/norgetråden/:

*pang* *pang* Faen Gro slapp unna utgaven
Forrige:

Attached: 1532203858586.jpg (1360x988, 1.3M)

Other urls found in this thread:

drive.google.com/folderview?id=1GGHvDImb4xvQkl89yUK71pTPwN4r0sGE
vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080633
dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/terroraksjon/oslo/utoya/innenriks/17426104/
dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/terror/innenriks/17431034/
nrk.no/nyheter/norge/1.7723321
aftenposten.no/nyheter/iriks/article4180908.ece
dagbladet.no/2011/09/03/nyheter/innenriks/terror/anders_behring_breivik/utoya/17942302/
youtube.com/watch?v=LLgqcy2YVY8
youtube.com/watch?v=BbRHZV_3pms
youtube.com/watch?v=j3NYrnanq-c
youtube.com/watch?v=kboTRwXDoHU
youtube.com/watch?v=PMgqjBmVMLA
handikapnytt.no/klar-for-en-date-med-en-rullestolbruker/
youtube.com/watch?v=W9SOxebyUhg
youtube.com/watch?v=Aif1-mB_fYk
twitter.com/SFWRedditVideos

>*pang* *pang* Faen Gro slapp unna utgaven
Hva faen slags språk er dette? Lærte du ikke hvordan man skal skrive på skolen?

Lurer på hvor mange utlendinger vi faktisk har i tråden. Trodde de fleste er etniske nordmenn, men kanskje jeg er litt for naiv

>Han bryr seg om språk på 4kanalen

"De" vil kræsje boligmarkedet for å skape gjeldsslaver som er nodt til å slave resten av livet og samtidig kjope opp billige boliger de kan bruke til å huse flere utlendinger i dette planlagte folkemordet mot nordmenn.

tenker å mekke en skikkelig tråd eg

Attached: 1380183046014.jpg (480x360, 52K)

To the people saying like when are you going back to your country etc.

There are huge projects going up until 2019 fall.

When they are ready maybe my boss will have me leave. The thing is that there is so much work but the norwegians dont want to work anymore. Atleast in the offshore.

innafor å henge seg?

Da er du en superautist og ingen gidder å folge etter deg dit, fordi vi hater dobbeltråd-autisme noe så inn i helvete.

Faktisk ingenting feil med denne

dere er noen fjorten år gamle kringlefanter, skal dere vite

No one gives a fuck about the ramblings of a drunk eastern european. Get out of the thread and my country.

Dette!! Den orginale breveren manglet komma mellom Faen og Gro!!!!!

veldigt tofft

er du litt av en viking du?
LOL

>Tråd laget av norsk flagg
>Bilde og utgave relatert til Norge
Hvorfor drive med tråautisme?

Are you organized in a trade union? If yes you are welcome to stay and work. If not you are probably breaking the strike, as usual eastern europeans working garbage contracts and should get the fuck out

You're the same parasite infesting this country like the sandniggers you cry about.

Melder meg ut, respektlos utgave! Utoya er ingenting å vitse om, noen av oss hadde venner på Utoya

Polakker har vi utvilsomt noen problemer med, men de som er her for å jobbe foler i det minste tilhorighet til sitt eget land og de som slår seg ned her på permanent basis gjor det som oftest pga jobbmuligheter. Det er noe man ikke kan si for alle negrene og araberne jodene har påtvingt oss.

What the fuck are you going on about. Working in a company that was stifted in 85, am the only non norwegian working. We pay more taxes than you have ever even seen in money.

What is your problem.

drive.google.com/folderview?id=1GGHvDImb4xvQkl89yUK71pTPwN4r0sGE

Oppdatert med ny Norge mappe og mer

Attached: 712full-emilie-nereng.jpg (712x713, 65K)

Egentlig ikke, jeg misliker Breivik sånn ca like mye som den jevne nordmann, men jeg tar det ikke innover meg at en eller annen user lagde en ironisk 22-juli-trådstarter. Er du en liten jenteunge eller noe sånt? Det er da ikke meningen at du skal begynne å sutre bare fordi du ser et bilde av breivik på 4kanalen av alle steder. Dette er dessuten ikke forste gangen han er i trådstarteren, uansett om det var ment ironisk eller uironisk, og hvis du begynner å syte om det forst nå fordi det er 22-juli så er det patetisk rett og slett.

