Norjan lahja 100v Suomelle -painos
Kiittäkäämme naapuriamme.
/mämmi/
Kuuntelen tätä:
Lollontai jatkuu
Saatanan jonnet, teidän huomiohuoraus on lähtenyt vähän liikaa käsistä ja kohta koko lauta taas vihaa meitä. Sitten on taas kivaa kun joka ikinen viesti ohitetaan vaan sen takia koska sen kirjoitti suomalainen.
Mulla on vielä 300 biisiä käymättä läpi mun playlistjärjestelemisprojektissa
Puhumattakaan siitä, että kohta meillä on taas koko Suomi bannattuna koska lauta on taas lukukelvottomalla tasolla.
Melko rivoa.
Itse muistan ettei Norja loppuenlopuksi antanukkaan sitä vuorenhuippua, vai antoiko ne kuitenkin?
12 2458 9983 kuollutta poliisia
maailma on seksiakti
Mitäs et ole yrittänyt olla avuksi? Ei tuo sinun raivoominen ja vikinä mitään auta. Sinun pitäisi olla esimerkki, koska olethan vanhempi ja käyt töissä.
Niinhän nuo rasistit on tehnyt tähänkin asti.
Oispa talvi
pääsispä koskettelemaan tissejä vielä tässä elämässä
Mee seksihierontaan.
Pitääkö olla sisätossut?
Ja juomapullo.
Onko trance liian normomusaa vai saako sitä kuunnella?
Kuole syöpään huora
transe kielletty
Meet baariin ja nappaat tanssilattialta jonkun tytyn, ostat sille viinan tai kaks ja sit pussailet ja hiplaat tissiä jossain nurkkapöydässä ja jos oot urheilumielellä niin meette sen luo panemaan. Tytyn luo siks että sieltä voi aamulla häipyä helposti.
onks tää ransee
Kuuntele mieluummin noisea
No vittu tämä. Ylikseltä tullut saastahan noita lankoja tehtailee.
>ostaa naisille viinaa
>implikoi ettei nainen ota viinaa ja toivota nyymille samantien hyvästit
Noku se ei kuulosta yhtä vauhdikkaalta
tiedäks sie jätkä edes mitä trance tarkottaa? kirjaimellisesti tuutulaulua
No ei tietenkään avausrepliikkinä heitetä TVstä tuttua "moi voinx ostaa sulle drinkin"
Does she looks like you cunts? I designed her after some Fennoswede.
>inb4 2D animefag
No, she is a high functioning autistic anime loving otherkin girl, that's like 95% of what you Finns aspires to be.
Katkarapuja ja paskaa kaljaa, kiitos.
liian ruskettunut suomalaiseksi
Ooh, I didn't know that furries exist in australia too.
Good job
Lopeta se proxyily, Juuso.
huh huh anot olen humalassa
Why does she look so smug?
Koska niiden kesälomien piti loppua?
>I designed her after some Fennoswede.
>Why does she look so smug?
>????
t.eri
Trance kehitettiin kirjaimellisesti että britit sais tekosyyn heilua humala- ja essopäissään viikonloppuisin
youtube.com
Miten et ole voinut nähdä ton aussin aiempia suomijellonapostauksia?
Torstaina.
Mites kesäloma noin myöhään jatkuu. Ei minun nuoruudessani...
Eihän tuo "tanskalainen" oo vaan "suomalainen"?
I got the idea from this image to be honest, just made it an anime girl to fish for weebs.
What?
Ettei ois se yksi ruohtalainen jolla on hirveä pakkomielle suomalaisiin
Siis männä torstaina.
Se on ruotsalainen jolla oli muutama viikko siitten ukrainalainen proxy
En tiiä, mutta meleko c8 se o.
Ryyppäämään, ryyppäämään, joka aamu sännätään
Nyymi, lopeta se Baarikärpäsen kuuntelu jo.
she needs to be paler, basically make it a white lion
Tänä iltana ei tupakkeja
Ostin Lidlistä kympillä vohveliraudan.
Eggsellent. I really like the desing desu
tuo näyttää ryssältä
Nyt loppuu tätä vuosikymmentä aikaisempien biisien kuuntelu.
onko sun suku ruotsista tai vaasan alueelta sattumoisin?
SIIS PYYHI KYYNELEET NUO
LAULA JA JUO
KYLLÄ MEILLEKIN VOIPALLON ELÄMÄ SUO!
Aamuja
>voi viittaus
Noi on hassuja. Uunoissakin luksusta kuvataan suurella määrällä voita leivän päällä.
