Sv*rigetråden - Hus på landet upplagan

släpp allt

Attached: 1528338681119.jpg (798x532, 137K)

Other urls found in this thread:

jasingroup.page
strawpoll.me/16432014
youtube.com/watch?v=lqk4bcnBqls
twitter.com/SFWRedditImages

Jag mår inte så bra..

Attached: just.jpg (224x225, 41K)

Förstår unga kvinnor egentligen att C är ett supernyliberalt parti som attackerar svenska arbetarrättigheter eller röstar de bara blint på C för att de heter "centerpartiet" och leds av yas queen Annie Lööf?

Sen är de ju såklart en av de största förespråkarna för massimporten av våldtäktsmän.

Attached: 1529841547785.jpg (610x559, 84K)

>hus
snarare en kamoflerad bunker

Breva vandalismgrodan.
Detta ska bli min framtid.
Det går inte att vända skutan.
Allt vi kan göra nu är att ACCELERERA.

Attached: 1530974527816.png (600x357, 139K)

Svenskar är psykiskt störda, speciellt kvinnor som fantiserar om att bli påkörda i en terrorattack och få sin lemlästade kropp våldtagen.

haha tillbaka till escapism med styrketräning, film, och dataspel.

ta jägarexamen
lär er fiska
bygg ett liv utanför detta döende samhälle
se om er själva

Attached: 1527519359656.jpg (798x532, 159K)

Är hbgare som flytt till GBG. Varje gång jag drar hem till familjen förvånas jag över vilket jävla getto GA torg och söder i allmänhet förvandlats till.

Sverige e kört.

300 000 kommande invandrare, fler tusen viker undan myndigheterna också; varje invandrare kostar 3 miljoner skattepengar

VIF IFRID välfärden

Attached: yes.jpg (364x205, 11K)

Men kom igen kan du göra en giltig tråd

samma här favä. ska oironiskt börja plugga typ littvet, engagera mig i nån autonom kommunistorganisation och knulla vänsterpajer medan jag fortfarande har ungdomen i behåll. begrepp som 'folk' och 'nation' spelar verkligen inte någon roll i dagens värld, det är bara att acceptera

Skulle ha tagit accelerationspillret igår om jag visste att detta skulle hända.

Finns det något hopp för Sverige?
Jimmie lär ju avgå när det lugnat sig då han är utbränd och inser att de aldrig kommer komma över 20% eller få något riktigt inflytande.
Karlsson tar över och hanrejar SD ännu mer än det är nu tills de blir som Medgörlig Samling och då kanske de kan få lov att bli ett stödparti för M utan existensberättigande.
Kasslern & co drar väl till Ungern med det som blev över av partikassan och NMR fortsätter grilla korv och kriga med kottar i skogen tills de blivit förbjudna och sätts bakom lås och bom

Attached: 1536523403662.jpg (445x575, 38K)

>en av de största förespråkarna för massimporten av våldtäktsmän.
det är detta och yaass queen "ryt ifrån mot åkesson" som gör att sv ho röstar C

Vi kom ju fram till att 50% av kvinnor röster antingen V, MP eller Centern.. 50% röstar med sina känslor istället för hjärnan

Du menar som de sydafrikanska bönderna?
De gjorde som du säger men nu förföljs de och drivs ut.
Detta kommer också vara din framtid.

jaha le sorgsna raskrigare, ska ni kniva knarlangare och skjuta blattar med vapnen ni precis köpte av dem eller ska ni slå sönder lite glas i en busskur som ert episka motstånd? nej juuust det, ni ska sitta och hitta på ursäkter för att inte göra ett skit om hur allt är förlorat ändå och alla förtjänar skit ändå och ni ska ju ändå fokusera på er själva och er familj (som inte finns) och fly (vilket ni aldrig kommer göra), dvs. sitta på rövarna och inte göra ett skit

Jag bryr mig inte längre ett dugg om politik eller att försöka göra Sverige bättre. Från och med nu gäller det bara att förstöra så mycket som möjligt, för så många som möjligt. Jag hoppas att ingen får pension, ingen får lägenhet eller jobb, att era söner blir misshandlade och ihjälskjutna och era döttrar våldtagna och knivhuggna. Varenda kommande artikel där någon svensk råkar illa ut kommer att göra mig hårdare än den hårdaste diamanten, för nu jävlar, nu skiter vi fullständigt i det här värdelösa jävla PISSLANDET med sin fega, patetiska, bögiga jävla HORBEFOLKNING.

