Den selvfede udgave
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
express.co.uk
youtube.com
youtube.com
dr.dk
youtube.com
information.dk
twitter.com
something is rotten in the state of denmark
You all gonna read this till the end of the thread:
Come to Brazil!
Godmorgen tråd
Hvad sker der?
>storste producent af opdrættet fisk i danmark er ejet af et japansk selskab
hvordan stopper vi de her insekter i at odelægge vores kyster?
ban omskaering
vi prover, men joderne har også stor indflydelse i danmark
gas them
kob chocomel i netto til en 10'er
Mads Mikkelsen
Hej igen..
express.co.uk
Statslige uddelegerede kærester hvornår?
Det virker til, at hun ikke gider at modes i virkeligheden, men for at virke hoflig prover hun på at få dig til at aflyse det
it's over. Just drop it buddy. You told a married woman that you love her, of course she is not gonna be interested in talking to you. She is just being polite about it
I didn't go as far as telling her I love her, but I get what you mean, she's handled it very well. Fortunately I think the gamble of confessing everything worked, we seem to be getting along fine now. It's still gonna take a while to get over my feelings for her, but I think it could work.
plenty of other fish in the pond
>getting married at 21
what sort of weaponized waifu is this girl
>I didn't go as far as telling her I love her
Jo du gjorde. Ved ikke hvordan det er i England, men i Danmark er stærk hentydning = det samme som at bare sige det ligeud
Danes are dummies
Lol yes, she also comes from a traditional religious family, lives in a tiny folksy town, etc. I'd be surprised if she's not a stay at home wife/mother too.
fug me i'm jealous. Where can i get a wife like that.
sonderjylland :^)
Det er et pænt stort rodt flag hvis nogen ikke flytter fra Sonderjylland efter de er færdige med gymnasiet
Sporg hende om hvad hun laver til dagligt
In the Death Knight starter area on World of Warcraft.
Apparently a place called HTH? Is that like Danish Ikea?
det er ikke alle der gider indvandrer, bandekonflikter, astronomiske huspriser og trafik
men jeg bor i sonderjylland
No
>Apparently a place called HTH? Is that like Danish Ikea?
no hth only sells kitchens
Så er det bare ærgerligt, at alle indvandrerne bliver placeret i Sonderjylland og andre regioner langt væk fra hovedstaden
[citation needed]
Dummies indeed
Haderslev havde ingen problemer for ti år siden
Nu er der bander af indvandrere, der gor det farligt at være udenfor om natten. Også om dagen kan du ikke efterlade ting i din bil uden at miste en rude og hvad du havde i bilen
Sonderborg er et godt eksempel. Der lå for en del år siden en kaserne her. Den blev lukket, og blev brugt til at husere "flygtninge".
>han bor i s*nderjylland
trist
det er da hygge
Ferskvandsfisk eller havvandsfisk?
>Statslige uddelegerede kærester hvornår?
Jeg gider fandme ikke at skulle være i forhold med en kvindelig udgave af IC4 togene
>Vi må desværre meddele at vi har valgt at gå videre med en anden kandidat. Vi takker for interessen og opfordrer dig til at holde oje med andre opslåede stillinger.
Av
>kiks kaffe og musik
hvem ellers /livsnyder/ her?
har ingen kiks, men hygger mig heller ikke særlig meget. det er nok kiksene, men hvad laver du imens?
der er en meget interessant leg man kan lege med kiks
Har du nogensinde spillet kiks?
er det fordi at folk ikke hygger, eller fordi de hygger for meget at tråden er så kedelig
det er onsdag, folk er forst lige begyndt komme hjem fra arbejde/skole
Been talking for about 7 hours straight with this Dane girl. Why did you have to be married? :(
Sporg hende om hvorfor hun blev gift som kun 21-årig
Der er godt nok varmt i dag puha
Religious reasons apparently. Her parents demanded they marry, and cut contact with her for a while when she didn't initially..
Er hun med i en kult eller Jehovas vidner?
Det er der ingen der har, user. Det er bare noget man laver sjov med. Medmindre man er en engelsk kostskoledreng.
I didn't think very religious families would let their daughters play a game as wicked as WoW
Are you just using this as an excuse to post anime
I like you
Spǿrg mig hvad som helst om oldnordisk
sup danish friends
hvem var den sprödeste as?
hva' så makker
>language spotted: norwegian
Har lige været i netto og kobe nogle chips og danskvand
Så skal der hygges og ses TI8
hvorfor danskvand?
kob cola og bajere
Kan godt lide danskvand, det er dejligt forfriskende
lod olddansk bedre end nuværende dansk?
Sikkert.
Heimdall.
