Sverigetråden

Attached: 1447_0.jpg (640x480, 261K)

var kan man hänga i stockholm

vänta nu
syns de vilka man svajpar på även om de inte svajpar tillbaka?

så kan det ju inte gå till. trodde det antingen var träff eller inte, så kunde man svajpa konsekvensfritt

Attached: sweaty pepe.png (646x595, 280K)

Sergels torg

Kringeling

Attached: emmawebb.jpg (800x450, 301K)

Brev klokke da gutta

Attached: 20170709_195116.jpg (898x1599, 383K)

bara om man betalat för guld

Ge
Olja

>införe någon oskuldsautist med pinnsmala handleder har en g-shock

säljer dom knark där

>Resor känns överskattat
Enkelt att säga så när man fått uppleva det. Själv har jag växt upp med fattiga föräldrar och aldrig varit utanför sverige.

Vilka länder skulle du vilja besöka?

Är ju billigt att resa inom Europa, förstår inte varför du inte tar tag i det själv.

Attached: 523534536456546.jpg (600x888, 599K)

FAN TA ALLA FÖRRÄDISKA AUTISTISKA TJEJER SOM LIGGER MED NBÖGAR OCH FAN TA NBÖGAR SOM INTE HÅLLER SIG TILL SIN SORT!
DÖÖÖÖ!

Attached: Bender.gif (320x240, 85K)

Jag är på jobbet och på pausen, det finns en söt tjej. Dubletter/fina siffror får bestämma vad jag säger till henne

Attached: dd467bb6.jpg (426x679, 53K)

klockor är för lönecuckar
>ja goyim köpa detta värdelösa urverk för 70k så du kan skryta om vilken duktig löneslav du är

cringe

Skånska töser tillhör Svenska män okej?

Attached: zzzZZZZZzzz.png (880x844, 625K)

Tjejer blir däremot plaskvåta om de ser dig med en Omega/Rolex och tror att du är Big Boss.

Beady eyes, NORWEGIAN lies
Muffled Swedish women's cries
Swedish children, big and small
Vidkun Quisling kills them all
Left, right, right, left
NORWEGIAN sows the seeds of death
Not a tree is left to stand
When NORWEGIAN pours petrol over the land
After starting Nordsjörigga One
The NORWEGIAN's work was still not done
So joining with the Pole and Jew
He made a new one: Nordsjörigga Two
To sate his thirst for Swedish blood
That he wanted, that he got
Now Karlstad is devoid of cheer
Sven have fear; the NORWEGIAN is here

Attached: sdg.jpg (674x445, 82K)

Käften nbög

>gammal klasskamrat började med urtillverkning
>lmaoade åt hans företag då
>nu 10 år senare
>ser en stekare ha en sån klocka på sig
>går in på hemsidan
>de är faktiskt framgångsrika

vad fan

nä bara killar bryr sig om killars klockor

För att jag är neet och har social fobi, och ingen att resa med.

ne inte ens det

>dkn den enda man gillar att prata med slutar att prata med en

;~;

Bara åk till Thailand och knulla tjejer ensam utan att säga ett ord, de är vana vid alla möjliga sorters missfoster som kommer till dem.

Attached: LoS.webm (656x626, 2.99M)

vad fan skall jag med en klocka till?
det är faktiskt det nuvarande året, jag har en klocka i telefonen-.

Låter inte som vidare kul resa, favä. Jag vill ha sex men att knulla horor känns inte rätt.

"tjejer"?

>dkn min pasta brevas
:3

Undrar vad rekordet i missfoster de sett?

Min sista online kompis och jag hade stort slagsmål förra året, och slutade prata en period, sen började vi igen men det höll inte mer än ett par månader innan allt blev skit igen.

Nu har jag inte ens loggat in på discord på 4 månader. Har ingen kvar.

>somalier på 17 år som har "guldrolex"
tror de oironiskt att någon går på det? varför gör man så?

min musse pigg-klocka som jag köpte från ebay kostar mer

I min kalsong jag har memma
Skulle du vilja klämma?

Bättre det än att stanna hemma, ensam i rummet och inte ha sex?

Detaljer, user...

Vet inte, men med tanke på alla missfoster man själv sett så måste det vara episkt.

Varför skaffar sig svenska losers importfruar från just Thailand och Filipinerna?
Finns det inte andra fattiga länder där Kvinnorna inte ser ut som apmänniskor?
Typ något land i Sydamerika, Mellanöstern, centralasien eller Östeuropa?
Till och med negerländer som Eritrea har bättre kvinnor.

Attached: 1491758205563.png (500x557, 819K)

Jag vet inte om det verkligen är bättre. Då reser jag hellre till norge och vandrar runt och ser på fina klippor och berg, favä.

vet inte vad det skulle ge mig att knulla med horor.

;_;
Den jag pratar med bryr sig inte om att prata med mig. Tror inte hen förstår att jag gläds av de små samtal vi har.