Dette.

You literally said nothing now replying to my comment.

Didnt even read your "comment" its not important for me kid.

>lærer ikke språket
>hater nordmenn og klumper seg sammen med andre polakkere
>mange driver med skattebedrageri
>hoy prosent kriminalitet
>gjor ting verre for mange norske selskaper ved å jobbe svart

m-men de er hvite så det er greit at det er over 100k polakkere her!

Then why are you replying over and over again

22 juli er en svært fiskete hendelse. Jeg tror ikke et sekund på denne fabelen om dette supermennesket som greier å ha en treffprosent på sånn 90% eller hva det var på beveglige mål.

Er ikke noe slikt som "svarte penger" de pengene hadde tilfalt korrupte politikere, innvandrere og krigforing for å skape flere innvandrere.

Han var jo egentlig ganske elendig som ikke klarte å drepe flere.

og han var et firfislemenneske også eller?

Ikke så rart når han ovde seg på å skyte med å spille battlefield på ps3.

Er nesten litt komisk hvordan innvandringskåte alltid skal nevne det at storsteparten av innvandrerne er polakker.

"se her på grafen min da karer, se så smart jeg er"

>viser kilde fra SSB som beviselig ikke onsker å publisere "stigmatiserende statistikk".

Du er en jævla idiot som det ikke er vits å kaste vekk tid på. Drikk deg selv ihjel eller noe.

så du synes at det er greit at haugevis med polakkere er her?

i lige måde

Nei, men de er et forsvinnende lite problem sammenlignet med de fra afrika og midt-osten.

Storste problemet med polakker er at det blir mindre jobber i byggbransjen og dermed mindre nordmenn som gidder å ta den type utdanning.

Ta de patetiske firfislekommentarene dine til reddit.

fælt så nært du tok det da? er du sårbar anonsen? hva var det du ikke fikk i barndommen din?

Hyttestatistikken fra forrige tråd er her relevant
Nesten 1 400 000 av menneskene bosatt i Norge hadde i 2017 bakgrunn fra et annet land enn Norge

>forsvinnende lite problem
>hvis du tar fram argumenter mot polsk innvandring så elsker du negere!
Hvis du ikke har lagt merke til det så drar ikke de fleste polakkene hjem igjen. Kombiner det sammen med den stigende innvandringen fra afrika. Over og ut for vårt kjære, lille land.

Basert og rǿdpillet. Polakkene kan dra til helvete (Polen).

dfn ingen emilia clarke jv

det skal bli gåt å prompe litt

Hvor er negressene?

I Oslo.

Og bindestrek mellom "unna" og "utgaven".

>22 juli er en svært fiskete hendelse. Jeg tror ikke et sekund på denne fabelen
*knips*

Attached: 1529992017113.jpg (746x748, 48K)

Som VG Nett meldte tidligere i dag forteller en rekke av ungdommene som overlevde skytemassakren på Utoya at det må være to gjerningsmenn. Flere har også beskrevet utseende på mann nummer to til VG.

vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080633

En rekke vitner skal ha beskrevet at de så to gjerningsmenn - og i motsetning til pågrepne Anders Behring Breivik hadde ikke den andre mannen politiuniform på seg.

dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/terroraksjon/oslo/utoya/innenriks/17426104/

dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/terror/innenriks/17431034/

Kristoffer forteller at han på det tidspunktet trodde det var flere gjerningsmenn fordi skuddene lod forskjellig.

tilbake og til fronten
*peker med stokken*
jeg gjentar
tilbake og til fronten

nrk.no/nyheter/norge/1.7723321

Torbjorn Vereide: Skytterne kledde seg ut som politi, så lurte dei oss til å komme fram for dei begynte å skyte oss, skriver han.

