I'm a mexican female, ask me anything
I'm a mexican female, ask me anything
Is that you in the picture?
D-do you like anime?
No, i just like the picture
Suck my cock
>kys648
Are you the one that spams kys?
Tons of virgins' replies incoming
Not really
Is it thick and at least 15 cm long?
No, that's mean and i like being a nice girl with jannies :3
Have/would you ever kiss a girl?
Based
Fuck anime
pls be in guadalajara
No, i would feel uncomfortable
I'm from Sonora
Post a pic to see if you are actually worth our time and I might ask you an interesting question
What clothes are you wearing now?
ewww kiasko me siento sucio de tan solo ver tus posts
>closet homo prieto manlet tapatindio is also a perma-desperate incel
Who would have thought ho ho ho
Helo
im not a manlet tho
como consigo novia mexicana si soy un chicano de mierda
No
No
My blue pajama
Why?
Hey
Permite que tu lenguaje corporal muestre que eres seguro de ti mismo, que te gusta y comparte tus pendejadas con ella.
:)
the poster that is always writing "kys" is definitely a butthurt manlet
>Why?
los nort*ños me dan asquito
FEET OR GTFO WHORE.
this
Are you the based mexibro from yesterday feet thread?
aww, it's ok, i was kidding, what turns me on the most is playfull kinky activities and wealth, to be honest. Dicks are weird anyway but once i'm turned on i don't care about them.
why?
I'm at home
Daily reminder that if you can't prove what you say you are, you are obviously not what you say you are.
>why?
nunca he conocido a norteño que no sea un malinchista racista clasista wannabe gringo
yes :)
Are you fat? If not, do you have nice soles?
How does it feel be sphere shaped and fugly?
Based. Come here if you want wh*Te girls feet.
POST FEET OR STFU. I CAN BE NICE, BUT ONLY IF YOU POST FEET.
>30 replies
>no tits with timestamp
I don't really feel like sharing photos of me, also daily reminder that the absence of evidence is not evidence of absence.
I'm average, i weight 61 kg and i'm 168 cm tall
How does it feel to have a penis?
No
Based, thanks cutiepie
mine is. I'll import you if you`re hot enough
>nunca he conocido a norteño que no sea un malinchista racista clasista wannabe gringo
Deja de juntarte con pendejitos edgy entonces
I'm 183cm
smoll
why don't you export yourself instead, leafboy?
qt
forget about that roastie, take me instead
my offer was not open to haggling
pero no estoy seguro de mi mismo
soy virgen de 27 años, algo tiene que estar muy mal conmigo pero no se que es y me vuelve loco
how much wealth?
aw, i might visit Canada one day, which region should i visit?
Tienes 3 opciones, una es buscar ayuda psicológica, puede que tengas algún desorden de personalidad. La segunda opción es tratar de cambiar ciertos rasgos sobre tu forma de ser, creéme que la mayoría de las relaciones son caóticas y lo único que necesitas es encontrar una en la que te sientas cómodo, no se trata de alcanzar la perfección o fingir ser algo que no eres, simplemente debes negociar con tus temores, controlarlos o incluso esconderlos como la gente normal lo hace. La última opción es aprender a vivir como un virgen para toda tu vida, si estás convencido de que no puedes ser distinto entonces no continúes atormentándote, el sexo es genial pero no te complementa ni te brindará la felicidad absoluta (que no existe), pero aprende a ser un virgen respetable, ten dignidad y enfócate en lograr otras cosas, como tener un trabajo estable, atender tus pasatiempos, no ser un puto obeso, aprender cosas nuevas, dejar un legado a la comunidad...etc :), no te sientas mal por el camino que tomes, la vida ya es lo suficientemente vana y difícil como para que pienses que en verdad hay una sola forma de vivirla, sólo recuerda; eres un humano y como tal debes lograr ser feliz pero también ser útil a la sociedad.
Enough wealth to keep himself alive and not be a NEET.
Postea tus patas o BTFO
IF AREN'T POSTING YOUR FEET, THEN DON'T EVEN BOTHER COMING HERE.
>How does it feel to have a penis?
Pretty fucking good.
Alright
Is it bent to one side?
have you been sexualiced even?
proofs
what do you mean?
Gracias por dar una respuesta tan detallada.
Tal vez si vera un psicólogo, pero lo que me da miedo es cumplir con mi tratamiento, salir un con buena salud mental, pero que no quede nadie de mi edad soltera. La mayoría de la gente que conozco ya estan casados, mientras yo ni e abrazado una mujer que no era familia.
tits or GTFO
No
Dónde vives. porfa cógeme xdxd
are you lesbian
Lo leí como que la mayoría de las relaciones son católicas.
Blanca y baseada.
I HATE YOU
don't lie to me
Do you like Takis?
What anime is this from?
>he's STILL anally blasted about it
FUN! kys