Flink gojim-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
theguardian.com
youtube.com
nettavisen.no
aftenposten.no
strawpoll.me
twitter.com
Fǿrste for fred og kjærlighet.
dfn ingen emilia clarke jv
holocaust skjed.....
Fy faen gutta jeg er så lei av de derre taoistene og alle deres.
glemte bildet jeg
Ervin tar faktisk Erna i skrittet på det bildet der men det er klippet bort. Jöder elsker å nedlate og nedverdige gojim for å vise hvem som er sjefen, og håner gojim fordi de ikke kan gjöre noe med det.
Hvorfor er det bildet der brevet så ofte? To gutter som snakker sammen?
Sjekket ut incels.me istad, de folka får r9k til å fremstå normale
Jeg hadde den deiligste drommen i natt, men ble vekt. Provde å sovne igjen for å komme tilbake til den, men det gikk ikke.
Eg må drite
dette skjedde faktisk
holocauster?
PROMP OG BÆSJ
Begår et aldri så litta selvmord jeg.
DET DER ER FAEN IKKE GREIT Å KODDE MED
På mandag kommer resultatet av autisme testen mim
Får vel kaste meg utfor Preikestolen jeg da...
jättebra
Shekelberg og dalbane?
Jeg er 100% sikker på at holocaust er en lögn, men han andre i tråden som konstant prater om "obduksjonsrapport som bekrefter gassing" gjor ikke temaet noen tjenester. Det finnes så mange bedre argumenter der ute.
Vi trenger et nytt repeterbrev for en type desperasjon som må skrikes ut, eller kanskje vræl dekker dette? Hm, der fikk de små grå noe å tenke på
6 millioner döde, ferdig snakka. Slutt å være en sånn autistisk fornekter
det er F A E N ikke greit å være meg !!
hvorfor er alle her så tjukke
Dette. Det har ikke noe å si, og med tiden vil 6 millioner virke som et stadig mindre tall. Ingen har noe forhold til det, og ingen bryr seg om jodene eller jodesaken. Om under en generasjon, vil heller ingen flere overlevende være i live uansett.
>Jeg er 100% sikker på at holocaust er en lögn
Er du tilbakestående?
Jeg skjonner faen ikke at dere gidder.
Haha.
Men joda.
Ingen bryr seg og ingen vil gi jodene reperasjoner.
Hvorfor er det plutselig så mange shills i tråden?
>vil heller ingen flere overlevende være i live uansett
>Study of Holocaust survivors finds trauma passed on to children's genes
theguardian.com
Godt forsök, Adolf!
>shills
Holocaust er pur etterkrigstidspropaganda, og alle partene på den vinnende siden fikk noe ut av fortellingen:
ANGLO:
1) rettferdiggjore krigen som odela hele Europa, som de startet.
2) ta fokus vekk fra bombingen av sivile mål gjennom hele krigen
3) endelig få en gyldig grunn til å gi Israel til jodene, som ble lovet i Balfour-deklarasjonen
RUSSLAND:
1) ta fokus vekk fra Stalins egne forferdeligheter og leirer
JODENE:
3) endelig få Israel
4) fullfore den bibelske profetien om at 6 millioner joder må do for de kan komme tilbake til Israel, som de har provd seg på å få verden til å tro siden 1800-tallet
AMERIKANERE
1) Kristendispensjonalistene fikk endelig hjulpet med å opprette staten Israel, som er et uhyre viktig ledd for å utfylle de stegene de mener må komme på plass for Jesus kommer på nytt.
How far from the shore are salmons fisheable in Norway?
Can you camp a week in a fjord and get by fishing?
Ny dag, ny snikfotografering av jenter på strandab
Holocaust skjedde, men det var jodene som sto bak.
Aldri fisket laks fåvæ
Normalt sett ja, men det er ikke mye fisk i sjoen i år
>som de startet
Hahaha, nazistene startet krigen ved invasjonen av Polen
Vi må nesten få se noen av disse bildene.
Hvorfor er svensker eller nordmenn som bor i Sv*rige tillatt i norgestråden?
Hvorfor svarer vi brevere med svenskt flagg?
tenk med meg et minutt her
hvordan får man seg egentlig emilia clarke som jv
Om du skal bevise at noen ble drept i en rettssak så må du ha en obduksjonsrapport.
Bare vær deg selv (en saudi-arabisk milliardær)
Finnes ingen obduksjonsrapporter om tyskerne som ble skutt. De kan ikke ha vært med i krigen.
Sjakk matt, h*storikere!
>han tror jodene vil gi avkall på melkekua si og slutte å oppfore seg som parasitter.
Jodenes versjon ja.
Jodiske kommunister slaktet tyskere i det som var tidligere tyske territorier. Tyskland var nodt til å ta affære og ikke sitte på sidelinjen. Hitler hadde tilbudt mange forskjellige losninger, men alle ble avvist.
Frankrike og England startet krigen og de onsket ingenting annet.
jeg sliter med å se hvordan det skulle hjelpe
hun er allerede velstående
En ny episode av nazi sympatisorer i norgetråden..
Slutt å fornekte virkeligheten
Veit du kva som vantar no?
H..? He..? Nei? Heime.. heimel vantar, ja!
