Attached: 1481937429859.jpg (1000x800, 384K)
Sverigetråden - Tåhåupplagan
Alexander Morris
Owen Lewis
>Han spelar inte Middle Earth Shadow of War JUST NU
Matthew Morales
>dkn vill starta om livet och jaga efter kärlek
Hudson Peterson
Ingen här som vet vad tåhå är för något farfar.
Luke Roberts
Bra tråd
William Ross
Då får du väl lära dig.
Benjamin Peterson
Redan varvat det.
Elijah Lee
>hmm denna nazistiska connyrörelse växer oförklarligt! hur kan vi stoppa det?
>ja vet, vi hatar på connyarbeten!!!
smart
Connor Green
Hur lång är den här personen?
Adam Roberts
>dkn ingen 2h fv
Landon Sullivan
syftade på gemene jonte som brevar här senilfarfar
Jace Bennett
>NMR
>växande
haha mm
Ethan Thomas
>so? did you wash it?
wash what?
>it! did you wash it?
Cirno, I don't get what you're talking abo-
>YOUR PEEPEE user
what?!
>wow! you really didn't wash it! your peepee still really stinks, user!
hold your horses, little fairy. it's not your job to watch over my hygene. I wash it frequently enough
>of course you don't, it really stinks!
WELL THEN, WHY ARE YOU STANDING SO CLOSE TO ME IF IT STINKS SO MUCH!? have you ever heard of private space? sheesh..
>hmph! it's not like I have a choice, I'm only 3 feet tall! your peepee is literally right in front of my face when I'm talking with you
STOP SAYING PEEPEE
>don't you find it cute?
NO! PEEPEE-, um, I mean DICKS AREN'T CUTE! THEY'RE MANLY
>and very stinky
SHUT UP
Kayden Davis
>Middle Earth Shadow of War
ska grafiken verkligen vara så där risig?
Luke Jones
Gavin Gomez
bra brev
Aaron James
kys faggots, fuck you
Austin Cruz
youtube.com
läs kommentarerna'
>Är själv en förvirrad norrlänning i Stockholm just nu!
>Öberg i storstan!
>Åsa-Nisse och Klabbarparn i Stockholm.
nmr är fan bara en massa bönder som köper mein kampf på postorder
John Gomez
bästa brevet hittills
Anthony Hernandez
är du förvånad?
Kayden King
Cuckélius...
Gavin Diaz
Inte reta gammelfarfar nu.
Jaxon Rivera
Klockan är efter 6, Jonte sover redan.
Grayson Martin
>dkn en mongol brevar utan tillåtelse
Landon Foster
>stockholmsbög tror hans fjollstad är viktig
Adrian Diaz
tiodubblat sina aktiviteter och nyrekryterat mer senaste 2 åren än föregående 10 år
och det är enligt ljugorganisationer som expo och dn
Julian Stewart
dom växer oironiskt
Cameron Robinson
>ungen som heilar mot pär i bakgrunden
Levi Long
>köper mein kampf på postorder
Fel med detta?
Anthony Sanchez
>Han vill ha en tjej som spelar dataspel och tittar på anime
Fy fan vad barnsliga ni är, väx upp era jävla mansbarn
Logan Fisher
st*ckholmare tycker postorder är töntigt och gammalmodigt
Jason Parker
>niggrer i arda
>knullad lore
lol
Julian Diaz
Tjabba alla coola icke rasister. Ja ni vet sådana som inte är Sverigedemokrater utan helt normala svenskar.
För jag e inte längre en sådan där Sverigedemokrat. Nä fan inte går ett ju att ständigt gå omkring och hata kreti o pleti när man själv är ett rent kreti som inte vet ett skit om pleti.
Alltså rent ärligt nu, så måste jag själv säga att jag nog har varit den mest lättlurade idioten som har gått i ett par sandaler. För jag köpte hela paketet o snacket från Sverigedemokraterna utan att blinka innan jag helt plötsligt insåg att Åkesson då ta mig fan inte är den nye messias. Han kommer ju för fan från Sölvesborg och inte Nazareth?
