Sverigetråden - Sova innan löneslaveriet

Attached: 1489950321949.jpg (316x311, 42K)

Other urls found in this thread:

pixelcanvas.io/@-8089,-1282
youtube.com/watch?v=03Is6MT-Hqc
twitter.com/NSFWRedditImage

dampus knulla mig :3

Attached: 1521554995296.gif (500x374, 1.9M)

Attached: Ge-Mig-Bajs.jpg (1280x1838, 656K)

>Han rollspelar inte som en svart man som ska se till att v*Ta slutar existera

Tycker helt enkelt (eller snarare tror) att sex inte är värt besväret att jaga tjejer och jag är heller inte sugen på ett förhållande. Är knappt ens attraherad av de flesta tjejer som folk skulle ranka som över-medel i utseende.

Om det var en söt tjej med sunda värderingar, utan röda flaggor som också tyckte om japansk media så visst men det vore ju som att hitta en nål i en höstack.

Ja.

Attached: 1292621938329.jpg (420x420, 29K)

uwu

Attached: _000_999.jpg (1280x897, 208K)

Lite om olika grader

De finns folk som inte har problem med lättklädda människor. Visst de kan vara distraherande ibland, men de agerar inte på något sätt. Det är upp till var och en att klä sig hur man vill och de respekterar det. De finns såklart exempel där människor klär sig speciellt för attrahera till sig andra, men dessa sirener ska inte kunna rubba någon med fridfull sinnestillstånd, bara genom att se lösaktiga ut. De är självmedvetna att sireners egna fantasier kommer att bestraffa dem till slut.

Vi har även andra människor som tycker tvärtom och har svårt med lättklädda människor. De kan ha vara väldigt olika, men många lider av tankar som orenhet, avundsjuka, perversion samt många fler. De alla delar på samma helvete. De försöker vara komplicerade och har det jobbigt, för de ser bara negativa aspekter av livet och därmed har bara älskar att hata. Sinnestillstånd hos dessa människor är rubbad och de är i ständig krig mot sig själva och alla andra, där de försöker dominera över varandra.

Attached: Cascus.jpg (767x1092, 156K)

bögar är äckliga

kvää jävla Chad, nej men vad kul, grattis! Hon diggade nog dina bollar men du kan ju inte vara helt ful om hon sa ja. Kan inte låta bli att föreställa mig att om jag var i den situationen så skulle det bara bli stelt när hon försöker neka mig trevligt. Varför vågar du inte fråga ut fler om det gick så bra då?

Jag var alltså nästan helt säker på att den här tjejen gillade mig och ändå var det inte så, det betyder att jag antagligen inte ens vet hur det är när tjejer flirtar med en för att de aldrig gjort det. Detta var det mest "solklara" fallet trodde jag.

Vad fan har hänt med tråden bara senaste veckan?

>Oironisk kommunist- och Stalinspam
>Folk försvarar sv ho
>Folk försvarar modern dekadens
>Folk kallar andra för incels
>Någon shillar hela tiden för anti-rasism
>m.m.

Svenskar är så jävla patetiska, förbannade skräpmänniskor. Det finns inget som ni klarar av. Veka och korkade. Jag hoppas att utrotningen av er går fort. Det enda ni duger till är att vara horor.

Alltså du ser på anime så du är antingen extremt lågtest, autistisk och två steg från att själv bli tjejen.

Samma människor men de svidar om för att avtrycka er.

t. Stormsnorre en dag och kommunist en annan

Attached: 1525117173174.png (1062x791, 395K)

Är amerikaner ens skrivkunniga?

Attached: 1525865123036.jpg (603x753, 88K)

det är uppenbart en sv ho som har hittat hit

Lyssna på Jonas

Attached: CsA6oNjWYAAPESA.jpg (911x911, 88K)

>dkn djungelfeber

I vilken stad kan jag hitta en svart fv som inte är religiös? Hoppas verkligen inte att jag måste leta i andra länder

ni är för söta när ni är arga

>antyder att det är dåligt
Ingen vill ha er äckliga nazister i tråden, s

Bajsätargänget var är ni :3 !!

Attached: Azumanga-Daioh-funny-anime-pictures-33707278-640-480.jpg (640x480, 34K)

>lågtest

Aldrig kollat mitt testosteron men jag tränar ofta, kallduschar och har mycket lök i min diet så jag tror att jag borde ha ganska höga värden.

>autistisk

Klarar ju av att kommunicera med andra men jag är säkert mer autistisk än din genomsnittliga person. Kan vara riktigt social faktiskt men då gäller det folk som delar mina intressen vilket de allra flesta inte gör, så i praktiken blir jag ganska introvert.

Svenska kvinnor tillhör svarta män för svenska """"män""" är losers!

>det vore ju som att hitta en nål i en höstack.
enkelt
>skaffa svho bekanta
>vänzona dom
>be dom introducera dig till sina skygga kvinnliga vänner

Du är alltså en autistisk oskuld som tittar på anime men du är ingen "incel" pga magi?
Du är incel, det är inget man väljer

kara boga min broder!

vill man vara kantig och motvals kan man inte skriva "neger" längre då ingen bryr sig

Hehe mm...

