Stormutgåve
fǿrre:
Stormutgåve
fǿrre:
Other urls found in this thread:
vg.no
side3.no
vg.no
twitter.com
nordland
DU HADDE ÉN JOBB DIN JÆVLA KUKKSUGER!!!!!!!!
har det grusomt
>Jente (11) savnet i Bergen
>En 11 år gammel jente er meldt savnet etter å ha gått fra skolen tirsdag morgen.
Nei fy faen gutta, nå har dere gått for langt.
D vasje meg!
har vært stille fra sverigeanon på en stund...
eg e litt triste
Skummelt fåvæ.
Hvorfor?
Han er på kurs hos NAV
Vanskelig å si om det er en avansert larp eller ikke. Vår endelige frigjoring komme når Israel er utslettet.
Kanskje jeg skal ned i kantina og kjope meg boller
j/n?
ja, jeg synes du har fortjent det du som har jobbet så hardt
det han forteller oss det...
Takk! Fortjener jeg også en sjokolademelk?
Nei, da blir du feit, det er ikke bra.
Men syltynne meg har jo lyst til å bli feit(ere)
Hva slags video i serien er kommentaren fra? onsker å lese.
Da skal du få lov å tǿmme innpå med sjokolademelk.
Det verste med alt er at det stemmer og jeg har heller ingen problemer med å se perverse joder utsette tyske kvinner for hva han sier. At dette er historier som disse undermenneskene forteller i blant seg selv, er ikke vanskelig å forestille seg med tanke på all det svineriet de har produsert i hollywood.
Takker og bukker
Ok, da kan du ta sjokolademelken også!
vet ikke, ikke jeg som har tatt skjermbildet
Det er riktig at joder styrer internett.
Facebook, youtube, google. Alle de eies og drives av joder.
Det er også riktig at vi er splittet og dermed lett å kue. Bare se på de forskjellige politiske debattene i Norge og hvor skakkjort de er.
De som prater om jodisk innflytelse skal aller helst ties ihjel, utestenges og det som verre er og det uten at en jode har utrykkt så masse som et eneste ord i protest. Det er automatikk i det i Norge og vesten forovrig.
Annet som denne joden sier som stemmer er at enderesultatet, når de har fått styringen er at folk vil jobbe for "scraps of food". Bare se kommunisme, bare se land hvor ågeren har fått herje villt. Å tro at Norge skal være imun mot dette er toppen av idioti, spesielt når vi har såpass med statlige utgifter, en ekstremt korrupt politikerskare og samtidig florerer med frimurerlosjer stappfulle med verdslige idioter som samtlige vil gjore jodens ærend til de ender opp i graven.
At det blir flere lover mot "hat mot minoriteter" er også noe som stemmer. Disse lovenes egentlige hensikt er å sorge for at ingen prater ut om dem.
Jodene er uironisk det storste problemet i verden, men takk gode Gud så vil vi bli befridd fra denne sataniske makt.
Norgetråden hater betydelig mindre enn normissene, jeg bare nevner det
hallo! ikke trekk konklusjoner om ting du ikke har no greie på!
Slem gud, da
>Savnet jente funnet i god behold
sverigeanon blåst til helvete ut!
håper du var maskert din sjuke jævel!
s... spǿr meg hva som helst om norrǿnt...
vg.no
>ser en fyr som leker softgun i en park ved en skole
>bestemmer seg for å kaste bort ressurser på politiutrykkning og ambulanser
>skremmer livet av alle på skolene i nærheten og skremmer livet av alle foreldrene til barna i nærheten
>alt på grunn av en autist med softgun
fy faen
for en skam
hmmm takk for beskjeden, skal sende den videre til sjefen. ringer deg i morgen kl. 11, husk å ta telefonen.
kunne vært en ny breivik da, men vet jo aldri
Befolkningen har blitt redd for skytevåpen til det punkt at folk nå ringer politiet om de ser kamerautstyr og futeraler for fiskestenger.
Bare vent til forsvaret holder ovelse i området, de må jo klikke vinkel.
Helt normalt at vi får soldater med våpen slengt rundt skulderen på butikken her som kjoper seg litt sjokolade.
Breivik var en patsy.
noen som har lysglimt-apuen?
trodde jeg lagret den emn jeg jorde hvist ikket de.
Så klart er jo den beste ideen hvis du skal massakre et sted så må du drive å loke rundt i nærheten i en halvtime så politiet får en sjangse til å komme og skyte deg
Flaut at noen faktisk valgte å kaste bort så mye ressurser på noe sånt tull, og nå kommer de sikkert til å presse han til å tilstå at han skulle beå en massaker
enda værre er at de raidet hjemmet hans, som om han har noe nytte av våpen der når han er arrestert
Rett og slett flaut.
bare politiet og myndighetene burda ha våpen, og sånne softguns må forbys for de ligner for mye på ekte våpen.
