Sverigetråden - SDupplagan 2

Attached: 1532944531832.jpg (1520x1792, 788K)

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/16259607
aftonbladet.se/nyheter/a/L0OdE9/natkonspiratorer-borjar-dyka-upp-pa-trumps-moten
youtube.com/watch?v=77a0fnpmQvw
youtube.com/watch?v=O30Fd6g4Zb4
myredditnudes.com/
twitter.com/NSFWRedditImage

åhåhåhåh åååh nej nej nej

Attached: 1521202349149.png (592x1020, 477K)

Attached: Yamnaya_Neolithic Farmers_Western Hunter Gatherers.jpg (634x453, 48K)

AAAAAAAH
HAHAHAHAHAHAHA

Attached: 1519095854695.jpg (604x1046, 522K)

SD är ett homofobiskt parti som trakasserar de kvinnor som är med i partiet till den punkten att de lämnar partiet.

Varför skulle jag lägga min röst på dem?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Attached: 1519615242302.png (473x342, 38K)

KOLLA PÅ TOPPEN AV HANS HUVUD
AAAAAAHAHAHAHAHA

Attached: 1507024356421.png (915x960, 710K)

Just därför

Attached: Cephalic Index .png (516x228, 122K)

Därför att homosexualitet är onaturligt och kvinnor inte borde vara inblandade i politiken.
Däremot har kvinnan som lämnade partiet senare sig visat sig ljuga om det mesta.

>Jerry
bara riktiga boomers förstår den här referensen!

>Däremot har kvinnan som lämnade partiet senare sig visat sig ljuga om det mesta.
Det är inte bara en kvinna.

baserad och rödpillrad SD-röstare

Attached: 1520730973985.jpg (600x600, 50K)

för bögar är äckliga och kvinnor olämpliga i arbetsmiljö

fyfan vad trött jag är på er

nu löser vi det här en gång för alla
strawpoll.me/16259607
strawpoll.me/16259607
strawpoll.me/16259607

fy fan vad leftypolbögar är lätta att identifiera

till arbets-cucken från föregående tråd:Tar du exempelvis jordbruk så är den mesta energin som krävs för att grödorna ska växa icke-mänsklig (maskiner, sol, syre, jord). Människan bygger traktorn med det mekaniska arbete som traktorn utför, som tidigare djuren utförde, är inte i sig själv mänskligt arbete även om det är ett resultat av mänskligt arbete (konstruktion, underhåll etc.).

0-4 bada
5-9 spela

Attached: björn.png (320x385, 142K)

>han tror att afs kommer få mer än 1%
LMAOOOOOOOOOOOOOO

Attached: 1512888830132.png (888x711, 1.09M)

>Originalvisning: 1998-1999

Attached: 1532502433977.jpg (250x229, 8K)

>gammelmedia gillar att fokusera på irrelevanta saker, som mitt pannben till exempel, varpå jag måste fråga vad detta egentligen har med invandringsfrågan att göra. S vill husera s.k. flyktingar på min panna. Vad har egentligen de invandringsvänliga för rätt att göra mig till en "humanitär supermakt"? Vi måste få ett stop på detta - för Sveriges skull. Det är därför av yttersta vikt att ni den 9:e september ansöker till AfS facebook-sida.

Attached: 1531949520391.jpg (446x756, 32K)

>bada nu

aftonbladet.se/nyheter/a/L0OdE9/natkonspiratorer-borjar-dyka-upp-pa-trumps-moten
>Bland annat är flera i rörelsen övertygade om att Hillary Clinton, tillsammans med bland andra sin kampanjledare John Podesta och skådespelaren Tom Hanks, styr en pedofilring från pizzerian Comet Ping Pong i Washington DC.
>Pedofilringen ska, enligt Qanon, hålla till i pizzerians källare.

