/NEDERDRAAD/

youtu.be/QBSELrm2-g0

Vorige:

Attached: screenshot.jpg (553x484, 48K)

Other urls found in this thread:

dumpert.nl/mediabase/7510461/d3a149e6/oogcontact_challenge.html
instagram.com/p/BmwqYEKgorv/
youtube.com/watch?v=FSZxQCI9hGE
youtube.com/watch?v=I8A61eY1Efg
youtube.com/watch?v=0JQ0xnJyb0A
tpo.nl/2018/09/09/moeder-howick-en-lili-dreigde-met-zelfmoord-als-kinderen-zouden-worden-uitgezet/
youtube.com/watch?v=bcsiQPdS-Sw
youtube.com/watch?v=6Z8BKs8Xl8U
youtube.com/watch?v=-qB-lZZhubM
youtube.com/watch?v=B_9vVTuaahk
theage.com.au/national/nsw/armidale-school-sex-boys-court-teacher-20180907-p502hr.html
youtube.com/watch?v=aWvS-8qBIzE
youtube.com/watch?v=pMBcVec2YiU
twitter.com/SFWRedditImages

hallo is hier iemand

i eis nu een vd

Attached: 1521837834137.webm (1398x1078, 2.46M)

eis afgewezen

Ik verdien geen vd

dumpert.nl/mediabase/7510461/d3a149e6/oogcontact_challenge.html
>Iraanse thot op dumpert
TIETUH +1

Attached: kinderachtig.jpg (480x360, 13K)

dvw je niet weet wat dvw geen vd inhoudt

>invoordat saus
instagram.com/p/BmwqYEKgorv/

Attached: 39077246_270826600416948_5019933204056899584_n.jpg (1080x1350, 118K)

dat voel wanneer geen virtual desktop

kon net zo goed een griek zijn, ik zie het niet

geen ziel/persoonlijkheid

>Grieken en Iraniërs kunnen op elkaar lijken
nee echt?

Attached: WorldGenetics-Chart-1.jpg (1376x1554, 488K)

klopt, het is immers een instagram thot

Attached: 1535816660966.jpg (1440x1353, 103K)

I'm a sick fuck I like a quick fuck
>I'm a sick fuck I like a quick fuck
I'm a sick fuck I like a quick fuck
>I'm a sick fuck I like a quick fuck

>Kom in Nederland en lieg over namen en afkomst
>Geef een locatie op waar meer criminaliteit voorkomt dan waar je echt vandaan komt
>Gaat terug naar haar thuisland en laat haar kinderen letterlijk achter zonder ook maar iets voor te bereiden
>Kinderen worden later gevonden in een slechte staat
>De kinderen schrijven zogenaamd een brief over hoe slecht het er aan toe gaat in hun weeshuis, maar de brief lijkt vrijwel niet door kinderen te zijn geschreven en zitten vol leugens over de plek waar de kinderen verblijven, zoals dat het er overvol is en dat ze niet naar school gaan
>Jarenlang je kinderen illegaal in Nederland laten verblijven
>7 keer in herroeping maar 7 keer verliezen
>Armeense instanties bieden haar tientallen keren hulp aan maar ze weigert alles, werkt niet, en leeft van de mensen om haar heen zonder zelf gas, water, of licht te hebben
>De overheid weet gewoon dat de kinderen er zitten maar gaan naar school en zitten in een weeshuis
>De brief komt groot in het nieuws
>Nederlandse BN'ers gaan los op twitter, noemen het zelfs NSB-taferelen
>Moeder verteld de kinderen dat ze zelfmoord pleegt als ze niet mogen blijven, dit word ook het nieuws in gegooit
>Verdict blijft dat de kinderen weg moeten
>Kinderen verdwijnen ineens spoorloos, ook al zijn de pleegouders op dat moment aanwezig
>Kinderen mogen ineens wel blijven
>Kinderen zijn ineens weer gevonden

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA EMOTIEPOLITIEK

Attached: 1536522051221.jpg (768x1024, 141K)

gebaseerd!

