/NEDERDRAAD/

Liefde-editie

Welkom: Tortelduifjes
Niet-Welkom: Incels

Attached: 1.jpg (786x523, 383K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HEXWRTEbj1I
youtube.com/watch?v=IY6fNyb-epA
youtube.com/watch?v=yB0FYWs0T0o&t=82s
youtu.be/Q9TK6eSVRtQ
youtube.com/watch?v=gEwg1X-0bno
youtu.be/OT4MyqrWo6E
twitter.com/AnonBabble

T. Iemand die Sonos goed vind

Attached: IMG_20180624_012351_070.jpg (1052x1279, 106K)

Ik haat België

Leer letterlijk werkwoorden spellen. 2 dt fouten in minder dan een minuut.

Leert de samenstellingsregel, dt-fouten wordt aan mekaar geschreven.

>Iemand verbeteren op zijn spelfouten
JAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: download.png (205x246, 6K)

Attached: 1528561229794.png (746x512, 99K)

Iedereen*

hot

Zie het liever andersom.

dit

Dat komt door jou minderwaardigheidscomplex.

Hoezo? Waarom zou mijn voorkeur voor zwarte jongens beteken dat ik een minderwaardigheidcomplex heb?

kleine piemel

Wie /neemt een hond later/ hier ?

Attached: FB_IMG_1531234330873.jpg (625x415, 22K)

youtube.com/watch?v=HEXWRTEbj1I

Attached: Coffee-Love.gif (496x279, 503K)

me on the left

youtube.com/watch?v=IY6fNyb-epA
GRENZEN GESLOTEN OF KONTJE OPEN!

Attached: 7885798579875857858785784.png (200x202, 22K)

14 cm is niet klein maar gewoon normaal.

Attached: joop.png (639x576, 669K)

Attached: a8e.png (404x399, 11K)

Dus jij bent een blanke dame? Zoniet dan heb je een minderwaardigheidscomplex omdat je denkt dat zwarte mannen beter zijn voor blanke dames.

Godverdomme waarom zijn jullie zo kanker droevig. Hoorndraagpalen, homopalen, koffiepalen. Kunnen jullie niet gewoon normaal doen? Slechtste generaaldraad op Jow Forums.

Wat is er mis met koffiepalen?

Attached: 1318129085857.jpg (313x313, 33K)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 1527512895277.png (321x341, 251K)

>Voel me kut in het leven
>Ga naar Nederdraad
>Voel me spontaan beter als ik realiseer dat grotendeels van de mensen onder mij zijn
Voelt goed man

Attached: 7536452.png (501x633, 536K)

Kerel je stelt je echt aan, het is niet zo erg als je denkt hoor. Kijk naar de /MENA/ draden en de /Ex-yu/ en je voelt je meteen een stuk beter. Niet zo zuur hè.

Attached: IMG_20180624_011806_443.jpg (1186x1280, 96K)

Waarom lees ik dit met Jort's stemmetje

Attached: image.jpg (666x368, 36K)

Kijk dat gebeurt dus altijd weer als Jort zijn plaatje hier gepaald wordt, niet inhoudelijk reageren en een standaardreactie die niks heeft toevoegd.

Attached: IMG_20180624_012919_455.jpg (1108x1279, 105K)

Alles kits achter de vaginale rits? Wat staat er voor jullie vandaag op de planning

Lichaambouwen en spieren aanmaken.

koers kijken en slapen

>Wanneer je je depressie overkomt en je eigen leven terug neemt

Voedsel regelen en een spelletje spelen.

Ik kan dus echt niks vinden om te doen. Huis voor mij alleen en zaterdagavond m'n verjaardag vieren met vrienden en een vriendin van een vriend van me, waarom komt weet ik niet maar ik kan haar niet zomaar gaan weigeren omdat jij gevraagd had of ze ook mocht komen. Nouja, het moet maar. Weet een van jullie nog iets om te doen tot die tijd? Ik verveel me een ongeluk en moet nog tot september door met niks doen.

