/NEDERDRAAD/

Noord-Brabanteditie

Welkom: Noord-Brabant
Niet welkom: Niet-Brabant

Attached: Noord-Brabant-vlag.png (2000x1333, 27K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UvffMoYRDuQ&t=24m39s
ad.nl/gezond/dodelijke-bacterie-rukt-op-in-nederland-18-doden-en-78-ernstig-zieken~a05bf1f9/
backpackeninazie.nl/backpacken-bhutan/
en.wikipedia.org/wiki/Bhutan#Tourism
youtu.be/Vzkkv2bs4zM
twitter.com/SFWRedditVideos

Ik heb een latexfetisj dankzij K3

belgien siegt an allen fronten

Attached: Potverdorie nou doe je het toch.jpg (393x340, 48K)

rek mijn harige anus uit aub

ja, pispot is wel nederlands.
nu ik het bedenk zijn zo'n beetje alle woorden frans ("urinoir" is er ook nog, ook al waals)

Morgen weer van 8u to half 5 heen en weer op de bus zitten en misschien een uurtje in de bibliotheek omdat ik alsof doe dat ik naar school ga rateer mijn leven

Attached: 1535231797606.jpg (804x802, 85K)

schijthuis

>k3
>niet totally spies

2/10

wandcloset

Scheer je weg met je harige anus en kom niet terug tot die baby glad is!

best ontspannen 7/10

ik ging een keer naar een feest maar op het laatste moment wilde ik niet meer en ben ik de hele avond gaan wandelen omdat ik niet naar huis durfde

youtube.com/watch?v=UvffMoYRDuQ&t=24m39s

IK HEB HET ALLEMAAL MET MIJN EIGEN OGEN GEZIEN DRIES

mijn leven + 5 punten/10

Ik denk beide

Attached: greenkey1-031-600x400.jpg (600x400, 67K)

Attached: 1530248347390.gif (350x193, 3.01M)

Gebaseerd

Ik ben ook nog nooit naar een feest gegaan, veel te autistisch voor en dan gaan al je vrienden waar je mee ging zo hun eigen weg en sta jij daar alleen autistisch in een hoekje

Jongens help.

Ik doe na mijn gewone universitaire diploma's nu nog een éénjarige opleiding aan de hogeschool. We gaan met alle +-50 mensen van de richting op een driedaagse binnenkort. Probleem is, er zijn slechts 5 jongens ofzo daar (waarvan ik er een ben) en de rest zijn vrouwen. Nu ben ik eigenlijk heel sociaal en ik hef gewichten dus ik krijg wel redelijk wat aandacht. Maar ik ben ongeveer een weekje geleden begonnen met geenjos en nu word ik gek. Al die wijven zijn absoluut geen relatiemateriaal (deze richting trekt nu eenmaal zulk volk aan) en ik ben zo'n tradhoorndrager die geen casuele wat dan ook wil, dus mijn hoofd zegt 'nee' maar elke vezels van mijn lichaam roept 'godverdomme ja, ik wil neuken'.

TL;DR
>ga op retraite met allemaal meisjes
>ben geenjos aan het doen
>wil neuken maar tegelijkertijd wil ik absoluut niets met die meisjes uitspoken

Je droomt wel vaker van een feest
maar hier ben je nog nooit geweest
Iedereen kijkt naar voetbal en een vent zeurt aan je kop.

hoe word ik hetzelfde als de rest van Nederland?

>NEGERDRAAD
:DDDD

door het geologisch gebied te beslaan in de zelfde hoedanigheid

zou dries ook weleens onze draad bezoeken?

Ik haat normaaltjes.

jezus wat een luxe probleem, koop kamagra online ruk voor je vertrekt

ik bedoel die bevolking, hoe word ik als hen ?

>een weekje geleden begonnen met geenjos en nu word ik gek

Attached: 1515239841684.gif (320x240, 1.99M)

FUGG:D:D
UR RIGHD"DD"D

Attached: 1401574020938.png (560x870, 44K)

Is het uit met je vd?

>neuken
>relatie
wat heeft het ene met het andere te maken?

door hun dna te nemen, een mengsel ervan een kloon van te maken, en dat brein in jouw hoofd implanteren

Klassieke fleckpaal

aw man dat is sneu.

Attached: ga zitten en praat erover.jpg (670x400, 72K)

maar hoe doe ik hun gedrag na apen?

