Ingen Norgetråd-utgaven.
/Norgetråden/
Other urls found in this thread:
rb.no
vg.no
youtube.com
twitter.com
Bra utgave
Hva faen skjedde med å lage ny tråd i tide?
Eg må drite
tenk å være 20+ og fortsatt jomfru
Driter vel jeg i
Forrige:
Irrelevant.
Da er du faktisk taper i livet og i verden, sikkert de fleste sin mulighet til å dyppe’n i nærmest ubrukt vagina er når de er litt under 20 selv.
Jo eldre man blir jo mer mileage må man belage seg på
>husker ikke at jeg la meg igår
>våkner og alt er helt ryddig og i system
>klær er brettet
>oppvasken tatt
Velg en JV
Alle trådstartere skal inkludere en lenke til den forrige.
>Ost politidistrikt har iverksatt leteaksjon etter en 21 år gammel autistisk mann.
>Gronn militærshorts
>Sandaler eller kun sokker
>Har lite språk
Nei, ikke denne.
Ingen unntak.
Vel, kanskje er partiene det. Men man trenger ikke være jode for å tjene penger på boligkrakk. Lavkonjunktur er generelt dårlig for befolkningen, men det er fordi de ikke har sikret kontantstrommen sin.
De fleste lever kun på arbeidsinntekten fra sin eneste jobb, og har for eksempel ikke aksjonærinntekt, leieinntekt, eller en pengebunke til å ri av eventuelle stormer med. Ikke har de forsikring mot arbeidstap med bedre vilkår enn det trygd gir heller. Det er klart det fort blir krise, skulle folk begynne å miste jobbene sine. De fleste har en oppfatning om at én jobb, null bi-inntekter og et statlig "sikkerhetsnett" er nok..
Befolkninger tar dårlige valg (som blant annet joder) drar nytte av for å tjene penger. Å ikke være rik i Norge er faktisk et valg, med mindre man er for syk til å jobbe og samtidig har for hoye medisinske utgifter.
>dfn jeg dyppet den i en jomfru på 17 år, 9/10 ansikt og 7/10 kropp, blond og fager
>dfn jeg aldri vil dyppe den i noen som er så mye bedre enn meg noen gang igjen med mindre jeg betaler for det
Meg i midten
Hun med det rode håret fordi hun har storst
D A I E R
Nummer to fra venstre.
Ville du hatt en 4/10 jv som har sex med deg så ofte du vil, eller en 9/10 jv som bare har sex med deg på bursdagen din?
meg nederst til hǿyre
nu smælder det
En 4/10.
brev tykk
>Takk for at du inviterte meg på te og kaker, user.
Takk selv for at du ble med.
dfn ingen emilia clarke jv
Sånna?
Jeg håper du spanderer.
Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Hver sjel være lydig mot de foresatte ovrigheter!
For det er ikke ovrighet uten av Gud, men de som er, de er innsatt av Gud, så at den som setter sig imot ovrigheten, står Guds ordning imot; men de som står imot, skal få sin dom.
For de styrende er ikke til redsel for den gode gjerning, men for den onde.
Men vil du slippe å frykte for ovrigheten?
Gjor det som godt er, så skal du ha ros av den; for den er Guds tjener, dig til gode.
Men gjor du det som ondt er, da frykt! For den bærer ikke sverdet for intet; for den er Guds tjener, en hevner til straff over den som gjor det som ondt er.
Derfor er det nodvendig å være lydig mot den, ikke bare for straffens skyld, men også for samvittighetens.
Kan dere ikke være så snille og kjope dere aksjer? For deres eget beste?
Blondina
har ikke skjont dette memet
Drevet med investering i aksjer i mange år jeg
Tor ikke aksjer, setter de i fond jeg da..
Klokken er jo ikke engang ni.
>å tjene penger uten å måtte jobbe er et megmeg
Fy faen så dum du er.
Så du sier at du tjener masse penger på aksjer?
Det er joder i lyset av å være de fremste tilhengere av innvandring til vesten som har sorget for boligboblen via velferdsordningene.
Nordmenn som eier bolig og trenger sosialstotte? Tough luck, du må selge boligen din som staten antageligvis kjoper opp for å huse flere negre slik at Shekelberg skal bli glad siden det blir mindre hvite ut av det.