Haha aa

Riktig

Kult hvilke klokker?
Å se tiden raskere, å nyte estetikken av designet, å beundre den mekaniske innovasjonen som ligger bak, å vuse at du er mann (menn går med klokker)

>Vet inte, men med tanke på alla missfoster man själv sett så måste det vara episkt.
Några exempel? Volvokeps och ringbrynja? :D

>Eritrea
>oironiskt vilja ha en fru med ett huvud som en cylinder
>inte kunna uppskatta skönheten i den thailändska kvinnans kindkotor och käkparti

Looooool de somalierne har vel falske rolexer sikkert

har testat båda två, har hellre sex med en hora än stirrar på en klippa i 30 sekunder

skall kanske tejpa en väggklocka till handleden då.

Attached: hama_vaggklocka_pg-220_svart-34000511-1.jpg (800x800, 157K)

based

berätta det då?
min vän blev leds på mig, jag var för dum för honom. han studerade filosofi och gick privat skola, vi var bästa vänner i 10 år men blev mer och mer uppenbart att vi växte isär med tiden. tillslut kunde inte han prata om sina intressen med mig och började känna ilska mot mig.

mest smärtsamma jag gått igenom. men jag har accepterat att jag är helt ensam nu och att jag kommer dö så här.

>Volvokeps
Snarare Singha/Chang-keps med matchande linne.

jamen dö då din jävla svartskalle.

Ja, men det är du. Som sagt så förstår jag inte vad jag skulle få ut av att knulla med en hora. Visst, jag vill inte vara oskuld längre, men att bara sticka den i ett hål för att göra det skulle inte göra nått för mig.

har inte högt nog libido att jag måste knulla fitta. då kan jag lika gärna sitta och kanta till sissy porr 6 timmar om dagen för att få det ut ur systemet.

>Typ något land i Sydamerika, Mellanöstern, centralasien eller Östeuropa?
Dessa ser mycket primitiva ut jämförelse med Thailand som är ett högstående land som Japan och Sverige. Östländer är fattiga och HIV smittade

Läs Siddharta. Den är inte tjock.

fyfan vad du är vidrig. häng dig, fjolla.

Ja gjor det!

t. äcklet som knullat thai horor på sina semestrar

brölgarvar åt ditt liv.

>kollegorna tillbaka från semestern nu
>de ska använda allt som jag gjorde under de veckor de var borta
>det kommer gissningsvis inte fungera utan massa småfixar för saker som jag missat pga slarv och inte testat så noga

tror vi tar och stänger av jobbtelefonen nu va

Attached: appa.jpg (500x375, 33K)

>dkn du kommer aldrig att göra barn med en japanska o en thailändska
Varför går jag upp om morgnarna?

Vem fan bryr sig om hur länderna ser ut? Borde det inte vara lättare att hitta desperata kvinnor där?

Har redan gjort det, lönlöst

Vad hindrar dig från att skaffa en thaihora? Du behöver ju inte ens resa till Thailand

>Som sagt så förstår jag inte vad jag skulle få ut av att knulla med en hora.
Du skulle få njuta av sex? Tro't den som vill, men det känns faktiskt väldigt bra att stoppa in kuken i en fitta och köra ner tungan i munnen på någon medan de pressar sina tuttar mot dig och rider dig som en galning.

Läste du inte vad jag skrev? Östeuropéer kommer smitta dig med dödliga sjukdomar som HIV.

>Vem fan bryr sig om hur länderna ser ut?
Thailand är ett semesterställe för vanliga svenska familjer och är då även väldigt kul att besöka då det är fint väder, vackra stränder och finns roliga intressant ställen att besöka. Mycket kultur blandat med hög standard och modernitet.

>menn går med klokker
En kvinna med värdig intelligens ser en man med klocka och tänker att "han måste vara osäker i sitt kön bäst att titta efter hans klocklösa kompis".

Det är bara hur kvinnor tänker när de ser och jämför alternativen!

jag kan väl inte vara den enda som tycker att apor ser mycket behagligare och mer sympatiska ut än negrer?

hade gärna haft en apkompis eller två. orangutang helst, men schimpans och gorilla fungerar också

*tar sovmorgon*
*drar hem tidigare*
*ändrar instämplingstiderna i systemet till ordinarie dag*
Hehe oj

Vet inte.. jag tror inte jag kan njuta när jag vet att det är en hora jag knullar.

SFI-klass

Jag ser 8 stycken Thailändska tanter

Attached: De flesta av de vuxenelever på SFI som just avslutat Cope,s kurs Småbarnsliv. Foto Yvonne Cedergre (640x380, 40K)

>fyller inte i tiderna förrän lönekontoret anmärker på det
>går in och kopierar och klistrar samma vecka på allt

klart

Attached: dabbar.jpg (577x1024, 67K)

Svenska som andra språk på komvux brukar vara 90% kvinnor
t. vetare

>ändrar instämplingstiderna
Haha du slog systemet! Korkade programmerare och chefer vet inte hur man bedömer en persons kvaliteter under frihet. Smart!

