Sverigetråden - Granenupplagan

Attached: granen.webm (960x540, 1.09M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=g2uSNhHDVag
youtu.be/YO_xh7xIabk
youtube.com/watch?v=bq-HB58f-48
youtube.com/watch?v=iY57ErBkFFE
deviantart.com/catja/
vocaroo.com/i/s0D8vk06Nb05
youtube.com/watch?v=eI5DPt3Ge_s
youtube.com/watch?v=JmPXM47U91g
twitter.com/SFWRedditImages

Det borde vara dödsstraff på NATObögar

Ta hand om er

Attached: IMG_20171205_164739.jpg (3842x4096, 1.56M)

youtube.com/watch?v=g2uSNhHDVag

Varför är kommentarerna ALLTID för nassarna? Ser aldrig vänsterkommentarer.

>dkn oironiskt kär i en psyksjuk degenererad sv ho som har tatueringar och gör droger

>Hon är totalt motsatsen av mig

Vad göra?

Attached: Al Pacino and Christopher Walken.jpg (570x855, 97K)

får nog bli baserade kinesen, funderade på en miriam då jag aldrig spelat henne
youtu.be/YO_xh7xIabk

usch

Helt ärligt dock det är så sjukt att inte ett enda sci-fi spel lyckats bli lika bra lår-mässigt som SMAC

Attached: 1530430366610.jpg (970x674, 80K)

normala människor tittar inte på sånt

Fin Flampa~

youtube.com/watch?v=bq-HB58f-48

Attached: Bla ho.png (843x450, 331K)

>möh onda tawtueringar! Fakking klasmerkör faktis!
Gapskrattar varje gång

Attached: Tänker.png (365x358, 16K)

Fult flamp

Attached: flampet(1).png (800x600, 459K)

Tack tack, hoppas du också gör det och kommer till insikten att du inte vill bli flicka

Sluta vara en degenererad Conny

Attached: christ in the desert.jpg (1693x2000, 418K)

Han kommer redan va kemiskt kastrerad vid det laget

Vad är intresset att kriga i mellanöstern för Israel i konflikter vi inte har något att tjäna på och där svenskar dör?

Vad är intresset att reducera möjliga länder vi kan köpa krigsmateriel från?

Vad är intresset för att bli evig fiende av Ryssland, en partner som visat stor lojalitet om man behandlar dem väl?

Vad är intresset att ge enormt inflytande till USA över vår säkerhetspolitik och säkerligen många andra politiskasektorer?


återbrevar mina frågor

t. Vladislav Timonov

youtube.com/watch?v=iY57ErBkFFE

Attached: Pravin.jpg (480x360, 24K)

>>Vad är intresset att kriga i mellanöstern för Israel i konflikter vi inte har något att tjäna på och där svenskar dör?
Det behöver vi inte, majoriteten av Nato-länderna gör inte detta
>> Vad är intresset att reducera möjliga länder vi kan köpa krigsmateriel från?
Vi kan idag inte köpa från Ryssland/Kina ändå, så det är en ickefråga
>>Vad är intresset för att bli evig fiende av Ryssland, en partner som visat stor lojalitet om man behandlar dem väl?
Okej Vladislav
>>Vad är intresset att ge enormt inflytande till USA över vår säkerhetspolitik och säkerligen många andra politiskasektorer?
Detta är en lögn och du vet om det

Återbrevar svar

>47%
>You are ugly!
Förbjud AI!

Attached: 1534573059243.gif (320x240, 3.1M)

Varför hatar ni Israel, det enda demokratiska mellanösternlandet?

Påminnelse att:
Inte kolla på porr
Onanera mindre
Dricka mycket vatten
Spendera mindre tid framför datorn
Gå och träna
Skaffa hälsosamma hobbys
Vara utomhus oftare och mer
Gå och lägga dig tidigt

Attached: sdfy87ase3tds32-min (1).png (674x4487, 1.16M)

Om dubbletter gör jag en händelse

Attached: 1493473715769.png (420x420, 78K)

Ska bli ringd under eftermiddagen men är trött som fan
När slutar det vara eftermiddag?

>Möh demokrati
vrf ska vi bry oss?

cringe

17:00

Attached: map.jpg (800x533, 75K)

baserat och rödpillrat

Vad borde jag skriva för personligt brev till varför jag borde jobba på ICA?

>vi kan idag inte köpa från Ryssland/Kina

Och vilka säger det? Sen vill jag poängtera att det finns mer producenter, Sydafrika, Isarel och Brasilien även till viss mån Argentina.

>okej vladislav

Klassisk krigshetsare och sabel flängare.

>Detta är en lögn

Har du några konterargument varför det är en lögn?

Fan de erövrade att land, precis som alla folkgrupper igenom historien har gjort

god eftermiddag mina kära och enda vänner

Är du tjej? Ha sex med chefen?
Är du man? Då är det kört så vidare du inte känner chefen.

>vatten

Varför user?