>Jödene er griske kapitalister
>Jödene lagde kommunismen
Bli enig om en konspirasjon ihvertfall, forbanna kokohoyre
Du må være en rik jödisk produsent og love henne roller i store hollywoodproduksjoner selv om du egentlig vet at hun er talentlös.
Innleggene dine minner om samme type logikk man finner fra innvandringsforkjempere som ikke vil sende ut kriminelle utlendinger fordi at det finnes kriminelle nordmenn også.
Vi snakker ikke om skutte tyskere her, vi snakker ikke om obduseringer av tyskere heller, men av joder som angivelig ble gasset hvilket det ikke finnes noen beviser for din dumme mongo.
Hun er millionær, ikke milliardær. Stor forskjell.
>user tror faktisk på dette
Kjeks
OL på Lillehammer skjedde aldri.
J O D E N E ?
Bortsett fra at vi har fortsatt monumentene og videoer av det hele. Gasskamrene derimot, nei de har ingen sett og ingen greier å forklare hvordan de skal ha operert heller.
Fy faen så patetiske dere er.
Ser ingen argumenter.
Hvorfor stilles det ikke like sterke dokumenteringskrav til alle ting? Skal man avfeie noe på grunnlag av én faktor (her: obduksjonsrapport), kan man avfeie andre ting med samme faktor også.
>muh episke reddit bilde
*knips*
>Jeg har ingen argumenter så jeg bare kaller han reddit!
>nei de har ingen sett og ingen greier å forklare hvordan de skal ha operert heller.
Dette er hva som skjer når han ene i klassen ikke blir med på hvite busser fordi han ikke vil selge sjampo.
Det er mange bilder av kammerne og det er åpenbart hvordan de fungerte
Hvorfor er det nyheter at ei dame er ei massiv hore?
t. (((((Jodus Jodemann))))) :D :DDD
>megmeg bilder fra reddit er argumenter
du fortjener å bli skremt!
Ser ingen obduksjonsrapporter eller andre beviser som viser hvordan gasskamrene har operert, hvem som produserte dem og sånt.
Klart du kan avfeie alt som du selv behager, men noe såpass elementert som en enkelt obduksjonsrapport som bekrefter et enkelt tilfelle av gassing når det skal være et såpass astronomisk tall som 6 millioner som ble gasset det kan du ikke avfeie, med mindre du er mongolid eller lider av et ekstremt tilfelle av kognitiv dissonans.
Det er mange bilder av en likkjeller som helt åpenbart har blitt modifsiert i ettertid og som det er foretatt prover på hvor man ikke fant spor etter blåsyre. :p
>Jeg har falt for konspirasjonsteorier og er stolt av det, vennligst hor etter når jeg spyr ut galskapen min :D
>gassing når det skal være et såpass astronomisk tall som 6 millioner som ble gasset
Fy faen, hvordan kan du, som tydeligvis bryr deg om dette temaet, ikke vite at 6 millioner er tallet på antatt dode joder under krigen og ikke antall gassede?
Det er tallet på de som ellers ikke ville dodd på grunn av forfolgelse, og inkluderer dodsfall på grunn av kuler i nakken, sult og sykdom i arbeidsleirer, fall fra balkong og gassing
>hva er grunnleggende kjemi
hvor mye betaler ervin dere?
>D-det skjedde aldri, helt s-sant altså gutta, r-rodpille!
Åssen går det med storviltproven, aka Manndomsproven 2018?
Jeg fikk skutt opp med trenullåtten i dag, og kan vel egentlig gi meg der, men det er jo greit å vite at du kan ta hva det skal være ut av skapet og myrde et uskyldig, majestetisk og vakkert dyr hvis det skulle vise seg utfor vinduet.
>Han vet ikke at kommunismen og kapitalismen er to sider av den samme internasjonale, jodiske mynten.
Haha fy faen /jodetråden/ har gått til dritt
Traktorvelt i Rendalen
1 år og 1 måned siden jeg fikk meg et ligg, like lenge siden jeg prövde å få ett. Savner ikke sex egentlig men bare kos, hud mot hud, koste litt med venninna mi för hun flytta langt vekk
Er ikke stygg bare veldig deprimert
hva er så mandig med å skyte et dyr på hundre meters avstand? ekte menn dreper elgen med bare hendene
Folkens, tror jeg kommer til å bikke 55000 denne måneden, bor jeg bestille skattekort? Har ikke tenkt å jobbe mer enn én uke til
>bor jeg bestille skattekort
ja. ikke ködd med futen.
Hvordan kan jeg vite "lonnsinntekter hele året"??????
dfn ingen emilia clarke jv
Spesifiser gjerne hvilken Emilia/Emilie/Amalie/Amelie.
du kan ikke det, du må gjette
Fuck the haters
må vell dra meg opp av sengen da....dymper ned i gamingstolen............
tror du det holder med fem millioner
jeg har ikke så mye mer
jeg vil bade med Emilie
jeg vil få barn med Emilie
Imaginiser at hun ligger ved siden av deg i senga og er gravid i syvende måned
j.........
Imaginiser at hun sitter i rullestol
Autismeprisen for 2018 går til Norgetråden!
*klapp* *klapp*
>Topplös
Hore!!!!
sipper i meg dagens forste slurk med....kaffe!
tenk å ta med emilia på fjelltur