Norske kvinner-utgaven
Forrige:
/norgetråden/:
dfn ingen emilia clarke jv
Först för norrland
Sven.... Amerikanere som hevder at de er norsk-amerikanske fordi de er 12.5% norske er ikke ekte nordmenn
når kommer hun tilbake
user? Hvorfor er du ikke god i matte?
Jeg er ikke god i noe som helst..... Er middelmådig i alt
Litterært hvem
Vaks opp når kalkulator var inn, hadde en som varte uendelig fordi den hadde et lite solcelle panel. Var igrunn en ganske kul kalkulator, likte og trykke på den.
Aldri.
Men fortfarande mera ättlingar som är Norska än Svenska, Norrmän äer bättre på att göra barn än Svenskar och Danskar
Tenk å være en flue på veggen når disse to koser seg i senga
Helt middelmådig i det fåvæ, kunne kanskje vært bedre men jeg HATER HATER HATER matte så jævlig inderlig at jeg aldri har hatt motivasjonen til å jobbe med det
Tok du dette?
JEG TRENGER IKKE MATTE MAMMA JEG LÆRER STRATEGI OG KALKULERING GJENNOM VIDEOSPILL
Har fått sykt torre og nuppete hender, hva kan det komme av?
Jeg liker hårlos ikke barbert.
Tydeligvis mattemangel. Gjor oppg 1.22 til 1.78 på s. 22-24.
>Får jobb på Videregående skole som assistent for de tilbakestående av NAV
>Dag 1 på jobb
>Alle de 15 og 16 år gamle sötnosene med fine daier og veltrent rumpe
DET ER IKKE RETTFERDIG
Er det riktig at man sender ut underbevisste signaler til andre at man egentlig ikke vil snakke med de hvis man er autist og nervos? Er liksom hyggelig og streit, men ingen innleder samtale med meg
Jepp
Breva bild på matten som du läser
bare å lese dette er ulovlig
>Alle de 15 og 16 år gamle sötnosene med fine daier og veltrent rumpe
>15
Hvor er politifrosken når vi trenger han?
HVORFOR HAR DU IKKE HÅRLOS 2D SOM ALTERNATIV???!!!
>horan från tv-serien """"vikings""""
Nej
Å fremstille 16-åringer seksuelt er også ulovlig, hvilket brevet hans gjor. Det tar jet avstand fra. Jeg tar så avstand at jeg retusjerer minnet om at jeg leste det, til at jeg aldri leste det fordi jeg ga en tigger en hundrelapp.
>Tar strategisk adferd ved universitet
>Kan relatere nesten alt til opplevelser jeg har opplevd i strategsipill som Krigskraft 3 og Sivilisasjon 3
>15 og 16 år
For gamle.
det er kalkulus, forelopig kun kontinuasjon og grenseverdier. har ikke kjopt bok enda, så null bild tyvärr
Har allerede falt av studiet....
Fordi "2D" ikke er mennesker.
samme her
Når ble dette et megmeg?
Eg må drite
er det mulig å melde seg på universitetet kun for å lære seg japanesisk?
uten å måtte ta noe annet?
og må jeg i så tilfelle ha studiespez?
Du som anbefalte denne listen igår:
9p.io
vitanuova.com
openbsd.org
slackware.com
debian.org
gentoo.org
Har sett igjennom noen. Er helt ny på linux ol, men har lyst til å prove ut et av disse. Må kunne kjore nettleser og word, se på filmer osv. 9p virket litt for 80s og komplisert, inferno funker bare på windows 2000 host og ikke 10 så det ut som? Openbsd virket også litt vanskelig. Så det står mellom de siste, og virker som om Debian er det enkleste å begynne med kanskje? Alle er vel et OS jeg må kjore gjennom windows 10 som et slags program eller? Som sagt har aldri provd dette for. Vil bare ha noe opsec som funker og som jeg kan sette opp som jeg vil.
Jeg vil tjene prinsessen.
Har aldri studert skikkelig i matte.
Torr ikke heller så jeg aldri får finne ut om jeg er unironisk under 100 i IQ eller ikke.
bare å være i samme tråd som dette brevet er ulovlig
får vell lage meg en kopp te og finne frem pleddet og slenge meg ned i sofaen å sette på denne heriditary filmen jeg da (alene)((uten jv))
Hvad tycker tråden om mette marit?
Också när skall Norrmännen erövra Norrland og befria oss från stockholm?
Ta testen da, den biter ikke.
test.mensa.no
Det er den her: utdanning.no
Tro meg å bli styrt fra Oslo er ikke noe bedre. Hva om vi formet vårt egent land?
Nord Norge+Nord Sverige
halla gutta, har et sporsmål angående sykepenger.
det står at jeg har krav på sykepenger etter 4 uker i arbeid, mener de da 4 uker i den nye jobb-perioden eller 4 uker generelt dette året? jeg jobbet 2 mnd på ett sted for en liten stund siden (dette året) og startet der igjen forrige uke, men har blitt syk. har jeg krav på sykepenger?
manglende konsentrasjon og motivasjon fra forsteklasse gjorde at jeg fort falt bak. jeg gjorde det kun bra i temaer jeg var interessert i
du burde heller tjene landet ditt og stoppe bilbranner
Forst og fremst, sykdom er IKKE germansk.
>Du må ha vært i jobb i minst fire uker umiddelbart for du ble arbeidsufor.
Hentet fra NAV.no, ser ikke ut til at du har krav på sykepenger nei.
Jeg synes matte var goy en gang i skoletida, men så odela skolen lærelysten min. For det forste holdt vi alltid tempoet til den tregeste eleven. Så thots og andre dögenikter som ikke forsto matte måtte ha alt inn med teskje. Siden de ikke delte klassen inn i grupper, så måtte hele kassen gå over materiale flere ganger slik at de tregeste elevene skjonte det. Vi som var flinke ble bare frustrert og oppgitt.
