/norgetråden/:

Attached: Extended_OP_HD_01.gif (1920x1080, 2.62M)

har 1 sukkulent (vet ikke noe mer enn det om den) og 1 ildtopp. tok de 2 fordi de som jobber i blomsterbutikken sa at de var relativt greie å holde i live, og de står på bordet og ser ut til å trives. gir dem vann innimellom.

Hordaland (ikke Bergen)

Du må kjope næring og gi dem litt hver måned oxo
Jeg har en avokadokjerne jeg har spiret fram.

Du må toppen den da

Ja, jeg kjopte mine fordi de var litt store og enkle å holde i live. Vanner dem en gang i uken (kaktusen annenhver uke), og sprayer bladene med sprayflaske så de holder seg gronne lengre.
Kuker ikke med noe gjodsel ennå, men må vel kanskje til med det på plantene jeg skal ha ute.
Det er morsomt når det vokser og gror, da.

"Jeg tolker nasjonalsosialisme ut i fra dette som at man har en stat som er svært inngripende i markedet (ytre venstre) med en autoritær leder (ytre hoyre) som frammer utpreget nasjonalisme (ytre hoyre) og fordeler goder (venstreside) til fordel for bestemte deler av befolkningen definert ut i fra ideologi istedet for samfunnsokonomisk optimum (ytre hoyre)."

R Norge

germanske

Attached: 15085748638529.jpg (1080x1350, 904K)

er det sant?

ja, det er koselig. har tenkt litt på å kanskje få en plante til, kanskje en som krever litt mer enn disse to (som jo stort sett bare vil være i fred), men har ikke bestemt meg helt enda. har tenkt litt på en sånn spider plant (sånn masse tynne gronne blader med hvit stripe i midten), eller kanskje yucca palme, men har ikke satt meg inn i hva som kreves enda.