/norgetråden/:

Da jeg var ung-utgaven
Forrige:

Attached: 1532284400141.png (720x764, 506K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BWgQvj0Nd_U
youtube.com/watch?v=naV2N1K0A3g
youtube.com/watch?v=2Z2SQv7GNxA
youtube.com/watch?v=y4UN7UwjCpw
twitter.com/NSFWRedditGif

kan klokkegutta anbefale meg en stilig casio til milten??

Jesuiter og Munkeordener maae ikke taales. Joder ere fremdeles udelukkede fra Adgang til Riget

>Da jeg var liten
Når jeg var liten* Lær deg norsk

selvmord

Attached: Norges lov om nasjonalstaten.png (1094x1321, 266K)

Da jeg var ung fantes det bare om lag hundreogfemti lommemonstre.

Attached: 151.gif (900x660, 166K)

youtube.com/watch?v=BWgQvj0Nd_U

20% "norske" i USA regnes ikke som norsk diaspora

"Staaer op Alle, som ingen Joder ville have i Landet!"

- Teis Lundegaard

Da jeg var ung var Norge hvitt og kjedelig, takk Mohammed for at du har gjort dette landet mer spennende

Den gang da, hver gang når.
Lille hjernegnom.

Legg til Ta Sjansen

Se hvilken tragedie de har blitt for vesten og hvilket forsyn grunnlovens skapere hadde.

Nå har vi et Norge med en forgjeldet befolkning som skal bære frem parasitter jodene har bestemt at skal erstatte oss.

Vi kan inte tolerera intolerans. Vi måste sammansvärja oss mot främlingfientligheten.

Fler invandrare? Ja tack!

Attached: images.jpg (182x277, 9K)

Nostalgisk tune

youtube.com/watch?v=naV2N1K0A3g

Attached: 1436960849774.jpg (1024x949, 99K)

Bra brev! Mohammed fra Syria , Jesus fra Mexico, Mary fra India og Thong fra Kina er alle velkommen her

takke..............................ikke........................klandre.....................................

Attached: 1488228379166.jpg (629x505, 33K)

Attached: WTC_2593.jpg (600x600, 33K)

Attached: WTC_1181.jpg (351x600, 30K)

Attached: 1532284533102.gif (397x294, 408K)

så hva kaller vi zoomere da

Jeg er såpass gammel at jeg husker ellevte september godt. Hadde min flamme på besok, nylig myndig, bodde på hybel, jeg og de andre hybelboerne sprang frem og tilbake i forundring over hva som holdte på å skje. Verden ble aldri den samme.

youtube.com/watch?v=2Z2SQv7GNxA

Kanskje hvis jeg kjopte en slik

Attached: 3190552A_2.jpg (720x720, 127K)

Noe annet jeg husker er spammingen på mIRC. F.eks joder i Israel som sa ting som: I'm a IDF Soldier and i'm gonna kick palestinian ass!

Det kommer jo veldig an på om du har venner eller ikke.Har du ingen å bruke den med blir det litt rart.

Det tenkte jeg faktisk på i dag, at jeg har helt glemt å sette det på lista. Skal begynne med det nå på tirsdag, tenker skulderpress med stang
Tenker jeg skal forsoke meg med markloft & kneboy også

Jeg er også heller ikke i "muskelbyggeform" pga vekttap og spisevaner. Har siden slutten av mars gått fra 132kg til 106kg, og spiser relativt lite om dagen
>frokost
1 eple
>lunch
1 eple
>middag
En lett porsjon av det som jeg lager til middag, kan være hva som helst men fokuserer mye på kjott, gronnsaker, fisk osv, og litt potet
>utover kvelden
En halv agurk kanskje, eller et par tomater
>proteinpulver
3 skjeer ala 32g, 1 til frokost, en da jeg kommer hjem fra jobb og 1 for jeg legger meg
>melk til pulver
1dl til hver skje

Kan hende jeg tar 1/4 av en Pringles-boks en lordagskveld, men ikke hver uke. Dette kostholdet forhindrer jo optimal muskelbygging, men det jeg klarer å bygge av muskler imens jeg går ned til onskede vekta er jo bare positivt, samt at det bidrar til videre tap av fettet

Staff er dau. Antagelig den eneste kjendisen jeg har håndhilst på.

