Sverigetråden - Tåhåupplagan

Attached: 1481937429859.jpg (1000x800, 384K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=i-8KSuy93X0
youtu.be/pochreLwrQs
frasseibagarmossen.blogspot.com/
slutpixlat.blogspot.com/p/urpixlat.html?m=0
twitter.com/NSFWRedditVideo

>Han spelar inte Middle Earth Shadow of War JUST NU

Attached: Middle Earth Shadow of War.jpg (1916x1080, 699K)

>dkn vill starta om livet och jaga efter kärlek

Attached: 1533661363236.png (850x850, 376K)

Ingen här som vet vad tåhå är för något farfar.

Bra tråd

Attached: Kazami.Yuuka.jpg (1500x1500, 1.29M)

Då får du väl lära dig.

Attached: 1533191684978.jpg (850x854, 172K)

Redan varvat det.

>hmm denna nazistiska connyrörelse växer oförklarligt! hur kan vi stoppa det?
>ja vet, vi hatar på connyarbeten!!!

smart

Hur lång är den här personen?

Attached: EnFinnskMan.jpg (1654x1332, 399K)

>dkn ingen 2h fv

Attached: 1214203152118.jpg (850x1133, 254K)

syftade på gemene jonte som brevar här senilfarfar

>NMR
>växande
haha mm

>so? did you wash it?
wash what?
>it! did you wash it?
Cirno, I don't get what you're talking abo-
>YOUR PEEPEE user
what?!
>wow! you really didn't wash it! your peepee still really stinks, user!
hold your horses, little fairy. it's not your job to watch over my hygene. I wash it frequently enough
>of course you don't, it really stinks!
WELL THEN, WHY ARE YOU STANDING SO CLOSE TO ME IF IT STINKS SO MUCH!? have you ever heard of private space? sheesh..
>hmph! it's not like I have a choice, I'm only 3 feet tall! your peepee is literally right in front of my face when I'm talking with you
STOP SAYING PEEPEE
>don't you find it cute?
NO! PEEPEE-, um, I mean DICKS AREN'T CUTE! THEY'RE MANLY
>and very stinky
SHUT UP

Attached: 1534422157089.png (1000x1270, 808K)

>Middle Earth Shadow of War
ska grafiken verkligen vara så där risig?

Attached: 1532883158896.png (534x440, 140K)

bra brev

kys faggots, fuck you

youtube.com/watch?v=i-8KSuy93X0
läs kommentarerna'

>Är själv en förvirrad norrlänning i Stockholm just nu!
>Öberg i storstan!
>Åsa-Nisse och Klabbarparn i Stockholm.

nmr är fan bara en massa bönder som köper mein kampf på postorder

bästa brevet hittills

är du förvånad?

Cuckélius...

Inte reta gammelfarfar nu.

Attached: 1485030001288.jpg (500x475, 109K)

Klockan är efter 6, Jonte sover redan.

Attached: heather_3125.jpg (1286x724, 117K)

>dkn en mongol brevar utan tillåtelse

Attached: my disgust.png (500x507, 105K)

>stockholmsbög tror hans fjollstad är viktig

tiodubblat sina aktiviteter och nyrekryterat mer senaste 2 åren än föregående 10 år

och det är enligt ljugorganisationer som expo och dn

dom växer oironiskt

>ungen som heilar mot pär i bakgrunden

>köper mein kampf på postorder
Fel med detta?

Attached: 1526209555313.png (500x472, 223K)

>Han vill ha en tjej som spelar dataspel och tittar på anime

Fy fan vad barnsliga ni är, väx upp era jävla mansbarn

st*ckholmare tycker postorder är töntigt och gammalmodigt

>niggrer i arda
>knullad lore
lol

Tjabba alla coola icke rasister. Ja ni vet sådana som inte är Sverigedemokrater utan helt normala svenskar.

För jag e inte längre en sådan där Sverigedemokrat. Nä fan inte går ett ju att ständigt gå omkring och hata kreti o pleti när man själv är ett rent kreti som inte vet ett skit om pleti.

Alltså rent ärligt nu, så måste jag själv säga att jag nog har varit den mest lättlurade idioten som har gått i ett par sandaler. För jag köpte hela paketet o snacket från Sverigedemokraterna utan att blinka innan jag helt plötsligt insåg att Åkesson då ta mig fan inte är den nye messias. Han kommer ju för fan från Sölvesborg och inte Nazareth?