Förutom att pizzerians ägare påstod att det inte fanns en källare vilket senare visade sig vara ren lögn

>samma siffror som SvP på DuTub och Tillbakablixt
>"VI HAR ÖVER 3% I OPINIONSUNDERSÖKNINGARNA! HELL SKURT!"
kringerar så jävla hårt

Läser om gamla kejsare runtom i världen och de alla hade ju hundratals fruar och tusentals barn, finns det folk i moderna världen som också har det eller är det borta?

t. incel som aldrig läser nyheter så vet inte om det stämmer för arabiska kungar fortfarande

Attached: Godfather Don Pepe.jpg (754x1158, 85K)

>vi måste sänka utsläppen för att rädda miljön!
>*svenska företag blir utkonkurrerade av utländska*
>ingen bryr sig om deras utsläpp
fy fan vad jag hatar detta jävla hyckleriet

????? går det inte att välja gamla textbaserade captcha-varianten längre? orkar inte med nya versionen längre med de här långsamt uppdaterande bilderna fyfan

baserad

Attached: 1505302082208.png (451x551, 80K)

>basera sin röst på vad man tror får flest röster
vänta, gör någon annan än WT d1a?

youtube.com/watch?v=77a0fnpmQvw

>staden av """svensk""" musik

>inte ha med NMR också

VGH?

Borde inte finnar och ester ha lite uraliskt i sig?
Blir för övrigt mer och mer sugen på att testa mig själv, eller åtminstone y-kromosomen+mitokondria-DNA.

solen har kokat på bra idag, det lär inte bli allt för fruset om tossingarna.

Attached: 1514941810564.jpg (720x537, 77K)

Desto mer utsläpp desto bättre.
Motbevisa mig.
legacy captcha finns

Är debatten värd att se?

>kommunistspammet dör ner omedelbart
>anti-AfS-spammet går på högvarv
Aktiverar verkligen mandlarna

>legacy captcha finns
skiten finns inte i settings

youtube.com/watch?v=O30Fd6g4Zb4

Legacy captcha med text har fasats ut av Google.
Det bästa nu är Captcha utan JavaScript.

dkn inte en Kalle. väl?

jag hatar båda

Attached: 1494353194700.png (2550x3300, 305K)

>Det bästa nu är Captcha utan JavaScript.
hur aktiverar man det?

4kanalx

Ni vet båda vad det bästa alternativet är

Attached: sticker375x360bgffffff.u5.png (375x360, 143K)

afs är så jävla kringerande att jag får gåshud på min gåshud och mina bröstvårtor blir hårda som diamanter

f1h1

så vilka ska du rösta på om inte afs?

ska sticka från detta bögland
stapedius hade rätt favä

>ge 4kanalen ditt kreditkort
haha mm strax

Detta är det enda rätta alternativet

Röstar på den politiken jag tror mest på. De enda som är för totalstopp i flyktingpolitiken, nej till EU och återvandring är just nu AfS. Spelar då inte så stor roll om de hamnar på 0 eller 10%, röstar på dem för att jag tror på politiken.
Fattar inte hur ni tänker som röstar på stora partier ni inte håller med bara för att de är stora.

>betala med kreditkort

Attached: 1533938708692.jpg (920x960, 316K)

Förstagångsröstare?

Stapedius - för psykotiskt skitbrevande i vår tid

var ska du sticka

>bitshitcucken
yikes

Det är skillnad på "hålla med" och att tycka att de under rådande omständigheter är det mest effektiva alternativet.

SD kanske kan få igenom lite grann ifall de blir stora.

AfS kommer vara helt utfrysta från allting om de så får 10% av rösterna.

SD-rösten ger alltså lite grann mer utdelning i verkligheten även om det på pappret borde vara tvärtom.

>han lämnar hellre sitt fosterland och ger upp än att rösta på ett parti som är cringe.

Ok gubben. Slår vad om att du kommer bli populär i ditt nya land.

>antyder

Jag skiter i demokratin. Jag röstar bara på det som får kommunister att gråta mest. Så SD it is.

skriva stapedius på valsedeln i höst j/n

ungefär som rikskasslern som lajvade runt i finland och sedan knullade horor i singapore innan han kom på att han kunde starta ett scamparti för att lura folk på donationer?

eftersom 1% kan vara skillnaden mellan S och SD största parti

Detta

Fan betalar du med då

detta favä inte värt att chansa på ytterligare ett småparti när du har århundradets chans precis inom räckhåll

D1a

Stapediusdemokraterna J/N?

Detta är den tänkande mannens val.

Om kasselstrand bara var ute efter pengar så finns det betydligt enklare sätt att göra det på än att skapa ett radikalt nationalistiskt parti, inte sant?

