? Man tror bare det er folk der har en humor som et bornehavebarn, men når man så går på /gif/ viser det sig at folk rent faktisk onanerer til det.

>Jeg forstår stadig ikke rigtig, hvad det er du onanerer til.
den viden er også forbeholdt folk i den hemmelige sorgelige panda klub

Du kan også bare onanere til rodhårede kvinder hvis pis-delen er ikke er din smag
Vi er jo alle venner her i tråden

Jeg har aldrig gidet at sætte mig ind at lave en panda-konto. Jeg foler det ville være en anerkendelse af at jeg aldrig kommer til at have sex i det virkelige liv.

det anerkendte jeg for lang tid siden
man skal jo have en konto for at se det gode

Jeg er nod til at bevare troen. Bortset fra at jeg aldrig har haft en kæreste er jeg helt normal, så jeg tror at mine forældre stadig regner med at der kommer borneborn en skonne dag.

mine forældre tror sikkert at jeg er homoseksuel

Min far tror, at smukke og pæne piger ikke går voldsomt i byen

han har for meget tro på menneskeheden

Jeg tror mine er klar over at jeg bare er dårlig til at score lol. Jeg har i hvert fald ikke givet nogle hints til at jeg skulle være bosse.

Han er også bornholmer

er du en kofoed?

Nej og det er jeg faktisk ret glad for