/danmarktråden/

mads mikkelsen-versionen

sidste tråd

Attached: 031857.jpg (500x276, 80K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Lhka0pjBzAQ
youtube.com/watch?v=DMguCTwqbuE
twitch
twitter.com/SFWRedditVideos

Det mangler dannebrog og en #2 eller 2.0!

Attached: 1531493242049.png (1384x1496, 743K)

de bliver mere og mere dovne de tråde her

10 timer i paint

Attached: 854251.jpg (503x278, 32K)

Bedre selvfolgelig, men synes ikke du udviser nok respekt for en trådstarter at være.

Jeg gå /brit/ ikke... Jeg mostly lurking here to learn about Danmark and Dansk because an old Dansk friend has come back into min life and jeg want her to be min gf..

This was vores last contact, about en week ago. Hun er det blå. Did jeg fuck up? hvad gor?

Attached: 5483.png (809x376, 49K)

Attached: The-Julekalender-09-678x381.jpg (678x381, 44K)

>and jeg want her to be min gf
That's a good vending. Maybe we can use that in another afsnit

du har ret, er normalt ikke trådstarteren, men har lavet de sidste to siden ingen andre gor.
hvis jeg ser mig tvunget til at lave flere i fremtiden skal jeg nok tage mig mere sammen

prov at fortælle hende hvordan du har det user, hun er tydeligvis glad for dig
og skynd dig

>gf
I Danmark hedder det "kæreste", bare for reference.

Du er stort set fortalte hende at du gerne ville have din diller i hende, så det er da bare at komme frem med det i en fart.

1. get her facebook or something else than skype if she doesnt use that shit
2. keep the stirring the pot, things can quickly die out if you let it
3. if you're serious arrange or at least heavily talk about a meet up

hvad har billedet at gore med danmark

Hvis det var pigen, der tissede og ikke ham ville det give mening

den originale besked afgiver er homoseksuel

Sounds a biiit desperate there, mate.

er dette den tak jeg får?
så må i SAFTSUSEME lave en ny hyggetråd selv

ro på makker
at op er homoseksuel er jo bare en migmig, så slap lige af

Klassisk dansk film.

..sorry for breaking Dansk for a lot of these responses, its difficult to explain things with what little Danish I know.

Unironically elsker this.
youtube.com/watch?v=Lhka0pjBzAQ
Jeg forstår ikke..
Tak. She hasn't been on skype in all this time so I'm worried it'll come across too desperate if she comes back to a lot of missed messages from me.
Was jeg not sensitive enough? Jeg really miss hende too but jeg want to come across cool. Not clingy.
Tak, I do definitely plan on meeting up. I don't have a Facebook so it'd be weird if I just got one now, but I'd happily try other things like whatsapp, snapchat, etc. What do you mean by stirring the pot?
..pardon?
Why do you say that?

>pardon?
Your message is pretty much a clear statement that you are interested in her, so seal the deal immediately.

vil du ikke lade være med at bruge dansk för du har lært lidt mere end 5 ord

Why do you Write like This?

you both have very short names

hop i havnen mohammed

Don't listen to this guy, keep using Danish words to train.

How?
I'm not sure which is the best way to talk here as a very early Danish speaker. I thought I'd slowly add what little Danish I know, but that can come across more confusing and perhaps annoying. I'll definitely continue using simple phrases I know for certain like Tak and Hej though.
Ja.
How when she's not even online?

Sorry for responding to the same guy twice. I can't even do English right it seems..

xD

Jeg garanterer at man ikke lærer en skid ved at skrive på sit eget sprog og så erstatte de samme 5 ord igen og igen

>How?
Your wording.
>i am sorry if i did something that pushed you away
>it has been killing me

Thanks but that was her wording. I was the person responding but she hasn't responded back.

Attached: imaretard.jpg (800x450, 78K)

maybe her school started up again and shes been busy, i dont know how old she is

Attached: Mario-Gotze.jpg (721x1024, 99K)

Genser Usagi Drop. Den er så sod.

Attached: usagidrop.jpg (667x1080, 54K)

veling påmindelse om at du kan hvad du vil her i livet user, hvis du bare over dig længe nok, du må ikke give op

Attached: study and practice.jpg (1917x809, 67K)

DETTE ER LOGN, IKKE LYT TIL HANS PROPAGANDA

Attached: 1530111951106.jpg (229x229, 5K)

who's the girl? just some random girl?

she wont send you bob and vagene

Attached: giggle.png (443x627, 247K)

sluk mens du stadig kan og se noget kristen anime som bibringer en sund moral

Du know that ikke mand.. (In all seriousness you're probably right though, nice trips).
We've known each other for a long time which is why I'm extra nervous about it. If I remember correctly She was 11 and I was 14 when we met (on WoW of all places). I'm now 24 so she's 21 I think. University maybe? I don't know how the Danish education system works.

hvis du kan drömme det, kan du blive det, bare vær dig selv og vær ikke bange for at elske!

imorgen skal jeg hen og gå tur på sådan et sted for andre ensomme unge

Attached: 1533322354183.gif (600x396, 2.73M)

Stormwind er slet ikke tosset

Hojest sandsynligt på universitet, måske på en erhversuddannelse, måske holder hun sabbatår og guffer gren på en höjskole

Hvilken by?

