jalon kiven painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Oispa talvi
tää oli eka
oispa loli
oisinpa loli
ihme juttu"""" neekeri t.eri
onpas hauska kuvasarja!
Nyt ois kyllä hyvä hetki tälle
Nii nii juu
kauniita unia ja kullan kuvia
En usko.
Juopottelen, katselen japanilaisia piirrettyjä ja nauran nettisarjakuvallesi.
Onko kellään nyymillä kokemusta laboranttialan tutkinnosta? Hieman kuumottaa kun viimeviikolla tuli hyväksyntäkirje hieman myöhässä.
burgeruus on todistetusti vammaisuus :DD hahaha kyssaisin jos oisin burger
>paristoja mikro-aalto uuniin öhöhö
>paristoja mikroon öhöhö
Tekee mieli kattoo tähtien sodat
mitä noita kaikkii editioneja on nykyään? director's cuttii, remasteredii ja kaikkee?
alotan varmaan phantom menacesta, en oo yhtäkään noit uusia viel kattonu
Metsien kusipää hiipii taaksenne.
Mitä teette?
parin kuukauden ajalta
syötän sille burgerin
>katsoo tähtien-sotaa
Pfff
niitä kai on fanileikkauksia, missä on HD-kuvamateriaali otettu uusista julkaisuista, mutta kaikki paska mitä Lucas on lisännyt on leikattu pois.
1 & 2 on enimmäkseen tylsää paskaa muutamaa kohtausta lukuunottamatta. III on meemujen kultakaivos ja ihan passeli leffanakin. IV, V JA VI ois varmaan parhaimmillaan alkuperäisversioina mutta kyllä ne digiraiskatutkin versiot pesee muut sw-leffat mennen tullen. Disney leffat on sjw pursotettua hahmonraiskausta. Rogue one lienee niistä parhain
Ahaen lukenu
Katso IV-VI Harmy's despecialized
vittu tää mun jalka ole miksikään muuttunut kuukauden sisällä, ei ole parantunut mut ei ole huonontunutkaan
pakko vissin mennä lääkäriin vaikkei tää ole oikeen edes kipeä mut kait sen ois pitänyt jo itestään parantua jos on parantuakseen
Ei kannata aivan paskaa.
Homo
Nonni, jaa jalka. No justiinsa. Jalka hm. Voovoi sentää
Nyymi on aivan paskaa
Psykoosiseparilla näemmä melkoinen kohtaus meneillään.
Vois vaikka kattoa jotain pelistriimiä.
Aha noni. Just just. Mitä? Aha "kohauttaa hartiaa
Häh? mikä nyymi? No just..aah
Aijaa? No se on sit kyl ajankohtaista. Mm hmh. Jooh...
Hiv vs aids: gou
Ookoo hienoja kukkuloita
Voi jehna ei *torvi soi ku musaa jee
Mikäköhän se sttiimi on?......
Aha? hmm juu kyllähän niin... Jaahas
Missä
Oon aika varma että mun yks mun opiskelukavereista on epäironinen turrihomo. Sen whatsapp profiilissa on ketun kuva ja alla lukee "rawwr :3". Onko niillä jotain salakoodia millä sitä vois kysyy sniikisti?
Tykkääks torvi? Emmä oikee sillee ite ainakaa just nyt ainakaa ku toi soitti iha päi helevettiä tai siis huonosti kai
No vittu täällä mämmissä jos et oo huomannu
Häh? Justiinsa, näin.
Solmu...
Lol aika hassu kaveri se. Mm ti ti tifieidi difididid diiidididididi riiririeiririr
Kysy mielipidettä solmusta.
Laita sille
*huomaa signatuurin*
Owo mitä on tämä?
No se se kuule kukkuu käki kukkuu kyykky ja silmät tärisee mm nii
Juurikin. Niin. Selvä. Selvä.
ai näin pääs käymään? Mhm. Jaa
Käki ei sieppoa ole nähnykää.
Joo o. Hmh syö karkkii oispa tomoko hmh noh kaikki haisee takkipääl mm.. hmh
Öi
Mikä on solmu?
