/norgetråden/

DuLBEG-utgaven

Forrige:

Attached: 1493028894440.jpg (1024x622, 371K)

jven min på bilde

Attached: 1503002533184.png (1232x1037, 1.81M)

det tordner og blåser ute

nå gjemmer oss!

Attached: 1529608590162.png (758x802, 849K)

Tenk at det i 2018 fortsatt finnes folk som sier ja til rasisme og som ikke har respekt.

Attached: shut-racism[1].jpg (960x705, 98K)

ellers da gutta?

patriarkat: BTHU
kjǿnnsroller: BTHU
menn: BTHU
hv*te menn: BTHU
g*mle hv*te menn: BTHU

kokohǿyre: BTHU

Attached: 36659718_1978276675551124_2745734324020321185_n.webm (640x800, 2.61M)

Jeg håper ikke du har forrådt mammaen din, user?

Attached: andrea-dworkin.png (695x405, 63K)

Sæden min: BTHU

for en heslig skapning

Moren min dode for noen år siden.

hvorfor er det alltid bare stygge kvinner som er feminister?

Attached: 1481223748627.png (741x568, 29K)

Gutter!
Okei, så... tidligere jobbet jeg akkord på deltid etter skolen hvor jeg fikk betalt x kr for jobb y. Nå har jeg sommerjobb og gjor litt forskjellig hos dem, men også jobb y innimellom. Dette er altså på timelonn. Det er mer lonnsomt for meg å få betalt akkord for jobb y, enn der er på timelonn. Men jeg nektes å få akkordbetaling selv når jeg gjor jobb y etter dagen er ferdig, som var det jeg gjorde for sommer. Har de lov til å gi meg dårligere kår på lonn slik dette ser ut? Har ikke fått noen ny arbeidskontrakt etter jeg begynte med timelonn i sommer.

Fordi de ikke vil ikke at pene jenter skal kunne bruke utseendet sitt til sin fordel mens de som er stygge ikke kan det.

Hvis de ikke har gitt ny kontrakt så er det ikke lov nei. Hvis du ikke får til å gjore noe med det direkte så anbefaler jeg bare at du jobber mye mindre effektivt istedet for å sanke timer.

Nei, skal på visning på en leilighet om en time jeg. Ser ut til å være i grei stand, men megleren har skrevet at "adgang til utleie er begrenset, se nærmere opplysninger i vedlagte "Nyttige opplysninger"", men ingen mer informasjon er gitt. Det er en selveierleilighet så juridisk sett er det ytterst vanskelig å begrense mulighetene til utleie, men det er uansett noe som må sjekkes for jeg eventuelt legger inn bud.

Du da?

dfn ingen emilia clarke jv

Knasker: Bugatti Burger
Slurper: Ur-ge
Ser på: Pulp Fiction

Nå skal jeg flås! Det beste med å ha vært solbrent.

Attached: 2018-07-12 16.06.50.jpg (909x642, 287K)

Får vell legge meg da

Attached: image.jpg (786x618, 227K)

Boplikt burde innfores i pressområder. Fokk bolighainegre.

Håper du får hudkreft

Ja, det er det jeg har gjort frem til nå. Kunne gjort jobben jeg gjor nå (y) på 2 timer for 1440 kroner, uironisk. Men jeg har jo en "losalonn" på underkant av 200+50% nå.

JEG

Men HVA er jobb YYYYYYYYYYYYYY!!!!

Jeg er ikke neger og dette er ikke et pressområde, og du er klar over at boplikt ofte er upersonlig slik at utleie teller som at boligen er bebodd og dermed er lovlig ved boplikt ikke sant? Men ja, enig med deg i at upersonlig boplikt bor innfores i pressområder, særlig i Oslo.

Alle bor eie én utleiebolig.

Heheh.... containertomming. Er egentlig en tomannsjobb, 720 hver. Men 1440 hvis du gjor den på egenhånd. Nsturligvis varierer innholdet i containeren. Gjennomsnitlig bruker man 3 timer når man er to. Men i dag var containeren pisseenkel. I går var den forjævlig derimot.

Dette, men én utleiebolig er et minimum.

Så vi skal bare leie av hverandre? Tror ikke du har tenkt gjennom dette helt.

hvem bok skal jeg lese?

Attached: 1525472877860.jpg (1108x1395, 179K)

Det gjor jeg og fåvæ, da har jeg en grunn til å drepe meg selv.