Minner om denne saken.
side3.no
>Politikjerring som nå er forfremmet ringer til sine kolleger og forteller at hun har sett naboen som hun har en feid med gå rundt med skytevåpen.
>Politiet stiller opp mannsterke, bruker unodvendig makt, finner ut at det dreier seg om lekevåpenet til sonnen.
>Fortsetter operasjonen, arresterer vedkommende, kjorer han ned på stasjonen og sjekker at han ikke har fremmedlegemer opp i anus.
nei nå må du gi deg. det er god trening for politiet. jeg hadde også ringt.
helt enig!!! bare STATEN har nytte for VÅPEN!!!! det er bare STATEN vi kan stole på!!!! vi sivile er jo FARLIGE!!!!!
alle LEKEVÅPEN må også bli ULOVELIG!!!!!!
Nei ikke faen, Dere får ta mine lekevåpen fra mine kalde dode hender!
så en fyr i nabolaget gå ut til bilen sin kledd i camo og röd lue med en geværkoffert her om dagen, vurdere å ringe politiet!
bra brev
håper staten tar fra m*g maten min også, det er faen ikke greit å overlate mat til enkeltindivider
Bare jodene fortjener å ha våpen.
hot-idf-girl.jpg
fy faen!
rod lue? stod det "Make America Great Again" på den? I så fall bor du ringe med en gang.
vg.no
>Det er helt ubegripelig at Den nordiske motstandsbevegelsen skal være en lovlig organisasjon og slik sette politiet i en skvis. At det er en organisasjon som hengir seg til voldsromantikk, voldsretorikk og vold – og det ordet mange vegrer seg for å bruke når hoyreekstremister står for det: terror.
Det er nesten verre at den som en lovlig organisasjon kan rekruttere, og spre sitt ideologiske hat mot joder. Er det lov å minne om det norske Holocaust? Denne ideologien ville drepe alle jodene i Norge. Den klarte bare å ta livet av 750. Hva er det vi lurer på? Denne ideologien er åpent tilgjengelig på deres nettside. Det er en egen fane som heter «Jodesporsmålet». Hva er det vi lurer på? Hva er det vi venter på? Vi behover ikke vente på noen ytringer fra dem. De ytrer seg hele tiden.
Staten? Det er deg og meg det!
*slurker sojamelk*
Jeg visste at staten var inkompetent, men fingre en mann i ræven på grunn av et lekegevær forventet jeg ikke
>skjöt rundt 1200 skudd med salongrifle (dempet) i hagen i sommer
>skyter ofte med pistol også (med lyddemper)
aldri fått en eneste klage. men så bor jeg på bygda da, hvor folk ofte tester ut de nye haglene sine i skogen ovenfor meg.
har vel heller ingen naboer som hater meg, som jeg vet om
>Det hele var amatormessig, og jeg har ikke opplevd noe tilsvarende i mine 40 år i politiet.
kvinner i politiet var en feiltagelse. de kan jobbe som sekretærer og på kontor, men ikke noe annet...
LYDDEMPER!?
ER DU EN SNIKMORDER user!?????
JEG RINGER POLITIET MED EN ENESTE GANG!!!
det sto "mekk norge greit igjen"
Det er FAEN ikke greit å basere meningene sine på sunn fornuft og empiri
Det er kun OK å basere de på folelsesinntrykk man har fått i media og gjennom tv-serier.
bar berv
dette brevet ga meg vondt i hodet og i hjertet
>Er*n K*hn
>Den klarte bare å ta livet av 750
Hva mener du med 7500? Ikke glem de 75000!
Fyr skriver folgende innlegg på r norge.
"I Australia er "White priviledge training" blitt en obligatorisk del av sykepleierutdanningen.. det er ett steg for langt."
En annen fyr svarer folgende:
Ja, åpenbart.
Eller er det det? Er det åpenbart?
Uten at jeg har sjekket kurset du refererer til så er det forste som slår meg at det er heidundrende fornuftig for helsepersonell å kjenne til noen samfunnsmekanismer omkring menneskene de skal jobbe med å hjelpe. Å være oppmerksom på egne eller kollegers (u)bevisste holdninger i eget arbeid er feil fordi? Jeg må tenke meg om. Australia har hatt åpenbare problemer med blant annet de "stjålne generasjonene" av aboriginerbarn og "halv-kaste/raseblandede barn" som ble tatt fra familiene sine helt frem til rundt 1970, ofte uten at noen noterte ned navn eller gav noen mulighet for å finne tilbake til familien sin. Man tenkte lenge at blandingsbarn kunne trenes opp til å jobbe i det "ordentlige"/hvite samfunnet, og de levde ofte på kristne institusjoner eller hvis de var jenter - kanskje hos en fosterfamilie. Det blir jo ikke helse- og samfunnsproblemer i generasjoner av slikt. Det har ikke vært mangel på synsing om "andre raser" i Australia, og å se nærmere på om det siver igjennom til helsetjenestene er et steg for langt fordi?
