Masennuspainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
Oispa talvi
chino chan
*huutaa jumalaa*
AAAAAAAAAAA
Eikö oiskin siistii jos ois ees yks hetki päivästä jollon ei väsyttäis?
Olishan tuo.
Empiiristen tutkimuksieni jälkeen voin surusydämmin todeta Googlen olevan paskaa.
Ensinnäkin rekaptsa käyttäytyy paremmin, jos käytät Chromea ja toisekseen tätä hyvää käytöstä voidaan parantaa entisestään, jos kirjaudut Chromeen Google käyttöjälläsi.
Haihtuvat kaptsakuvat on perseestä ja Google on perseestä.
*läpyttelee nyymiä pyllylle*
mua ei animet läpsyttele
>mämmi
more like mommy lmao!!!!
Nuo k-markettien salaattibaarit on aivan hyviä jos täyttää koko kipon tonnikalalla ja broilerilla
Tehdäänkö sellainen sopimus, että tehdään uudet langat ihan normaalisti vanhaan tyyliin eikä välitetä paskan vittua siitä mitä talkkari sanoo?
Poistakoon sitten vaikka jokaisen, koska ainahan voi tehdä uuden sitten kun vanhat on poistettu. Vitullakaan aleta pitää jotain 500 viestin lankoja.
tuleeko kalliiksi jos vertaa muuhun kanaan/tonnikalaan?
Backup captcha käyttöön niin ei tarvii katella niitä. En muista että olis ikinä toiminu kunnolla mulla ne hävien kuvien captchat. Aina valitti että pitää yrittää uudelleen.
Sinun kaltaistesi paskavammaisten idioottien seurauksena niihin baareihin tulee laput, että saavillinen lihaa ei ole mikään vitun salaatti annos.
Juu näin olen tehnyt koko ajan, mutta on vaan se ~400 sekunnin cooldown, niin ei kauhean nopeaa voi tehdä.
3,99 reilu puoli kiloa VALMISTA ruokaa
salaantti ompi pupu jussie n ruonkaa
Kiinnostaa niin vitusti sinun ulina. Tämä on doggie dog maailma
Joo kyllä niitä kustua tulee hyvin usein, ongelmat alkaa siinä vaiheessa kun kirjoitan viestin nopeammin kuin yhdellä kuvalla kestää haihtua ja ladata uusi kuva siihen. Toi muuttu 8 sekunnista välittömäksi heti, kun vaihdoin chromeen ja kirjauduin sähköpostiin.
>seurauksena niihin baareihin tulee laput,
Johan on seuraukset
Meinaan vaan sitä et pitäs vissiin itsekkin tajuta. Tää on taas tätä vitun ”kaikkea mitä ei ole erikseen kielletty, on sallittua” vammaistelua. Seuraavaksi varmaan itkette kun ketään muu paitsi te eivät osaa käyttää maalaisjärkeä ollenkaan.
Kyllä se olet sinä jolla se järki puuttuu. Viisas mies käyttää rahansa tehokkaasti.
Suosittelen ajattelemaan itseäsikin välillä, jäät muuten jälkeen, betapoika.
Voi vitun wangblows 10 kusee dx9:sen kanssa
Ihan vitun häpeällistä koittaa ottaa enemmän kuin sallitaan, en olisi edes pienenä lapsena kehdannut ryhtyä moiseen köyhäilyyn. Arvostan itseäni enemmän kuin sinä arvostat itseäsi, koska en halua saattaa itseäni jonkun vitun säälittävän rotan asemaan. En silti ole pers-aukinen niin en ymmärrä tuota teidän mentaliteettianne alkuunkaan.
Oispa __________.
Shinka
Olen odottanut mun koppaa jo 10 arkipäivää
death is the only thing that holds any real meaning
I am sorry to hear you feel that way
and then what? reborn as an indian?
Only deth is real
--Some satanic band
If you think about it you will understand the truth of what I said
When I die, just throw me in the trash.
What is the meaning of death to you? For me, death has no meaning.
>muh meaning
What kind of a low-test untermensch do you have to be to require external validation in the form of "meaning" outside of that which matters to you yourself?
Death is the final action all human beings have done, do and will do. It is the most humane thing of all and since it is the only thing that puts a stop to life, it can be argued that it is the only thing that holds any meaning to life, since wihtout it, life would be invincible.
Kuka on nyymin lemppari yhden postauksen ihme? Itel varmaan noi:
1. Metsiemme kusipäät-nyymi
2. Yksisarvisnyymi
3. Se nyymi joka postasi
I don't require any validation, in fact I shared this in the finish general 'cause I knew it would be the only one in which some actual discussion could be made.
Yksisarvisnyymi
pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?
muistaako kukaan?