Thanks, I'll make more of her soon.
huutista
t. c-papers ja nyt kännissä
pro patria finland
PÄÄSISPÄ TAKAS
KYLLÄ SKANDIVELJET ANTOIVAT MIKSEIVÄT ANTAISI OVAT KUITENKIN MEIDÄN VELJIÄ EIVÄTKÄ PIDÄ SUOMALAISIA MILLÄÄN TAVALLA ALEMPIARVOISINA EIEIEI POHJOISMAINEN YLPEYS
Hyi
Ja vittuako se sua haittaa vaikka pitäisivätkin
Ei sun tartte olla täällä Kaj-Görän
Kukaan ei kaipais jos painuisit vittuun etkä ikinä tulis takas
syön kepattia
ei haittaa kun en ole alunperinkään pelannut sitä
näemmä ois viewtiful joet hyllyssä ja muistaakseni ykkönen oli jo saatana vaikee jossain kohtaa, pitäis varmaan laittaa sessiot pystyyn joskus
Ootko se sama isoluu, joka ilmoitti mätöistään aiemmin?
Ihan hyvää siitä kalasta tuli vaikkei mulla sen valmistamisesta mitään ideaa ollutkaan
Kemistä ja Karjalasta
juuh
Ootko niin aisuriksi muuttunut, ettet voi tuntea itsestäsi ylpeyttä, ellei naapurimaata ylläripylläri kiinnostakaan meidän tekemiset?
Hienoa nyymi, hyvä hyvä.
Ja vieläkin mahtuu vatsaan materiaalia?
youtube.com
>jos sun kaveri hyppäis kaivoon niin menisitkö perässä?
Ainoa asia mikä minua haittaa on suomalaisten jatkuva kumartelu skandien suuntaan.
jos siellä odottaisi kuoleman makea vapautus niin joo
Tosi ärsyttävää jos subway tyttö ei leikkaa leipää keskeltä tasaisesti.
Kana fajita master race.
hyi vittu
Ja silti teit tuollaisen viestin, joka selvästi kumartelee siihen suuntaan.
En oo pystyny syömään sitä sen jälkeen, ku sain jotain pilaantunutta kanaa subista.
En saa lähettää viestiäni koska tämä ajattelee sen olevan roskapostitusta. Tämä on ansainnut Paheksuntani.
Kai tämä on niitä nyymejä joka päivällä vänkäsi mikroruoan puolesta.
Tuliko onnistunut iskender? Se tuntuu olevan karvaranteille haastavampi tehdä hyvä kun perus kepap ranskiksilla
Vittu haluan panna tota
tää panetus 2d tytyjä kohtaan kasvaa ja kasvaa pitää hankkia semmonen japskien fleshlight + VR härveli
Eipä sitä vaikea ole kuvitella, että joku tuollaisessa paikassa pilaantuisi kun hilluu semmosessa avo loorassa koko päivän. Olisin ottanut aurajuuston tähän väliin myös, mutta tarkka silmäni huomasi, että sen joukossa oli tonnikalaa.
Tätä kapitalismi tekee ruoalle, mikä on eri harmin lista.
Toi on virtuaalinen Youtuberi. Samanlainen jonka chinkmoot haluaa tehdä tällekin sivustolle koska se on huomannut että niillä joku tekee paljon rahaa.
Tää nykyinen tilani on hieman harmnilinen, koska tykkäsin ennen sameilla subissa.
Hinnat on nousseet viimeiset 10 vuotta ja laatu on lähtenyt tasaiseen laskuun joku 4 vuotta sitten. Olen ollut huomaavinani näin.
Siltä se on vähän tuntunut.
Menin kerran paikalliseen maanalaiseen ja se myyjätyty oli siellä vissiin ensimmäistä päivää töissä. Leipä oli leikattu ihan päin vittua ja täytteet vähän siellä täällä joten koko komeus oli muhkurainen ja siinä oli tyhjiä kohtia.
Kaiken kukkuraks en saanu tomaattia koska se oli loppu ja uusien tekemiseen menis kuulemma noin 10 minuuttia. Mun edessä oli 3 ihmistä jotka osti yhteensä 4 leipää ja odotin omaa vuoroa 35 minuuttia.
Ootteko kuulleet
Hauskasta
Hauskasta seitsemän leikistä?
KUN IHMISKUNNAN AAMU VASTA ALKOI SARASTAA
JA POHJOIS-SUOMI OLI JÄTTILÄISTEN MAA-TA-AAAA
ne sanoo et oon rauhalline aina... johtuskoha siit et oon rauhottavis aina?
Riippuu ihan paikasta ja työntekijöistä kun yks jätkä teki aina vitun runsaat patongit ja heitti monesti aurajuuston tms ilmaseks sekaan mutta seuraava myyjä tekee sellasia vitun afrikka tier pula-aika känttyjä missä ei oo täytettä nimeksikään
Subwayssä käytetään nykyään muutenkin vähiten kotimaisia raaka-aineita kaikkien pikaruokaketjujen kesken.
Muistaakseni jossain kanadassa testasivat pikaruokaloiden lihan laatua, niin subissa oli huonointa ja yllättäen mcd parasta (subin kana oli alle 50% kanaa kun taas mäkin kana oli jotain 90%). Taisin postatakin siitä