/norgetråden/

Velferdsmodell-utgaven

Forrige:

Attached: 1517604884274.jpg (1181x2140, 1.57M)

Other urls found in this thread:

lichess.org/KcYUERrt
twitter.com/AnonBabble

dfn ingen emilia clarke jv

Forste for multikulturalismen

Attached: Sigrid 2.webm (1280x720, 2.34M)

>0-1
Rimelig skuffet fåvæ

Why is Norway so weak. Norway only conscripts 20% of men. Finnic million man army could destroy Norway and Sw*den in a week

vi har ingenting å forsvare lenger

emilia clarke talentlös drittautist som tar flere mil omskåret jödisk produsentkuk om dagen!

enig, ser ikke bra ut dette her

Dfn jeg hadde eksakt samme politisk syn som norgetråden har, for jeg kom hit. Hva er det med vårt poltiske syn som gjor at det kun kommer fram i denne obskure tråden med rundt 50 aktive brevere? Er vi unormale, eller er vi normen men det er kun på slike obskure forum som /norgetråden/ hvor slikt er lov å diskutere?
NEI TIL STATLIG SNILLISME!
NEI TIL VELFERDSNEGERE!
NEI TIL KULTUR MARXISME!

Man blir sensurert samtlige andre steder.

r/nårge, diskusjon.no, facebook og lignende, ja endog steder som smykker seg som alternative blir man hundset fra om man våger å peke på den virkelig skyldige parten.

joda, jeg har penger på england vinner vm og får 4 ganger pengene

de vinner aldri mot frankrike. frankrike har storre og flere SSKer

det er ikke sant

Dette er en konspirasjonsteori.

Tråden stenges for videre opprydning. En bruker ble utestengt.

-Gaylord faggot, moderator.

dette man kan snakke fritt uten å bli sensurert hele tiden

heng deg hanrei

*Livet på brakke 4K-N*
>Simon trasker inn på brakka etter å ha slukt i seg sin andre (nummer 2) kanelbolle, selvom det bare var en (1) til hver.
>I det han trasker inn på brakka merker han plutselig at synet er borte.
>"Hva er dette?" Ansiktet til Simon er dekket av en våt og illeluktende bomullsball, det er Sverigeanons skitne truse fra helvetesuka, komplett med all den herlige duften av real turmat som har vært gjennom den bleikfeite kroppen til Svennen.
>Simon går berserk
>Han begynner å rotere begge armene sine som to hjul mens han spinner febrilsk rundt seg
>Sjanten buser inn i brakka for å finne ut av hva alt bråket er
>I Simons blinde raseri presterer han å treffe sjanten rett i ansiktet
>Skjermen falmer til sort
>Simon sitter i full gips, "Nei mamma, jeg får ikke vært med som frivilig på "Camp refugee" under Humanist leiren.
>Sverigeanon går forbi
>Ik'no personli, samejævel
>Sverigeanon blunker til kamera
>Skjermen Falmer til sort

Attached: 021930129310923.jpg (1375x645, 194K)

ikke grin når negrene tar veippengene dine

Velferd, ja. Kjenner til begrepet.

Attached: Kontooversikt-2018.png (835x185, 9K)

Eg må drite

sparer alt i fond og skal kanskje våge meg utpå aksjer. akkurat nå lever jeg uten utgifter (bor hjemme) så nå setter jeg rundt 70% av lonna i fond.

ingen trenger så mye penger, jeg må nok omfordele 25% av dem

Hvilke norske forum frekventerer dere da, gutta?

Kvinneguiden her.

brever du eller lusker du bare?

er ikke sånn du får SV damer. Uironisk hvis du vil pule sånne jenter så bare vær så imot alt de er for som mulig
t. fått 2 jenter interessert bare fordi jeg hadde et totalt annet syn på livet og politikk en de

Hva slags aksjer tenkte du å kjope?

Blei kjempelykkelig da jeg var på deit med ei jente og hun fortalte at hun likte anime. "Jackpot", tenkte jeg.