Det var allt.

Attached: Pizza.jpg (900x1200, 265K)

Oironiskt finns det något intresse i att starta upp en sverigepolareby någonstans djupt in i Norrland som är självförsörjande? Vi kan importera ukrainska fruar att knulla och inte bry oss om Sverige.

>Tillbaka
>Antyder att det någonsin slutade

Attached: 1518701298350.jpg (634x476, 140K)

>valdeltagande upp 7,5%

Attached: 1530093545566.png (327x152, 6K)

>begrepp som 'folk' och 'nation' spelar verkligen inte någon roll i dagens värld,
Det är dock det enda som spelar roll. Det är just därför de försöker så innerligt att förhindra det. Tänker du verkligen göra det lätt för dem?

>Finns det något hopp för Sverige?
haha aa, baserade pangdöpaj zoomers kommer att rädda oss ska du se

Attached: 1515300902588.png (633x676, 25K)

tog en pause under valvakan

Nyval där något händer under regeringsförhandlingarna.

Förutom det, nej det är fan över på riktigt.

Kasslern som mobiliserade alla blattar som annars inte rösar.

>mer och mer nervös babbe läser raskrigsbreven i tråden

Vilket fult hus.

Attached: 5b5c06dbab073582ad4c6dd9caf2b960.jpg (1104x787, 210K)

BASERADE Lexaanon. Vi flyttar till Vietnam och bosätter oss i skogen med risfruar som planerat va.

Attached: image.png (388x388, 250K)

Formen var ful men färgen är rätt mysig

Tänker börja gå runt på kvällen och bara sparka sönder random babbeungar jag ser. Hoppas det sprider sig så det blir copycats som kör samma

Hvem av dere er dette?

Attached: A27EDD77-4A31-4F5C-A895-94C7AECB1155.jpg (1242x2065, 1.27M)

Kommer Jimmie få fortsatt skydd av säpo om han inte längre är partiledare?

Han lär ju bli en stor måltavla för diverse vänsterextremister dagen han tackar för sig.

Svho i den åldern röstar bokstavligen inte alls SD (mindre än 2%) och babbar utgör typ 50%. Det betyder att svenska män i åldern 18-21 röstade 52% SD.

>Tänker du verkligen göra det lätt för dem?
helst inte, men ~80% av svenska folket verkar ju stå i givakt för att assistera. hur når man dessa människor innan globen döps om till thunderdome?

Gapa stort tråden denna kan vara svår att svälja :)

Attached: Accelerationspillret.png (739x1679, 203K)

Vi behöver inte nå dem.

Om en mandatperiod som denna konverterar fler än 4.7% kommer inte en knasig regeringsförhandling ge mycker förutom skurtkrigare som kommer tillbaka, fler (S)sprängare som dör och MP ut.

>DE ÄR RÄDDA JAG VET DET! JAG ÄR PÅ RÄTT VÄG MED MITT NÄTKRIGANDE!

Kan inte gå på promenader utan hund.
Kommer se ut som ett psykfall.

Hund är haram

Bild relaterad är det ENDA som absolut måste undvikas. Vi har garanterat tillräckligt med arga grabbar för att lyckas accelerera och skapa tillräckligt kaos så att det blir en äkta konfrontation och revolution, vilket är den ENDA lösningen.

Alla som ger upp nu är bögar

Attached: 1536533966183.jpg (1536x817, 396K)

ns2d...

Nej, han är bokstavligen VIF om han inte emigrerar till Ungern eller något. Stackars kille alltså, han insåg igår att han slösat bort hela sitt liv på en kamp för ett otacksamt efterblivet skitfolk som hatar honom och att han ALDRIG kommer få politiskt inflytande. Han är nu för alltid hatad och kommer antagligen få se sin familj våldtagen och bränd levande framför sina ögon full Rhodesia-stil och ingen kommer bry sig. Kolla på hans ögon, han inser att det är över.

Attached: image.png (833x594, 1005K)

Japp, planen är mer aktuell än någonsin. Vill bara snabbt få lite pengar så att man kan ta ett skitjobb och fortfarande leva helt okej i Asien, borta från all skit här. Vill bara ha:

>tuttkossa till tjej
>god och billig mat
>varmt väder och fina stränder

Finns inget i Sverige som gör att man verkligen vill stanna här.

