/mämmi/
kaljapainos
/mämmi/
Eesti
Suoraan töistä tuliterään mämmiin, ai että tätä autuutta
Beesti
Oispa talvi
naamassa oli patti josta tuli paljon keltaista mössöä ulos
Minun veli :D
Hyvä tietää näin viisi minuuttia ennen neekeriviestiä yöllä
Mikä teiän nyymien ongelma on? Aina yritätte haukkua muita... eiks vois vaan olla kiltisti?
postatkaa jotain hyvää räppiä
oispa loli
Neekeriviesti ja nukkumaan
ei, ootko kuunnellu sen muita biisejä?
oot kiva nyymi ja toivon sulle parasta
>hyvää
>räppiä
Mitä eroa on feminiinisyydellä ja lapsellisuudella ?
en tiedä
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Ja taas hän sen teki! Nollapostaus! Kiitos kun kohensit mämmin laatua. Pystyn ihan kuvittelemaan kuinka liikautat läskiä ahteriasi tuolilta ja huudat: "Äiti, mä postasin sen taas!". Hihittelet itsekseen. Säälittävää. Sinunlaistesi takia mämmi on siinä kunnossa missä se on.
Vituttaa nää itsemurha biisit!
öitä
I went to Helsinki last month and it was embarrassing. Rainbow flags flying everywhere and niggers all over the place. What is the vision for the future?
Hyvää yötä kaikille
t. leddit
I unironically went to the pride parade. AMA
Are you a Fennoswede?
Jooh, juttelin sen meikkaajahomojonnen kanssa videopeleistä ja se laitto mulle vähän aikaa sitten steamissa kaveripyynnön. Se varmaan luulee että haluun olla sen kaveri kun oon pari kertaa jauhanut sen kanssa paskaa. Täytyy varmaan vaan ignoorata, teen nyt iltavuoroa niin ei tule siihenkään onneksi törmättyä vähään aikaan
Can't speak a word of Swedish.
söin viisi kananugettia ja pari lankkuperunaa, nyt jo täynnä
Voiko joku postata sen kuvan siitä oikeasta jätkästä johon tää perustuu?
how do I get a finnish gf?
muistatteko tän kaverin?
Ei vittu kuinka naurettava jätkä. Kiitän Luojaa joka päivä, että en ole toi.
tätä on tullut kuunneltua ja masisteltua monen monta kertaa
huutista
God Finnish girls are so hot
is that from hel looks? vittuiletko?
Jännä kattoa Lankaa kun vasta 15 vuotta sitten tekstiviestit ja tietokoneet oli ihan uusi juttu
Yes.
no voi vittu
Ideaali maailma:
20% ihmisistä on valkoisia miehiä ja 80% ihmisistä on itä-aasialaisia naisia ja vain miehillä on valta päättää asioista ja nainen on joka asiassa miehen alapuolella ja päätäntävallan alla.
Perustelu: jopa incelit saavat pillua kun top 20% miehistä ei voi haalia itselleen kaikkea naisten suuresta lukumäärästä johtuen. Valkoiset miehet ovat parhaita miehiä ja aasialaiset naiset ovat parhaita naisia.
Haittapuolet: ei ole
vitun suvakki mee takas takkuun imee neekerin kullia
Mieti mitä on 15 vuoden päästä (kehitys on vielä nopeampaa nyt kuin 15 vuotta sitten)
En muista että toi ois ollu siinä animessa
ja mitenkä pitkään menis ennenku kaikki on rotumiksattu?
Parin generaation jälkeen ne ei oo enää valkoisia miehiä ja japsitytyjä vaan joku sekoitus niiden väliltä.
>Valkoiset miehet ovat parhaita miehiä ja aasialaiset naiset ovat parhaita naisia
Tää ei pidä millään tasolla paikkaansa
Mut tossa maailmassa miehet syntyis aina valkosina ja naiset itä-aasialaisina
juuh
Pitääpäs. Valkoiset miehet on antaneet enemmän maailmalle kuin mikään muu ryhmä (jos askenazi juutalaisia ei lasketa) ja itä-aasialaiset naiset on feminiinisimpiä eli parhaita naisen roolissa toisin kuin feministilortot lännestä.
Kävin hakee iltapalaa mäkkäristä ja viereiseen autoon menevästä tyttöjoukosta yks morotti mulle
morotitko takasi?
oisit saanu pillua, vitun tunari
Taas meni nyymiltä pillu sivu suun. Miltä nyt tuntuu?
>morotti
En. Vilkaisin sitä porukkaa ja menin sisään hakemaan ruokaa sanomatta takas mitään
nään jo mielessäni millanen tyyppi oot
pukeudet varmaan mahdollisimman huomiota herättämättömästi ja et pysty katsomaan ihmisiä silmiin puhuessa?
Juu selvä autismihan se.
I'm Finnish. Minnesota.
Miksi nyymit ei ole enemmän avoinmielisiä?
Are you at least 90% ethnic Finn? If not then
Vittu nyymit, voisitteko edes kerran elämässänne olla jollain tavalla hyödyksi?
Tampere...
miten mä hyödyn avomielisyydestä? en halua ketä tahansa hiihtäjää ympärilleni
No mitä niille olis pitänyt sanoa? "Krääh, mitäs tytsyt meinasivat tänään puuhailla? Oikein joukolla liikenteessä?" Jos olisinkin päässyt juttelemaan, se ois tullut kuitenkin kustua
En kato ihmisiä silmiin mutta ihan siististi mä mielestäni pukeudun, ei nyt mitenkään tarkoituksellisen huomiota herättämättömästi
Jos joku tietäis mitä haet niin varmasti joku olis vastannuki mutta tässä nyt jonkin verran apua:
"miksi tervehdit minua?"