Men da jeg spurte om hennes topp 3 svarte hun:
>Fairytale
>Naruto
>Yuri On Ice

Attached: tiresome.jpg (807x659, 42K)

er det jeg ikke vet, og derfor venter jeg. Hadde jo vært utrolig goy hvis jeg fant en aksje i startfasen og sett den vokse. Angrer veldig på at jeg ikke var gammel nok til å forstå at f.eks det å kjope aksjer i Apple i 2010 var en god ide.

/norgetråden/
det er alt egentlig

er jo litt dritt når folk spor meg om hva jeg gjor på fritiden. kan jo ikke akkurat si at jeg sitter å brever brev i norgetråden

Startfasen er risikabel, da. Det er ikke sånn at du må være med fra starten for å tjene penger. Selv kjoper jeg utelukkende selskap som er etablerte (eller mega-etablerte).
Jeg er i all hovedsak eksponert mot bank, industri og eiendom.

i dag så jeg to (2 damer) med negermann og negerunge

jaja. jeg skal nok sette lonna framvoer i Fond også får jeg se hva jeg gjor etter jul. er veldig moro å spare i fond, så må si takk igjen hvis du er han som lærte oss gutta om hydro og nordnet for en del måneder tilbake.

Hva het den grå kaninen som gikk som bi-serie i Donald? Kommer faen ikke på det. Mikkel Rev og Bamse Brakar prövde å ta han.

Noe jeg til og med som småunge synes var litt rart, at Bamse Brakar ville ta han, men samtidig beskyttet grisene mot Storeulv.

-var damene kaukasiske?
-var ungen fullblods neger?
-var det bare 1 negermann, eller 1 negermann per dame (2 negermenn totalt)?

2 negermenn totalt fordelt på 2 forskjellige HVITE NORSKE damer.
Ungene var lysebrun diare og ligna ikke noe på moren

Hanreibrever på seksualitetsforumet

Bare hyggelig. Aksjer er ikke noe å kvie seg for. Anbefaler å hore på pengepodden hos nordnet for å komme inn i aksjeverdenen. De forste er veldig gode, det er vel Karl Oscar som hadde dem (dyktig fyr som nå har gått over til et investeringsfirma).

Er denne Nielsen en sånn kukk?

KOM IGJEN DAAAAAAAAAAAAA

GOL GOL GOL!!!

Langǿre

HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KROATIAAAAAAAAAAAAA

hvordan får man egentlig emilia clarke jv

hvordan få beyonce jv?

Attached: 161dea55-32a3-4024-bbd9-d4d2b7979037.jpg (426x577, 88K)

Hvordan vet Jow Forums at man ikke er en robot når man har Jow Forums Pass?

Vært en dag i Stockholm nå. Det er mange ikke hvite svensker her, oss nordmenn har mye å lære av söta bror

Jeg bærer vekten av verden på mine skuldre

Dfn det kroatiske laget er hvitere enn det engelske og franske...

My future neighbours. :)

Jeg bærer vekten av mine folelser på mine skuldre

hvordan får man - egentlig - emilia clarke jv

Attached: 678715-f33db-product_detail.jpg (300x167, 17K)

dracula pls gå

deres hele historie går ut på å bli erobret av bedre folkeslag

ETT JÆVLA MÅL TIL

Attached: FAEENN.png (650x476, 29K)

slett dette...

Attached: 1515879017018.jpg (656x755, 94K)

Fotballen kommer hjem...

TIL REPUBLIKA HRVATSKA

haha fyfaen hvor dum er du som tipper på fulltid resultater i en VM semifinale, nei fyfaen du fortjener å tape hver eneste krone

Håper Kroatia vinner. Kroatia er det nærmeste vi kommer et hvitt lag nå

si det til frankrike homo. det kalles TIPPING

I'm coming, lad. :)

Lijepa naša domovino,
Oj junačka zemljo mila,
Stare slave djedovino,
Da bi vazda sretna bila!
Mila, kano si nam slavna,
Mila si nam ti jedina.
Mila, kuda si nam ravna,
Mila, kuda si planina!
Teci Dravo, Savo teci,
Nit' ti Dunav silu gubi,
Sinje more svijetu reci,
Da svoj narod Hrvat ljubi.
Dok mu njive sunce grije,
Dok mu hrašće bura vije,
Dok mu mrtve grobak krije,
Dok mu živo srce bije!