Baserad upplaga favä

Attached: all smiles.jpg (549x594, 118K)

var en tjej eller känn någon som jobbar där

De har inte lärt sig av sin egen historia... De är cancer, varför gillar du dem?

Jag minns när jag var liten,
Jag minns som igår.

När snoppen var liten,
Och hade inget hår,

Men nu så har den vuxit,
Och skaffat sig peruk,

Visar sig för damer,
Och kallar sig för kuk!

>>vi kan idag inte köpa från Ryssland/Kina
>Och vilka säger det?
Ryssland.

Sen vill jag poängtera att det finns mer producenter, Sydafrika, Isarel och Brasilien även till viss mån Argentina.
Vi har redan köpt produkter från dem och det har många Natoländer också, så vad är din poäng?


>Klassisk krigshetsare och sabel flängare.
Ryssland är vårat enda militära hot idag och för en överskådlig framtid

>Har du några konterargument varför det är en lögn?
Återigen, titta på t.ex Norge och Danmark, eller varför inte Frankrike eller Ungern. Knappast styrda av USA på något vis.

Detta

Araber är bara rövsmärtade för att de förlorade land, fast 90% av deras land har de själva stulit från andra folk

Under 1900-talet var det dock ganska sällsynt

Är man och behöver en inkomst vid sidan av studierna favä
Så du inte får vätskebrist såklart

>svenskt kranvatten

Araberna erövrade landet för mer än 1000 år sedan...

Var specificerade han kranvatten. Du är väl ingen söderbög där man inte kan dricka vatten direkt ur älvarna?

Tja tråden.

Attached: 1521261294788.jpg (343x343, 11K)

Fast Palestinierna är ättlingar till samma folk som borde där innan den arabisk erövringen. De blev bara arabiserade.

Hur är det mer omoraliskt att erövra någonting på 1900-talet än tidigare århundraden?

Palestinierna har blivit erövrade hundratals gånger av olika folkslag men när judarna gör det så är de djävulen själv enligt er..

Djupaste videon från det spelet. Förutspådde världen vi är i idag

Vad röstar era föräldrar? Pappa kommer rösta SD för att han är en Conny. Är ganska säker på att mamma kommer rösta S. De är skilda.

>men när judarna gör det så är de djävulen själv enligt er..
för det pågår just nu

M-cuckholmare

Och? Det gör det inte värre eller mer omoraliskt än tidigare erövringar

De har alltid röstat S. Morsan kommer rösta SD i år pga invandringen (hon stör sig speciellt på afghanamnestin) pappa har inte bestämt sig, velar mellan S, V och SD

f1 h1

vad är det för test?

Morsan röstar V och farsan röstar S (fast att han låter som en SDare men han har gått på jagjaget att Sossarna skärpt migrationspolitikern).

>om din farfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfar gjorde det mot min farfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfar får jag göra det mot dig!

Vafan raderas google drive kontot man hade under gymnasiet efter att man tagit studenten?

det är inte särkilt kul att gilla någon som tar (för mycket) droger. visst, vissa kan hantera det men knark är ingen lek

deviantart.com/catja/
>hon kommer ta över efter Jimmie avgått innan valet 2022
ÅH NEJ NEJ NEJ!

Attached: Catja.png (941x567, 98K)

Människorna som genomförde tidigare erövringar är döda vid det här laget, de finns inte längre.

Va?

Är rätt så säker på att Mattias Karlsson och Rickard Jomshof går före

>Judar har ingen rätt till Israel fast de vunnit massa krig och erövrat landet och haft sin folk boende där i tusentals år

Okej, om så är fallet när lämnar svenskar tillbaka Nordsverige till samerna, vita lämnar tillbaka allt land utanför Europa och muslimerna lämnar Indien?

t. alex jones

>Möh whataboutism

Ja känner en sosse! Vill skicka något roligt
Har ni memes till mig ?

vocaroo.com/i/s0D8vk06Nb05

Attached: 69f.jpg (356x286, 33K)

Du förklarar inte varför det är mer omoraliskt att erövra land 1900-talet än på 1800-talet

>youtube.com/watch?v=eI5DPt3Ge_s

åsikter om detta?

Attached: 15196033585477.png (358x231, 48K)

Mamma kommer rösta SD. Pappa kommer rösta V som vanligt tror jag, men jag har inte pratat med honom i ett år så jag vet inte.

Hur gammal är bilden?

>jagjaget att Sossarna skärpt migrationspolitikern
Hur menar du att de inte har skärpt lagar och brottsutmätning?
SD har inte gjort något för landet, någonsin. Regeringslön tycks vara deras enda motivation.

minst 10 år

>t. juden

Deras folk har bott där i 70år, plus eller minus. Innan det hade nästan ingen jude bott där i nästan 2000 år.

Nu låter du som en palestinier user

Ingen har påstått det, det är bara din halmgubbe. Ingen bryr sig om tidigare erövringar då förbrytarna är döda sedan länge.

