Ingen Norgetråd IGJEN-utgaven
To på rad det, gutta. Dette holder faen meg ikke.
Ingen Norgetråd IGJEN-utgaven
To på rad det, gutta. Dette holder faen meg ikke.
>Godtfolk
God morgen! Husk på havregrot og tran!
>Slappfiskanon
Hvor ble det av deg din forbanna pikk, jeg ringte på og venta utfor kåken din dritlenge! Vi skulle jo trene!
>Styret
Jeg må be om at vi utreder hvorvidt det er verdt det å gi amfetaminer til nattbreverne for å holde dem våkne om natta, eller om det lonner seg bedre å ende samarbeidet med dem og heller leie inn en polakk fra Piotrs bemanningsbyrå til å ta over arbeidet med driften av tråden på nattetid. Jeg er gjerne behjelpelig med å skrive soknad til Innovasjon Norge om det trengs midler.
They unironically made an American version of this show.
Er det populært i det hele tatt? Her i Norge appellerte det mest til urbane ungdommer og gamle kjerringer, men NRKs propagandaapparat ville ha det til at hele verden så på programmet.
vem i tråden vaknar var dag klockan 7.00 som mig?
Forrige:
Står opp presis kl. 05:17 hver dag.
denna filmjölken med helkornsflingor är god till frukost.
Tror jeg begynner å bli en julenisse.
baserat och rödpillrat fåvä
Kva meinte hen med dette?
Kan noen deprimerte her i tråden som ikke går på medisiner og ikke har hjerte eller magesårproblemer gjöre meg en tjeneste?
Gå på apoteket (eller nettbutikken deres) og kjop Aspirin 500 mg (reseptfritt)
Ta én på morran hver dag i én uke og brev i tråden om det hjalp
att gå upp tidigt om morgonen är nordisk kultur.
nordbons blå ögon utvecklades för att kunna se i skymningen och gryningen, tillskillnad från negern i afrika som bara kan se mitt på dagen.
att gå upp tidigt fostrar ett tåligt och härdat sinne.
om du är NEET bör du ställa in klockan så den ringer 4 på natten var dag. innom kort blir du en övermänniska, ett herrefolk.
Sverigeanon vet. God mann.
alkoholomis-salget starter kl 10 ikkesant??
Eg må drite
Alkiser må gå. Alkoholodomor beste dag i mitt liv.
Snublekode på, Kurderanon. La folket kjenne deg for den du er: En vanskapt svartsmusket patetisk alkoholisert igle på den norske velferdsstats råtnende lik.
whats for breakfast
steak, sausages and eggs
Ekstremt bra brev.
«Moren hans betaler abonnementet» kjeks
sounds very nice lad
två stela ica-baguetter utan pålägg
ikke noe
Over-natten havregrot med Stjernenæring Myse-80 Dobbel Rik Sjokolade proteinkonsentrat.
>nattskiftet klarer ikke holde tråden i live
hva er det vi lönnshanreier betaler dere naut-gryn for???
hvor finner jeg en alvejv?
youtube.com
live nå, jens stoltenberg krangler med trump. Historisk
the chad president vs the virgin steklov
stoltenberg är bra på engelska för en norrbagge fåvä.
Hold kjeft Abdul
Kanskje jeg skal til Russland og finne meg en sötnos kommunist jv?
ikke start du også...
Kjeks
Er dette trådens mest klassiske repeterbrev?
Men men...
JEG
VIL
SOVE
MER
Fyfaen du fortjener faktisk ikke å leve hvis du sover lenger enn til 11 på FORMIDDAGEN!
Kommer til å kjolhale deg hvis jeg ser deg sove din jævla landkrabbe.
Livet her på brakke 4K-N er ikke alltid lett nei..
Finn Maryana Naumova og skampul kommunismen ut av henne.
Slutt å breve russiske kjerringer.
Her på leier'n vil jeg være.
Det er mye rart å lære.
Jeg har begynt å röyke snadde
og fått hasjisj av en kamerat som hadde.
Svarte penger er penger som staten ikke får inntekter av, penger som de ellers ville ha gitt vekk til svartinger.
å undra skatt er ulåvli!
skatt er tyveri
nei, du er pliktig til å betale skatt. det er del av den soisiale kontrakten du skrev under på ved å bli födt i kongeriket nårge!
nå ......jobbet jeg .....faktisk til over 0300 i natt.....m..en.....