Attached: Kanye West & Lil Pump ft. Adele Givens - 'I Love It' (Official Music Video).webm (964x720, 2.74M)

gekke wijven in de rij staan
want dit is smibland pijpland eyyyyyy
smibland pijpland eyyy

ik wil er niks meer over lezen/horen

youtube.com/watch?v=I8A61eY1Efg

youtube.com/watch?v=0JQ0xnJyb0A

Dat was gezellig.

Attached: buddha-bowl-buddha-art.jpg (736x736, 174K)

tpo.nl/2018/09/09/moeder-howick-en-lili-dreigde-met-zelfmoord-als-kinderen-zouden-worden-uitgezet/

Nederland is geen rechtsstaat. We leven in een volledig corrupte mafiastaat wear linkse emoterroristen ten koste van alles en iedereen KEER OP KEER OP KEER OP KEER hun kankerzin doordrijven. TERWIJL de meerderheid van de Nederlanders gewoon vindt dat deze kinderen moeten worden uitgezet.

Ik ben Killer Kamal en ze willen hebben dat ik meer ga rappen
Je moet dit beseffen, ik word miljonair terwijl jij bitches beft
Wahed pissebed
Ik heb gehoord jouw moeder houdt van tinderen
Ze wil niet minderen, das fucked up voor haar kinderen (kanker zielig wollah)
Haar tabon altijd open net een tankstation
Gratis tanken, wat een vieze kahbatron
Je moeder op m'n pik, dat is nostalgie
Elke avond liet ze mij haar kontgat zien
Ik stuur je wel de tape als je wordt 18

nou scheer je kop kaal haal een doctoraat doe wat boy butter in je bil naad en verkelaar to be at our service maat.

De staatssecretaris is ondergedoken door dreigingen van rechtsextremisten

>Nederland is geen rechtsstaat.

Leg uit.

youtube.com/watch?v=bcsiQPdS-Sw
wat een mietje

Ik heb vaak op de VVD gestemd maar ik stem vanaf volhard PVV, zijn uitspraken zijn niet altijd geweldig en ik ben het niet geheel eens met zijn ideeën over immigratie of Islam, maar na de zoveelste persoon die een Mauro doet en er mee weg komt ben ik er klaar mee.
De hele EU kan de kanker krijgen, net als de onverkiesbare EU-top, het hele poldermodel mag ook de kanker krijgen.
Nederland moet zijn eigen wetten opstellen omtrend immigratie, wat alleen haalbaar is door de EU uit te stappen.

>volgens de wet mogen kind 1 en 2 niet blijven
>lol nouja als jullie het zo zeggen dan doen we wel even niet of het zo is.

youtube.com/watch?v=6Z8BKs8Xl8U

nou..

Het probleem is dat het rechtssysteem (OVERHEID) de mogelijkheid laat dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Al helemaal wat betreft verblijfsvergunningen, waar je van tevoren weet dat mensen tot het gaatje zullen gaan om hier te kunnen blijven. Het duurde 7 (zeven) jaar voordat de finale uitspraak werd gedaan en dan is het de laatste weken iedere dag een ander besluit...
Echt kankerdomme pvv reacties van jullie. Het proces moet er JUIST op afgestemd zijn om dit soort situaties te voorkomen. Kennelijk zijn wij er in NL niet toe in staat om eens menswaardig proces te bieden aan degene die hier asiel aanvragen.
De absolute meerderheid van de Nederlanders vindt dat de kinderen moeten blijven, eikel. Niet andersom. het proces is zo groot geworden omdat iedereen met verbazing zat te kijken naar een overheid die in dit geval op ieder vlak heeft gefaald

We moeten net als in Amerika een ICE hebben

waarom de neuk zitten we hier over politiek te lullen als niemand van jullie toch in de politiek gaat?

good posts

Ze mogen blijven om de kinderen veilig te stellen van hun moeder, die dreigt zichzelf van kant te maken als ze niet mogen blijven, wetend dat ze daarmee de kinderen ongeneesbare schade doet.
De kids krijgen al beide therapie omdat die moeder krankjorum is, maar wat er allemaal is voorgevallen is nog niet duidelijk gemaakt.

