Joulupainos
/mämmi/
viinaa
oispa loli
Ehkä yksi suurimpia katumuksen aiheita mitä minulla on, on se että heitin useamman kilon painoisen kasan Myrkky lehtiä roskikseen silloin muinoin kun "kasvoin aikuiseksi".
mite tosa o anime pöyäl
mulla meni Jow Forums rikki
lisäksi rivopostaus
>nyymit lauantai-iltana krebaamassa frendiensä kanssa
Ei tainnut tosin tulla yllätyksenä kenellekään, nyymien normoluonteen tuntien
es ja oppi
otin kasslerin uunista
Nyt nukkumaan.
Tämä on postattu kuuden kaverin ympäröimästä baaripöydästä. Turha yrittää, nyymien todellinen luonto on paljastettu
Feed me finnish souls
Finns don't have souls, stupid.
Jäikin runkut kesken aikaisemmin.
Ai hitto, nyt mä jäin kiinni.
Noh, tänne tuli pari kuumaa kimua, niin skruudaan nää binit täst ja lähen börtsään.
I'm hungry for some finnish souls because they taste like reindeer and they come from a penisola shaped like genitals
Only white people have souls.
Jesus made them with souls
Ciao bella. Gabagool madonna mamma mia il divo
>Ai hitto
Your language is so funny. How can you speak without continuously laughing?
REEEEEEEEEEE
What do you think about Gomorrah? Or italian-american movies and series' like Sopranos and Godfather?
Pizza pasta mafia mandolino! Mafia peperoni salame prosciutto; formaggio mamma mia berlusconi bella italia: venezia gondola salsiccia!
I'm not a cinema whore. I didn't see any of those movies.
TURRI.
Aaaah sports!
In my dreams, I am the star!—It's me!
vittu postaa noi kaikki edelliset kuvat uudestaan että voin tallentaa
Mm pyok hünn am orpœrgree nptof!
Jäby on joku turrihomo vittu saatana perkele helvetti perse
vaffanculo homo
En ole voinut hyvin jo viikkoon. Pitäisiköhän langeta vitamiinilisiin.
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Anyway you finnfags have more sense of humour than those sweedish assholes! Fuuuk
>saatana
Couldn't agree more
*Omosessuale
Omo simply means man
Ahahah it's funny because it's in suomi
We're always drunk so we don't care that much
how do I get a finnish gf?
say you have a BBC
Kuka vittu antoi luvsan lopettaa postaamisen? En minä ainakaan, siitä olen aivan varma
söin kassleria
No oliko hyvää?
Halvin pala elukkaa.
Katoin Hanebado ep5, Tonegawa ep4 ja High Score Girl ep4. Hanebadossa melodraama senkus kärjistyy, ihan uskomaton sarja miten paljon voi pakotettua draamaa olla. Ei siinä mitää, samalla se tekee siitä erittäin koomisen joten loppuun asti sitä katotaa täs huvittuneena. Tonegawa oli ok ja High Score Girl oli taas tosi hyvä jakso, tykkään sarjan pacingista. Zangief ending SF2 lopussa sai nauraan.
f
Ödön örömből röhög.
A föld döröböm, döbörög, ördögökhöz könyörög.
Töpörödött törpördögök.
Miksi mämmi on viikolla tähän aikaan niin aktiivinen ja sitten kun itse olen lauantai-iltana humalassa niin kaikki lopettaa postaamisen? Paska perse kusi
Meneppäs juomaan niitä sun normo-mehujas jonnekkin muualle.
Yäk, oli kyllä niin huono postaus että taidan hidettää sut
Ja anglisminkin heitit vielä.
Vitun Jonne.
oli
Hyvä juttu
on
Ootteko koskaan viettäny yli kuukautta jossain muussa maassa / jossain Suomen peräröörissä? Tuntuu että just nyt pitäis tehdä niin. Olen n. 97% hikkyneet ja nönönönöön mut se 3% ei vaan just nyt toimi. Pitäis painua vittuun hetkeksi.
Inttiä lukuunottamatta en. Jos kuukaudeksi haluaa oikeasti pois, joku helppo, halpa mutta vähän eksoottisempi matkakohde saattaisi toimi, kuten Thaimaa
vitun pedari
Thaikkuihin voi lkähteä tekemän muutakin kuin panemaan alaikäisiä. Esimerkiksi reissata prätkällä ympäri maata, surffata, sukeltaa ja panna kikkelitytyjä
ite olisin jo panemassa
jare jare dase
sex gifs
>stk elämä ihan mallillaan ja tulevaisuus näyttää varovaisen optimistiselta
meil samit, pian saa heittää hyvästit tälle kirotulle unirytmille
pikatoimitus
Hakkasin kaksi tuntia puuta monster huntterissa ja päädyin pitkään miekkaan koska ei älykkyysosamäärä riittänyt muihin aseisiin
En oo ihan varma mitä toi tarkoittaa mutta varmaan ihan oikea valinta
Itsehän käytän bowgunia ja jousta.
monster hunterin suurin ongelma on että pelissä jokainen pelaaja on hunter, eli kaikki on paskoja
ainoa voittava liike on olematta pelata
mita kuuluu everyone? :DD
why don't you stay in your own faggot threads?
I'm tired and just about to go to bed
because poolacks are uber toxic
Hi Boland. I'm drunk and will go to sleep naow
>stk kun juot kaliaa ja liskojen yö alkaa ennenkuin menet edes nukkumaan
poland is nigger tier
est*Nians, r*Ssians and p*Lish have no place in Finnish society
hyvaa yota Binland
kill yourself
Poles are just white arabs so this doesn't suprise me
shutup u rude mong
Rude desu senpai
kill everyone from poland
every single one of them
Heräsin aamu viideltä pelaamaan runescapea ja juomaan viiniä. /blogi
Itsehän menen nukkumaan. Öitämöitä.
poland more like benisland :DDDD
Öitä pikku nyymi
Itteni pitää valvoa iltaan asti ja vaihdettava unirytmiä. Joku päivä mä vielä karkaan tästä kolmivuoro helvetistä
Kuulostaa pahalta.
Vois tästä mennä nukkumaan kun on vielä hiljaista.
Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.
Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänneet pökköä pesään. Ulkomaalaiset ovat huomanneet tämän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.
Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:
Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.
Ei mulla muuta. t. lautalijapro master
Millään ei ole mitään merkitystä, parempi siis vetäistä kännit.
Ahdistaa merkityksettömyys.
jos millään ei ole mitään väliä niin miksi sua ahdistaa se ettei millään ole mitään väliä? miksi jollakin pitäisi olla jotain merkitystä? oletko aivoton orja joka tarvii tehtävän, työtä ja tuskaa?
elä huoli, en tee mitään. Tekee vaan tiukkaa jaksaa nousta sängystä.
eipä sieltä ole pakko pinkasta lentoon joka aamu jos ei huvita
mutta kyllä se itellä auttaa kummasti aamulla kun ei ole mitään vittu saatanaa pakotettu taas päivällä tehtäväksi vaan taas on täysin vapaa tekemään mitä lystää tai ei yhtään mitään
Kusin pulloo ja lens seinille
kuitenkaan ei kannata kertoa muille
Ok, which one of you is this?
Tänää mulli b
Kahvia
Why can't chunkhnas play football aka soccer?