Och allt snack om att vi Svenskar skulle vara en unik ras med en unik kultur som måste bevaras låter mer som om vi vore någon förbannad relik på något museum.
Å inte då fan vill jag bli någon relik som hamnar på något museum och samlar damm och barn och pensionärer kan pilla på.
Och så har de sen mage att skylla på att det är invandrarnas fel att Sverige ser ut som det gör!?
Vadå invandrarnas fel? Sverige har väl alltid sett ut som det gör. Västkusten är västkusten och Öland har väl för fan legat där det alltid gjort, om nu ingen omlokaliserat den på sista timmen, och Babben Larsson talar väl fortfarande Gotländska?
Nä inte fan ska vi skylla några invandrare på att Sverige ser ut som det gör inte!

Attached: frasse.jpg (300x400, 20K)

>niggrer
Stappe..

fy fan vilket lätt språk svenska är

bokstavligen för 60 IQ hjernkultingar

Attached: pakkoruotsi perhaps.png (1054x620, 177K)

Sen säger ju också Sverigedemokraterna att mångkultur är skadlig och vi måste enbart värna om den svenska kulturen såsom små röda stugor med vita knutar, nyckelharpa och Karl XII?

Vad fan då, jag bor ju inte ens i en röd liten stuga med vita knutar, och jag vet ju för fan inte ens vad en sådan där nyckelharpa är för något. Och har inte Karl XII varit död i några år nu?

Nä tacka vet jag morsans två med kokvrå i Bagarmossen och morfars akustiska Ibanez AE och Magnus Betnér, för han lever ju. Det kan man kalla mångkultur!

Åh… Jag höll ju på att glömma Piloten Pizzeria o Pub i Skarpnäck. Där kan vi tala om mångkultur o gott käk, om vi nu kan bortse från alla alkisarna som brukar hänga utanför då de allihop är svennar.

Så nu överger jag dårarna i Sverigedemokraterna då jag känner mig grundlurade av dem. För ärligt talat, vem fan orkar höra på en sprucken skiva som hakat upp sig och det enda man hör ur megafonen är Thoralf Alfsson sägandes,”Jag hatar Expressen, jag hata Expressen, jag hatar Expressen, jag hatar Expr…”

Har aldrig begripit vad Thoralf Alfsson haft emot Arlanda Expressen?

Nä, jag har nu kommit till fullt bruk av mina sinnen och insett att Sverigedemokraterna inte är partiet för mig! Jag går nu över till Arne Anka partiet istället då jag likt Arne Anka själv är en ganska misslyckad kul-tur-arbetare som nyss fått sparken från SJ. Vilket inte var kul alls, utan en jävla o-tur.

Morsning korsning på er önskar Frasse i Bagarmossen

Attached: Arne Anka partiet.jpg (352x458, 21K)

babbe...

Eller en kille...

Attached: 1525562374461.jpg (1700x1400, 1.1M)

Filmkväll?

Ey wallah

Varifrånär denna pastan?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÖDA MIG

Attached: 1525611805890.png (630x420, 175K)

>— Vi kontrollerar inte våra medlemmars politiska uppfattningar. Men om vi ser att nazister infiltrerar oss så kommer vi att vidta de åtgärder som behövs, säger Larsson.
>"infiltrerar"

Det är en ju fackförening

om många medlemmar är nazister så är de per definition representativa för fackföreningens intressen

Attached: m.png (1500x1781, 1.37M)

Bli den söta killen då i en bögrelation.

goybook

Väx upp

Inget fel med sådana intressen

>han vill inte det
Hellre mansbarn än hjärnkulting.

Är du vuxen och du tittar fortfarande på tecknade serier och spelar dataspel är du en hjärnkulting

Inte om man är en ung tonåring kanske

Tjabba tjena hallå! Frasse i Bagarmossen här igen! Ni vet kisen so… Äh vad fan. Nu är jag Arne Anka partist. Nog sagt!

Alltså efter att igår kväll försökt lugna morsan som ville ut på Bagistorg och jaga ifatt dessa fascistslynglar som hon kallade dem, för att med handväskan banka lite vett i skallen på dem för att de inte hade vett nog i pallet att rösta på ett demokratiskt parti, så beslöt jag mig för att kolla hur många puckon som lagt sin röst på Sverigedemokraterna här i Bagarmossen.

