/mämmi/

/mämmi/
Tsukimonogatari-painos

Attached: [Commie] Tsukimonogatari - NCOP [BD 1080p AAC] [FB2EE0D7].mkv_snapshot_00.10.png (1920x1080, 3.88M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/vRVEZq8plc0
youtube.com/watch?v=G136GODWKhc
youtu.be/18xpQRx_T1Q
youtube.com/watch?v=cugiNkCfh6o
youtube.com/watch?v=mjnPXLQoOm0
youtu.be/WWB01IuMvzA
twitter.com/AnonBabble

Kuinka mielikuvituksetonta...

youtu.be/vRVEZq8plc0
paras tyty

Attached: 1528166352701.webm (480x702, 1.02M)

Postatkaa pojuja

Attached: c826d0f2db56cefbdc0c57ac64604f27.png (1378x2129, 1.88M)

Hain kaupasta 1,5 kg entrecôte palan ja rillasin pihvejä. Köyhillä ei ole varaa tähän makunautinoon

Yessöör

Slava rossija

Attached: russki.png (1917x1077, 3.71M)

Että mitähän vittua.

Kohta lähtee pitsa uuniin

Attached: 1500062754069.jpg (1053x900, 512K)

Tarviitko muistutus apustusta?

Hot

Alkoi pyörryttämään kun en ole syönyt tänään mitään ja aloin runkkaamaan tässä kuumuudessa

Pffft, sä se köyhä tässä olet jos luulet et tommoset asiat ratkasee :D
Ei ole mitään köyhempää ja katkerampa kuin yrittää väheksyä niitä joilla on vähemmän rahaa.

Mämmi on neekerivapaata aluetta

Enköhän selviä

Kyllä, uuni on kuuma

Attached: 1500061898140.jpg (706x998, 204K)

Destroy HRE

mikä olis hyvää ruokaa pyöräretkille? tekis mieli syödä jotain muuta kuin kaurapatukoita

jerkku

On it.

Hotter than this?

youtube.com/watch?v=G136GODWKhc

Attached: Ryssänmaa 2.png (1917x1077, 3.36M)

vaniliarinkeli

Ootteko koskaan miettiny miksi teillä on niin sairaita fetissejä kun teillä on vitun PERVOT?

geelit antaa nopeasti energiaa eikä tule ripulia
riippuu vähän retkestä
veikkaisin että mitä tahansa sun tapauksessa(lol)

Olen 33 vuotta nuori.

Juuh. Häpeän syvästi niitä, mutta minkäs teet. Kädestä pito ja paijaus on vaan niin ihunaa.

jaa voiko jotain hiusgeeliä syödä?

juuh

sinitarra on toinen hyvä nälänviejä ja siihen makuunkin tottuu aika nopsaa

youtu.be/18xpQRx_T1Q
*nousee portaita nopeesti*

Uuniin joutaisitte

Onko sulla ajettava ruohonleikkuri ja ärsyttäviä penskoja?

Siis millä vitulla joku viitsii elää täysin siistimättömien munakarvojen kanssa?
Mulla on nyt munakarvat melkein luonnollisessa mitassaan ja voi vietävä kun ne ovat joka käänteessä tiellä. Lisäksi tuntuu, että mulla on kalsareissa kikkeleiden lisäksi joku hemmetin villasukka.

Jaksaisikohan tuota ruotsinlaivalle lähteä ensiviikolla. Saisin ilmaiset liput mutta 450 kilometriä täältä turkuun.

>joka käänteessä tiellä
Kannattaa varmaan trimmailla jos ne alkaa olemaan puolimetrisiä

Ne liput maksaa muutenkin jotain parikymppiä, ite en kyllä laittas neljä kertaa isompaa summaa pelkkään bensaan "säästääkseni" lipuissa

vittu ilmane reissu

Niin, no joo. Olisipahan ainakin jotain muuta tekemistä kuin kotona lojuminen.
Tosin paskapostaisin täällä varmaan sieltä laivastakin että nii.

Tämä on nimenomaan kokeilu, ite oon harrastanut trimmailua ja ajelua siitä lähtien kun on alkanut karvat kasvaa. Tunnen ihmisiä jotka näin tekee ja sanoo ettei ymmärrä minkäänlaista karvojen siistimistä alkuunkaan.

näin

Mikä on paras suomalainen komedia ja miksi se on Pasila (kaudet 1-3)?