Jeg skjonner at dette ikke gir mening hvis man mener at den hvite rase er under konstant og overhengende trussel fra andre hvite menneskers tenking (jamfor det kurset du har lest om her), muslimer, og ikke minst allminnelige feminister, homofile, rare bruninger etc. Så vi kan la det være med det, egentlig.
Et steg for langt. Jeg skal forresten meditere litt over det. Det er en frase som ofte brukes i slike sammenhenger der det er ment å være underforstått hva normalen er. Det gir jo ikke mening utenfor den konteksten. Nå har de gått for langt. Igjen. De. De der andre."
bra brev
forts..
Edit: Vil bare presisere at jeg kommer med mine umiddelbare tanker om saken, og i hvilken kontekst jeg ser for meg at det er å gå for langt å lære noe om det temaet i et samfunn som det, for å håndtere saker som er vanskelige i jobben. Det var det jeg kom på, og mener - jeg synes som regel alltid at mer kunnskap er bra, det er mitt instinkt.
Og at å forstå andre ikke er å utslette seg selv, men mer å gi seg selv et verktoy og noe man ikke hadde fra for. Oftest vokser man bare rett og slett selv. Så tar man ting videre derfra, og håndterer kanskje ting bedre enn for. Det kan skje. Ok, håper ellers du har en bra dag. Ikke sarkasme.
lyst til å tjene penger hjemmefra. noen tips?
Jeg tror ingen kan svare på dette spörsmålet. Kanskje om du har doktorgrad i tverrfaglig kjönn og kultur.
Slutt å brev om r norge, ingen her som bryr seg om hva de diskuterer der.
Selg narkotika.
Jeg liker å studere disse psykopatene og vet at flere andre liker det også.
hvilken aksje skal jeg sette neste lonning i? vurderer DNB, Nike eller en ny runde med Entra.
Hej :) idag hade vi föreläsning på universitetet och det var en lång blond MILF som var läkare som talade
brev bilde
stottes. er ganske interessant å lese, og er også viktig at vi som sitter i guttetrådenekkokammeret her får se hva disse menneskene tenker.
>sverigeanon har en mamma fetisj
ikke overraskende
Jag har ingen :( jag ska äta pizza idag
Hvilken pizza skal du spise da?
>sitter i exphilforelesning
>foreleser snakker om Aristoteles
>sier at det unike med mennesker er deres tenkeevner
>dfn foreleser vet ikke at 25% av mennesker er NPCer
Capricciosa :)
er han oppussingsanon her? vurderer noe av det samme selv, kjope en slitent hus med grei infrastruktur til under en million, for så å pusse opp og leie ut.
rödpillade du föreläsaren på NPCer efter föreläsningen?
bolighaier ikke velkomne
har du tjent noe på aksjer
Det er kun grandiosa som er godkjent pizza i denne tråden.
Måten de ordlegger seg på vitner om at de har et onske om fremstå som intelligente, men det hele blir en smorje av uforståelig dydssignalisering, selvtilbedelse og til slutt en avdekkelse av hvor hjernevasket de er.
Det verste er at de sikkert sitter en halvtime til times tid for å skrive dette svadaet.
Doktor Oetker har vært trådens varemerke siden begynnelsen
hvorfor ikke vente til finanskrisen trer i kraft og kjöppe billig? det skal i hvert fall jeg gjöre. sparer penger fram til da. kommer til å skje en gang för 2020.
ovnen begynner å steke dårlig, må jeg kjope ny?
DNB er kurset veldig hoyt og er ganske utsatt for en korreksjon, så ville ikke satt pengene der fåvæ
nei ikke enda. de fleste ligger rundt der jeg kjopte de for for oyeblikket. men har "tjent" 8000 på et fond i oyeblikket
Du må bytte pære.
dette fåvæ. måten de skriver på får de bare til å fremstå dummere. det virker mot sin hensikt.
ja og hva om det ikke skjer? da har du kastet bort 4 år med aksjeinvestering
hva med å investere i pepsi aksjer da?
nice
Marijuana user her? Fikk du sparken idag eller?
Kanskje hvis vi privatiserer lånekassa og universitetene?
alle på jobben min sloser hver eneste krone de tjener. de kjoper kaffe til 50kr koppen og dyr lunsj hver eneste dag, men sier samtidig at det er umulig å spare. jeg må le
>ja og hva om det ikke skjer?
>hva om det som alltid har skjedd med jevne mellomrom ikke skjer denne gangen
da skal jeg spise lua mi
whats for lunch