Där skiljer vi oss åt, user. Personligen blir jag bara hårdare när jag vet att de inte skulle knula mig i vanliga fall, betyder att jag inte behöver bry mig utan kan bara köra på't, göra vilka konstiga miner som helst, låta som en anabola-apa och spruta efter 10 sekunder utan att behöva skämmas.

Kanske, funderar även på att köpa en aneros...

Attached: 1528521645319.png (500x553, 224K)

Vill man uppleva autentisk inhemsk kultur så ska man inte åk till något sönderturistat land som Thailand som är fullt med en massa WT svensons

Ja, inte fan tittar de på tidsredovisningar. Det är bara ekonomiavdelning som mekaniskt går igenom för bokföring.

Häng dig, fbanon.

Jag tycker svenssons är trevliga och inte wt. Thailändskor är också de mest attraktivaste efter Japan. Finns inget Asiatiskt land som kan jämföras med det.

Hvilke tåpelige ideer du har user. Menn har gått med klokker i flere hundre år. Alt en jente virkelig tenker er at han klarer å kle seg riktig og at han er normalsoper

Gomorron Moku ^^

Brukar också göra så, samt skriva 8 timmar när jag väljer att "jobba" hemifrån.

Har aldrig haft ett så bra och slappt jobb som nu, jobbar kanske 1/5 av tiden.

Är det något som är datorstyrt så ser de när, och vilka, ändringar som gjorts...

Okej Conny

Gomiddag, varit uppe och jobbat sedan halv 9 faktiskt:P

Attached: 1523371856533.jpg (565x600, 76K)

Ragnar Bengtsson om jag får be

Duktig flicka

Inte han, men män började gå med armbandsur efter första världskriget, då militären upptäckte att det var mycket mer praktiskt i fält än fickur. Innan dess var armbandsur en kvinnosak.

Har bokstavligen hanrejat en man som heter Ragnar.

Det är ingen som bryr sig. Cheferna sitter inte och tittar i tidsredovisningar. Om din chef gör det bör du byta jobb omgående.

Om man myglar med reseersättning och sånt kan det ju höjas varningsflaggor däremot

>dkn 27 år och vet inte ens vem jag är

Du är ett spöke som fastnat i landet av de levande.

Attached: 36675355_881280012063441_7008511991341907968_n.jpg (1080x721, 317K)

>dkn ingen fin klocka att ha på sig

Attached: Cartier Tank.jpg (900x900, 87K)

Duktig Moku! ^^
Ska själv på familjemiddag snart :3

kraften av cuckmakten upphör aldrig att förvåna
ska dessa spensliga, sojastinna icke-män kunna försvara sverige?

Död åt weebcuckarna.

är du jag?
känner mig fortfarande som ett barn rent mentalt, jag är som fast i ett fängelse där jag ser mig själv i mina föräldrars ögon istället för att bli en självständig människa.

Ebba 18, och Emma, 19 har gurl power!

Har du mycket muskler?

Attached: 37061603_247922329334713_1008911182452490240_n.jpg (763x763, 153K)

Stadsmänniskor röstar AFS.
Glesbygdshjon och husblattar från förorterna röstar SD.

Attached: consciousness-709143.jpg (590x443, 60K)

>glömde sätta klocka
>försov mig
>kommer inte kunna sova inatt utan att ligga och vara vaken i timmar

Attached: 1523524827655.png (570x683, 264K)

>är du jag?
Nej, jag pratar nästan aldrig med mina föräldrar.

>Det är ingen som bryr sig
Nej. Bättre att sålla bort dräggen tyst. En oärlig person är ingen som man vill ge mer ansvar så de tjänar på att inte jaga varenda "smart" Jonte. Det vore mer oroande om Jonte inte ens tog chansen att framhäva sig i bättre ljus när möjligheten finns.

Funderar på om jag ska rösta Afs eller inget alls, vad tycker du?

Attached: 36991119_1846280845459208_1753324285813850112_n.jpg (850x850, 124K)

bra då slipper vi dig mongobögen

AFS så finns det en liten chans att rösten inte är helt bortkastad.

Ni vet den tröttheten direkt efter man kommit hem från en lång dag av löneslaveri eller skola, då man knappt kan knyta näven och ögonlocken blir tunga som bly? Har känt så oavbrutet sedan slutet av maj och orkar knappt nått mer än stiga upp, pissa och dricka, sen lägga mig ner igen. Prövade gå en promenad, men var tvungen att lägga mig på en bänk där jag tuppade av i nån timme.

d-det är väl bara värmen som är tuff? samma för er eller hur?

Attached: 1530888577874.jpg (400x290, 22K)