Attached: 1526275975025.jpg (800x1177, 130K)

Oskulds incelen

vs

Chad volcel

Detta

Attached: 1521888052579.png (420x420, 26K)

Tänk att vakna upp i sverige som en svensk man
Hade tagit livet av mig direkt

>kallduschar och har mycket lök i min diet
user jag...

vad har ni för barndomsbevis på att ni är helt knullade i skallen och aldrig hade någon chans? Eller är ni bara misslyckade nbögar?

Man är incel om man vill ha sex men inte kan.
Man är inte incel om man kan ha sex men inte vill.

Attached: 1520884517403.png (306x374, 57K)

what?

är bild relaterad jontemusik?

Attached: 220px-Holographic_Universe.jpg (220x220, 20K)

>kan ha sex men inte vill.
haha mmmmmmmmm

Attached: 1518412228429.gif (1021x828, 401K)

Enda syftet vi har i livet är att fortplanta oss, det är inte precis som att du kommer förändra världen. Så om du avstår sex "frivilligt" så ljuger du och är en patetisk incel.

Om du inte får sex minst 12 gånger om året är du i stort sett en incel

Finns många svarta änglar i Nordholland.

Jag torterade fiskar som barn. Slutade lyckligtvis upp före jag nådde tonåren, men när jag var typ 9-10 brukade jag skära ut ögonen på levande fiskar.

Mår dåligt av att tänka på det. Annars är jag djurvän, och var även det som barn.

Attached: CJqPYcyXAAAg9YJ.jpg (587x377, 27K)

har aldrig haft sex och fyller 20 nästa år
är en sån här KHHV som det heter

Attached: 1530805256109.png (598x566, 277K)

>Om du inte får
>får

Incel upptäckt.

Attached: 1457375765006.png (654x702, 415K)

du är bara en bebis

Är du 20 och fortfarande oskuld så kommer du aldrig få ha sex heller. Du är en incel. Men istället för att bli arg och hata kvinnor så borde du acceptera att du är en misslyckad människa och hålla dig ifrån samhället.

nej

Attached: DizP3ecU8AAQyX5.jpg (1050x1200, 190K)

>a n i m e

Ja?
Chad får sex.

Är 20 nu och det blir inte bättre

20 kan man fortfarande klara sig. Men har man inte blivit av med den vid 25 så är chanserna extremt höga att man fortfarande är oskuld när man är 30.

>animebög
>kan ha sex

lol, sex med flampan räknas inte

Salut mon ami! Comment allez-vous?
Aujourd'hui J'ai faire aucun :c

Det blir bara svårare

t. hade massvis med sex i åldern 16-20 men har nu inte haft sex på över 4 år

>du är bara en bebis
nja, 20 så är man vuxen
anade att det inte vart bättre

>Tråden peekar på 70 brevare samtidigt
>Fylld med neets, incels, nasizter
Ni är avskum och borde försvinna

Varför är ni i tråden så mentalt svaga? Bryr er om vad folk tycker om er, om ni är oskulder vid en viss ålder, osv? Bara knulla dyra eskorter och begå brott era jävla mesar

Har slutat komma när jag kantar extremt länge, är rätt obehagligt. Förut kunde jag kanta i 7-8 timmar och spruta som fan. Nu kommer det nästan ingenting om jag gör det, anar att det är för jag läcker så extremt mycket försats då jag kantar men ändå.

Någon annan som upplevt detta?

d1a
bara var dig själv
har helt slutat bry mig om oskulden

Attached: DdKf8mpVMAEGS57.jpg (829x1118, 83K)

Du pratar med svenska """"män""""

>Chad får sex
Chad "har" sex.

Att se sex som något man får eller belönas med är beta incel tecken nummer 1.

Attached: 1457647006985.png (398x582, 340K)

Det är du som ska bort, Axel

Hon kanske bara sa 'ja' för att folk i kön bakom mig inte skulle tycka att hon var en hora. Har som sagt dålig självförtroende och har absolut inget vettigt att säga, så även om jag fick folk att säga 'ja' så vet jag inte vad jag ska göra härnäst. Typ som en hund som äntligen fångar bilen.

Svårt det där med tjejer. Men det är bara att fortsätta så, även om det är kämpigt. Är ett nummerspel, som det heter.

Tvärtom för mig favä, förlorade oskulden när jag var 20 och sen dess har jag haft ganska mycket sex

Var för autistisk i tonåren

Nej tecken nummer 1 är att använda animeflickor som reaktionsbilder

Chad får sex för att han existerar

gå och klibba en brevlåda Conny

Är det inte uppenbart?
Jag är alltså en vuxen man som ALDRIG i hela mitt liv haft en enda intim relation med en tjej.
Kommer troligtvis aldrig ha det heller, det är såklart man funderar på om man är normal eller är helt bäng i huvet.

Attached: 1530047307572.jpg (250x219, 9K)

Folk tycker illa om en ifall de vet sanningen. Finns inte en människa som tycker det är normalt med män som inte förlorat oskulden vid 25, och det blir bara värre med den här "incel" skiten som sprider sig i nyheterna, nu är man inte bara patetisk, utan potentiell terroristpsykokvinnohatare.