>religious girl
>plays a fucking death knight
i like denmark on the whole so if you want you can join the int discord thats kinda empty right now (:()
Godt brug af licenspengene lige der
jeg har aldrig brudt mig om danskvand overhovedet, men efter jeg kobte et par kasser af de der danskvand med smag i fra tyskland er det begyndt at gro på mig, men teknisk set er danskvand med smag vel i virkeligheden bare sodavand uden farve
Danskvand med citrus er top tier
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FUCK
Det var skam også med citrus dem jeg lige har kobt
>zoomere vil aldrig skulle distribuere en cracked version af 1.6 på skolens dengang enormt usikre fællesdrev
>zoomere vil aldrig skulle huske alverdens serverkommandoer for at kunne skifte maps, smide folk ud og sætte password på
>zoomere vil aldrig have muligheden for at lægge .bat filer ud på drevet forklædt som CS der åbnede så mange notepads og lommeregnere at computeren crashede
det var altså det vilde vesten dengang, lige i den periode hvor skoler begyndte at få mere EDB udstyr, men hvor sikkerheden haltede noget bagefter
>begyndt at gro på mig
er det virkelig så svært at skille danske og engelske idiomer ad
DR Journalister i tråden lige nu
dr.dk
Stop med at lave nyheder som disse, jeg og alle andre er ligeglade med hvem der bliver stodt og fornærmet af dumme jokes folk laver på internettet.
DR vil gerne være som internationale/amerikanske nyhedsmedier. Problemet er bare, at vores skattepenge + licenspenge skal gå til det
>Og sporger man forperson i LGBT Danmark, Landsforeningen for bosser, lesbiske, biseksuelle og transpersoner
jeg troede bosse var nedladende?
Det er mig en gåde hvorfor DR laver clickbait når deres lon ikke engang afhænger af det.
>Medie: 58 pct. af domte voldtægtsmænd i Sverige er fodt i udlandet
Jeg vidste ikke, at DR kunne finde på at skrive om sådan noget
negativ omtale er ikke nodvendigvis dårligt, bare se drumph. Der er sikkert nogen gamer gentlemen der er mere villige til at kobe spillet efter at have set det her.
det er fordi du er homofob :^)
De er bange for yderligere nedskæringer. Efter de fik kritik for en eller anden udsendelse hvor kun de kommunistiske modstandsfolk blev nævnt, skyndte de sig at skrive artikler om nogen konservative modstandsfolk, og om hvor forfærdeligt det ville have været hvis danmark var kommet med i sovjetunionen
De skal stadig have nogle pageviews i kassen for at vise at de bruger pengene godt.
nostalgisk
hvad synes /danmarktråden/ om Minds of 99
synes personligt Solkongen er meget godt
Liber er det bedste album de har. Alle sangene udover familie er gode
>SF er helt ude og sejle
>S er ved at blive discount DF
>Morgen Ostergaard er klar til at bo i en ghetto
>Alternativet holder vanvids partifester
>Enhedslisten har ikke længere Johanne Schmidt
åh nej nej nej nej nej nej nej
*inhalerer*
venstreflojen hvad er det i har gang i
behover vi overhovedet at holde valg? kan lokke ikke bare beholde noglerne til Marienborg
har kun hort Liber én gang, men det var for jeg rigtig fik smag for det
Tror jeg giver det et forsog når jeg er færdig med det album jeg horer nu, tak
det findes ikke her
Lars Olstykke har jo tydeligvis lavet en kopi af noglen til privat brug
S er absolut baseret
vi ved alle sammen godt hvorfor der skal være valg
Hvad mener I om den frygtelige subtile homofobi der er udbredt blandt danmarks almindelige befolkning?
information.dk
>For to måneder siden blev jeg eksempelvis frabedt at have sex i mit eget hjem, fordi min daværende roomie fandt måden, jeg havde sex på, ulækker, ucharmerende og usexet.
>Jeg skulle have samleje med en fyr, og for festlighederne kunne begynde, rensede jeg endetarmens afforingsrester væk for at undgå uheld i soveværelset. Jeg havde antaget, at der var en direkte skakt fra badets aflob til kloakken. Desværre tog jeg fejl, og de uheldige afforingsrester i risten blev afgorende for, om jeg måtte have sex i lejligheden.
Hendes hofter er for smalle i forhold til skuldrene.
bygget til hvid diller
nu vil jeg borste tænder
>information
>k*benhavnere er tvunget til at bo sammen med folk de ikke kan lide
du milde
Hvilken album horer /danmarktråden/ til aften? Jeg går en tur med Loveless af MBV
Brormand, familie er en fucking god sang.
Skal vi ikke modes og sutte hinandens peniser?