/mämmi/
Taivaan ääni -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
youtu.be
youtube.com
twitter.com
Oispa talvi
oispa solmu
paska painos tapa ittes tehkää joku animeton painos kiitos
mitä tänään syötäisiin
n-nyymi
haha
MonHun Maailma 35 euron arvoinen? En ole pelannut aiempia installaatioita. Tykkäsin Lohikäärmeen Dogmasta
Mun kaveri osti asunnon Vantaalta. Pitäiskö mun huolestua?
Ei Vantaassa ole mitään vikaa!
Ei kannata ostaa sukupolven ensimmäistä peliä koskaan. Odota Hirviön Metsästäjä: Maailma Äärimmäistä ja pelaile vaikka Vapaus Yhdistettyä, 3 Äärimmäistä, 4 Äärimmäistä tai Sukupolvet Äärimmäistä. Ne siis ovat 2,3,4 sukupolvien ja spinoffin parhaat versiot.
Ite pelasin kolme tuntia ja en ole sen jälkeen koskenut
>battlefield vitosessa suomi KP
>trailerissa kuulu taustalla kun joku huuti PERKELE
vaikkakin aika kasuaalipaskaa niin GET HYPE
animeilta la 8.9 helsingissä. tarjolla syötävää ja juotavaa. tapahtumaa esim animeruletti, animevisa ja animelautapelejä. pääpalkintona kuvan mukainen anime. junaliput helsinkiin ja takaisin maksetaan.
Kuvassa mä
Omasta mielestäni kyl joo. Tietysti hankala sanoa kun et oo aikasempia pelannu, mutta ainakin ensimmäikseks tää sopii hyvin.
>junaliput helsinkiin ja takaisin maksetaan.
oikeesti? animet kuuluu pönttöön mut voishan tuota
Saanko vaan tulle juomaan ja pelaamaan videopelejä? En puhu kenellekään vaan juon vaan jääkaapista kaljat ja makaan sohvalla.
Noilla seteillä kannattaa varmaan odottaa alennusta. Monster Hunter on aika semmonen että siitä joko tykkää tai ei tykkää, joten on vähän arvelluttavaa laittaa rahat sinne jos ei ole mitään hajua sarjasta.
Hintavaksi tulee kustantaa oulunyymi paikalle
52 euroa säästölipuilla
Mä sängyn alla
Oih kuolema riennä jo vapauttamaan minut
Sori mun juna on myöhässä täs menee ny ainakin 60 vuotta vielä
Pyyntö vastaanotettu
Onkohan Kotipizzan Texas-Monsteri hyvää? Tekisi mieli vetää joku törkypizza viimeisten kesäpäivien kunniaksi
>kotipizza
ei
nyymii hei nyymii nyymi haha
täs mä
jahas en sit nukkunu lainkaan viime yönä
ei edes vituttanu, ahdistanu, kolottanu tai muutakaan tunnistettavaa syytä, ei vaan saanu unta
pitääkö tässä ettiä jonkun sortin energiaparantaja sörkkimään mun chakrat oikeaan asentoon vittu
varmaan semmonen ratkasu jossa teet muutakin kuin istut koneella 16 tuntia päivässä
Epävitunironisesti ne silmät menee kiinni 23.00 ja kello pärisee 6.00 tai 7.00 ja homma on setvitty. Ei muttia ja varmasti tulee uni jokaikinen yö.
menin nukkumaan klo 22, nousin sängystä 10
toi sun viritys ei sovi iltavirkulle, eikä
>menin nukkumaan klo 22, nousin sängystä 10
>toi sun viritys ei sovi iltavirkulle, eikä
Olen tribabby ja mielestäni kyllä
haistappa vittu, oon sen verran vanha että tiedän mikä on mun luontainen rytmi ja paljonko tarvitsen unta
aina jos jäänyt alle tarvitun niin oon zombi, intissä olin jatkuvasti univajeessa kun edes sunnuntaisin kassulla ei saanut nukkua tarpeeksi, vaikka siellä nukahti tosi nopeesti. lomat meni nukkuessa
lolit kuuluu kassiin
Itel sama joskus. Olo ihan tavallinen kaikilla tavoilla mutta ei vaan uni tule. Sitten seuraavana päivänä tai viimeistään sitä seuraavana nukun taas normaalisti.
tapa ihtes helvetti
Juo viinaa
oispa mommy
Kylläpä nää hiiret hajoaa nykyään nopeesti. Vaikka on ns laatumerkkiä, Logitechin M90 tulee jo tuplaklikkauksia kun painaa kerran, eikä toi oo kun jotain kaks vuotta vanha. Rullan painallukset myös välillä kusee
Toki kiinahiiret hajoaa kuukaudessa, mutta vittu, odotan laitteston kestävän vähintään säällisen minimin elikkä yli mun eliniän
>7 vuotta vanha kana v2
>ei mitään toimintahäröä koko intensiivisen käytön aikana
Juuh
itellä on joku steelseriessin 6 vuotta vanha kinzu v2 eikä mitään ongelmia
Kuritatko hiirtä autistisammakon raivolla kun ei tuon pitempään kestä
semmostahan se on.