>8 vuotta sitten
no ei se ainakaan täällä tapahtunut
voin olla sinun kulmasi..... tai sinun paholainen
Mun alakerran naapuri on alkanu tupakoimaan.
mitä skruudist vääntäis?
Näin tänään ruman ihmisen ja tuli heti nyymi mieleen
Itse päästän säännöllisesti aggressiiviset huutikset sille nyymille joka ei tiennyt mikä on rälläkkä
Aina kun näen täällä Hervannassa yhden helvetin läskin jätkän, niin ajattelen, että se on tänne postaava isoluu.
Mun yläkerran naapuri on autisti.
Mun yläkerran naapurista on kadonnut tupakoiva mies
Kuulokkeiden johto on mennyt rikki, nyt toisen kuulottimen ääni pätkii
Näen koulussa välillä kaiken maailman reppana autisteja ja aina ajattelen, et be postaa tänne
>sallitaan
Näytä missä se on kielletty
Lähetänkö kuvan siitä lapusta mikä tuli lähikaupan salaattibaariin? No en vittu sinun vuoksesi rupee.
ihan hyvä
Miettikää jos olisitte yhtä tyhmiä kuin Mikael "niilo22" Kosola. Miten helppoa päivittäinen elämänne olisi kun ei tarvitsisi stressata mistään kun mistään ei tajuaisi mitään.
Mutta mitä jos stressaisi sitten sitä, että ei tajua mitään?
Ylläri pylläri kun todisteita vaaditaan niin niitä ei yllättäen löydy
Jonnena oli vierusluokalla ihka oikea isoluu autisti. Ei puhunut mitään niin että joku kouluapustaja joutu puhumaan sen puolesta. Välkällä istui koulun koneilla niin että perse paistoi
>>>/ylis/
No mitäpä tähän voi muuta sanoa kuin hattua nostaa.
et arvaakkaan kuinka pistää PÄÄN KIEHUMAAN tuo sana: hattua nostaa
tyhmä meemi ja sinä itse
pelaan japanin mafia äärimmäinen 2:ta
*nostaa hattua*
nyt lopeta
tulispa pc portti
juon pari kaljaa
Hervanta on kyllä varmasti suomen top 1 nyymejä per asukas kaupunginosa
mun verisynnytys kone menettää hyötyänsä jatkuvasti kun kaikki tuleekin pc:lle
Niin. Nistejä, alkoholisteja, vammaisia ja teekkareita tiivistettynä yhteen neuvostoliittoa imitoivaan betoniviidakkoon.
Sennheiserien mukana tullut johto kesti puoli vuotta, tilasin uuden aidon johdon joka myös kesti puoli vuotta, sitten ostin ebaysta halvimman kiinajohdon joka kesti reilut kaksi vuotta. Taidan tilata uuden samanlaisen.
Muistakaa subata ja likettää.
Kjeh kjeh KOHTA POJJAAT TEHERÄÄN SEMMONEN HATUNNOSTO :::))))))) (kyseessä sana leikki jossa saadaan hatun nosto kuulloistamaan hatun ostolta :DDDdd
mikäs sen parempaa
Lisää neekerit ja saat Vantaan.
oon asunu 6 vuotta hervannassa enkä oo ikinä käyny hevalissa
On Hervannassa niitäkin aivan liikaa. Neekerit vaan kiellettyjä mämmissä, niin en listannut niitä.
Kaunis, terveistä suomalaisista koostuva kaupunki, jonka suunnittelun esikuvana ei ollut Pripyat?
Mitä peliä pelattais tänään yhessä nyymit?
Mikä vittu on Hevali?
t. Hervanta
Voi juku wintoosa hukkasi näyttiksen ajurit ":D"
>maanantaina jatkuu koulu
onneksi on viina
Rotta-aalto 2 on ilmainen viikonlopun ajan
Monster Hunteria.
Kimbleä
Ennustus: jätät menemättä.
ei saatana älä muistuta
Miten onnistut tässä? Ei oo koskaan itellä menny mikään johto paskaks
Voi vittu miten voi ajurit vain "kadota"
Kerro ihmeessä lisää ongelmastasi. Olen täällä sinua varten.
tuo oli ihan hauska
Korjasin jo mutta kiitos mielenkiinnostanne
miks hartvalli lonkero on niin vitun pahaa?
En tiedä. Ihan hellästi kohtelen kaikkia johtoja ja itse kuulokkeita mutta silti jossain vaiheessa alkaa pätkimään.
kuulemma paras pizzeria
Siis mitä vittua? Mulla kasvaa munassa KARVOJA?!
En ole kuullutkaan.
Ketjun voipi sitten sulkea.
>Ihan hellästi kohtelen
Rupes seisoo. Tuutko kohtelee muakin hellästi?
istuispa tää mun naamalle