Kesäilta -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtu.be
youtube.com
youtu.be
youtube.com
twitter.com
leipomo siunas meitsil jonku sheidi pahoi pitely ynnä muu rasite numbat mut selvis bäkeil ku ei muka riitä et stikkaa putket alas doupit ylös sit radal kytät iha magiois tunkee kamat omaa taskuu mut vittu joskus o vaa otettava sitä pylly läpsyy konstaapelilt näi se menee vantaal
how do I get a finnish gf?
oispa loli
Oispa edes yksi ystävä.
Oon voittanu megaman ykkösen yellow devilin ilman pause glitchiä
en tykkää siitä ku on hakemas torin kautta douppii ja sit se myyjä kirjottelee sulle tän tasosia viestejä. jotain ammattitaitoo nyt hei.
>Raamattu sanoo, että meidän pitää rukoilla
>Minä olen tuomionpäivän tuomari
>Varoitusta tai hälytystä ei tule olemaan
>Minä olen se, joka sanoo
>Einstein menee menee
>Ei "JONNELA" -painos
Hmph
Tais tuokin mennä jo heti ensimmäisessä viestissä perseelleen
Kyllä pitää varotus laittaa jos postaa vaikka iltalehden linkkejä tai vastaavaa.
Paksua kyrpää
Kuvitelkaa
youtube.com
Oispa talvi
youtube.com
jos pystyy nauramaan ei ole täysin kuollut
Ringo Starr > Paul McCartney > George Harrison >>> John Lennon
Pissaa ja kakkaa...
...housuihin pakkaa!
teil hinareil o paska maku
youtube.com
Parempi kuin sulla.
en oo saanu pilluu johki 4-5kk, tinderii tms ei viitti pistää nyt tulille ku oon lihonu ja laihari viel keske, kelasin täs et pakko varmaa käydä maksullisis ens kuus
youtube.com
v a n t a a
ite en oo saanu pilluu 9 vuoteen
Kuvassa mä huomenaamuna nyymin ikkunan takana
kuuntelen aina tätä hiljasella kun teen kouluhommia
youtu.be
Muistakaa etiketti.
>>>/facebook/
radio nostalgialla soi paint it black
1) Huomenna on sunnuntai.
2) Menen kohta nukkumaan
Normot takas sinne mistä tulitte
poistettu kaikki some joku vuos sitte
tääl oon ollu aina
No tapa itsesi sitten.
youtu.be
miten voikaan joka ikinen kappale herättää nostalgian tuntemuksen samalla tavalla, ai että
normot pitäis _____.
Ite aattelin mennä pomputtelemaan ja heittelemään koripalloa heti kello 8 aamulla.
Erinomainen painos
Hyväksyä normaaliksi osaksi mämmiä
PIstää kaivamaan oma hautansa ja ampua siihen laidalle.
tää
Tuplilla suihkuun
aoe ykkösen ost on parempi tähän tarkoitukseen
Arvatkaa mikä mun suuhun kohta työntyy?
vessa harja
Makkara
porkkana tai kurkku
pulla
Katson animea yksin hotellihuoneessa.
mora
Oikea vastaus on pakastepitsa
pömppis:3c
oho
Ohhoh, siinä on melkoinen vatsa
Mitä olet tehnyt siellä tuon lisäksi?
kavereiden ja pillun hommaaminen on helppoa
mitä animea?
Tuu suomeen sieltä
Toivon todella että siinä sun animessa on jättimäisiä kaksijalkaisia sotakoneita
>mecha
Semmonen soijapoika.
En oo hommannu kavereita lukion jälkeen mutta oon pitäny niistä suhteista ihan hyvin huolta
Pillua sain viimeksi ennen lukiota tosin
Itse en henkilökohtaisesti tiedä paljoo parempaa kuin hotellihuoneessa lötköttely.
*päästä Pimeän Pulssin nyymin pönttöön*
Omassa huoneessa lötköttely on kyllä paljon parempaa.
Le Trou, Sympathy for Lady Vengeance vai Down by the Law?
Jounu kaljaa, syönyt lihaa, kaahaillut vuokra-autolla (piti tulla skoda, sainkin mersun), patikoinut vuorilla, huomenna meen kattomaan kun moottoripyörät ajaa ympyrää.
Olin lähimpänä
Miksi ihmeessä menet ulkomaille jonkun tällaisen takia?
Ootko reissussa yksin vai porukalla? Onko tsekeissä yhtä halpaa kaljaa ja hyviä huoria kuin normojen meemit väittävät?
Ainut minkä oon nähnyt on Lady Vengeance ja se on huonoin siitä trilogiasta. Le Trou on pitänyt kyllä katsella pitemmän aikaa jo
Ollaan ystäviä.
Oon katsonut ainoastaan Down by lawin, niin suositellaan nyt sitä. Taisin suositella sulle joku aika sitten French Connectionia, mitä mieltä olit?
Tarkistin vasta nyt mikä se kolmas leffa oli joka tohon trilogiaan kuuluu ja sehän oli vanha kunnon Vanhapoika. Varmaan kattelen sitten ranskiksia kaivamassa tunneleita
Olen Koivukylän keisari. Voit esittää kolme toivomusta.
hae mulle alepasta röökii
Aika kova poliisileffa, se junan takaa-ajokohtaus oli melko timanttia. Tykkäsin Sorcererista enemmän mutta helkkarin hyvä leffa kuitenkin
Alenna lämpötilaa 10 astetta.
Juu mulla on kans ollu ladattuna se vaikka kuinka kauan mutta en oo saanu katotus. Kenenk'äs ohjaama toi Down By the Law on?
youtu.be
edes viime yön "myrsky" ei herättänyt sinua, nyymi
Ruisleipä + maito on kyllä hyvä yhdistelmä.
Onhan se hyvä, itsestäni se loppukohtaus oli kaikista vaikuttavin. Vois katsoa jossain vaiheessa uudestaan. Tällä hetkellä katson Painajainen Elm Streetillä-maratoonia
Jim Jarmusch
Varoituksen ääni: ystävyyden puute johtuu siitä että olen helvetin epämiellyttävä ihminen.
herää, herra ilmainenmies
herää, ja haista tuhkat
Alenna lämpötilaa 40 astetta.
puolielämä on aika paska jtp
Jim Jarmuschin, kattelin Dead Manin ja vaikkei sen leffan tarina välttämättä ollut mitenkään omaperäinen, sen tyyli, musiikkiraita ja muu oli niin vaikuttavaa että ajattelin tarkistaa heebon muita tuotoksia
JAa tossa onkin semmonen ohjaaja että on jääny vähemmälle huomiolle mulla. Stranger than Paradisen kattelin joskus No Wave pärinöissä mutta muuten on jääny selkätukkiin
Puoliintumisaika*
turr
murr
Kakkonen on ylivoimaisesti yks eniten yliarvostettuja pelejä mitä oon ikinä pelannu. Ykkönen on helvetin kova tosin. Pelasin molemmat viime vuonna ekan kerran
tämä
jtp.
Ei mitään kulttuuriin liittyvää?
Sellanen jonne homppeli siellä
>tsekki
>juonu kaljaa
Oletko tyhmä?
töpörödött törpördögök! :D
Oho aikamoinen ukkosmyrsky alkoi
voi älä nyt jaksa
youtube.com
murisee taivas