Blir bara värre och värre.

Vill vara en brun italiensk soldat i höjden av romarriket och kunna knulla massa g*rmanska brudar som är mina slavar

Attached: hbo rome.jpg (609x508, 36K)

>Nej tecken nummer 1 är att använda animeflickor som reaktionsbilder

Attached: 1457376035421.png (1000x924, 222K)

någon som vill lira WotLK warmane?

Kommer aldrig förstå mig på er i tråden som inte lyckas överkomma era egna demoner favä. Är man oskuld är det för att man väljer att vara det, punkt slut

Attached: 2354566.jpg (125x125, 4K)

Varför kommer man in i en tråd menad för neets, oskulder, nazister och förlorare och hävdar att alla ska förändra sig själva?

Kan känna incel ilskan genom skärmen med detta brev.

Attached: 1457951879700.png (667x720, 691K)

>Comment allez-vous?
Je vais bien.
Veux-tu m'aider à effacer ce drapeau ? pixelcanvas.io/@-8089,-1282

Inte han men du är väl en bög? Hela incelgrejen relaterar inte riktigt till er.

vitingar BÅH

Attached: 1518139559856.jpg (2048x1536, 404K)

Nej, har inte valt det.
Har aldrig haft möjligheten och om jag någonsin har haft nån chans så var jag antingen för otränad, ful, autistisk eller nån kombination av de tre.

finns ingen logik hos nbögar

Jag är oskuld men det är helt mitt egna fel, har inget med kvinnor att göra. Jag har aldrig ens försökt att ligga, jag vågar inte försöka. Har för mycket ångest och andra psykiska besvär som gjort att jag suttit hemma istället.

Betala en dyr hora då. Även om du är ful kan du enkelt manipulera kvinnor till att ha sex med dig förutsatt att du har en gnutta av intelligens inom dig

Men om man driver en sån kompromisslös politik under flera decennier då är det klart att ens kritiker alltid yttrar samma kritik mot en. Folk tycker uppenbarligen att man gör någonting fel.
Att försöka tysta dem eller avlegitimera deras åsikter genom att säga att de bara repeterar sig själva är bara korruption. Det är ett genomruttet beteende. Man försöker bara behålla makten som man inte förtjänar att ha kvar längre.

Blir bara galen och förvirrad av att titta på såna här videon. Det är så löjligt att vi har såna här ryggradslösa politiker i riksdagen.

>2D = Bög
Är inte bög incel-user. Inte oskuld heller innan du börjar projicera det på mig.

Attached: 1457376177497.png (615x559, 353K)

jo
det finns bögar som inte har sex och sedan klagar på ingen pv och ingen intimrelation också

J'ai essaysez mais je ne peux pas..

youtube.com/watch?v=03Is6MT-Hqc

Attached: 1480258463424.jpg (366x369, 10K)

Det är inte själva händelsen som är det viktiga.
Incels tänker att det är att ''när de får knulla'' så försvinner all oro automatiskt
Det är mer känslan att jag kommer alltså aldrig ha flickvän, någon som faktiskt tycker om mig.

Attached: 1531260239989.jpg (599x600, 72K)

Trodde du var en annan snubbe som avatarbögar med den där animen

Det är bokstavligen omöjligt att vara incel som bög lol

finns det några volcels i tråden?

vadå har du testat lega runt med killar eller?
ni klagar ju på sv ho är så degenererade
bara gå på fest och ha sex
exakt samma argument kan användas för autistbögar som sitter på rummet

Vad gör ni när tråden är död?

lol vilken bög.

Sluta med all självömkan. Du är född till man, alltså har du alla möjligheter att kompensera för din fulhet eller autism med att ösa ner din kreativitet i valfri skapelse och skapa någonting som är ditt eget. Detta är något kvinnor helt och hållet saknar och aldrig kommer att kunna få. När du gör detta dras kvinnor automatiskt till dig, men det är bara en bieffekt. Gör något med ditt liv istället för att vara besatt av att ha en jobbig jävla sv ho vid din sida som "tycker om" dig. Du är en fri man och har alla möjligheter, din mes. Fjolla :p

Alltså jag är själv bi, att ligga med killar är 100 gånger enklare.

>dkn testade vara nbög
>gick ner till fiket vid hamnen
>massa folk i fina kläder överallt som skrattar och är högljudda
>beställer fika och går sen och sätter mig i skuggan
>massa getingar kommer och attackerar mitt fikabröd
>kaffet är svagt trots att jag beställde svart
>någon sv ho sitter och skrikskrattar, låter som en häxa
>kastar bullen åt helvete så getingarna drar
>dricker upp mitt svaga kaffe
>sitter där och undrar varför jag gick ut för
>reser mig upp och går hem igen

Sådär, nu har man testat. Inget för mig, stannar hemma istället.

Jag är så dum att jag sparar mig tills jag är gift

Attached: christ in the desert.jpg (1693x2000, 418K)

Vad är 'intimitet' för er, tråden?

inte ett argument