Tror navnet er stavet feil. Skal nok ikke være en W der

>bok

lol er du nerd eller

Concepts, Techniques, and Models of Computer Programming. Fra perm til perm.

Jeg satt akkurat og tenkte det samme.

Er du en dumrian eller?

Attached: breivik bøker mm.png (1903x3314, 494K)

Master and Commander-bokene er skikkelig koselesning, kan godt anbefale dem. Holder på med bok 19, tror jeg det var.

jeg elsker Carmen, Carmen elsker meg
vi er forelsket, Carmen og jeg...

Attached: syngefrosken.png (318x158, 6K)

Hvor mange har du?
Det vil alltid være behov for utleie, både korttids og langtids. Man trenger ikke ha hver sin, men man kan gjerne gå sammen med noen andre (at for eksempel familiemedlemmer har en utleiebolig sammen).
Kul jobb. Hva slags conteinere? Er det boss eller ifb post?

finnes det noe værre enn å måtte hore på andres unger hylgrine? det er som om folk bevisst plasserer barnevogna si utafor her bare for å gå meg på nervene. jeg vil bare ha fred og rooo

privatiser

jeg er bare en gamer...

Attached: 1530271496184.png (735x668, 29K)

20 fot containere med kartonger eller baller. Maersk-containere, ser mange av de på lasteskipene som går inn til byen

*loper og gjemmer meg under senga*

Har lyskjerming selv
Oppsett av elektromekaniske skjermer og slikt
Med ned-montasje av gammelt utstyr og oppsett av nytt samt enkel plassering kan jeg godt tjene 1500+ på 1time+

FY faen nå fikk jeg gåsehud

Hva skjer med at alle fagarbeiderne tjener masse penger mens jeg sitter her med ingeniorgraden min og foler meg fattig?

prooooooooooooooooooooomp

Vi ble lurt av studiejoden. De som skaper noe her i samfunnet har tatt fagbrev. Ingeniorer er egentlig yrkesfaglige med et år eller to ekstra på skolen i ettertid. Vi ble fortalt at måten å bli ingenior på er via universitet, men i de aller fleste tilfeller er det tull (og vi har langt færre yrkesaktive år).

>han gikk ikke Y-veien
Lram fåvæ

jævlig kringlete det her

Attached: 1485450599760.jpg (1000x563, 145K)

Så nettopp Hevnerne: Uendelighetskrigen (2018). Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro fåvæ. Kan noen forklare meg hva FAEN som nettopp skjedde?!

Attached: 1485794478944.jpg (246x216, 35K)

du sloste akkurat tid du aldri får igjen på å se jodepiss fra hollywood om menn i kapper

Heng deg, Marvel lager bra filmer fåvæ

>heng deg, mcdonalds lager bra mat fåvæ

Attached: 1528549718067.gif (460x308, 2.16M)

Jævla nerder

Hva mente jeg med dette brevet?

Vet ikke med deg, men jeg er relativt fornǿyd med lǿnnen min, og frynsegodene er ganske greie de også. I dag tok jeg blant annet hjemmekontor og jobbet fra verandaen i finværet.

Hvem gjor du? Jeg skal bli ingenior når jeg blir stor gutt.

>brever uironisk on kappedritt
Her, irriter deg litt over dette bildet mens jeg ringer vergen din.

Attached: row-pencils-2431658.jpg (800x800, 98K)

Jeg falt for konsulentmegmeget.

Blitt frelst av de patronene med lystgass, ser norske nettbutikker bare selger 10 pakker.
Er det lov å bestille dette på nettet fra utlandet? Vil bestille 100-200stk.

Attached: Cream-Chargers-Full-Pallets-19-200-nitrous[1].jpg (681x296, 361K)

haha, hva gjor du utenom å sitte på et kontor ifort blå skjorte og firkantbriller da?

Du fucker cellene og nervene dine med det

Jeg bruker de ikke daglig da, bare av og til når jeg er på vors med kompiser.

Jeg har faktisk ikke briller, synet mitt er perfekt. Ellers så fikser jeg ting for kunder som de har knullet opp eller ikke klarer selv, lager litt nye ting enten på oppdrag for en kunde eller for å senere selge det, og sitter en del i mǿter.

Er konsulent megmeg? Vanskelig å få millionlonn?

Det er lovlig, ja, men pass på at du kjoper mat-grad patroner, andre patroner kan inneholde små mengder olje og slikt (det er derfor de er så latterlig billige) og det kan skade hjernen og lunger over tid.

