/danmarktråden/ #2

kan ikke falde i sovn-udgaven
forrige tråd:

Attached: dk_feel.png (472x624, 179K)

Other urls found in this thread:

ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/dansk-komiker-afsloerer-dater-18-aar-yngre-kvinde/7286732
sport.tv2.dk/e-sport/2018-08-31-dansk-mangemillionaer-kravlede-over-hegnet-for-at-spille-computer-som-4-aarig
youtube.com/watch?v=jwM8vga-i1w&vl=da
twitter.com/NSFWRedditVideo

men klar til at onanere

sådan.
godnat.

stadig vågen

Skulle lige op og tisse

asfg

godmorgen tråden
i dag har jeg dobbelt op på tommermænd.
så hende igen i går

baseret

Attached: 1535315710781.png (200x413, 7K)

Godmorgen, venner!
Er I klar på weekenden?

ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/dansk-komiker-afsloerer-dater-18-aar-yngre-kvinde/7286732
based

godmorgen

Attached: 0c103f49c99e19a0aa1c69b04a948cb7.png (588x757, 431K)

Tid til at handle ind
Mad
Mælk
Chips
Cola
Dip
Noget gront

I'm sorry. But I'm having a hard time to understand how certain europeans were able to be dedicated on developing so highly intelectual questions, like Kierkegaard, for example.
Maybe that's because here in the "New World" we so much focused on more practical matters since we always need to build everything from zero.
In other words, my question can be summarized as "how could someone like Kierkegaard be so clever in the 17th century?"

Attached: Screenshot_20180831-013714.png (1280x720, 170K)

Another example is the German artistHeinrich Kley, he was so ahead of his time that I can't imagine the context where he lived in. Maybe I'm just ingenuous.

Were the upcoming world wars the result of these hard pushings, or rather an amortizer of them?

Jeg kan stadig ikke tilgå min netbank

Godmorgen, venner.

Jeg vil gerne ud og handle ind, men jeg gider ikke til at gå i bad, men mit hår er fedtet.

godmorgen

havde en drom med Emma Watson

dejligt

Er våde dromme bare en meme? Har aldrig provet det selv, og har aldrig hort om nogle af mine venner der har provet det.

ja, den var også lidt fræk, men kan ikke helt huske hvad der skete.

den er god nok, har provet det efter et par dage uden at onanere.

jeg har gået en hel måned uden at onanere og fik stadig ingen våde dromme

sport.tv2.dk/e-sport/2018-08-31-dansk-mangemillionaer-kravlede-over-hegnet-for-at-spille-computer-som-4-aarig

>En dag vil jeg gerne have et hus uden naboer, men bare en masse hunde. Det er en anden drom, jeg også håber at kunne realisere, fortæller han.

absolut baseret

du har måske bare ikke en fantasi der er kraftfuld nok

tåkrummende, favæ

der er ellers tryk på

Har vi fundet ud af, om jeg skal tage til fest i aften?

du skal da være her i hyggetråden

too rude for friendship

der er altså et eller andet ved rodhårede piger med fregner, og nej jeg er ikke ham der vil se på dem tisse.

hvem er du så

en anden user uden nogen underlige feticher

kedeligt favæ

Rodhårede piger er generelt bare verdensklasse

hvorfor? Jeg har det fint med det. Hvis du kan li at se piger tisse så fred da være med det, men det kan jeg ikke.

absolut logn.
kneppede engang en rodhårede pige, de er sku ik' så ville som rygtet siger,og desuden foles deres hud som sandpapir

Drommer også om et hus uden naboer. Har sågar været ude at se på nogle, men jeg har måtte sande, at det må vente til satellitinternet bliver en realitet. Internethastighederne udenfor de små byer er for lav til at kunne trække HD streaming.

Dummies

Attached: 49593B61-40C6-4ED4-AEFD-9F1DBC35C298.jpg (750x837, 381K)

sandt

Selvfolgelig skal du det.

Do you like dummies?

If I hated them, I would’ve not posted here everyday

Attached: 868847E3-3E39-441C-B3C2-0C577F39B695.jpg (850x1275, 291K)

It's okay. I like you too.

Attached: 1529166301940.gif (416x389, 562K)

Så fordi du knaldede en rodhåret tos er de nu alle sammen lige pludselig forfærdelige?

Zoomer memen forvirrer mig.
Den er som regel associeret med 30-årige, men den viser ofte ting som 15-årige gor nu til dags. Nogen der kan oplyse mig?

Attached: zoomkagami.jpg (600x600, 56K)

Attached: 1532728620224.jpg (750x493, 72K)

Nu er jeg med. Troede det var én ting.