>AMWF JAV Creampie

Attached: alt right incel hand symbol.jpg (1280x1290, 119K)

Åkte han verkligen till singapore för att knulla horor? har du SÅS på detta? Fy fan vad fuktigt ifall han gjorde det. "Inga blattar i mitt land, MEN UTOMLANDS SKA JAG BLATTA TILL DET HEHE".

>Alternativ för niggermadrasser

baserad min asiatiske broder

Attached: 1479760331476.jpg (357x611, 40K)

vem är stapedius?

Attached: 4cf4060b-da6a-41a6-8d72-c45608a4e7a0.png (598x480, 79K)

Tredjegångsröstare. Tidigare har det blivit Sd 2010 och Direktdemokraterna 2014.
Själv, för ofri för att våga rösta på det du tror på?
SD kommer vara lika utfrysta som de varit de senaste 8 åren. Det viktiga är att få in nationalistiska röster i riksdagen, nu har SD övergivit nationalismen. De har ju numera samma migrationspolitik som S och M ändå så du kan ju lika gärna rösta på dem då.

D1a, han har och kommer snarare förlora ENORMT på att starta detta partiet, enda skälet till att han gör det är för att han nog faktiskt tror på sin politik.

Århundradets chans för mer mångkultur och genus?

nybögen...

Attached: Screenshot_20180812-185935.png (720x1280, 858K)

ok varför gör han då världens strategiskt tänkbara lansering?

>startar ett parti som skiter i lokalt där de faktiskt hade haft chansen på riktigt, kör bara på riksdagen
>bara massa cuckholmare på riksdagslistan
>startar partiet ett jävla halvår innan valet
>startar partiet när han vet att alla kommer chansa på sd då alla vill att sd ska bli störst för sossetårarna och chocken det hade skickat genom etablissemanget

antingen är kasslern dum i huvudet eller så bedriver han en scam.

>största parti
vad spelar det för roll? de kommer ju frysas ut ändå, alternativt falla in i ledet. är det bara för att ni vill se etablissemanget grina eller?

tillräckligt många genomsnittssvenskar röstar redan sd, och fler lär det bli. någon procentstapp i väljare till afs spelar snart ingen roll

>århundradets chans
snälla gyckla

>bilden

Attached: IMG_6725.jpg (500x500, 99K)

Tror """kommunister""" kommer gråta mer om du röstar på ett nationalistiskt parti som AfS än om du röstar på ännu ett grått socialliberalt mellanmjölksparti.

Attached: denabsolutajaevlagalningen.png (1071x303, 52K)

>basera sin röst på vad som bringar mest "sossetårar"
sorgligt favä

va gör ni finisar?

Attached: 1507745694731.jpg (500x500, 76K)

Officiellt var det för att """""studera""""" men alla vet vad svenska män åker till Asien för.

Attached: 1525913710671.jpg (1200x960, 248K)

Jag bryr mig inte om politik men stödjer SD för att jag vill se folk gråta

Det var episkt att se hur sura vänstern blev under 2014, och fast jag inte fick rösta då så var det höjdpunkten på året

Attached: stapedius.png (835x171, 31K)

AfS kommer bokstavligen aldrig att få igenom ett enda dugg till skillnad från SD som åtminstone kan få igenom något.

respekt till en riktig spelare

Attached: 1506376401645.jpg (275x183, 5K)

Jag åkte till Japan men inte för att knulla

Fast jag är grovt autistisk och bryr mig om mina hobbies så jag kanske inte representerar svenska folket

Ifall AfS finns kvar nästa val röstar jag på dem. Men jag röstar inte på något skit som startas ett halvår innan ett val.

Du måste förstå att SD är det längsta Svenson går när det kommer till högerpartier. Dessutom är det helt retarderat att ta röster från det enda riktiga oppositionspartiet när de kan bli störst för att ge det till dampbarnen i AfS som kommer få

NMR är inget riktigt parti

Bög eller kvinna?

>Jag bryr mig inte om politik men stödjer SD för att jag vill se folk gråta

>Det var episkt att se hur sura vänstern blev under 2014, och fast jag inte fick rösta då så var det höjdpunkten på året

Attached: 1529905440595.jpg (225x225, 9K)

Detta

Iofs är det en smart exit att ha på lut faktiskt. Ifall AfS dör ut i Svedala och allt blir bajs, då har han ju faktiskt försökt och kan bara dra till asien och jobba.

Det är fasen inte Kasslerns hemmasnickrade skämt heller