Och allt snack om att vi Svenskar skulle vara en unik ras med en unik kultur som måste bevaras låter mer som om vi vore någon förbannad relik på något museum.
Å inte då fan vill jag bli någon relik som hamnar på något museum och samlar damm och barn och pensionärer kan pilla på.
Och så har de sen mage att skylla på att det är invandrarnas fel att Sverige ser ut som det gör!?
Vadå invandrarnas fel? Sverige har väl alltid sett ut som det gör. Västkusten är västkusten och Öland har väl för fan legat där det alltid gjort, om nu ingen omlokaliserat den på sista timmen, och Babben Larsson talar väl fortfarande Gotländska?
Nä inte fan ska vi skylla några invandrare på att Sverige ser ut som det gör inte!
Isaiah Gomez
>niggrer
Stappe..
Lincoln Cruz
fy fan vilket lätt språk svenska är
bokstavligen för 60 IQ hjernkultingar
Nathaniel Perry
Sen säger ju också Sverigedemokraterna att mångkultur är skadlig och vi måste enbart värna om den svenska kulturen såsom små röda stugor med vita knutar, nyckelharpa och Karl XII?
Vad fan då, jag bor ju inte ens i en röd liten stuga med vita knutar, och jag vet ju för fan inte ens vad en sådan där nyckelharpa är för något. Och har inte Karl XII varit död i några år nu?
Nä tacka vet jag morsans två med kokvrå i Bagarmossen och morfars akustiska Ibanez AE och Magnus Betnér, för han lever ju. Det kan man kalla mångkultur!
Åh… Jag höll ju på att glömma Piloten Pizzeria o Pub i Skarpnäck. Där kan vi tala om mångkultur o gott käk, om vi nu kan bortse från alla alkisarna som brukar hänga utanför då de allihop är svennar.
Så nu överger jag dårarna i Sverigedemokraterna då jag känner mig grundlurade av dem. För ärligt talat, vem fan orkar höra på en sprucken skiva som hakat upp sig och det enda man hör ur megafonen är Thoralf Alfsson sägandes,”Jag hatar Expressen, jag hata Expressen, jag hatar Expressen, jag hatar Expr…”
Har aldrig begripit vad Thoralf Alfsson haft emot Arlanda Expressen?
Nä, jag har nu kommit till fullt bruk av mina sinnen och insett att Sverigedemokraterna inte är partiet för mig! Jag går nu över till Arne Anka partiet istället då jag likt Arne Anka själv är en ganska misslyckad kul-tur-arbetare som nyss fått sparken från SJ. Vilket inte var kul alls, utan en jävla o-tur.
Morsning korsning på er önskar Frasse i Bagarmossen
Blake Nguyen
babbe...
Nolan Price
Eller en kille...
Bentley Diaz
Filmkväll?
Xavier Morris
Ey wallah
Christopher Lopez
Varifrånär denna pastan?
Jayden Baker
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÖDA MIG
William Fisher
>— Vi kontrollerar inte våra medlemmars politiska uppfattningar. Men om vi ser att nazister infiltrerar oss så kommer vi att vidta de åtgärder som behövs, säger Larsson.
>"infiltrerar"
Det är en ju fackförening
om många medlemmar är nazister så är de per definition representativa för fackföreningens intressen
Kayden Bailey
Bli den söta killen då i en bögrelation.
Eli Williams
goybook
Tyler Foster
Väx upp
Connor Mitchell
Inget fel med sådana intressen
Isaiah Young
>han vill inte det
Hellre mansbarn än hjärnkulting.
Aaron Powell
Är du vuxen och du tittar fortfarande på tecknade serier och spelar dataspel är du en hjärnkulting
Inte om man är en ung tonåring kanske
Christopher Long
Tjabba tjena hallå! Frasse i Bagarmossen här igen! Ni vet kisen so… Äh vad fan. Nu är jag Arne Anka partist. Nog sagt!
Alltså efter att igår kväll försökt lugna morsan som ville ut på Bagistorg och jaga ifatt dessa fascistslynglar som hon kallade dem, för att med handväskan banka lite vett i skallen på dem för att de inte hade vett nog i pallet att rösta på ett demokratiskt parti, så beslöt jag mig för att kolla hur många puckon som lagt sin röst på Sverigedemokraterna här i Bagarmossen.