Attached: zoomers.webm (720x404, 2.68M)

Attached: 1533083810673.png (372x472, 210K)

Attached: Capture.png (54x68, 10K)

hvad fanden er det

Skulle jeg gå i fotex og kobe ind?

gå i fotex men kob ikke noget

Ja
Husk chips og cola så du kan have det mega hyggeligt

kender i det når man går ind i en butik men opdager de enten ikke har det man skal bruge eller at det er for dyrt men så foler man at man bliver nod til at kobe et eller andet for ikke at blive mistænkeliggjort når man forlader butikken uden at kobe noget

er lige gået i gang med at downloade dragon ball

ja så skal man bare kobe en bakke tomater

Det var skisme ikke nogen dårlig idé.

Denne idé var lidt ringere, men det handler ikke om at vinde, men om at være med.

Jeg provede at gense det, men det var så ringe at selv nostalgien ikke engang kunne opveje det.

blir fortsatt mobbet og forfulgt av en svenske som er illsint på norge som en nasjon

Attached: 35930083_10211946248791675_424424776950349824_n.jpg (467x662, 36K)

svenskere skal generelt holde deres kæft

De er supre IRL etter min erfaring, men noen svensker på 4kanalen er så forjævlig mye mer giftige enn noen andre nasjoner på denne siden.
FULL av arroganse og full av hat mot norge. Liker å tro at det kun er et par veldig hoylytte idioter, da.

overhovedet ikke´
men gingers har sku aldrig haft det for nemt i forhold til deres udseende (baseret)

Nu tager jeg mig altså sammen og går i Fotex!

de har intet at have det i, deres land er ved at blive oversvommet af migranter, de bliver mobbet af alle andre nationer, de er uden konkurrence det værste skandinaviske land.

du skal ikke finde dig i noget norgebror, bare giv dem igen, du har så uendeligt meget skyts til dem

post billede hvis du ser en fræk rodhåret kvinde

kender det alt for godt. Det ender altid i en sodavand eller et eller andet billigt, så jeg kan komme ud uden at skulle mistænkeliggores

youtube.com/watch?v=jwM8vga-i1w&vl=da

danernes lys..

Det er ikke sådan man håndterer en mobber. Man skal bare ignorere dem. Hvis ikke de får nogen reaktion synes de ikke det er sjovt.

Takk. Skal prove å holde meg unna konfrontasjoner.

Attached: 1514492025647.jpg (366x500, 112K)

svenskerer skal vide hvor de horer til hvis de starter noget pis, de er til grin på alle bræt hvis de begynder at snakke grimt, vi danskere har et fantastisk ry generelt, det kan man ikke sige om svenskerne

jalousi kan gore grimme ting ved mennesker

kender i det når man genser en film eller et program man så som barn, og så kan man mærke at ens intellekt er blevet for stor til at ku magte det?

jeg elsker vores fælles had til svenskerne

Attached: cucks.png (500x356, 26K)

de svenskerer jeg moder ved udmærket godt at hvis de træder over stregen så har de hele tråden på nakken med det samme.

Hater dem ikke fåvæ, de blir bare hovmodige og konfrontasjonelle av og til.

Attached: 430x319.jpg (430x319, 22K)

Gjor en en slik analogi overfor en svenske blir han påtent av sinne. De liker å dromme tilbake til deres """stormaktstid""" på starten av det 18. århundre.

Attached: 1480690515251.jpg (2544x4000, 906K)

Jeg klarede den, gutter. Jeg er nu hjemme fra Fotex.

Attached: sweat.jpg (430x320, 24K)

så du mig?
jeg var hende den rodhårede

*tsch*
Jeb...
*slurk*

Konen og jeg har valgt at sætte vores hus til salg. Bygget i '72, samme originale brune klinker, kokken og bad står som i de gode gamle dage. Isolering og varme skal du ikke tænke på hvis du har en god sweater og en god kone hehehehe

Prisen for det hele? Kun solle 2,3 millioner

Attached: 2_20182146368.jpg (540x360, 54K)

Nej, desværre. Gjorde hvad jeg kunne for ikke uheldigvis at få ojenkontakt med fremmede.

Hvad kobte du?

polser med brod

hvad lugter du af?

Frysepizza
Frysenuggets
Pepsi max
Shampoo
Pasta og spaghetti
Karrysuppe
Kodimagnyler

Attached: 1533985232527.png (625x918, 587K)

hvad med chips?

Hvad blev der af det gronne?

har chips

Attached: sad.png (198x328, 150K)

Så var jeg sgu lige i Fakta og få Kims på tilbud

jeg tager en chips-fri weekend, det bliver hojest til nogle hjemmelavede popcorn

sådan user.
hvilke chips kobte du?

Goe' gamle sur creme med log og en pose Favorit Mix (den har jeg ikke provet for)

Flyt til Jylland! En sådan bolig ville vel koste 5-600,000 her.

Attached: F69A5E89-5B80-4063-BC2B-5F138D79D8A8.png (964x771, 208K)

så fik jeg lige lyttet igennem Spiderland igen.
det skal man gore en gang imellem.
godt album.

Det album kender jeg ikke. Jeg sætter pris på, at du lytter et album i gennem fra start til slut. Det er de lavet til.

Det er nogle lavet til.