Ik heb geen vriendin en recent geen gehad.

Voor mij zijn die niet los te maken. Ik neuk niet (en muil ook niet) buiten een relatie.

Ach ja ik moet gewoon nog anderhalve maand volhouden, dan vertrek ik voor 6 maanden naar Bhutan. Geen blanke vrouwen om mijn lul af te leiden daar. Of ja, ik ga met twee meisjes van mijn richting samenwonen daar, maar dat probleem ga ik dan wel mee om.

>dvw geen mammie vd

Attached: Kristel-Verbeke.jpg (1200x800, 118K)

ik ben dries

Attached: fr.jpg (640x570, 50K)

Waarom zijn jullie allemaal zo kankernormaal? Ga naar reddit of Facebook daar zit jullie soort. Jullie verkankeren echt alles.

Attached: 1503110489804.jpg (250x203, 6K)

>denkt dat hij een kans heeft met ~47 meids
Laat het arme kind in zijn droom jongens. Niets zeggen

welke opleiding voorziet een stage in Bhutan?

als je twee benen hebt, twee armen en een hoofd kom je al een aardig eind
kleed je ook aan en rijd rond op een fiets
geef je mening en klaag veel
zing volksliedjes
dan ben je praktisch een met de massa

ik zie het probleem niet oetz

wauw dat is koel jaaaaaaaaaaaa

gebaseerd
(maar niet geroodpild, het is een onschuldig grapje)

Ik wil mezelf niet documenteren oetz.

Gezelligheid.
Gewoon Normaal doen en niet te Gek.
Drink Bier.
Niet zeuren maar wel mee zeiken.
om 5uur stampot met rookworst eten.
Brood met kaas eten.
Voetbal leuk vinden en er dom over kunnen lullen maar geen knip voor de neus waard zijn op het veld en alleen maar op voetbal zitten om daarna te zuipen.
>dat is het wel zo'n beetje

oh en als je een buitenlander ziet dan zeg je niks tot ze weg zijn en dan zeg je zoiets als "goh wat een zwart joekel onie doan" en dan heel hard lachen. Maar je bent niet racistisch je bent alleen een beetje lomp.

>collega genomineerd voor een vakprijs
>hij zit zichzelf overal te shillen
genant

provincialen zijn praktisch negers

Kun je niet een tipje van de sluier oplichten? Vind Bhutan een fantastisch land.

>"ik kom uit de r*ndstad"

Attached: 1381079565468.jpg (479x720, 57K)

Hoe lang voor de rest van Nederland afstand neemt van de r*ndstad? 1831 beste dag van mijn leven

*Spreekt plat*

hoe kleed ik me als een gemiddelde nederlander?

Zou je best gelijk in kunnen hebben.
We komen van verre en neuken je vrouwen voor je neus met onze grote metworsten.

ga winkelen met een meisje

ad.nl/gezond/dodelijke-bacterie-rukt-op-in-nederland-18-doden-en-78-ernstig-zieken~a05bf1f9/
dit is het einde
riv allen

koop zwarte nikes, een hippe gstar spijkerbroek en paar shirtjes van jack en jones, pal mal, chasin etc.

Het is een bachelor na bachelor. Studenten komen van alle mogelijke achtergronden (vooral sociaal werk, verpleging, leerkrachten en dergelijke maar ook bio-ingenieurs en filosofen). Wij worden uitgezonden naar NGO's om daar een stage te lopen.

Kankermongolen van mijn richting kozen liever andere landen ipv Bhutan, hoewel dat ongeloofelijk duur is om lang in te verblijven. Ik denk dat er 9 mensen naar Paraguay of Sri Lanka ofzo gaan (in totaal een tiental landen in de keuzelijst), terwijl we maar met z'n drieën naar Bhutan gaan. Teef ik kan nog eender wanneer een half jaar verblijven in die andere landen. 6 maanden in Bhutan kost normaal gezien minstens €45.000.

ligt aan je inkomen.
rijk?
kleed je alsof je op een jacht gaat feesten.
Kleurige trui van een of ander kak merk en een te korte cargo broek met van die boot schoentjes of sandalen.

middenmoot?
Kijk naar een Hema, scapino, H&M model met jou huidskleur.