>dfn mott Gunnar Sonsteby og har håndhilst på han

Attached: Gteveryone+not+from+oslos+face+when+theyre+not+from+oslo+_fcdb00a960da259d1844f2e19fa2b408.png (216x200, 36K)

dagbladet:

>Horst Wessel: Mytene om «nazihelten» blir plukket fra hverandre

>Kjæresten fortalte at hun var gravid. André (31) svarte at han var homofil

>den där boomern som lever i norge istället för sverige

Attached: boomern.png (376x349, 95K)

Bytt ut Kuli med Kjeft fåvæ. Kuli selges jo fortsatt.

What's the matter lad?

Absolutt. Styrketrening er flott for å brenne fett, både fordi det brenner kalorier i seg selv, men også fordi mer muskelmasse gir mer passiv forbrenning.

Dermed kommer du heller ikke utenom marklǿft og knebǿy. Disse ǿvelsene treffer mye stǿrre muskelgrupper enn de du har i overkroppen, og er nok de beste ǿvelsene for å få en helhetlig sterk kropp.

Hvor hǿy er du, forresten?

dfn ingen emilia clarke jv

177, ikke spesielt hoy akkurat

Dfn ingen levende jv...

Jeg er en sånn sivilingeniorstudent jeg da

182 cm og 58 kg..... Hvem andre er fleskeberg her?

Vet at du agner, men herregud det ville vært undervektig som bare faen.

Jeg er en sånn offentlig ansatt som har en meningslos jobb

Da er nok 106 kg fortsatt litt i meste laget.
175 cm og 74 kg, egentlig ganske fornǿyd med det.

177 og 88 kg
Hvem andre beinrangel her

er 184cm og 64kg, har ikke spist i hele dag dog, har sikkert gått ned bare av det.. men men

183 cm og 86 kg

Hva tenker tråden om den romantiske komedien Notting Hill (1999)? Så den for fǿrste gang i kveld.

Kun noen måneder igjen til skolestart og siste året på vgs....

Brukte være en av favorittfilmene til mamman min

knasket akkurat eggerore laget med (3) egg. nam nam!

>noen måneder
>det er 22 juli
det er under en(1) måned til skolestart, småen

Attached: 1516970114771.png (250x237, 93K)

>22 juli idag

Attached: 1527011831479.jpg (352x530, 39K)

>Det finnes folk i denne tråden som er fodt på 2000 tallet
..... Husker 2008 som det var ifjor

Yup, målet har vært 95kg - skal klare det sjol med mer muskler

Som bildet illustrerer så har jeg en del igjen å ta av

Attached: 20180722_184822_resized.jpg (713x1268, 203K)

melder meg ut jeg... flere som skal være med?

Ut av statskirka? Er med!

Det var mye værre for, tru meg

Alt ser ut til å være det samme for min del, det siste tiåret spesielt har ikke hatt noen flavour. F.eks så hadde jo 60,70,80 og 90-tallet en distinkt feel.

youtube.com/watch?v=y4UN7UwjCpw

Hvilke fölelser hadde du fredag den 22 juli 2011 da terroren?

ble sint for at foreldrene mine tvang meg til å se på, fordi jeg ville spille kall av ære. Husker også at jeg sa at "terror skjer hele tiden og dere tvinger meg ikke til å se på da"

Are there any Norwegian mathfags on?
We used to have one guy doing his MSc

Attached: FC036E1D-1CDE-4032-9E57-5DC716A7DC77.jpg (200x243, 26K)

Tenkte at det her vil melkes politisk for alt det er verdt og at forbud mot skytevåpen og okt overvåkning vil bli en selvfolge.

hadde du brevet dette tidligere ville jeg svart, men nå er det bare en time igjen av dagen og takk gud for det

Eg må drite

Kjǿr knebǿy, 5x5 repetisjoner, tre ganger i uka. Du vil se at magespekket blir til magemuskler fortere enn du aner.
Husker jeg sa til broren min at bomben helt sikkert bare var en avledningsmanǿver for noe stǿrre da vi hǿrte om det på radioen (hvil i fred, FM-nettet) mens vi jobbet med vedhogst.

alle er lik!