Dat betekend niet dat ik het met de uitspraak eens ben trouwens.

>geen menswaardigproces
>al in 2008 gehoort dat ze geen asiel krijgt

IJS
Immigranten Jongeren Smijters?

youtube.com/watch?v=-qB-lZZhubM

Wat de kanker lul je vriend
Die discretionaire bevoegdheid van de minister/staatssecretaris staat gewoon netjes in de wet. Er is dus helemaal niks onrechtsstatelijks aan het feit dat ze mogen blijven.

Omdat we in een land leven waar we de politiek direct kunnen beinvloeden door middel van participatie?

Ben je nou echt zo'n kankerkneus dat mensen je dit moeten uitleggen?

Jij lult ook al helemaal uit je nek
Ik vind het knap dat jij weet waarom de staatssecretaris gebruik maakt van zijn discretionaire bevoegdheid terwijl daar nooit mededelingen over worden gedaan. Ben jij toevallig helderziend?

>Absolute meerderheid

Citatie nodig, want overal waar ik kijk zie ik boze reacties, en dan bedoel ik niet gehuchten zoals Jow Forums.

omdat dit land ook maar een neuk geeft om wat jij te zeggen hebt.
ga een partij beginnen mong.

>>al in 2008 gehoort dat ze geen asiel krijgt
was geen finale uitspraak. Anders hadden ze toen verwijderd moeten worden. Niet gebeurd, dus fout overheid.

>moeder is gek
Nou en? Het zijn illigalen. Kan mijzelf niet druk maken wat er met alle mensen buiten dit land allemaal doen. We kunnen die niet allemaal een nederlands paspoort geven.

>zet ze uit
>lol nee togg nie xD
>rechtsstaat

>de draad begint weer over politiek te praten
>het gemiddelde IQ van de draad wordt weer eens pijnlijk aangetoond

zucht

Dat is toch de uitspraak geweest, kankertekkel.

>letterlijk geen argument

Koek, blijf maar boos

>lilly en howick mogen niet worden uitgezet want je hebt ze niet uitgezet
STOP STOP STOP STOP STOP

Maakt letterlijk geen kanker uit, kankeraap.
Dat is niet aan tijd gebonden.

tpo telt niet

>Leo is weer aan het spergen

Leo..

Want jij bent zo kankerslim dat je elke dag een nieuwe these schrijft waar iedereen voor gaat klappen, hoerenzoon.

Was wel een argument. In een rechtsstaat gaat alles volgens de wet. Als een staatsecretaris besluit dat ze worden uitgezet, maar dan onder emotionele terreur zijn op het allerlaatste moment zijn eigenlijke standpunt moet wijzigen, dan is dat niet rechtsstaatelijk meer.

jazeker

groet,

paul erdos

Maar lieve schat, wat is er dan NIET volgens de wet gegaan? Ik geef je een hint: letterlijk niks. En wat de letterlijke kanker is emotionele terreur nou weer? Serieus, dood jezelf.

Laat me. Politiek is mijn passie.

Als we de grenzen weghalen dan hebben we ook geen Lili en Howick meer, want dan is er geen Nederland om naar te vluchten.

youtube.com/watch?v=B_9vVTuaahk

Attached: niggas with attitude.jpg (500x423, 42K)

SPRINGEN SNIJDEN STEKEN LEO

>Leo zal nooit zijn dikke autistenpik in je kontje steken

Hoe vraag ik het snelste asiel aan in Armenië?

klein beetje homo

racist

Leer lezen breinliet. Dat is niet wat er staat en ook niet wat ik schreef.

Als je kinderen uit gaat zetten moet dat worden gedaan voordat je ze de NL identiteit meegeeft. Hoeveel beginselen van behoorlijk bestuur en een behoorlijke procesgang moeten er worden geschonden voordat jij de overheid ergens de schuld van geeft?

In de tijd dat de overheid ineffectief is geweest hebben de kinderen de Nederlandse identiteit gekregen. Als een bedrijf duurschade heeft geleden door falend overheidsoptreden wordt die schade vergoed. Als de kinderen in NL opgroeien omdat de asielprocedure en eventuele effectuering daarvan schandalig lang duurt, dan behoort dat voor rekening van de overheid te komen. Niet voor rekening van kinderen die inmiddels de Nederlandse identeit bezitten.