.kan ikke sove mer ........jobb om..... noen timer...........
bare legg ned tråden
m-men hvordan skulle folk ellers fått utdanning, veier og helsevesen?
Hva faen, er du en svekling?
Klager du på at du må jobbe litt? Aww stakkars lille gullet mitt, DU HAR MED Å SPISE LITT FROKOST NÅ, OG Å VÆRE KLAR FOR JOBB OYEBLIKKELIG DIN JÆVLA LANDKRABBE!!!!
skjonner ikke......... hva du rollespiller..................fåvæ........
Rollespiller ikke, jeg synes du er forkastelig. Bunnslammen av vårt samfunn, hvis det faktisk er sånn at du ikke klarer å våkne til en anstandig tid, til tross for å være i seng kl. 3 i går natt. Når jeg er oppe sent er jeg likevel oppe klokken 07:00, som forventet av en anstendig borger.
Dette
fint for deg.............
kjopt det sjæl
Uforetrygdede får for mye
De skulle heller fått repet
De skulle fått langt mere fåvæ. De har ikke en gang råd til å dra ut på restaurant med vennene sine i Oslo eller abbonere på alle streamingtjenestene vanlige arbeidere tar for gitt.
Faktisk helt feil. De får langt over 200k i året.
KNUS HOMOLOBBYEN er ingen ytring. Det er en oppfordring til vold og drap. Det kommer fra en ideologi som har drept, og kommer til å drepe.
Det er ikke bare bare å leve med kronisk utmattelsessyndrom skal jeg si dere. Noen ganger så har jeg ikke en gang ork til å stå opp av sengen.
Homofili dreper daglig barn. Tenk så mange barn man hadde hatt om alle var hetero og hadde heteroseksuell sex.
De burde ikke bo i Oslo hvis det er for dyrt for dem å bo der fåvæ. For noen idioter. Hvis det er noen jeg ser ned på, og det er ikke mange egentlig, så er det folk som ikke klarer å fore en anstendig privatokonomi med pengene de har å rutte med.
Hva når bil, telefon, husleie, cafebesok, kinobilletter, stromregning, internett og klær kommer i tillegg?
Nei det hadde du ikke tenkt på. Nå foler du deg nok temmelig dum tenker jeg.
>dfn noen alltid skal dra inn sin personlige historie
Ingen bryr seg. I alle andre samfunn ville du a) sultet ihjel 2) fått pisken 3) blitt lagt på stråkurv på elven.
Du sitter og slapper av hele dagen fordi du er så sliten. Ingen på Jow Forums fortjener trygd.
Om dere ikke anerkjenner at denne blomsten er en vakker kvinne er dere faktisk verre enn Hitler og kan bli buret inne for hatprat.
Men men
Sånn er det
Bare noe å tenke på
>jeg er så konservativ at jeg vil tilbake til middelalderen
Kantete, men jeg liker det
De er ikke i jobb. Hvorfor skal folk som ikke jobber, få tingene vi som jobber produserer?
VÆÆÆÆ
JEG HAR EN SYKDOM
TA HÅND OM MEG STATEN
GI MEG GRATIS VELFERD!!!!
Hvor stor andel av trygdede er rett og slett late eller feildiagnostisert?
Hva faen er det trollet der?
>large[1].jpg
Filnavnet passer.
Ikke et troll, en vakker uavhengig kvinne som ikke trenger noen mann!
Er du helt på jordet eller?
Du kan drifte bil (gitt du allerede kjopte den, og det koster bare 25k), telefon, husleie, cafebesok, kinobilletter, stromregning, internett og klær for under 100 tusen i året. Da har de potensielt 100 tusen ekstra å rutte med til å gjore hva faen du vil fåvæ.
>"m-men jeg vil ikke leve billig..j-jeg vil leve som en riking selv om jeg ikke jobber"
Hold kjeft, du skal bare overleve med en liten mengde verdighet sånn at vi andre som faktisk jobber ikke foler oss slemme som lar stakkarsene ligge og do i rennesteinene. Det er ikke meningen at dere uten jobb skal leve som om dere hadde en jobb. Dere skal bare leve.