Attached: 1533814875062.jpg (2048x1152, 217K)

>Ditt ansikte när AfS får över 1% på Onsdag

Attached: 1532289802522.png (1122x734, 34K)

>elektronik
Har jag hittat en vandalanon

Attached: 1536574929492.jpg (4128x3096, 2.26M)

>jasingroup.page punkt tl/F.oe.rsta-sidan.htm
Påminnelse om att detta är framtiden för Sverige när de får godkänt av valmyndigheten 2022 och babba-röstarna svämmar över från S

baserad

nåde den som tvivlar på nidingspaddan igen, det sker på egen risk!

strawpoll.me/16432014
strawpoll.me/16432014
strawpoll.me/16432014

Attached: 1522965495428.png (876x1100, 43K)

Det finns massor av saker i Europa som gör att det är det enda i hela världen som är värt att bevara. Tiotusen gånger om. Trots all smärta i världen, utan någon som helst uppskattning, utan en enda allierad.

youtube.com/watch?v=lqk4bcnBqls

>vad är MED, PP, Enhet osv.

h-hell seger

är invandrare och från och med igår så blev det fullkomligt självklart för mig, att svenskar är dumma i huvudet

snart kommer svenskar sluta identifiera sig som svenskar helt och kalla sig för ''bara en människa'', med motivering att stämplar skapar grupperingar + utanförskap...vänta ni bara

>raskrigarsebbe sitter och krigar på nätet eller i bästa fall smyga runt om natten för att sätta upp klisterlappar istället för att döda hela denna partiledningen
Bra motstånd NMR mycket bra, EMELLERTID! En jävla fritös!

Fränder, bröder, vår stormaktstid är över
Vårt rike blöder, fanan står i brand
Aldrig, aldrig, aldrig återvända
Svea stormaktstid till ända

Attached: 1524846467050.jpg (793x786, 54K)

alltså det känns jävligt konstigt att SD bara fick 17,6%
jag är inte besviken det är fortfarande det partiet som vuxit mest

>snart

Med tanke på hur lite F! har så finns de nog knappt närvarande. Och utlandsröster är ju folk som flytt från Sverige alltså är det majoriteten "nationalistiska" röster.

Det som hade varit absolut bästa (för vad som är realistiskt och inte NMR 100%) hade varit M+KD+SD Majoritetsregering.

Det enda som hade varit värre än detta resultat är antingen:

1) Rödgrön majoritetsregering
2) Rödgrön + C Majoritetsregering

Men det här var ändå ett jävligt skitigt valresultat.

V+MP+C är fan nästan 20% av Sveriges befolkning, vilka är dessa jävla dårar? Nästan 30% S, har vi verkligen så jävla många pensionärer/blattar i det här landet?

Det finns fan inget hopp alltså, raskrig nu, snälla.

Finns normala människor också som jobbar utomlands, inte bara thailandconny

>dkn ingen pv/fv

Attached: __sekibanki_touhou_drawn_by_nnyara__30f5882aace77f821d392e4d58133cd2.png (1100x618, 712K)

Det sorgliga är att pressen hade sagt att Jimmie får skylla sig själv om han blir halshuggen av Akilov 2.0.

sv ho gör redan det.
”Feminist”, ”anti-rasist” och ”humanist” är bara ett annat ord för ’Världsmedborgare’

Klart det är bra, var bar att man hade stora förväntningar. 1-3 år sedan hade SD upp till 29% i vissa mätningar lmao

Livet i en filterbubbla, min vän.

>Vi har garanterat tillräckligt med arga grabbar för att lyckas accelerera och skapa tillräckligt kaos så att det blir en äkta konfrontation och revolution, vilket är den ENDA lösningen.
och tänk om bekväma medelklassen och gamlingarna och svho ÄNDÅ väljer etablissemangets/eu-nato-fn:s/stackars svartingarnas sida när "arga grabbarna" spinns som sturmabteilung 2.0 i samtliga mediekanaler?

Hur skyndar vi på kollapsen?

Attached: 1531203317156.png (1024x1024, 82K)

Massa övergrepp och våldtäkter av kvinnor ökar landet över, gör t.o.m. att kvinnor har mansfria festivaler

Drygt 70% av kvinnor röstar FÖR en utökad migration, V,MP,C,S

RÖÖDPIIIILLL

>rödpill
De vill bli kulturberikade

Attached: 1528252060146.jpg (405x405, 15K)

SD + M + KD hade bara varit verklighet om SD inte hade fått floppsiffror och både M samt KD inte gått så starkt.