Andre overlevende mener at det må ha vært flere gjerningsmenn, etter som det ligger flere mennesker livlose spredt over et storre område.

Da drar jeg snart på ferie gutta. Slik det ser ut nå så blir det noe av det siste jeg noensinne gjor for jeg tar livet mitt.

Hvordan kan jeg kose meg på ferie selv om jeg er deprimert?

Attached: 1498128871709.png (225x225, 7K)

>Utoya konspirasjoner
Vi bor i Norge, ikke Somalia. Den norske stat ville aldri lyve til befolkningen

Ok

“- Jeg kunne hore flere serier med skyting, og det kunne virke som om det kom fra flere forskjellige steder, sier Onsager til Aftenposten.no.

Hun forteller at hun oppfattet skytelydene som forskjellige.”

aftenposten.no/nyheter/iriks/article4180908.ece

Dette blir for dumt. Natta.

Himalayaanon?

dagbladet.no/2011/09/03/nyheter/innenriks/terror/anders_behring_breivik/utoya/17942302/
Dagbladet kjenner til at det skal være to vitner som i dommeravhor, uavhengig av hverandre, beskriver to ulike gjerningsmenn under massakren på Utoya. Et tredje vitne skal i dommeravhor ha forklart at han svomte ved siden av en for ham ukjent, voksen person ut fra oya og til fastlandet

Horer.

dette fåvæ

BREIVIK HADDE HJELP FRA ROMVESENER UNDER 22 JULI

...OG DET ER EN BRA TING!

youtube.com/watch?v=LLgqcy2YVY8

Merk at det ikke finnes videoopptak hvor man horer skytingen bortsett fra noen få klipp som man ikke kan trekke noen konklusjoner fra.

youtube.com/watch?v=BbRHZV_3pms

brev noe fin musikk da gutta

Attached: index.png (250x202, 8K)

Breivik var ansatt av Arbeiderpartiet og SV! I perioden januar 2010 til juli 2011 ble nordmenn mer og mer skeptisk til innvandring, derfor trengte man en hendelse som kunne endre folk sine holdninger

Jeg vil tippe at det var langt, langt flere involverte enn det average joe er villig til å forestille seg. Folk i politi, rettsvesen, media, fotsoldater på forum som var kjappe med å slå ned på uakseptable tanker osv. At en enkelt person skal ha iscenesatt dette er hysterisk. Breivik som da er dette supermennesket skal ha planlagt dette i orten år og valgt fellesferien som sitt tidspunkt når "tilfeldigvis" alle toppolitikere var borte.

Det finnes folk som er såpass skadd i hodet at de tror at slike saker kan rettferdiggjores fordi at det forer til et "storre gode" som f.eks forbud mot skytevåpen og at det derfor er et akseptabelt offer siden resultatet i deres oyne blir "et tryggere samfunn". Slike katalysatorer er ikke noe nytt.

Sannheten har få venner, men mange fiender.

youtube.com/watch?v=j3NYrnanq-c

Hvorfor sier du det?

Tror det blir for dyrt fåvæ

er ikke lenge for jeg sprekker å bare går full kraft nivå i offentligheten... jeg orker ikke mer....
t. desperat kar

Folk elsker bedrag, folk elsker sin kognitive dissonans. Bedraget er i det minste noe man kjenner, noe komfortabelt.

t.en folkefiende.

Foler du deg fremmedgjort, anonsen?

Hahahaha. Tror det begynner å bli en del tikkende bomber.

Lager du et oppstyr så kommer de og sprayer deg i trynet med pepperspray og skyter deg med elektrosjokkvåpen etterpå. Så bærer det avgårde til lukket avdeling.

Næh.

youtube.com/watch?v=kboTRwXDoHU
fyfaen for noe ræl, burzum er faktisk tolererbart iforhold til det der

Skal de pepperspraye meg og shokke meg med elektrosjokkvåpen fordi jeg snakker slik jeg vil i offentligheten?