Valg å være fattig javel. Skjermet eksistens skjonner jeg.
jeg bare brever litt Förer jeg
>Aksjer
>Fond
Begge deler er fine objekter, uansett hva er det dummeste å bare ha alle pengene på sparekonto
Det er ikke et megmeg, det er et tips.
dfn ingen britisk jv
hun der så litt ung ut...
er i sverige gutta
Då var eg tilbake fordi eg er drita, ny runde med sporsmål karer. spor i veg!
Beste livet er å investere så mye av lonna som mulig i aksjer og/eller fond.
Minimer utgiftene dine og invester så mye som mulig, flytt hjem til mamma og/eller pappa hvis nodvendigb
Over de siste fem årene har jeg fått tilbake tre ganger så mye penger som jeg har satt inn, så ja, jeg vil si at jeg tjener ganske bra.
Månatlig påminnelse: du kan inte vara nordbo om du inte har blå ögon. Och jag menar KLARBLÅA, utan bruna fläckar.
Hvorfor stinker du?
Er det innafor å pule en 9/10 thaijente på 19 (er selv 26) som tror hun får seg en hvit mann fra vesten?
Ta å drep deg sjolv få væ
Eleanor Worthington Cox for de som lurer.
Hun er födt i 2001, og er nå 17 år. Hun er lovlig i både Norge, Sverige og Storbritannia
Vad skall du göra i sverige? Köpa sprit på bolaget?
Selvsagt, men ikke sett barn på henne.
>kurderanon er drita
>på en hverdag
>inn for ferie
bare 1/3 av norsk ungdom har sommerjobb.
det sier bare litt
Du forst, stygge utlendingfaen.
Selvfolgelig, men hor på
Jeg hater svartskaller som deg.
Hvorfor ikke? Skader vel ikke å få noen avkom her og der rundt om kring i verden.
Jeg tenner badstua, gutta!
Bare å komme, jeg har håndklær til så mange det er plass til.
Jeg drikker ikke noe særlig med ol, men det står noe Nordlandspils i kjoleskapet og noe IPA i en kasse på gjesterommet, så det er bare å ta hvis dere vil ha.
Nei, Nå må du faktisk ta å drepa deg for eg har fått nok.
Eg gler meg til robotane tar å slaver for oss så eg kan drikka meg drita og lesa boker til eg dor.
Nokon som har lest underkastelse av houellebecq? har han rett?
>88
Schekk das zahl
Hvis du gjor henne gravid er du like ille som den stereotypiske negeren.
Selvfolgelig, men hor på
Det er bra det også, men aksjer gir en eierskapsfolelse og interesse for "faget". Bor egentlig anbefale fond (og gjor jo for ovrig det også, hver gang noen spor om hvordan man kommer i gang, er det gjerne det jeg forklarer).
Eier du noen interessante selskaper? Hvor bra har det gått for deg?
Det er ikke et megmeg, det er noe alle kan gjore for å tjene mer penger. Ved å eie deler av selskaper som tjener penger, vil man i storre grad delta i verdiskapningen i samfunnet. Man får rett og slett lonn for å eie.
Du har et poeng.
er 12k i minus i krypto for oyeblikket. må vente til desember for jeg kjoper aktier
>han falt for kryptomegmeget
>krypto er et megmeg
Var på visning i dag gutta. Synes oppriktig talt synd på damen som eier huset, hun så ut til å være i 50-årene og har sikkert hele formuen i et hus i elendig stand som trolig ikke kommer til å bli solgt særlig over tomteverdien på 600k. Utifra tilstanden vil jeg gjette at hun hadde gjort en del arbeid selv, og det var mildt sagt elendig gjennomfort. Monsteret i driten på veggen så ut som om det hadde hengt bilder og pynt der inntil nylig, så jeg at hun gjorde en stor jobb med å få ut det verste rotet fra huset for hun skulle prove å selge, men det så fortsatt ikke ut som om det var særlig mange andre valg enn å rive hele sulamitten.
Jeg vet at det er helt og fullt hennes egen feil at hun har tatt dårlige valg i livet og at hun har latt huset forfalle, men faen det der var et trist syn. Selv megleren så ut til å forstå godt at han kom til å slite med å finne noen som ville ha huset.