Attached: 1523355129534.png (600x1024, 100K)

Vikingillä oli laivanetissä neloskaani blokattu

/mämmi/ -risteily ensi viikolla turun satamasta. 35e liput 2 yötä. esiintymässä mm. Dj ambatus ja pierusammakkojen kuoro

youtube.com/watch?v=cugiNkCfh6o

Itsevaltiaat jtp.

As for me, an excellent opening for anime could be.

youtube.com/watch?v=mjnPXLQoOm0

Attached: pepe_music.jpg (320x286, 31K)

Eikö ruotsiin päin toimi puhelimen verkot ihan hyvin? Joku viisi vuotta sitten viimeksi taisin laivalla käydä ja silloin muistaakseni pelitti suurimman osan matkasta ihan hyvin. Tämä tosin Tallinnan matkalla.

Mulla ei ole mitään. Ei yhtään mitään
Onneksi on perjantai, vielä 30min töitä

vmp (voe mahoton paekka)

Ymmärrän parisuhteessa oleville ja irtosuhteileville munakarvojen siistimisen mutta ei siitä muuten ole muuta hyötyä kuin ettei sperma jää kokkareiksi karvoihin. Liikaa vaivaa muuten

Muistaakseni hävisi yllättävän nopeesti hesestä lähdön jälkeen ja se laivan wlan on aivan perseestä. Ilmanen tosin toisin kuin Finnairin jutkulentsikoissa

>ei siitä muuten ole muuta hyötyä
>Liikaa vaivaa
Olet väärässä.

Toinen vaihtoehto olisi vetäytyä viikoksi lainamökille. Sitäkin voisi harkita.

No voi vitsi.

kuuluuhan joka hyttiin huora?

No heitä jotain niistä hyvistä puolista

Tilaanko pitsua, kepatattia, kiinalaista, meksikolaista, intialaista, vai nepalilaista?

Attached: en-diedä-DDDD.jpg (900x900, 77K)

>ei omista mökkiä
mee töihin

Nyymisen seksipalveluita voi tilata hyttiin lisämaksusta

Kyllä nyt mökillä ainakin kannattaa käydä, ainakin jos se on järven lähellä

makkara perunat

kiinalaista

Koko ruoka listam

Ei ole tiellä kun kaivaa munia housuista pihalle tai muuten vaan kun kaivelee kasseja. Tuntuu kivemmalta kun ei ole niin paljon settiä housuissa ja hygienian harrastamisesta tulee yksinkertaisempaa. Ei jää pitkät yksittäiset karvat paikkoihin kiinni niin ei tule semmoista nykimistä joka sattuu ja on paljon helpompi tutkiskella jos jalkoväliin ilmestyy vaikka jotain näppyjä joita ei siellä odottaisi olevan.

Mä käyn töissä. Tässä yritän epätoivoisena täyttää mun kesäloman jollain tapaa, etten mätäne kotona.

No en ymmärrä kyllä noissakaan. Jos olis niin pinnallinen nainen ettei kestä aikuisessa miehessä karvoja palleissa niin joutaisi vaihtoon.

Lähen hakemaan viinaa, toivottakaa onnea
Jos en enää palaa niin testamenttaan mun sammakkokokoelman nyymille

Attached: 1499622984167.png (657x527, 51K)

ite kittaisin kaljaa terassilla ja kattelisin tyttöjä koko loman

Jumalvauhtia nyymi.

Attached: ihuna pullero apu.jpg (754x1158, 103K)

voitko olla mun tyttöystävä?

Attached: 1531458688110.jpg (1200x676, 88K)

Kivempi imeä munaa kun ei jatkuvasti ole karvoja suussa
Njoo, ihan toimivalta kuulostaa. Oon ite kuitenkin niin laiska että mielummin kärsin noista pikkuhaitoista kuin trimmailisin kerran viikossa

aika pieni muna pitää olla että karvat tulee vastaan

aika lyhyet karvat saa olla ettei muna tule vastaan

5 min sitten ei pilveäkään taivaalla, nyt on mukavan harmaa täyspeite. Vielä kun tirauttais vettä.

ei karvat törrötä pystyssä vaan menee pörrölle et ei ne ole kun pari senttiä ihosti ilmassa
2cm ei 20cmssä paljoa näy

youtu.be/WWB01IuMvzA

Attached: 1523545681930.png (261x349, 127K)

Mitä alkomaholia sitä hakisi tänään?