Ik weet niks, maar ik ben het er niet mee eens.

Homo

lief doen

Attached: 1389399799301.jpg (833x696, 143K)

lees, het is geil
theage.com.au/national/nsw/armidale-school-sex-boys-court-teacher-20180907-p502hr.html

>theage.com.au/national/nsw/armidale-school-sex-boys-court-teacher-20180907-p502hr.html
kerel ik denk dat de politie even met jou moet praten smeerlap.

>In de tijd dat de overheid ineffectief is geweest
Zoals 6 keer nee zeggen waarna de kinderen illegaal toch in Nederland verbleven?
>Nederlandse identiteit meegeeft
En dat is ons probleem want? Maakte Napoleon zijn verblijf op Elba hem een Italiaan?
>Falende overheidsoptreden
Want de overheid heeft magische handjes en kan elke illegale praktijk stoppen.
>asielprocedure en eventuele effectuering daarvan schandalig lang duurt
>6 keer afgewezen
>Deel uitmaken van een asielsprocedure
>6 keer afgewezen

Man ik ben zelf best links, maar uit wat voor kankerpest links bolwerk ben jij gekropen zeg? Moet je niet even je behaarde vriendin schoonlikken?

>letterlijk de snelste asielprocedure in Europa (en dus van de wereld)
>laat moeder vanaf 2008 weten dat ze geen recht op asiel heeft
>moeder blijft zelf procederen
>krijgt telkens nee te horen
>het is de schuld van de nederlandse staat
Onzin. Ze hebben een eerlijke en grondige asielprocedure gehad. Het is dan niet de schuld van de nederlandse staat als je zelf dan NOG TIEN JAAR LANG blijft proberen.

Attached: holohoax.gif (618x805, 276K)

:"( gemeenerd

LOOOOL

>Zoals 6 keer nee zeggen
Het zou één keer nee moeten zijn en daarna hooguit drie bevestigingen. Als het een definitieve nee was, hadden ze uitgezet moeten worden. Als de overheid dat niet doet en het vuurtje laat lopen moet je dat niet in de schoenen schuiven van de asielzoeker.
Nee zeggen = nee doen.

hoezo?

Nee zeggen = nee doen. Van een overheid moet verwacht kunnen worden dat het de besluiten effectueert. Maar neeee dat konden ze niet... Luie bureaucraten lieten het vuurtje alsmaar lopen

Fvd
VVD
PVV
laatste drie verkiezingen

je noemde het geil.
het is gewoon een pedo die een 15 jarige neukt.

>dvw geen wapens en burgermilities

de burger oorlog in yoegoslavië begon op een voetbalveld

dvw ik allemaal soldaten en blanken mensen zag bij de wereld haven dagen

nice

en die 15 jarigen die haar dan chanteren en haar om de beurt volpompen, geil toch?

Vage gozer ben jij zeg.

O C C U P Y M A R S

>dit 100%

Attached: geen slecht idee.jpg (750x563, 60K)

>dvw geen schatje om te knuffelen

Attached: HAAI.png (204x259, 106K)

Attached: kijk_deze_shit_dan.jpg (1200x800, 131K)

Attached: ik zie wat je bedoelt.jpg (800x418, 25K)

Elon Musk klinkt een beetje als een autist, zijn sociale vaardigheden zijn echt nergens te bekennen en hij praat alsof hij uit een Engels literatuurboek komt.

Attached: 1519283551370.png (1079x1055, 1.17M)

LOUIS IS BACK!!!
youtube.com/watch?v=aWvS-8qBIzE

youtube.com/watch?v=pMBcVec2YiU

Attached: cr9d0sh2miry.png (1280x853, 1016K)

Hij is Zuid Afrikaan.

Dat weet ik, maar hij heeft nou niet bepaald goede sociale vaardigheden.

Zou doen

Driedubbeldikke knuffels voor jou