Så jag spanade in valmyndighetens sajt och letade upp rätt valdistrikt. Skarpnäck 6 Bagarmossen C, och fann att det inte var så många puckon som röstat på Sverigedemokraterna i kvarteret.

Endast 37 blöjnazister hade valt Sverigedemokraterna.

Morsan tyckte naturligtvis att det var 37 för många och hon sade att hon helt på egen hand skulle ta hand om dessa:

”Ge mig ett rejält knogjärn och ett väl avvägt brännbollsträ så att jag kan banka lite vett i dem!”

Lyckades lugna ner morsan igen med löftet om att fixa henne en sandsäck istället för att få ut sin frustration på. Bara att klippa ur en bild ur avisan på någon fascist och klistra nyllet på sandsäcken så kan morsa i lugn och ro få gå lös på den. Bättre att slå på ett dött objekt. Våld mot levande puckon har aldrig lönat sig. Dessutom så kan morsan gott behöva bli av med lite gumfläsk.

Alltså så fick rassarna 37 röster här i centrum av Bagarmossen. Det motsvarar 6,4 procent . Resterande 93,6 procent röstade på ett demokratiskt parti. Fan så jävla skönt!

Tänkte visa att här i Bagarmossen centrum är fascisterna i klar minoritet. Spana in detta!

Feministiskt initiativ 21,9 %
Sossarna 19,4 %
Miljöpartiet 19,3 &
Vänsterpartiet 16,7 %
Moderaterna 5 %
Folkpartisterna 3,1 %
Piratpartiet 3,1 %
Kristdemokraterna 2,1 %
Centern 1,7 %
Övriga, vilka de nu är har jag inte en aning om fick 1,4 %

Attached: frasse nyårsdilt.png (810x810, 73K)

Vi måste lämna!

Zigenare och araber gör oss inte relevanta, de gör oss till konsumenter av säkerhetsprodukter!

Attached: 1534430385641.jpg (482x487, 36K)

Hmm, nått att tänka på:3
Hmm... Nää

Attached: 1453320260607.png (2000x2241, 810K)

>Hmm, nått att tänka på:3
Bra, då kommer du njuta av sköna prostataorgasm :3

>swexit exit eu

Man kan vara i EU utan att ta emot invandrare, det vet du väl?

Speciellt om det politiska klimatet fortsätter att gå åt höger som det gjort senaste åren

Vad tycker Araber om hazarer? De små mongolerna ser alltid så jävliga och full i fan ut.

Är inte bagarmossen ett babbedistrikt?

När jag visade morsan siffrorna och hon fick se att sossarna bara hade fått 19,4 procent så blev hon förbannad och sa att hon på stört skulle ladda upp in för höstens val:

”Nä nu jäklar i min låda så ska jag sätta blåslampan i arslet på Olsson på tredje våningen och släpa ned honom till vallokalen. Räcker inte längre att ligga på sofflocket och glo på en bild av Per Albin och tro att man gjort sitt!”

Ja alltså, Olsson är en av våra grannar i huset. En hängiven sosse, men också en lat sådan. Ja så tycker morsan i alla fall. Å andra sidan så var morsan glad över att Feministiskt initiativ och Miljöpartiet var så stora i Bagarmossen:

”Äntligen lite nytta som förenas med lite nöje”, sa morsan och rusade in i sovrummet, letade upp sin” Nineteen hundred sixty-eight outfit”, som hon kallade den, och hade sen en modevisning i vardagsrummet.

Kan säga att morsan inte längre gör sig i tight sittande storblommiga byxor minimal BH och pannband med texten”Power to the people!”Kroppen bär på något vis, liksom inte längre upp plaggen som för drygt 45 år sedan.

Fick sätta stopp för morsans nostalgiska återblick när hon ställde sig på balkongen och vrålade”Flower Power, makten till folket och USA ut ur Vietnam!”, över hela Bagistorg. Hon han även med att sjunga ett par strofer ur”Vi måste höja våra röster.”

Alltså morsan har en tendens att dras med ibland när det är något som upprör, eller glädjer henne. Men annars så är hon lugn och sansad som en gräddfilsbunke.