>Jos olisinkin päässyt juttelemaan, se ois tullut kuitenkin kustua
no ei tuolla asenteella
Olin tänään Itä-Vantaalla. Siellä oli todella paljon Somaleita illalla.
>No mitä niille olis pitänyt sanoa?
Ota mallia meidän jysäyttelijöistä.
meen kohta syömään äidin tekemää kaalilaatikkoa
lisään siihen myös äiitin tekemää puolukkahilloa!
en oo ikinä nähnyt kuopiossa yhtäkään tummaihoista ihmistä
>miksi tervehdit minua
Jos se on tuntematon ihminen ja tervehtii tuolla tavalla, tietysti se haluaa tutustua. Toihan kuulostaa vaan naurettavalta heitellä tollasia itsestäänselvyyksiä
Aika ironista että paskaihottomien vähäisyys valkoisissa maissa on merkki siitä että paikka on paskaläävä
>tietysti se haluaa tutustua
itse olettaisin sen olevan jonkinlaista vittuilua
no sittenhän se varmaan kertois että haluaako tutustua vai tunteeko sinut jostain vai mitä
voi vittu teitä autisteja
Ootko tosissas? Ootko ikinä vaikka kävelly esim. jonkun kännisen porukan ohi ja ne on sanonu sulle jotain ihan muuten vaan? Ei se todellakaan tarkoita sitä, että olisi oikeasti kiinnostunut susta millään lailla.
Kumma että joutuu edes tämmöistä selittämään nyymeille.
>paskaihottoMIEN vähäisyys
Eli Vantaa on paskaläävä mutta Kuopio? Noh, on jokatapauksessa samaa mieltä. t.
youtu.be
While people on the phone
And talking to each other
Dreams come back
Later in the day
>Ootko ikinä vaikka kävelly esim. jonkun kännisen porukan ohi
En oo
Ei se ole voinut tuntea mua mistään. Ja sitähän mä just kysyin että mitä tuollaisessa tilanteessa pitää sanoa, kun ei vastaavista ole hirveän paljon kokemusta. Ja eikö toi kuulosta joltain uhkailulta jos heti tiuskaisee "mitä sä oikein morotat?"
Onhan sekin ihan mahdollista mutta se nainen ainakin näytti vähän "yllättyneeltä" ja nosti kätensä uuteen tervehtimiseen
>Ja eikö toi kuulosta joltain uhkailulta jos heti tiuskaisee "mitä sä oikein morotat?"
ei, se kuulostaa ihan tilanteeseen sopivalta kysymykseltä
Mikäs on nyymien perus vaatetus
Pukeudun lähes aina harmaaseen t-paitaan ja sinisiin farkkuihin
Ite kerran kävelin perjantaina yhen porukan ohi ja kaveri pisti siinä samalla mulle viestiä että unohdinko ottaa yhden "jutun" mukaan. Tajusin siinä että mähän unohin sen "jutun" himaan niin käännyin siinä heti takaisin ja joku heistä huikkasi läpällä että "unohtuko perjantaikaljat kotiin?"
Ei se tarkoita välttämättä että heillä olisi mitään erityistä kiinnostusta suhun, kuhan vaan palloilevat.
mustat farkut, musta t-paita ja musta huppari
Miten vitussa teille ei ole kenelläkään tullut vielä mieleen että voitte vain morottaa iloisesti takaisin
jos ne ei tarkoita sillä tervehdyksellä mitään niin ei mitään vitun väliä koska et ole itsekään investoinut vielä mitään siihen kanssakäymiseen joten ketään ei voi urputtaa tai nauraa mitään
Jos ne on kiinnostuneita susta niin sitten ne jatkaa siitä sun vastauksesta
vitun autistit
Valo taittuu ikkunassas näin
Leijuu huoneen poikki seinään päin
Peittää sinut liikkein etäisin
Sekös susta kauniin tekeekin
Minä pysyn yhtä rumana
Kuin olin aina luokkakuvissa
Pidin siitä kuinka havahduit
Sekunniksi sitten uneen uit
Katsoin tarkkaan niitä ilmeitä
Jotka kertoo että sä oot sä
Mul on tasan kaksi ilmettä
Toinen niistä nyt on käytössä
HISOMASOOOOO
mul on nyt herkkä hetki, elä tuu huutamaan
Tollasessa tilanteessa menee lukkoon. Ei kaikilla välttämättä ole niin paljon sosiaalista piiriä että tulisi harjoiteltua noita etukäteen
Pitää kyllä ollu aika autisti jos ei nyky puhekieli/slangi suju.
HISOMASOOOOOOOOOO
Ruskeat säärien alaosaan asti ylettyvät chinot.
Saman sävyiset lyhytvartiset Niket/Vansit.
Valkoiset keskipitkät sukat.
Valkoinen pitkähihainen/t-paita.
Oliivin tai mustan värinen puuvillatakki, jos kolea sää.
Musta pipo tai lippis.
Läppäkuulokkeet ja 5€ aurinkolasit, jos halua välttää pienikin mahdollinen ihmiskontakti.
>kukaan ei koskaan heitä sulle mitään kommenttia kun persus ilmeesi on niin saatanan vittuuntuneen näköinen
tuntuu pahalta
no tuossahan oli tilaisuus harjoitella