For meg, så er det McKylling.

Tror ikke det skal være vanskelig hvis du er flink, komfortabel med å jobbe mye og/eller ikke er redd for lederansvar. Det er ikke akkurat noen som stopper deg og sier at du må slutte å levere så bra og mye. Husk, megmeger trenger ikke å være dårlige.

hva mente hun med dette?

Herregud...
Skapningen...
Femtiseks prosent...

korleis utdanning har du? korleis type konsulent er du?

JEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJER

JEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJER

JEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJERJEG PROMPER OG JEG BÆSJER OG JEG PROMER OG JEG BÆSJER

Attached: 1520551485937.jpg (584x512, 130K)

Dåkseanon ut!

Vakkert.

neida, bare lurer siden eg også vurderer å falle for konsulent megmeget

Noe innen teknologi. Nǿyaktig hva er egentlig ikke så viktig så lenge det finnes konsulentjobber innen det. Konsulentarbeid er ganske likt på tvers av områder hvis du ser bort fra det fagområdespesifikke arbeidet. Man jobber også typisk sammen med folk fra forskjellige bakgrunner som har endt opp samme sted uansett.

Med mindre du er konsulent i en investeringsbank og har minst fem års praksis ved endt studie, så har du ikke en sjans.

Attached: RothschildCo_Logo.png (984x162, 15K)

>During dinner, I distinctly remember her saying that she couldn’t wait until we got home so that “we could fuck.” I dreaded it, but resigned myself to the fact that it was probably unavoidable. Luckily, I was so sleepy when we got back that I just fell asleep. We didn’t have sex.

>Around this time in March, she demanded that I visit her over the weekend. I didn’t want to go but she was insistent. I was afraid of rejecting her because she seemed like someone would take revenge on me on Twitter with her much bigger account (I had 2k to her 5k followers).

jaja...
sånn kan det visst gå når man er på twitter, ja...

Attached: frosk.png (375x500, 120K)

>folk som kommenter på kon-tiki traileren ass

Attached: that'sracist.png (752x234, 29K)

Kilde?

Sikker på at du ikke liker meg user? Ikke engang bittelitt?

Attached: ulrikke er søt.jpg (640x800, 196K)

fy faen så basert fåvæ

SKA jæ gå å kjop mæ no godis, fetta je er barre sykt sugen nå ass

>Ble ansatt i vekterselskap for en stund siden under servicedelen
>Har hatt nesten bare vekterjobber pga mangel på vektere, også oppgaver som kan ansees som risikofylte
>Ingen vekterkurs, bare litt kjapp info for jeg ble kastet ut i det som en sau bland ulver
>Vektersatsen er 191 kr timen + risikotillegg
>Service satsen er kun snaue 160 kr timen
>Naturligvis får jeg kun service satsen
Begynner å fole meg utnyttet og lurt. Dette er da vel ikke rett?

Vagt lubben, men hun kunne ha vært ganske sot med sminke. Hun et bra naturlig ansikt.

Sjokka over hvor mye mer jeg får for trygda mi her i Sverige enn i Norge... Hm hva om jeg flytta inn i kjelleren til min svenske far i Stockholm permanent

kanskje jeg skal kjope meg en liten mini-gris

Attached: 1487603110750.jpg (240x240, 11K)

privatiser NAV

any norwegian girls want to marry a american navy man im so lonely jesus christ

Dårlig forslag

Er du han ledern for nordfront norge?

den er ikke en minigris for alltid..

dette hortes ikke bra ut nei

Kanskje om jeg flytter til Sverige?

Nå er jeg ikke advokat, men jeg er ganske sikker på at det ulovlig, forutsatt at stillingsbeskrivelsen din under service-delen ikke inkluderer den mengden vekterarbeid. Er du med i fagforening? Hvis ja så burde det ikke være så vanskelig å sǿrge for å få oppgradert lǿnnen din, samt kreve utbetalt det du skulle hatt krav på fra om med du fikk de nye oppgavene. Det er ekstra skjerpende at de ikke gav deg opplæring, noe som raskt kunne/kan lede til ubehageligheter om du ender i en situasjon på jobb som ender i retten.
PS: Hvis du tar opp dette uten backing fra fagforening eller advokat så ikke forvent å jobbe der så veldig lenge.

>jeg privatiserer nav
>tar all nautgryna selv
ikke no personli naut

Attached: 1527709151325.png (409x304, 114K)

Flytt til NAV kolonien i Nord-Sverige