Attached: 1532098631181.jpg (2560x2560, 2.97M)

Husker jeg kom hjem fra sommerjobben ved et museum, like for det ble meldt om skyting på Utoya. Ble bare sittende hele kvelden og glane på TV'en
Husker da jeg stod opp og så på nettet at det var meldt om over 80 dode (senere nedjustert), og det kjentes rett og slett litt uvirkelig

Yes sir - Tor Tordenkuk, det skal bli meg

jeg har fått kreft i buken

Attached: Screenshot_20180722-232137~2.jpg (1080x1500, 173K)

Jeg og familien min var på ferie, og var på farten hele dagen, så det gikk ikke helt opp for oss för dagen etter. Jeg ga egentlig litt faen i det, men det var jo en av de tingene som man burde bli trist av, så derfor lot jeg som om jeg var det

Ulvetilhengere kan gå og legge seg... faen så mange ganger vi må ha denne debatten. Problemet er egentlig at det er de mest radikale på hver side som blir profilert og får medieoppmerksomhet, og det loser jævelig lite

Husker ikke, var 11 år gammel da det skjedde

Kanskje hvis vi skyter ulven?

Attached: Ulvespørsmålet.jpg (1080x714, 107K)

Ja, det er ikke måte på hvor masse hvermannsen ble fortalt at han skulle fole den dagen og de kommende.

Attached: 1408453833415.jpg (610x457, 60K)

Hvem skal skyte ulven når våpen er forbudt?

Begynte å le siden jeg var en kantete liten pjokk den gangen

Vil heller ha disse i landet enn negere

Attached: 64254928.jpg (640x362, 94K)

Dette.

nå legger vi oss

men jeg vil ikke det

ja men du må

synes hu dama der en en jævla tosk med kjerringfjes fævö

vår tid.

Attached: 1441774354540.jpg (960x640, 169K)

Hun blondina I blå kjole er en skikkelig sotnos

pondus har tapt seg...

>anarkister og homser eksisterte ikke i 1998

Må nok lengre tilbake enn det

Attached: lei av dritten din.jpg (600x641, 41K)

Var ikke det samme konstante pushet. Det var en mye mer uskyldig tid. Gutter hadde spretterter og kinaputter, veldig få hadde mobiltelefon og internett var stort sett forbeholdt de rike og godt etablerte.

Slutten av 90-tallet var det samme drittet, din jævla "fodt i feil generasjon" 19 åring

Folte egentlig ingen ting, kjente ingen som var der så det var litt sånn "jaja, sånn kan det gå" folelse.

Håhå. Fokk deg, jeg var fodt i forste halvdel av 80-tallet.

litterært en zoomer

Tenk at folk uironisk horte på sving på 90 tallet fordi de mente de var fodt i feil generasjon

Jeg stolker ikke på folk som ikke husker OL på Lillehammer.

Hei lålelå

Attached: 1527432765772.jpg (754x886, 72K)

Boomer er det vel vi kalles på firekanalen disse dager. Zoomere er vel de litt yngre..

dere har det vel rent, pent og ryddig hjemme hos dere, gutta? Ikke noe annet som er så skadelig for den mentale helsa, som å ha det skittent og rotete i egen bolig.

Jeg stolker ikke på noen andre enn den allmektige skaper.

dette

dere har vel huska å vaske kukken deres?

Attached: 1531768634158.jpg (900x1200, 547K)

hvem headset har dere gutta? jeg har sennheiser hd6xx kombinert med et creative soundblasterX ae-5 med hodetelefonforsterker.

Attached: nad_viso_hp50_lyingdown11.jpg (800x600, 71K)