Så jag spanade in valmyndighetens sajt och letade upp rätt valdistrikt. Skarpnäck 6 Bagarmossen C, och fann att det inte var så många puckon som röstat på Sverigedemokraterna i kvarteret.
Endast 37 blöjnazister hade valt Sverigedemokraterna.
Morsan tyckte naturligtvis att det var 37 för många och hon sade att hon helt på egen hand skulle ta hand om dessa:
”Ge mig ett rejält knogjärn och ett väl avvägt brännbollsträ så att jag kan banka lite vett i dem!”
Lyckades lugna ner morsan igen med löftet om att fixa henne en sandsäck istället för att få ut sin frustration på. Bara att klippa ur en bild ur avisan på någon fascist och klistra nyllet på sandsäcken så kan morsa i lugn och ro få gå lös på den. Bättre att slå på ett dött objekt. Våld mot levande puckon har aldrig lönat sig. Dessutom så kan morsan gott behöva bli av med lite gumfläsk.
Alltså så fick rassarna 37 röster här i centrum av Bagarmossen. Det motsvarar 6,4 procent . Resterande 93,6 procent röstade på ett demokratiskt parti. Fan så jävla skönt!
Tänkte visa att här i Bagarmossen centrum är fascisterna i klar minoritet. Spana in detta!
Feministiskt initiativ 21,9 %
Sossarna 19,4 %
Miljöpartiet 19,3 &
Vänsterpartiet 16,7 %
Moderaterna 5 %
Folkpartisterna 3,1 %
Piratpartiet 3,1 %
Kristdemokraterna 2,1 %
Centern 1,7 %
Övriga, vilka de nu är har jag inte en aning om fick 1,4 %
Asher Morris
Vi måste lämna!
Zigenare och araber gör oss inte relevanta, de gör oss till konsumenter av säkerhetsprodukter!
Jason Robinson
Hmm, nått att tänka på:3
Hmm... Nää
Elijah Richardson
>Hmm, nått att tänka på:3
Bra, då kommer du njuta av sköna prostataorgasm :3
Alexander Martinez
>swexit exit eu
Charles Allen
Man kan vara i EU utan att ta emot invandrare, det vet du väl?
Speciellt om det politiska klimatet fortsätter att gå åt höger som det gjort senaste åren
Gabriel Butler
Vad tycker Araber om hazarer? De små mongolerna ser alltid så jävliga och full i fan ut.
Christopher Brown
Är inte bagarmossen ett babbedistrikt?
Asher Sanders
När jag visade morsan siffrorna och hon fick se att sossarna bara hade fått 19,4 procent så blev hon förbannad och sa att hon på stört skulle ladda upp in för höstens val:
”Nä nu jäklar i min låda så ska jag sätta blåslampan i arslet på Olsson på tredje våningen och släpa ned honom till vallokalen. Räcker inte längre att ligga på sofflocket och glo på en bild av Per Albin och tro att man gjort sitt!”
Ja alltså, Olsson är en av våra grannar i huset. En hängiven sosse, men också en lat sådan. Ja så tycker morsan i alla fall. Å andra sidan så var morsan glad över att Feministiskt initiativ och Miljöpartiet var så stora i Bagarmossen:
”Äntligen lite nytta som förenas med lite nöje”, sa morsan och rusade in i sovrummet, letade upp sin” Nineteen hundred sixty-eight outfit”, som hon kallade den, och hade sen en modevisning i vardagsrummet.
Kan säga att morsan inte längre gör sig i tight sittande storblommiga byxor minimal BH och pannband med texten”Power to the people!”Kroppen bär på något vis, liksom inte längre upp plaggen som för drygt 45 år sedan.
Fick sätta stopp för morsans nostalgiska återblick när hon ställde sig på balkongen och vrålade”Flower Power, makten till folket och USA ut ur Vietnam!”, över hela Bagistorg. Hon han även med att sjunga ett par strofer ur”Vi måste höja våra röster.”