Det står mellom mor jeg ville pult og udyret

Attached: 36985549_10156358708061832_4385582460176433152_n.jpg (750x738, 41K)

Kroatias president er faktisk ganske sexy, og jeg liker ikke MILFer engang. Den britiske la creatura ville jeg ikke tatt i med ildrake engang.

As long as you ain't a gypsy you're welcome
Romania is Nordic

I'm not a gypp, will learn the language and attempt to integrate and contribute to society as best as I can.

Is the stereotype of people being "colder" in the North than in the South true?

>Is the stereotype of people being "colder" in the North than in the South true?
It's the opposite, people in Northern Norway is less cold and more friendly than people in Southern Norway

Yes. Smalltalk is not common, and an immigrant attempting to talk to someone on the bus for example will probably be met with silence.

Norwegians are retards and hate everything (including themselves and others)
Only come here for the money

Norwegians rarely dare to make eye contact, to be a true norwegian just study the sidewalk until you've been passed

Kroatia Kroatia

I meant as in Northern vs Southern Europe.
Sounds like my normal autism.
I'll be fine.
People already trample themselves over nothing here.

This was informative, thank you.
HAJDA HAJDA

SLAVA KROATIA

Kroatia må knuse England

Attached: 1517095079760.jpg (512x1200, 206K)

Attached: 4353434543.png (1354x889, 144K)

Kroatia sitt lag er mer hvit enn England sitt lag. Måtte Kroatia vinne, England er et dritt land som suger mange mil med neger tiss

tror Sverigeanon bare finner på i hodet sitt at han er på "LAN" med gutta fåvæ, sikkert for å gjore opp med en tapt barndom uten venner

Hva får deg til å tro det?

du bor i nord sverige, snakker ikke svensk og hadde ingen venner gjennom oppveksten, så plutselig treffer du på en svennegjeng på 3 autister som tar deg inn i varmen i voksen alder? hmm...

Hvor mange Sverigeanon er det? Er det flere av de, eller har han bare flere personligheter

Sikkert samme fyren som sitter og brever om at kriminelle nordmenn også bor kastes ut av landet.

"Nårmenn er ågså kriminele skal vi kaste ut dem ågså kanske ?`??? det hadde du ikke tenkt på nej"

K R O A T I A
R
O
A
T
I
A

JA!! FYFAEN DET SKJEDDE
KROATIA KROATIA KROATIA KROATIA KROATIA
SUG PIKKEN MIN ENGLAND

haha ja fyfaen det der er den mest irriterende form for avsporing

han som herjer nå ekke meg

Attached: 1523994660829.jpg (240x240, 11K)

K R O A T I A
R
O
A
T
I
A

Måtte de vinne VM!

synd england ikke vant og gikk videre og vant vm finalen. det hadde blitt kaos, oppror og forhåpentligvis startgnisten på rasekrigen

brev med snublekode til han pikken der er hjemme igjen i Norge. flagget ditt er jo allerede 99% snublekode fra for

HAHHAHAHAHAHA NEGERLAGET ENGLAND TAPTE :DDDDDDDDDD

Aldri hevdet å være deg, er bare en liten tur i Sverige. Enkelte autister her tror tydeligvis alle som brever på norsk med svensk flagg er deg

>Så provosert fordi det er flere nordmenn som brever fra Sverige
Dette er autisme på hoyt nivå

vet egentlig ikke om jeg vil det...

ja. selv shakk fikk det i hodet sitt, en liten stund för han ble doksa.

500 på belgia det

>Enkelte autister
99% av breverne her er jo lavtfungerende turboautister, så det bor vel ikke komme som noen overraskelse.

Skulle aldri gitt doxeanon mobilnummeret mitt for 200kr.

Which one of you is masterrace enough to defeat me in a game of chess?

lichess.org/KcYUERrt

Attached: 1525458217169.png (364x305, 115K)