Attached: apubig.png (708x696, 181K)

Sano tytöllesi että opettelee ottamaan syvemmälle

Hae anista

Attached: anis-viina.jpg (740x1627, 101K)

kaliijaa

Attached: kalja apustaja2.png (785x644, 65K)

>stk mulla on kyrvässä karvaa koko varren mitalta

Paitsi että sulla ei oo 20cm penis :D

Näin sen täytyy olla.

Attached: hmmmmmm.png (636x637, 322K)

Semmonen pulloharjapippeli vai?

Haluutko tulla tarkistamaan? ;3

meil sama. Naurista karvleteille joilla ei kasva ees karvat :D

Takas ylikselle

Joo

Attached: 1526197599344.png (1128x992, 956K)

Jaha rotalla meni tunteisiin. Jatka vaan sillä työmarkkinatuen sponssaamalla makaroonilla ja jauhelihalla

Attached: 50124a3b.jpg (413x395, 17K)

Sori vaan, mut mä olen mämmin kolmanneksi eniten tienaava. Olen maksanut asuntolainanikin melkein jo poies.

...

2010. Kesä, joka ei loppunut koskaan.

Attached: 1528215051832.jpg (640x480, 21K)

...

itellä alko 2010 kesäloma ja se jatkuu edelleen. Ehkä mä olen syy tähän kaikkeen.

Attached: 1504842463667.png (300x271, 53K)

Tuo kostea wc-paperi on kyllä tosi jees. Tulee ihan lapsuuden ajat mieleen, kun äiti vielä nuoli pyllyn puhtaaksi kun olin pieni koiranpentu :3

Katsokaa kaikki! Hän postasi sen taas! Eikö hän olekin serverin hulvattomin jätkä!

Kassatyttö ei kysynyt henkkareita kun ostin kaljaa

Attached: 1517921611912.jpg (680x544, 30K)

Mahtavaa.

Attached: 1530132128836.png (290x352, 56K)

Ihmisrotu tulee kuolemaan sukupuuttoon seuraavan 50 vuoden aikana. Pahentuva ilmastonmuutos, oheneva otsonikerros ja vakavat aurinkosoihdut tulevat tuhoamaan meidän planeettamme.

Lopullinen sukupuutto voi kestää 100 vuotta, mutta elämä maan päällä tulee olemaan helvetillistä meidän jälkeläisillemme: kesällä ulos mennessä kova kuumuus ja UV-säteily aiheuttaa monta kuolemaa vuosittain. 30 vuoden ajassa teknologian suunta muuttuu jatkuvaan selviytymisralliin.

Etelämanneren jään sulaessa monta miljoonaa ihmistä pitää evakuoida sisämantereelle. Mereen joutuneita kaupunkeja ei voida pelastaa siihen tarvittavan teknologian puuttuessa.

Lopun alku on vuosi 2068, kun otsonikerros tuhoutuu. Ihmiseliitin yritykset luoda uusi yhteiskunta marsiin tulevat huonoimmassa mahdollisessa tapauksessa epäonnistumaan jo suunnitteluvaiheessa. Toisessa tapauksessa pieni 100-200 ihmisen kokoinen siirtovaltio saadaan luotua, mutta tämä pieni tiedemiehistä -ja -naisista koottu yhteiskunta tulee kuolemaan yhden tai kahden sukupolven jälkeen. Parhaimmillaan tämä pieni siirtomaa elää kauemmin kuin maan asukkaat, ja hyvin epätodennäköisessä tulevaisuudessa jossa marsin asukkaat ovat selvinneet vuosia maapallon tuhouduttua, heidän matkansa tulee hyvin nopeaan loppuun kun voimakas aurinkosoihtu tuhoaa kaikki marsilaisten elektroniset laitteet ja tappaa loput ihmiskunnan edustajat intensiivisellä säteilyllään.

Elämme lopun hetkiä.

t. Tietäjä

Attached: doggy.jpg (1376x1198, 1.17M)

voi kauhinstnnuns

>implikoi, ettei liikakansoittuminen ratkea väkivalloin siinä vaiheessa, kun siitä alkaa oikeasti tulla ongelmia
lol

Ihan jännä tarina, mut otsoonikerros on alkanut jo parantumaan.

Ei kai siinä mitään sitten. Kaikki hyvä päättyy aikanaan

Attached: fcc8de92b1a24e0537e2738e6bba177a.png (1500x1960, 2.83M)