Fin Flampa~
Du hittar nog en partner~

Jag känner samma. Pratade med en sötpaj igår men svartpillret slog mig så hårt att jag bara tappade all lust till annat än att bränna ner hela jävla skitlandet. Brydde mig inte ens om det. Känner mig helt apatisk idag, skiter i allting och vill bara försvinna från Sverige och aldrig höra om det här landet igen.

Jag vill men vill inte hamna i fängelse.
Finns 100% polis i tråden just nu.

Attached: 1530295259706.jpg (500x480, 58K)

Jag röstade inte, får jag också klaga?

Inte ens värt att rödpillra skiten längre.
Yttligare 300 000 PUT babbar får rösta 2022, SD fick strax över 1 miljon röster för den nyfikne igår.

Tror ni har orkar i 4 år till ha?

Det spelar inte så stor roll eftersom vi är unga vita män och de är inte det. Jag lovar att stora mängder vita män i andra länder tänker precis samma som vi. Visst, de kan säkert atombomba alla de som lyckas till slut, men det är ändå bättre än alternativet, och då när allt är över och vi är borta så kommer de inte klara sig.

Hoppas de kommer och tar mig. Självmord via polis känns inte helt fel.

Officiella be om ursäkt listan efter igår:

>Stapedius - han hade rätt om svho
>Herslow - han hade rätt om Sv*rige, Skåne skulle blivit självständigt på 70-talet
>Jimmie - vi skulle inte fallit för AFS-jagjaget

>RÄÄÄÄÄÄÄÄ VARFÖR ÄR INTE 25% AV FOLKET BOKSTAVLIGA NAZISTER
lol...

Det spelar ingen roll.
Det lär bli olagligt att klaga på Sverige och förstöra "Sverigebilden" om några år.

Ta accelerationismpillret!

Attached: 1527415818010.webm (640x480, 2.65M)

Och? Vad är det som ska hända? VAD ÄR DET FÖR DÅLIGT SOM SKA HÄNDA ÄN ATT HELA DITT LAND VÅLDTAS?

Jag hoppas verkligen jag blir arresterad eller liknande. Du inser väl att den som blir behandlad så kommer direkt ge upp all likhet till normalitet och tillägna sig till hundra proctent åt totalt oupphörligt raskrig? Jag välkomnar det.

Vad är det du har i ditt liv som är värt mer än allt gott i hela världen? Tacos och Fortnite? Vad är det?

Det var ingen som föll för AfS-jagjaget uppenbarligen

>V+MP+C är fan nästan 20% av Sveriges befolkning, vilka är dessa jävla dårar?
Har träffat en hel del idealistiska ungdomar som stödjer MP, Fi, och V. Delvis är det att de helt okritiskt har slukat snacket om solidaritet, feminism och miljö från skolan och därav ska de nu rösta på "miljö"partiet "feministiskt" initiativ. De tror naturligtvis också att SD är dödsknarkarnazister som tänker utrota svenska minoriteter och invadera Finland.

Vete fan vart Cfittorna kommer ifrån men jag antar att det är lite samma sak fast de har borgerlig bakgrund eller är helt hjärndött lojala till Queen Annie Lööf.

Breva bilder på flickkusinerna

Du är bokstavligt talat på spektrumet.

STÄDA UPP DET LÖNIS

*Som är värre än att
Fick lite för mycket raskrigardamp sorry.

WAKE ME UP INSIDE
CALL MY NAME AND SAVE ME FROM THE DARK
BID MY BLOOD TO RUN
BEFORE I COME UNDONE
SAVE ME FROM THE NOTHING I'VE BECOME

Attached: images.jpg (225x224, 5K)

>dkn 17.6% av sveriges befolkning (med rösträtt) kmr nt bli inkluderat i politiska frågor
demokrati

Garanterat C och kanske L som går över, det är fan över nu grabbar.

Attached: Slutet.png (2048x540, 110K)

inte ett argument

>han föll för AfS-jagjaget

Attached: 1516646660602.gif (255x235, 498K)

Inte ett argument är inte et argument.

*brinner upp nästa sommar*

*sparkar dig i magen*

N kan ju trösta er med att det bara är åldringar och kvinnor som röstade på de andra partierna.

Att få kvinnor att rösta på sitt parti visar ju faktiskt att partiet är svagt. Ju mer män desto bättre fattar ni väl.

Ta svartpillret för Sverige och MGTOW-pillret för dig själv.

>en timme in till skolan för att duscha

bra att jag flyttar snart