Mitä vittua nonni seki viel. Perse.. mm
Pistä googleen kuvahakuun "dog knot".
K
*menee psykoosiin*
Nonni karamelli kiva nimi meni taas hm. Kaikki. Tuhisee* ei miten te jaksatte? Hm outoo robotit heh
Ylihuomenna muutto Vantaalle Orimattilasta. Mitä odotettavissa?
Ahh, ymmärrän nyt. Kiitos ja öitä
paskaa
*lankeaa perseelleen* jaa. Jaa...
Elähän nyt
onks kaikki ookoo. spurgu? Ei mitään hävettävää ei mtn hävettvää xd idiootti
Kelarahat tilillä. Tuntuu mukavalta, olikos steamissä mitään uutta jännää tai muuten hyviä tarjouksia joita suosittelisitte?
Oho, puolet langasta mennyt hideen kun joku huomionhakuinen nisti alkoi spämmimään paskaa
Kai edes reportoit
Postasin jo aiemmin mutta Darkest Dungeon on ihan hyvä. Vermintide 2 on kanssa ihan jees jos löytyy muutama kaveri kenen kanssa pelaa
Laita raporttia.
kesätarjoukset meni jo
Darkest Dungeon on niin vitun syöpäistä paskaa.
Reporttaaminen on ihan perseestä kun saa vaan yhden postauksen kerrallaan ja tulee noita hitaita paskacaptchoja. Laitoin johonki mutta kai se talkkari tulee jossain vaiheessa siivoamaan
Miten niin?
Oispa WoW: Classic
wotlk > tbc
TBC & Vanilla > Wrath of the Paska King
Mikä nyymejä oispattaa näin keskiviikko yöstä?
Oletteko kuinka vanhoja oikeasti? Vaikutatte antamaanne ikää vanhemmilta (ainakin henkisesti) sekä ulkomaalaisilta osa.
Arvioisin itse, että 35:n ikävuoden paikkeilla pyörittäisiin. Mutta se henkinen fiksuus kyllä kasvaa kun ei muuta tee päivät kuin keskustelee ja lukee erittäin laajalti eri aiheista.
Tuleeko neekeriviestiä enää nykyään?
oon 23
Jonnenyymi...
classic on paskaa
tbc on vähemmän paskaa
wotlk paras ja sit läks alamäki
Nämä anonyymit keiden kanssa olen keskustellut täällä n. 1-vuoden vasta, lähes päivittäin, ovat itselleni kiinnostavia ja merkittäviä ihmisiä. Vihaan sitä, että tänne tulee joitain keitä en edea tunne. Joskus sitä vaan on pakko "vierailla" muillakin langoilla / laudoilla kun ei ole sillä hetkellä ketään ilmeisesti /mämmi/:ssä.
Tosin kaikki vihaavat minua edelleen enkä voisi kuvitellakaan näkeväni uudestaan, koska näin juuri pari pv takaperin unta että nyymit kostoksi puukottivat yhdessä minut hengiltä.
Neekeriviestinyymi kuoli vihaisen neekerin käsissä
Postaan sängystä.
youtube.com
poju
Tähän en laskisi mukaan niitä ketkä vain välillä tulee tahallaan haastamaan riitaa ("trans") ja sen henkinen tuki-kaarti. Mutta ei taas tiedä onko se ollutkin täällä kokoajan... sinällään kiusallista, mutta sitten samalla kun se tänne jotain kirjoittaa omana itsenään niin ihan eri mielipiteet ainakin henk. koht.
Sori jos ei kiinnosta
28
juuh
nyymi...
Miten helvetissä tuo psykoosepari saataisiin bännättyä täältä.
Onko kinkkimootti kieltänyt jutkupassin omistajien bannimisen?
Ei. Oon saanu monta bannia passin kanssa.
on kyllä pimeä tapaus
Ompi hiljasta.
*halaa nyymiä*
kiva, kiitti vitun kusipää
*antaa nyymille suukon*
vittu runkkaus on ajanhukkaa
aseksuaalimode päälle