Attached: Screenshot_20180712-143236__01.jpg (642x537, 104K)

JoJo kijken

Er is een inbreker mijn kamer ingeslopen.

Attached: image.jpg (3264x2448, 1.11M)

Wat is JoJo?

Attached: Screenshot_20180712-143127.jpg (1920x1080, 622K)

Beste anime ooit.

>mbo'ers die aan een 21 diner doen


KANKER WALGELIJK

Je klinkt als een elitaire kwal

Sorry maar ik ben geen weeb
Sinds wanneer doen uberhaupt Niet-Dispuutsleden een 21 diner?

Attached: 939044_0__01.jpg (585x480, 67K)

Hoe?

schijtnormie opkankeren

Jongens...

youtube.com/watch?v=yB0FYWs0T0o&t=82s

Dom om zulke dingen op internet te zetten oetz

Attached: Jort-Kelder-in-gesprek-met-Judith-Osborn1.jpg (400x600, 70K)

Klinkt goed
Geen idee maar thth hoor ik het steeds vaker.
Het is triest oetz een 21 diner geef je alleen als je bij een (corporale) vereniging zit

Lijkt op een wijf die ik een maandje geleden heb geneukt oetz

Depressie gaat puur om hormoon balans. Er zijn meerdere dingen die je kan doen om dat balans terug te krijgen
>Stress verminderen
>Goed slaapritme
>Meer water drinken
>Frisdrank helemaal niet meer drinken
>Meer tijd buiten besteden

Goeie tips dank

Mee eens, ik vind het zelf echt enorme onzin waar je niet aan toe moet gaan geven want wat is de lol nou van een 21 diner, haha leuk allemaal zonder reden in pak bij iemand in z'n woonkamer of eetkamer een maaltijdje eten en een cadeautje geven want je bent nu echt volwassen XD. Vind het van hetzelfde niveau als een dildo geven aan een meisje op jaar verjaardag want HAHA SEX JE BENT NU VOLWASSEN XD

wat een onzin. Alsof ik woning ga vinden door te slapen en water te drinken. kanker zeg.

Ja maar om de mening van een normaaltje vroeg ik niet

vanuit een vereniging is het wel een redelijk leuk gebeuren.
kan je jaarclub eens zien waar je vroeger rondspookte en mengen zowel vrienden van vroeger en van nu met elkaar om met zijn allen lekker nog eens in het enige café in het dorp de boel op stelten te zetten

maar dat is slechts mijn mening

Attached: lullo.png (640x640, 18K)

Je wilt teveel. Het begint klein.

Misschien vind ik het stom omdat ik het zelf nog nooit gehad heb, kan daaraan liggen. Maar ik ben van mezelf al een redelijk cynisch persoon die eigenlijk niks leuk vind wat Geforceerd is. Sowieso zouden mijn vrienden al totaal niet kunnen omgaan met corps mensen.
De meeste mensen die ik ken die bij een vereniging zitten, corps of niet, zijn echt de grote dombo's die alles van hun ouders betaald krijgen en nergens zorgen over hebben.

Hey dat 21 diner gebeuren, hoe gaat dat precies in zijn werking? Ik ben vorige week 21 geworden maar zit niet bij een vereniging en ik heb ook niet veel vrienden. Ik ben er niet in geïnteresseerd omdat ik mijn verjaardag haat maar ben wel nieuwsgierig hoe het nou in z'n werk gaat.

Attached: 0913_Kelder.jpg (240x202, 33K)

Ik heb geen vrienden.

net een glas water gedronken jongens.

nu maar wachten tot het geld op de bankrekening binnenkomt zodat ik mijn zorgverzekering weer kan betalen.

Elitair studenten cirkeltrekken

ikke

Links

youtu.be/Q9TK6eSVRtQ
Die jongen is letterlijk jullie lmke

Wie /arm/ hier?

Ikke

het idee is dat je zowel je jaarclub als vrienden van vroeger uitnodigt voor een diner bij je ouders thuis. Over het algemeen enkel mannen danwel enkel vrouwen, maar hoe serieus dat genomen wordt ligt aan degene die het organiseert.