Vi kan ikke ha slik hatkriminalitet i våre gater.

Tenk på barna.

Attached: 1531580163289.jpg (1024x966, 268K)

>fyfaen for noe ræl
Kanskje du vil like dette da anonsen youtube.com/watch?v=PMgqjBmVMLA

handikapnytt.no/klar-for-en-date-med-en-rullestolbruker/

Ville dere ha datet en rullestolbruker, gutta?

NEI

hvem shanger er dette?

Det er sant det han sier, men spontane og omfattende samfunnsendringer kan fortsatt skje, men det vil nok ta tid ja.

Hvis du har lyst til å flekse dine metallkunnskaper så kan du kalle det war metal, også kalt bestial black metal, hvis ikke så kan man greit bare kalle det black metal eller blackened death metal

Hvorfor ikke?

tenkte noe a la harsh noise eg då
hadde en i klassen på vgs som sa at han horte på slik musikk når han skulle legge seg, han var en skikkelig metallgutt (for å si det sånn)
men men
bare noe jeg tenkte på

Har vi mange sjills som frekventerer norgetråden tror dere?

har et par HOMSER som blir krakilske når holohaux nevnes

Attached: holohaux25.png (682x607, 572K)

>tenkte noe a la harsh noise eg då
Det er jo et noise element ved det, men det kommer mest fra dårlig produksjon+höy lyd, nettopp det de norske grunnleggerne av sjangeren holdt på med, og bandet selv har sagt at ''war metal'' er det nærmeste man kommer til en korrekt beskrivelse av musikken deres. På det nyeste albumet deres har de langt på nær så dårlig produksjon, og da kommer det fram at musikken deres er en slags teknisk sortnet dödsmetall: youtube.com/watch?v=W9SOxebyUhg

har uironisk driti fire ganger i dag, og det har vært en god mendge hver gang, kan faen ikke fatte hvor all bæsjen kommer fra har ikke spist så mye engang, har bare liggi oppi rassen og godgjort seg i gud vet hvor lang tid

Jeg vet av en fyr som har operert på vegne av forsvarets forskningsinstitutt på diverse forum er ikke utenkelig at han har vært her også.

Folk flest blir jo litt krakilsk uansett med holocaust, men den fyren jeg prater om har detaljkunnskap om helt meningslose ting han onsker å diskutere slik at han fremstår som mere opplyst enn han er. Han prover alltid å trekke debatten inn i et område han er komfortabel med og unngår alltid de vanskelige sporsmålene. Det er helt utenkelig at han ikke er kjent med at det hele er en svindel. Han gjor det helt garantert av okonomiske årsaker.

eksempler?

Eg må drite

Han har også med seg en passiv-aggressiv sidekick når han opererer. Litt morsomt egentlig.

youtube.com/watch?v=Aif1-mB_fYk
>dfn ingen MJVP ASMR jv

sånne som oss skjer det ingenting med så lenge vi kun beholder oss på dette brettet. de har allerde fulle mapper med navn, fodelsesnummer, bostedesadresse osv. Men så lenge vi kun "preker til koret" her inne er det ingen grunn for de å gjore noe.
Men tvil ikke, det oyeblikket vi beveger oss utenfor tråden er de der klare til å ta oss.

Eksempler på hva da? Hva han begynner å prate om? Det er som regel diffuse ting som papirer og lignende som for den unividde iaktager får det til å fremstå som om han er en autoritet. Han skal alltid diskutere fra et akademisk ståsted.

ja her inne i tråden. når er det han griper inn? og hva gjor han?

Det virker nesten litt slik. Når jeg f.eks etter et lengre fravær under nytt brukernavn og ny skrivestil forsoker meg på å rodpille noen stakkars sjeler så er alltid de samme folkene tilbake. Opposites attract og alt det der alene kan ikke forklare det i mine oyne.. det er folk som under falskt navn har helt klare retningslinjer og som jobber mot spesifikke saker på en myriade av norske nettsteder