Gi et sånt skikkelig skambud, 400k eller noe.
dette, 400k under takst, også pusser du opp driten
Ich glaube das hitler hätte eher die pedoanons in dieser thread getötet wenn er die wahl zwichen mir und Ihnen hätte.
Ikkje fall for krypto megmeg, ikkje driv med aksje bullshit, Ikkje kjop deg land noko sted, det er verdilaust når krigen endeleg bryt ut. Kjop inn edle metallar, provisjonar, våpen og ammo. Og Ein god bil så du kan flytta på deg ofta.
>har gård der jeg gror mat
>kommer en fyr som vil bytte en hagle og noe ammo for mat
>gir han korn og vann nok for tre dager, tar hagla
Klart det blir vanskelig å selge når det bor et monster i veggen
>alenemor i 50-årene.
fortjent fåvæ
>hore på rådene til en innvandrerfaen
Nei, det beste er å kaste ut sånne som deg.
Var det jeg hadde tenkt, men etter å ha sett det og snakket med flere bygningskyndige kontakter tror jeg ikke det er verdt 400k under takst. Kanskje jeg kunne fått en ok fortjeneste om jeg fikk det for en million under takst og betalte polakkene svart, men det er så jævlig mye som må gjores at jeg er usikker på om det i det hele tatt er lonnsomt å pusse det opp.
Kunne nesten lagt inn et bud rett under tomteverdien, men jeg har egentlig ikke kapital til å bygge et nytt hus for oyeblikket. Ikke til å flytte et annet hus ut dit heller.
Ja ikkje sant?, men kva om han, i alle sin rævhet tar og truer deg med hagla, så nå har du korkje land, vann eller korn.
Viss det var noko sånt som ei tid for å henga seg, så hadde det vore nå for deg.
>Viss det var noko sånt som ei tid for å henga seg, så hadde det vore nå for deg.
Nei, jeg er etnisk Norsk.
Är du invandrare?
>Ikkje fall for krypto megmeg, ikkje driv med aksje bullshit, Ikkje kjop deg land noko sted, det er verdilaust når krigen endeleg bryt ut. Kjop inn edle metallar, provisjonar, våpen og ammo. Og Ein god bil så du kan flytta på deg ofta.
Har funs, edle metallar, provisjonar, våpen, ammo og krypto.
t.forberedt
>kurdar truar meg med hagle
>eg blir ikkje redd, men snartenkt
>spor han kva han vil ha frå meg
>"mat og penge, seie han"
>tar han med i fjoset for å ge for
>*gardsguten står bak dora*
>*guten slår han i huvodet med spaaen*
>tek hagla og let kurdaren leije i mokkkjellan
>kjoper noen kasser med leirdueammo
>bygger en gorillion Fire Vinder-hagler som sprekker etter et par skudd
>bytter dem mot nodvendigheter
>holder Benellien og bukkehagl for meg selv
>gjenta at infinitum
gg, jeg trenger faen ikke mer enn en hettegenser og sykkelhjelm for å stoppe nr. 7 hagl, og kan svare med en neve bukkehagl eller 12-kalibers fylningskule.
Ja. Det kunne jo du nesten kommt deg fram til kjære svenne.
Ja, det kan så ver, men du er eit undermenneskje. Kom igjen, nå lever du faktisk på overtid. Chop chop, get the rope.
>Antyder at kurdaren er åleina
>gjennomsnittlige kurdiske familien er på 59 mennesker.
*overstiger fodselsraten din*
Ikke personlig ment brorshan.
Ladekomponenter bor alle skyttere ha.
Nei, eg antok at kurdaren hadde stelt far sin hagle og lete ut tur aleine, fordi han brydd seg egentlig ikkje om kvinfolka og gamle far sin
Denne mannen vet hva som er opp.
for siktet og lasern?
vg.no
Husk at mangfold er vår styrke!
Jeg vil personlig takke deg kurderanon for at du beriker vårt triste kjedelige land.
>det er en "autistene snakker om våpen igjen-utgaven"
ingen her burde ha våpen fåvæ!
Nei, ingen antyder noe om deg. Sotror og giddalaus som du er kommer du til å krepere dagen etter at utbetalingene fra NAV går dunken hvis ikke du finner en SVer å voldsböge så han får dårlig samvittighet og holder deg og slekta di med mat og drikke så lenge hans evneveike selv makter.
gass franskmennene rasekrig nå