>våkn opp
>ta på meg min trauste čiehgahpir
For de har jobbet og betalt skatt og har krav på trygd
På et eller annet punkt så overgår utgiftene vi må betale for han den mengden skatt han har skattet for ulykken, for eksempel hvis han er ufor resten av livet.
Ikke alle har jobbet. Bare fordi man har betalt noen tusenlapper, bor ikke gi deg krav på flere hundre tusen i året.
hold deg på reservatet ditt!
Fra kommentarfelt under artikkel linket over her.. atter en dum mongo som ikke drar koblingen mellom innvandring og hoye boligpriser og heller skylder på ressurssterke innflyttere.
"Hun bor ikke i den dyreste byen i landet, hun ER fra den dyreste byen i landet. Og grunnen til at den er dyr er at alle andre også på dod og liv vil dit, og dermed skaper et kokende boligmarked som de innfodte som har dårlig råd, ikke fikser. Kanskje ressurssterke folk som er innflyttere, heller burde dra og skape noe hjemme. Og lette trykket for folk som artikkelforfatteren."
Man kunne jo tro at folk som lager slike kommentarer er troll og rollespillere, men de er faktisk så dumme.
bare fordi staten kjöper opp alle boligene og gir dem til somaliere som aldri kommer til å bidra til samfunnet betyr ikke at det har noe å si for boligprisene!
Man fortjener kanskje ikke uforetrygd hvis man ikke har vært med å betale for det, men det er faktisk ikke noe greit å se på at folk ligger i rennesteinen og dor i gatene våres. Vi gir dem trygd for vår egen del, ikke for deres del. Men vi skal ikke behove å gi dem så mye penger at de kan leve som oss andre. De skal kun overleve sånn vi slipper å se dem tigge etter penger mens vi spaserer hunden vår etter arbeidstid.
Nei, spesielt ikke med tanke på at staten har noe sånt som 10% av alle utleieboligene samt huser folk på det private markedet og fortsetter å kjope en bolig om dagen for å huse kun segmentet "unge enslige".
Ja. Det er nok ressurssterke tilflyttere som er problemet.
Haha, husker dere han som uironisk mente at litt hodepine var nok til at han skulle få uforetrygd? Han har lurt staten så jævlig, haha fyfaen.
Kanskje hvis jeg gjor det samme så kan jeg ha ferie resten av livet?
Helseforsikring fungerer på samme måte, bare at der sitter det en jode bak og finner en stavefeil i kontrakten som gjor at den ugyldig og du ender opp med ingenting
hvemdan tok folk vare på syke og fattige når ikke velferdsstaten fantes?
nå må du gi deg, l*beralistanon
Fattighuset, religiose organisasjoner etc.
*da velferdsstaten ikke fantes
Det finnes en samfunnsgruppe som alltid har levd på velgjorere. I nyere tid har vi tvunget alle til å bli med på å betale for dem, samt tilrettelagt for å oke denne gruppen med mange prosent i året.
Litt som at 10% av arbeidsmaur aldri arbeider, selv når man tar bort de andre 90%. Da dor de av sult.
helt greit for meg at de putter alle negerne på et sted. så vet man hvor man skal holde seg unna. oslo er et dritthöl uansett. de fleste negere har ingen interesse av å bli "integrert" de er her kun for gibs. er en grunn til at de flytter til oslo så fort de har mulighet. de vil ikke bo på bygda, de vil bo i byen sammen med de andre negerne.
Håper på velferdsstatens kollaps.
Snart tar jo maskinene over alle jobbene uansett, vi på trygd er bare foran kurven
uironisk det eneste som kan redde norge
derfor det er viktig å ta inn flere innvandrere, vi må ha mere folk som kan betale pensjonene våre når vi blir gamle. de skal ta jobbene robotene ikke vil ha.
Jeg frykter at enkelte fanatikere vil gå til ekstreme lengder for å holde den gående... som i å oke skattene til latterlige nivåer, pepperspraye og arrestere folk som motsetter seg det osv i en spiral som kun vil fore til avgrunnen.
Kanskje det er en uungåelige skjebne for det blir bedre.
>folk som kan betale pensjonene våre
Ja, for du kan ikke for eksempel, jeg vet ikke, spare til egen pensjon?
Fy faen, folk skal bare ha og ha i dette jævla landet