Arm?
Matje, trainingspakken, oude jeans vies t-shirt met een opdruk van een cartoon uit de jaren 90.

ik draag c maar ben toch rijk

Attached: 1528264278900.jpg (225x225, 16K)

>6 maanden in Bhutan kost normaal gezien minstens €45.000
Vanwege die 200 euro die je daar dagelijks minimaal moet uitgeven als buitenlander? Moet je dat bedrag zelf ophoesten? Alleen jammer dat bergbeklimmen er verboden is.

Attached: oud-k3-zangeres-kristel-verbeke-gaat-belgisch-programma-presenteren.jpg (1280x720, 88K)

even opzoeken waar het vandaan komt en je verwacht het niet....

Attached: 1000px-Meningococcal_Meningitis_Range.svg.png (1000x1000, 136K)

>6 maanden in bhutan kost 45.000 euro
Hoe dan

ik draag C en soms als B maar nooit als A alleen als ik ze in de zeik neem.

je moet dagelijks 200€ betalen om er te zijn

Elke dag gemiddeld 250 euro uitgeven

kut ik ben letterlijk ziek :(

Ja inderdaad. Toeristenbelasting is daar belachelijk hoog. Denk wel dat je verblijf daar is inbegrepen, maar nog steeds onrealistisch voor normale mensen.

En ja bergbeklimmen is verboden, maar dat geldt voor de 'echte' bergen, degene die pro bergbeklimmers hun werk mee zouden hebben. Normale plebejers zoals ik kunnen wel kleine bergjes beklimmen hoor. Of die indruk krijg ik althans van enkele reisvideo's die ik keek.

Dat is een maandje in Amsterdam

nog steeds knapper dan de nieuwe rooie en brunette

Attached: HAAI.png (204x259, 106K)

backpackeninazie.nl/backpacken-bhutan/
>Je betaalt namelijk een bedrag van $200,- per dag om in Bhutan te mogen reizen.

O wauw dat is wel echt kankergay en voor mij genoeg reden om dat schijthol nooit te bezoeken

"Seeking to become a high value destination, it imposes a daily fee of US$250 on tourists that covers touring and hotel accommodation."
en.wikipedia.org/wiki/Bhutan#Tourism

>in het hele artikel geen enkele uitleg over de bron van de bacterie en hoe het zich hier verspreid

Je gaat dit echt betalen? En er zijn letterlijk nog 3 miemkinderen die dat gaan doen?

tussen haakjes, ik wist niet dat er eenjarige bacheloropleidingen bestonden

Waarom is SBS6 zo schijt?
youtu.be/Vzkkv2bs4zM

ik zou mezelf kapotschamen moesten mijn ouders 45000€ moeten betalen voor mijn miemstudie. Ook al zijn ze stinkend rijk. Geef de 45000€ dan maar, ik ga wel studeren in luxemburg

Ik ga er wonen op koste van de belastingbetaler

Attached: 1438185274806.jpg (470x313, 34K)

Met 45k ga ik wel op wereldreis oetz

Attached: 1529872157443.png (686x689, 82K)

Zie
Ik ga er heen met een studentenvisum. Technisch gezien ben ik daar ingeschreven in de Royal University of Bhutan, hoewel ik geen les volg en enkel stage loop.

Attached: KDS_KerstshowSamsonGert_231217_7-1.jpg (400x267, 28K)

>luxemburg verkiezen boven mysterieus koninkrijk in de Himalaya
normaaltje gedetecteerd

Ik ga slapen en over meisjes dromen hopelijk zijn alle normaaltjes in deze draad dood morgen

zooooooo die blondine (_)(_)===D~~~~0X

voor 45000€? Ja.

Ik neem overigens de meest onoriginele naam om te naamflikkeren. Kust ze.

Attached: 1439826876165.jpg (841x461, 41K)

Attached: 1534117295220.jpg (380x377, 21K)

ben je een gas?

Gast, ze is 13

Ik wou dat ik een gas was, dan kon ik leden van een bepaalde etnoreligieuze groep vergassen.

vinger mijn uitgelubberde harige hol aub

in dat geval graag alle zandnegers

Dries is een homo, neem het van mij aan

Mijn medelelgen kunnen nog tot eind oktober troep plaatsen in mijn naam, daarna verschijnt er een mooi vlaggetje en nu en dan eens een fotoupdate. Haters schuif maar aan, de rij zal lang zijn.

Attached: 1435158219133.jpg (1680x1050, 366K)

beetje oud maar we doen het ermee

Attached: source.gif (800x517, 770K)