Alltså morsan har en tendens att dras med ibland när det är något som upprör, eller glädjer henne. Men annars så är hon lugn och sansad som en gräddfilsbunke.
Schysst morsa man har!
Nåja tillbaks till verkligheten. Bara för att 1930-talets spöken gör visit igen så inte fan ska vi lägga oss ned och dö i förtid bara för att Hitleristerna version 2.0 fick lite drygt 9 procent.
Låt oss slipa på argumenten, retoriken och jobba ännu hårdare för att få slut på fascistvurmandet.
Connor Rodriguez
Vad gör herr mogen och uppvuxen på kanal4 om han varken står ut med tecknade serier eller dataspel?
Ayden Foster
ready to vote FI next month boys :^)
Jayden Allen
Kämpa på alla antirasister där ute i Sverige!
”MORSAN NEJ! Inte slänga in fotot i gjutjärnsram på farbror Gustav i TV:n bara för att Åkessons nuna dyker upp där… MORSAN! Fan också! Tredje televisionsapparaten på en vecka nu. Undra om man kan köpa en TV med pansarglas?”
Morsning korsning på er önskar Frasse i Bagarmossen. Din antirasist i förorten! Bajen for ever!
Grayson Nelson
>4kanalen är bara /a/ och /v/
Cooper Davis
Jag har schizofreni och internet är min enda kontakt med mänskligheten
Kevin Stewart
Luis Powell
Vafan, är detta verklighet?
Christian Rogers
Connor Evans
Visste att det var en blogg
Jävla fanatiker
Zachary Bailey
läser folk fortfarande bloggar?
va i helv
Ayden Morris
Henry Powell
Varför gör afrikaner sånt här?!
Vad gör dem så överrepresenterade?!
Vem fan vill ta risken att lära känna en afrikansk immigrant när våldtäkter och rån är det första man associerar dem med?
Varför kan de inte spela fotboll och bli rörmokare om skolan är för svår?
De ska skickas tillbaka!
Henry Carter
Ska rösta MED istället för AfS pga dina brev favä
Noah Scott
>62 av finländare tycker att islam tillhör inte till Finland/kan vara del av finska kultur
>samma tal var 32% för svenskar
Leo Price
Verklighetsfrånvänd är bara förordet...
Brayden Lee
>sprack
Aaron Smith
daglig påminellse at MEDs partiledare är en bög jude
Elijah Smith
blir man lågtest av att runka?
Eli Watson
>dkn ingen finnsk barnprograms fv
Samuel Cruz
Brody Torres
nej, snarare tvärtom
Parker Sanchez
Dkn ingen svenska spelkompisar
hur ska jag lära mig svenska då?
Ian Torres
ping pong
Nolan Rodriguez
Detta
Söt flicka med söt hatt
Nathaniel Green
Är du dum eller? Hon var torr och friktionen orsakade sår, blödningar och sprickor
Elijah Perry
Nej, man minskar risken för prostatacancer. Använd det som belöning och inte som tröst!
Michael Bennett
vad vill du spela för nåt?
Luis Bailey
Kunde inte hantera stor svart.
Hudson Scott
sverige ja
Wyatt Reyes
sprack får det att låta som att flickan gick upp från klittan till naveln.
Jaxon Ross
>torr
Lol sv ho älskar negerkuk, hon var säckert blötare en stilla havet
Michael Long
kan han simma?
John Moore
Gabriel Cook
Fråga henne eller en läkare om detaljerna ditt jävla sär.
Samuel Howard
Och ändå sprack hon.
Hur kan vita pojkar ens jämföra.
Grayson Ward
rannsaka
Hudson Bell
Vill seriöst heema en cuckbrevare
Zachary Rodriguez
Hur kan man bli så här jävla korkad?
Angel Sanders
vad som helst
David Carter
EBBA BUSCH THOR UTFRÅGNING
20:00
Julian Phillips
*laddar geväret*
Du får 15 sekunders försprång
Adam Cruz
Fortsätt att sitta hemma och fantisera och göra ingenting.
Svenska kvinnor tillhör svarta män.