Elke keer dat een gang wordt geserveerd houd iemand een speech, over het algemeen beginnen de ouders. De jaarclubgenoten verneuken over het algemeen de jarige door zoveel mogelijk "genante" verhalen te vertellen.

Na het diner wordt er vaak nog een tijdje doorgedronken om vervolgens uit te gaan bij de kroeg waar de jarige in zijn/haar jeugd altijd ging stappen.

Attached: leeuwster.png (420x420, 10K)

ikdv

dvw ik me er thuis nog uren op zou aftrekken

>incel
RAAAANDSTAAAAD

Je doet hetzelfde door de kapitalisten over je te laten heersen.

>nee meester ik betaal wel meer belasting en werk voor uw inkomsten

Ik heb zulke typetjes vaak genoeg gezien in mijn jonge jaren. De groote gebekte jongetjes die janken als ze verliezen.

Niks voor mij dus, ben nooit echt gaan stappen met vrienden, ik speelde altijd SimCity en andere spelletjes of deed wiskunde in m'n vrije tijd maar vertelde dit nooit iemand.

Klinkt wel echt heel stom en ik weet zeker dat mijn ouders gewoon weg zouden gaan omdat ze het retestom zouden vinden en nooit aan zoiets zouden meedoen omdat het te dom voor woorden is.

Is uitgaan als je onder de 18 bent echt zo normaal dan om dat elke week te doen?

Attached: 0111_Kelder.jpg (480x404, 65K)

Wat moet ik doen dan om fortuin te vergaren zonder startbedrag?

>ik betaal wel meer belasting
>geeft kapitalisme de schuld
cognitieve dissonantie heet dat

synoniem graag voor:

Duitsland ontwikkelde zicht tot een stabiele democratie.

>Dgw nog nooit een gevecht verloren
Wie ook de Dirk hier?

Attached: 85436254.jpg (600x620, 56K)

Het hoofd van de kapitalist net zo lang tegen de stoeptegels slaan tot hij ophoudt met ons uitbuiten?

ik ben zelf pas begonnen met drinken in mijn studententijd, maar de wat normalere mensen op mijn middelbare school gingen wel met regelmaat stappen. Men mocht toen natuurlijk wel al vanaf 16 jaar drinken, wat scheelt.

Attached: voeltstudent.png (941x887, 247K)

>Geeft de overheid niet de schuld van een te grote verzorgingsstaat

Dombo

Nog nooit verloren want nog nooit een "echt" gevecht gehad. Iemand probeerde me wel te steken in m'n buik en heb er een klein litteken van maar ik sloeg hem op z'n kaak en hij ging neer, raar genoeg werd ik uit de bar gezet en hij niet.

>De absolute staat van het zwarte ras
youtube.com/watch?v=gEwg1X-0bno

Ik heb alle gevechten van jongens gewonnen alleen ben ik in de tweede klas een keer door een stevig ginger judo meisje in de houtgreep genomen. Weet niet meer waarom eerlijk gezegd. Was niet heel publiekelijk dus daar had ik mazzel mee

youtu.be/OT4MyqrWo6E
Hahahahahh

De winnaar van het gevecht is altijd de schuldige. Heb meerdere pestprotocollen op de middelbare gewonnen door gewoon beter te zijn in vechten.

Je gaat ook niet meisje slaan, dus dat lijkt me een kut situatie.

>dvw begon al op m’n 15e met zuup’n bij de scouting

>De wat normalereren mensen gingen wel met regelmaat stappen

Ik was dus echt heel abnormaal want dat deed ik niet. Ik weet nog steeds niet echt hoe ik me moet gedragen als typische student, ik speel wat videospelletjes af en toe en heb 3 goeie vrienden in m'n universiteitsstad waarmee ik soms om ga buiten de colleges om. Ik drink maar alleen omdat ik het lekker vind en niet om dronken te worden en uit te gaan, misschien komt het niet hebben van de drang voor een studentenleven vanwege mijn extreem internationale studie met 80% buitenlanders en dat ik een vd heb en daar meer dingen mee doe.