>Ryssland

Det är ju tack vare Sveriges cuck regering.

>Vad är din poäng

Trodde att det var meningen att man skulle handla internt inom alliansen, Israel är väll undantaget men de är undantaget från allt.

>Enda fiende

Mm, hade du känt till modern politik hade du vetat att invasion är otänkbart. Jag köper militärpåtryckning men invasion kommer inte att ske. Problemet jag har med ditt argumentet är att vi byter enbart påtryckare sen så ser jag inte heller att dessa påtryckningar har sats i realitet. Visst det är ett potentiellt hot men allt är ett potentiellt hot, att EU invaderar oss är ett potentiellt hot men ett hot med mindre chans att förekomma.

>Knappast styrda

Du har deras utrustning, du har deras militär i ditt land, du har integrerat många av dina system med deras. De äger bokstavligen dig. Nato har satt press på länder, se Turkiet och Tyskland. Turkiet är det senaste exemplet.

Såg hon ut så för 10 år sedan?
Fan

Vad kallade alltid er familj den lilla lokala kiosken som ägdes av en invandrare? Turken? Blatten?

Jag jobbade som telefonförsäljare en tid förra året. Är det bäst att utelämna det från CVt eller hur hade min blivande arbetsgivare sett på det?

Svenskar ockuperar fortfarande samisk mark

Varför är du inte lika aggressiv mot vita svenskar som ockuperar samisk mark eller mot vita britter som ockuperar Australien och nya Zeeland från dess urbefolkning?

Deras folk har bott där i tusentals år, stor procent dog under korstågen men både innan och efter har det varit enorm befolkning där

kiosken

Skriv kundtjänst istället

Nej, superbra att ha med. De kommer se att du kan slita med skittråkiga grejer

"Turken i burken", kiosken såg ut som en liten låda.

>vita svenskar som ockuperar samisk mark
mannen fucking dö va hela norrbotten är ockuperat vi är ett annat folk och samer har fan inte monopol på den skiten ska se till att varenda jävla samejävel ligger ansikten ner i en myr innan ni får de "rättigheter" ni kräver

Glömde de har kärnvapen i ditt land.

Som jag ser det är Ryssland en potentiell handelspartner där svenskar och svenskaföretag kan göra en stor vinning.

>Det är ju tack vare Sveriges cuck regering
De har vägrat i 20 år nu. Knappast någonting Löfven är skyldig till

>Trodde att det var meningen att man skulle handla internt inom alliansen, Israel är väll undantaget men de är undantaget från allt.
Då har du helt enkelt fel. Nato är inte en ekonomisk allians

>Mm, hade du känt till modern politik hade du vetat att invasion är otänkbart. Jag köper militärpåtryckning men invasion kommer inte att ske. Problemet jag har med ditt argumentet är att vi byter enbart påtryckare sen så ser jag inte heller att dessa påtryckningar har sats i realitet. Visst det är ett potentiellt hot men allt är ett potentiellt hot, att EU invaderar oss är ett potentiellt hot men ett hot med mindre chans att förekomma.
En invasion är inte tänkbar just nu, men det försvar vi bygger idag är klart först om 10 år, då kanske den är det.

>Du har deras utrustning, du har deras militär i ditt land
Rent av falskt i Frankrikes fall, och ingen utlänsk trupp finns i Danmark eller Norge heller

>du har integrerat många av dina system med deras.
Vilka är de? Du skriver fortfarande dina egna kryptonycklar även om de går genom samma ledning

De äger bokstavligen dig.
Återigen, vilka är de?

Nato har satt press på länder, se Turkiet och Tyskland. Turkiet är det senaste exemplet.
På vilket vis har Nato gjort det? Natos ledning består ju till stor del av Tyskar, och Turkiet har fått press på sig för att de aktivt motarbetar vad alliansen tillsammans kommit fram till. De bör ju lämna alliansen om de vill fortsätta motarbeta den.

jag hade alltid rösterna i worms 2 på danska
youtube.com/watch?v=JmPXM47U91g

Kelterna bodde ju faktiskt i en stor del av Europa i tusentals år, borde vi låta Irland få tillbaka allt de har förlorat?

Attached: kelter.png (450x314, 14K)

>Glömde de har kärnvapen i ditt land.
Detta finns i fem länder och alla de har godkänt ett fåtal amerikanska B61-bomber det själva med möjligheten att när som helst säga upp det.

>Som jag ser det är Ryssland en potentiell handelspartner där svenskar och svenskaföretag kan göra en stor vinning.
Tyvärr inte så länge Ryssland driver en enormt protektionistisk ekonomisk och militär politik

prettyscale.com

Nej, precis som araberna inte kommer få tillbaka Israel.

intressant fattar fan inte ett skit när danskar pratar med mig

kek

>Nej
Varför inte? Israel fick ju tillbaka deras förhistoriska landområden, menar du att judar är mer värda än kelter?

>konterargument

Attached: whykc.jpg (288x499, 23K)