>guffer gren på en höjskole
det er sgu kun måtte det bliver guffet sådan nogle steder

fik 100kg deadlift i dag drenge
hvad med jer

glæder mig faktisk til at höre om det, men frygter det værste

kbh

er du lige startet?

det heler min sjæl

nej hvorfor user

Det er djævelen der spiller dig et puds, inden længe vil du forgribe dig på familiemedlemmer

>100kg deadlift

>dfn alle knaldede til hojre og venstre på hojskole undtagen dig og 4 andre og du vidste ikke engang, at det skete for et år efter semestret sluttede da din roomie, som selv ikke vidste det for da, fortalte dig om det

Attached: 1499754871103.jpg (462x390, 33K)

user...
hvordan fik du ikke knaldedet på hojskole?
det er den eneste grund hojskole findes

Når jeg kigger tilbage kan jeg godt se, at jeg havde adskillige chancer og muligheder, men jeg havde det ikke særlig godt psykisk dengang så havde mere travlt med at finde mig selv end at få knaldet

hah, kunne du overhovedet forestille dig et gennemfore universitet uden at knalde en eneste gang hahah

Attached: 15493920132.png (244x206, 8K)

>She was 11 and I was 14 when we met (on WoW of all places). I'm now 24 so she's 21 I think.
Math checks out!

Nej, det tror jeg ikke, user. Jeg tror du overdriver!

Tror sgu, at jeg kober ol i morgen

Ja. Not 100% certain she was 11 when we met though, but she was definitely close to that age because I remember feeling a bit awkward at first when I found out her age. It may have only been a few years difference, but she was still a child whilst I was a teen.

what class did you play

er det ventilen?

nej lidt længere ude fra kbh

slip stoltheden og lav nogle bffs

kan man virkelig være ensom, når man hygger med drengene i /danmarktråden/?

Attached: frens.png (790x837, 229K)

jeg burde ikke fortælle det her, men vi er alle sammen bots pånær dig.

We were both Death Knights because it was early WoTLK. I had been playing other classes since the end of vanilla but I was indecisive and kept re-rolling. The DK was the first one I stuck with. My main pre-WoTLK was a Warlock.

We started our characters at the same time, but didn't talk at first. We kept bumping into each other after the starter area though so we figured we should get to know each other.

Sidder stadig og fisker i wow
Har tjent næsten 250k guld på at være heldig med sjældne fisk men jeg har set dota

okay

Hvad laver du user?

Thanks to whoever suggested I watch riget in last night's thread. I've just watched the first episode and it's pretty interesting.

Attached: mpv-shot0001.jpg (512x384, 32K)

ha en god nat danske venner

homo henning

Attached: homo.jpg (1038x500, 129K)

så er jeg vågen endnu en gang

Godmorgen

så' der morgenangst

youtube.com/watch?v=DMguCTwqbuE
Godmorgen, drenge

Attached: 1534820705669.jpg (358x599, 103K)

hvorfor hader hv*De born deres forældre?

Attached: nubian queen.png (578x725, 463K)

Hvad har Amerika med /danmarktråden/ at gore?

>at spille WoW i 2018

hvorfor

Fordi jeg har det sjovt

men det er ikke sjovt

Åh nej, jeg har det sjovt forkert
Tror sku jeg bliver ved

Bor i Blekinge, får jag vara här?

lad være med at blive så defensiv

det er okay at have dårlig smag

Uden selv at have været til sådan nogen arrangementer synes jeg næsten kun jeg har hort negative ting om dem
Jeg gad godt at vide hvordan det fungerer, men er ikke nysgerrig nok til at troppe op

Veninde eller pigeven?

alle må være her så længe de er flinke

bolleven

dont be sad danish friends

Attached: ααδαμ.jpg (500x311, 23K)

Så lige en V-22 Osprey. I Danmark! Hvad mon den laver her? Bliver vi invaderet af amerikanerne?

Attached: 43DE5228-0366-430B-A0D0-60313E882E84.jpg (1920x1080, 122K)

Attached: 1526340439453.png (1505x1035, 394K)

twitch .tv/draxill69

han er danmarkstråden materiale ham her

har han et syndrom? Han ligner lidt en mongol

>twitch

Attached: 20171016_180900.jpg (582x602, 125K)

>4tjan