Attached: 5lmkisgnp0111.jpg (960x600, 98K)

>stoer doen over schoolpleingevechten

Attached: 1524249991535.jpg (586x614, 141K)

>t. beta scholier

Ik ben blind langs 1 oog dus ik wou nooit vechten, want 1 gerichte boks en ik graak niet meer thuis

ik ben zelf lid geworden zodra ik met studeren begon om mensen te leren kennen en toen ben ik wel redelijk tot normaaltje omgetoverd, maar verder moet ik zeggen dat ik me wel goed kan vinden in je gedrag. Zou precies hetzelfde doen zonder lidmaatschap.

Verder zijn internationals kut. grts

Attached: voeltdirk.jpg (489x499, 26K)

Ik heb me wel aangemeld en gesolliciteerd als student-assistent om of te helpen bij onderzoek of om te helpen bij werk- en hoorcolleges.
Mijn vriendin is een international oetz. Welke uni zit/zat je?

ik studeer aan de EUR

ik heb vaak genoeg gevochten, maar ik ben geen achterlijke homo die dan gaat denken dat hij een stoere kerel is omdat hij een knul van 15 jaar zonder gevechtstraining heeft kunnen verslaan

Ja dat is wel meer een studentenstad dan Tilburg lmke
Ik wil daar m'n master doen maar weet niet zeker of het zoveel beter is dan hier voor Fiannce, accountancy of iets in die richting. Plus een 7 gemiddeld sta ik nu net niet vanwege geen flikker uitgevoerd te hebben het eerste jaar van m'n studie.

t. jongetje die meerde gevechten heeft verloren

finance staat hier wel goed aangeschreven.
ben zelf nog niet bepaald bezig met masters, moet komende week wederom een tentamen maken van een eerstejaarsvak accounting dat ik nog niet gehaald heb

>hij studeert onironisch finance of iets dergelijks
>geen STEM studie
kkr breinlets aub

>Saaie studies leren voor saaie beroepen
Beta

>Geeft de overheid niet de schuld van een te grote verzorgingsstaat
>muh oostenrijkste school

De vrije markt is een mythe. De staat en de gemeenschap is nooit gescheiden geweest van de economie. De economie is nog nooit ergens ter wereld in de gehele geschiedenis een 'vrije markt' geweest. Dit zijn autistische ideetjes van autisten die al honderden jaren dood zijn. De economie wordt volledig gevormd door de staatsmacht. In andere woorden: de economie is wat de machthebbers willen dat de economie is. Zoals mensen met macht ook beslissen wat de gemeenschap eigenlijk is.

Het ingrijpen in de economie door de staat is dus volstrekt normaal en eigenlijk een inherent onderdeel van de economie. In mijn ogen zou de staat nog wel eens wat verder kunnen gaan met hun ingrijpen. Want ik heb het idee dat de mensen die het leeuwendeel van het werk doen, juist niks krijgen betaald. De absolute rijkdom die kapitalisten bezitten is ook helemaal niet positief voor de economie en de werkgelegenheid. Wat ontstaat is geen eerlijke concurrentie maar en monopoliepositie van een of meerdere bedrijven.

De uiteindelijk paradox in de theorie van de Oostenrijkse school is dat concurrentie dus ook nooit kan bestaan in een vrije markteconomie, omdat eerlijke concurrentie alleen kan worden afgedwongen door een sterke staatsmacht. Dat zie je ook in de praktijk van autoritaire landen met een liberale economie zoals Signapore.

Trad de staat maar harder op tegen kapitalisten. Maar dat doen zij natuurlijk niet. Als j 4 jaar lang doet wat Unilever en Shell willen, dan krijg je lekker een baantje met een miljoenensalaris toebedeeld. Dat is de waarheid achter Oostenrijkse economie: corruptie, manipulatie, omkoping en het verneuken van miljarden mensen- en dierenlevens en de gehele planeet. De idiote middenklasse gaat hiermee akkoord omdat ze wat broodkruimeltjes krijgen toegeworpen en naar het WK kunnen kijken. Brood en spelen.

kankerbreinlets is één woord