>yli 50e rottia
aika porvareita taas, itsehän en maksais hiirestä yli 5e
kakkoselta kummeli 15:30
massakausi alko tänää
Liikunta ei ainakaan mulla toimi. Jos oon vaikka kävelly 10km niin yhtä huonosti nukuttaa kun jos oon vaan istunu perseelläni
Haluisin kattoo sen elokuvan laulavasta vallankumouksesta Virossa uusiks, mutta en löydä sitä mistään. Katoin sen Youtubesta joskus aikoinaan, ja se toi kyyneleen silmään
Hyi helvetti kun muna haisee pahalta
Arvostaakohan naapurit kun huudatan gachia avoimesta ikkunasta?
Juuh.
mikä kipale kyseessä?
youtu.be
Oho
Tuli taas yurifantasiat uniin.
Unessa olin jossain sellaisessa monikerroksisessa kauppakeskuksessa keskellä yötä, ja yksi niistä kerroksista oli semmonen kylpyläkerros, jossa oli vaan pelkkiä naisia, puolet sellaisia nuorempia ja puolet vähän rupsahtaneita. Lähinnä oli aika pimeää, vesihöyry leijui ilmassa ja kuun valo valaisi hieman niin että tiesi missä voi kävellä.
Kävin varaamassa ajan sinne, ja ne kertoi mulle että kunhan vaan käyn laittamassa vaatteet lokerikkoon niin sinne saa tulla ilmaiseksi.
No sitten menin sellaiseen lokerikko huoneeseen jossa oli sitten pari sellaista söpöä tytyä, ja sitten alastomina me pussailtiin toistemme pimppejä, vaikka aluksi yksi niistä tytöistä olikin aika ujo. Tämän jälkeen olin menossa kylpemään, mutta herätyskello herätti.
olet siis mies itse?
Dieetti alkaa syyskuussa
>tfw no cute finland bf
Kyllä, mutta mielikuvituksen voimalla pystyn toteuttamaan unelmani.
bigmac raneilla ja kouluammunta kiitos
rude
oon huomannu että kun fantasioin läheisyydestä oon yleensä se nainen
jotenkin tuntuu mukavammalta olla se pienempi ja varovaisempi osapuoli
mitä tämä tarkoittaa? olen kuitenkin hetero
olet kokematon joten sua pelottaa kun et tiedä mitä tehdä siksi unelmoit että olisit se passiivinen osa puoli niin et voi kämmiä
Homo
Tuhma Mugi!
hmmmmh mulla on itekin tullu tämä mieleen, oivaa analyysiä nyymiseni
>olen kuitenkin hetero
joopa joo
tuu mun kavereille haukkuun mua tuhmaks, et uskalla
>paskattaa
>odota pakettia tänään
hrmph
Paskanna nopeesti.
tee kyykkypaskat eteisessä niin voit avata oven jos kuriiri yllättää.
juuh kyllä sitä paskantamisessa aikamoiset paketit tulloo kjäh rähkäh
>mämmi
more like mommy lmao!
No mitä vittua, pyyhit perseen ja meet avaamaan oven.
Based mommy indian.
Näinpä taas unia ihan älyttömän söpöstä tytöstä. Harmitti herätä.
youtube.com
moi nyymit :3
mitä teette?
Yritä pientä jutkutusta: mene pöntölle mutta älä paskanna, universumi luulee sun paskantavan ja ovikellon pitäis soida noin 10sek sisään tästä
häviän solo ranked mmr, kuten tavallista
katson dokumenttia, joka kertoo Suomen television vaikutuksesta Viroon kylmän sodan aikana
youtu.be
>Hän ei pelaa yksinomaan unranked random draftia
M-mutta ei sieltä saa parenmpaa rankkia
aina kauheet aivastuskohtaukset kännissä, mitä ehmettiä t. aivastin tämänkin kirjoituksen aikana
Itellä jäänyt tuo dota kyllä. Liikaa tuntuu työltä tuo rankedin pelaaminen.
aivastin yläasteella ja mulle naurettiin, kuulostan kuulemma sorsalta aivastaessani
Sorsittiinko sua siitä?
Voiko tämä nyt ihan oikeasti olla oikea päätös? Kela päätti leikata toimeentulotukea 83 euroa koska minulla on 83 euroa tilillä? Siis miten kädestä suuhun rottien oletetaan elävän? Jos nostan ensikuun lopussa kaikki jäljellä olevat rahat käteiseksi tulkitaanko sekin samalla lailla? Pitääkö ne nostaa kuun alussa?
t. uusrotta
höhö hö":D"
elä oo rotta, hake kouluun tai mee RÖI HI
Nyt tulee turpaan.
Täältä pesee
Siitä on oikeuden päätös että tuesta saa säästää (siis saat jättää tilille eikä ens kuun tuki pienene, saattaa tosin joutua todistamaan tiliotteella että mistä se on), mutta muu ennalta oleva omaisuus pitää käyttää ensin
Ei hyvä päivä, no miten paljon ennen sen tuen saamista se olisi pitänyt käyttää? Jos olisin nostanut sen pois ja sitten vienyt tiliotteet niin sekö olisi ollut ok?
Työtähän se onkin kun puolet tiimistä ei pysty kantamaan omaa painoaan. Sen takia pelataankin kavereiden kanssa
Rauhotutkos
psykologeja paikalla? miks mua panettaa?