Schysst morsa man har!

Nåja tillbaks till verkligheten. Bara för att 1930-talets spöken gör visit igen så inte fan ska vi lägga oss ned och dö i förtid bara för att Hitleristerna version 2.0 fick lite drygt 9 procent.

Låt oss slipa på argumenten, retoriken och jobba ännu hårdare för att få slut på fascistvurmandet.

Attached: bagarmossens_centrum.jpg (800x402, 81K)

Vad gör herr mogen och uppvuxen på kanal4 om han varken står ut med tecknade serier eller dataspel?

Attached: 1521236722699.gif (300x300, 1.49M)

ready to vote FI next month boys :^)

Kämpa på alla antirasister där ute i Sverige!

”MORSAN NEJ! Inte slänga in fotot i gjutjärnsram på farbror Gustav i TV:n bara för att Åkessons nuna dyker upp där… MORSAN! Fan också! Tredje televisionsapparaten på en vecka nu. Undra om man kan köpa en TV med pansarglas?”

Morsning korsning på er önskar Frasse i Bagarmossen. Din antirasist i förorten! Bajen for ever!

Attached: järnrör inte min kompis.jpg (960x960, 64K)

>4kanalen är bara /a/ och /v/

Jag har schizofreni och internet är min enda kontakt med mänskligheten

youtu.be/pochreLwrQs

Attached: 09d.jpg (400x400, 16K)

Vafan, är detta verklighet?

frasseibagarmossen.blogspot.com/

Visste att det var en blogg

Jävla fanatiker

läser folk fortfarande bloggar?
va i helv

slutpixlat.blogspot.com/p/urpixlat.html?m=0

Varför gör afrikaner sånt här?!
Vad gör dem så överrepresenterade?!
Vem fan vill ta risken att lära känna en afrikansk immigrant när våldtäkter och rån är det första man associerar dem med?
Varför kan de inte spela fotboll och bli rörmokare om skolan är för svår?

De ska skickas tillbaka!

Attached: 1532475176288.png (844x776, 1.05M)

Ska rösta MED istället för AfS pga dina brev favä

>62 av finländare tycker att islam tillhör inte till Finland/kan vara del av finska kultur

>samma tal var 32% för svenskar

Attached: 1528283429430.jpg (510x510, 35K)

Verklighetsfrånvänd är bara förordet...

Attached: 1453841043903.png (774x774, 496K)

>sprack

Attached: 1526488477033.png (251x201, 8K)

daglig påminellse at MEDs partiledare är en bög jude

blir man lågtest av att runka?

>dkn ingen finnsk barnprograms fv

Attached: tumblr_p2t00jx5Y51wrjk57o1_500.gif (450x360, 2.06M)

Attached: 1530808213708.jpg (1000x1399, 949K)

nej, snarare tvärtom

Dkn ingen svenska spelkompisar

hur ska jag lära mig svenska då?

Attached: 1525102349586.jpg (787x742, 60K)

ping pong

Detta
Söt flicka med söt hatt

Är du dum eller? Hon var torr och friktionen orsakade sår, blödningar och sprickor

Nej, man minskar risken för prostatacancer. Använd det som belöning och inte som tröst!

vad vill du spela för nåt?

Kunde inte hantera stor svart.

sverige ja

sprack får det att låta som att flickan gick upp från klittan till naveln.

>torr
Lol sv ho älskar negerkuk, hon var säckert blötare en stilla havet

kan han simma?

Attached: bibbe.png (334x263, 8K)

Attached: E948B507-5E6F-4B74-A7F1-7D091C22AEA8.jpg (1024x595, 83K)

Fråga henne eller en läkare om detaljerna ditt jävla sär.

Och ändå sprack hon.
Hur kan vita pojkar ens jämföra.

rannsaka

Vill seriöst heema en cuckbrevare

Hur kan man bli så här jävla korkad?

Attached: 1531851646026.png (339x479, 193K)

vad som helst

Attached: just.jpg (600x600, 34K)

EBBA BUSCH THOR UTFRÅGNING
20:00

Attached: 1503803902560.png (627x345, 65K)

*laddar geväret*

Du får 15 sekunders försprång

Fortsätt att sitta hemma och fantisera och göra ingenting.
Svenska kvinnor tillhör svarta män.