I tillegg hadde vi en lat lærer. En mattetime besto ofte av at han gikk inn, ga oss et ark med oppgaver, så satt vi og löste dem i en time mens han satt og gjorde ingenting. Det var ofte det samme mattestykket, bare skrevet i 30 forskjellige varianter. Så ble jeg lei, og derfor ble jeg dårlig. Når vi begynte på vgs var det tydelig at mattelæreren vår ikke hadde forberedt oss godt nok, folte vi lå bak i forhold til elever som gigg ungdomsskole i andre skoler.
Snart
Spor NAV. Én uke på en arbeidsplass er i utgangspunktet for lite, men det kan hende arbeidsplassen gir deg mer enn det som er lovfestet. Og så kan det hende du har krav på det når du har jobbet der tidligere i år.
Så mange degenrerte folk det er på UiT....
sjefen min ringte idag og ba meg skrive sykemelding for å få kompensasjon, og jeg jobber for kommunen. har han begått en feil? er egentlig ganske forvirret og ny til arbeidslivet
Ha mener du?
Hei lålelå
Slett dette
Mette-Marit er en oppjumpa kokainhore, trass i all sin oppstalling, utspjåking og fjell med fjonge vesker. Hvis ikke vi kan hoppe over henne og Håkon, kan vi like gjerne avskaffe monarkiet eller lyse ut stillingen som konge gjennom NAV Berlevåg.
Glad for at Sjakkanon, Sverigeanon og Joakim er i tråden. Savner animegjengen og Zyddanon
Semesteret har nettop begynt, Zydd er nok tilbake ilopet av kort tid
>Sjakkanon er i tråden
Er ikke han både dokset og hengt?
S-slett dette!
Hva står det i arbeidskontrakten din? Om sjefen ber deg ordne sykemelding ville jeg gjort det.
Har ikke noe imot Zyddanon, men de fæle bildene han poster av en eller annen baltisk vektlofter med fleskmage er ikke savnet.
hater alle disse personlighetene
Det er litt av sjarmen med norwegenfaden fåvæ
...vel? De bare spurte...
står bare at det er regulert av reglene innenfor sektoren jeg jobber i, derfor jeg bestemte meg for å sporre og soke rundt. jeg får bare håpe på at han vet hva han gjor og at jeg ikke havner i trobbel da
takk for hjelp
>tenke seg å være utro
fysjom
Du havner ikke i trobbel, har du ikke krav på det får du bare et brev fra NAV der det står at du ikke oppfyller vilkårene.
Jenter som tisser ute, ja eller nei?
ålreit, godt å vite
Definitivt ja
>Jenter som velger å tisse i buksa for å unngå bot
Veldig ja
>word
Du burde lære deg TeX. Men om ikke er LibreOffice minst like bra.
nei. jenter som urinerer er ikke attraktivt i det heletatt
Firkanta rompe jo.
På mitt studie også. Tror det er en basert fyr, også liker han big bang theory, har tatoveringer og autist
Den der fikk jeg 133 på forste gang jeg tok den, men det tror jeg ikke noe på. Foles som om jeg har maks 90 IQ.
Eneste bra breveren her er min gutt onge sverigeanon beng beng
Den på nett gir en god pekepinn men er ikke en 100% pålitelig test, men får du 133 på nett ville jeg vurdert å punge ut hundrelappene det koster for en skikkelig test.
hvor ofte drikker dere gutta, og i hvilke situasjoner?
begynner å bli ganske torst personlig
>115IQ når jeg provde skikkelig
>130 når jeg bare gjetta
Hva faen
slutt å undervurdere deg selv
Nei, jeg er redd for og finne ut at jeg egentlig har type 80 fåvhæmdmm, dessuten endrer det ingenting på at jeg er en jævla taper uten evner og framdrift i livet.
Jeg förstår havd du mener gutta. ett NordNotge ( Northen Sweden would be incorporaded in that) With Narvik as a capital would be heaven on earth.Imagine an ice free port where we could export whatever the hell we want all year around! Also in an alternative timeline i would already know (writing Nynorsk) 100% because ypu have already thrown out the Dane, Swede, Norweigan from Northen Scandinnavia :/
>hvor ofte drikker dere gutta
så ofte som mulig fåvæ
>og i hvilke situasjoner
alene i et rom fåvæ
Tar meg ofte en ol til maten eller bare når jeg slapper av på sofaen etter jobb, samt litt mer i helgene. Slurker i meg en ol mens jeg skriver dette her.
Samme, fikk 142. Men IQ er mer enn bare de krusedullene der
det koster penger, jeg foler meg som dritt etterpå og jeg liker ikke personen jeg blir når jeg drikker..
så jeg drikker nesten bare ansvarlig, drikker meg full ved sjeldne anledninger når dömmekraften tar ferie
Hvorfor bare én ol
Er det så godt lissom
Er det mange her i tråden som studerer ved UiT?
Historie her
>Narvik as a capital
Slett dette
boomer-nivå, jeg liker det
Drikker to til tre ganger i uka
Ut på utesteder hvor jeg får stamkundepris
er du meg?
/norgetråden/ mote på UiT når?
Det skulle jeg önske
jeg starter alltid sånn, men så ender jeg opp med å bli stup drita, hooke med exen min og ha fylleangst i en uke. det er for lett å bli revet med, lurer på hvordan verden hadde vært uten alkohol og rusmidler
uten tvil ja, hu er dobbelt så gammel som meg, men vi hadde gifta oss hatt sex 4-6 ganger om dagen og fått en dröss med autistiske unger