Attached: 1489950321949.jpg (316x311, 42K)
Sverigetråden - Sova innan löneslaveriet
Nathaniel Phillips
Other urls found in this thread:
pixelcanvas.io
youtube.com
twitter.com
Robert Bennett
dampus knulla mig :3
James Richardson
Camden Kelly
>Han rollspelar inte som en svart man som ska se till att v*Ta slutar existera
Sebastian Myers
Tycker helt enkelt (eller snarare tror) att sex inte är värt besväret att jaga tjejer och jag är heller inte sugen på ett förhållande. Är knappt ens attraherad av de flesta tjejer som folk skulle ranka som över-medel i utseende.
Om det var en söt tjej med sunda värderingar, utan röda flaggor som också tyckte om japansk media så visst men det vore ju som att hitta en nål i en höstack.
Ja.
Sebastian Russell
uwu
Hudson Butler
Lite om olika grader
De finns folk som inte har problem med lättklädda människor. Visst de kan vara distraherande ibland, men de agerar inte på något sätt. Det är upp till var och en att klä sig hur man vill och de respekterar det. De finns såklart exempel där människor klär sig speciellt för attrahera till sig andra, men dessa sirener ska inte kunna rubba någon med fridfull sinnestillstånd, bara genom att se lösaktiga ut. De är självmedvetna att sireners egna fantasier kommer att bestraffa dem till slut.
Vi har även andra människor som tycker tvärtom och har svårt med lättklädda människor. De kan ha vara väldigt olika, men många lider av tankar som orenhet, avundsjuka, perversion samt många fler. De alla delar på samma helvete. De försöker vara komplicerade och har det jobbigt, för de ser bara negativa aspekter av livet och därmed har bara älskar att hata. Sinnestillstånd hos dessa människor är rubbad och de är i ständig krig mot sig själva och alla andra, där de försöker dominera över varandra.
Blake Williams
bögar är äckliga
Jacob Mitchell
kvää jävla Chad, nej men vad kul, grattis! Hon diggade nog dina bollar men du kan ju inte vara helt ful om hon sa ja. Kan inte låta bli att föreställa mig att om jag var i den situationen så skulle det bara bli stelt när hon försöker neka mig trevligt. Varför vågar du inte fråga ut fler om det gick så bra då?
Jag var alltså nästan helt säker på att den här tjejen gillade mig och ändå var det inte så, det betyder att jag antagligen inte ens vet hur det är när tjejer flirtar med en för att de aldrig gjort det. Detta var det mest "solklara" fallet trodde jag.
Jordan Richardson
Vad fan har hänt med tråden bara senaste veckan?
>Oironisk kommunist- och Stalinspam
>Folk försvarar sv ho
>Folk försvarar modern dekadens
>Folk kallar andra för incels
>Någon shillar hela tiden för anti-rasism
>m.m.