Ge mig tips på mat. Vad äter ni?
Sverigetråden - lunchupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
frasses.se
twitter.com
>påstår något
>"kan du bevisa det"
>"nej men det är irrelevant ändå"
Inga bevis gör ditt påstående ganska värdelöst favä
hur illa det än blir så jag glädja mig i att jag levde i samma tid som henne.
Blir en fet kanelbulle med sperma på
>eller vänta och hoppas på att det släpps till pc?
Det kommer det göra nästa år, Rockjuden vill bara tjäna så mycket som möjligt.
>70 stycken jävla upplagor
städis kommer gå bärsärk på oss snart
good morning everyone
lol
Sök hjälp kasslern, jag vet att valet var en total flopp för ert parti när alla sa att ni aldrig skulle ens sniffa på 1%, men snälla ta det som en man.
>så jag glädja
Abdul-Karim...
Okej, istället för nidbilder av Kasselstrand eller gamla jagjag, vad sägs om en riktig diskussion, utan någon bajskastning?
Varför ska jag, som svensk etnonationalist, glädjas över att det gick dåligt för ett etnonationalistiskt svenskt parti?
>dkn 3 av dem är mina
klockan är 12 mitt på dagen din jävla jänkarhora
oj blev lite fel hehe
>dkn man får illröda utslag i armhålorna av all deo och antiperspirant
>till och med apotekets "neutral"
Då får man väl stinka svett istället då...
mm tycker det är konstigt med att de inte släpper pc samtidigt, Gta v fick man ju vänta på.
>dom där jävla håriga mansfötterna
Vad gör de?
Snälla det är en månad sen valet och AfS är helt irrelevant nu, orkar inte mer psykfallsbryt i tråd1 om det
alla jag favä
Hur kan man vara så baserad?
>jag röstade emot mina egna intressen i valet för att det enda partiet som företrädde mina intressen var fett krinsch
>ja jag fick gå om fjärde klass varför undrar du?
Men sluta använd skiten din npc
^^^^^^^^
Orkar inte ens skratta åt dem längre, det är så uttjatat
fyFAAAN VAD JAG HAATAR DIG MIURA DIN JÄVLA HÖRA
Ska svänga förbi Max nu och hämta upp lite käk innan jag drar hem. Vad är den bästa burgaren de har?
Jo jag har inget val så. Kastade allt.
du hånar Alternativ för Sverige nu men rent matematiskt så kommer närmare 250 000 rösta på oss inom fyra år. Valet efter det så kommer så många som 1 000 000 göra det och 2030 är vi nog många att störta makten. Tänk er fyra mijloner storstadsnationalister som marscherar mot valurnorna. Hur ska de kunna stoppa oss?
inga argument för varför ni inte röstade på dem med andra ord?
26 fucking år
kramlös oskuld
loooool, fett kul meme! Kan du inte breva alla de andra du har i din mapp?
Max är äckligt, frasses är den tänkande mannens val av hamburgare
Tycker mest det är kul hur du och andra i tråden verkar kunna acceptera vad som helst. Kasselstrand, Hahne osv är ju bokstavliga clowner bara det att de inte satt på sig sminket.
De verkade inte ett dugg genuina.
Tror jag oironiskt råkade triggade en user att skriva denna pasta förra året eller 2017
bor du i västsverige kan du få en kram av mig
köper dove pearl, testa den.
>får SMS av tjejkompisen där det är en massa gråt-emojis
>jag tror att hon har blivit av med jobbet eller något
>frågar vad det är som har hänt
>det är bara hennes 14-åriga katt som måste avlivas
Men din jävla autistiska fitta, ingen här vill snacka om afs längre. Gå till reddit, jodel eller flashback om du så gärna vill prata om dem
All parfym, deo och skit är judens påhitt.
Helt meningslöst. Gå ett par veckor utan att använda det och du kommer sluta lukta/svettas massor. Bara hålla sig ren.
Det är ditt egna jävla fel, skärp till dig, börja träna, studera, skaffa ett bra jobb. Då kommer du få en hona. Alternativet är att bli en hona själv. För du har misslyckats som man.
Har det senaste kapitlet blivit översatt än?
Tror inte det finns en Frasses i MoS.
>tjejkompisen
beta
Denna pasta brukade ha 10 000 som marscherar mot riksdagen, men fick ändras när AfS fick över 20 000. Enormt jävla cope
Så ditt enda argument för varför du inte röstade på dem var "de var clowner"?
>förra året
>eller
>2017
Alternativ för Sverige fanns inte ens då heller
>All parfym, deo och skit är judens påhitt.
>Helt meningslöst. Gå ett par veckor utan att använda det och du kommer sluta lukta/svettas massor. Bara hålla sig ren.
22 årig handhållslös, kramlös och kysslös oskuld.
din mammas fitta
>hona
>hona
mega yikes
>Alternativ för Sverige fanns inte ens då heller
Pastan skrevs för NMR din nyzoomer
Har den redan, funkar men illröda armhålor..
Har insett det.
>jag röstade emot mina egna intressen i valet!
>varför?
>din jävla autistiska fitta sånt frågar man inte folk dra åt helvete
Är själv 19 och är kysslös kramlös handållslös oskuld haha :)
*kysser dig på munnen*
Inte längre :3
Men vafan det är ju inte "den pastan" då
>Så ditt enda argument för varför du inte röstade på dem var "de var clowner"?
Autismo, snälla. Bara för man inte skriver ut allt betyder det inte att man bara tycker det man skrev.
Hoppas det går bra för dig i livet, gubben. Det jag skrev var mer än kritik mot dig favä - att du är villig att acceptera sådana clowner.
>Alternativ för Sverige fanns inte ens då heller
Fast jo, du kanske tror att deras "lansering" i den sunkiga källarlokalen var när partiet bildades men det fanns 2017
>19
Grabb1 du har hela livet framför dig, kommer inte alls sluta som folk i tråd1 när du är runt 25 för du är ju nittoooooooooon
Skriv det nu då. Varför röstade du inte på dem? Vad var den främsta anledningen?
Det är i alla fall inte naturligt. Och hemskt för huden (och säkert hemskt för hälsan totalt).
>oh låt oss täcka huden i starka kemikalier, fan va gött det luktar
Nej du.
Kan du ta hand om min oskuld också?
>t. en tnekande oman
max är bäst din npc
Max är uselt... Frasses spöar dom på alla sätt och vis.
*kramar om dig*
kanske senare :*
helvete vad du är arg på dem
varför är du det?
haha oj vad avancerade npcer har blivit man kan ju nästan tro att de har riktiga tankar
Vad är det för fel på nbögar?
Usch, breva aldrig till mig igen bög äckel.
>Flugsvamp 2.0 blev heemad av SÄPO
Sparade skåningen betalhistorik på rumpmynten??
Yikes
Man kan urskilja varenda oskuld här
Säger den största NPC'n av alla i tråden som äter på den största nbögskedjan av alla....
Klart han gjorde
Mvh Göran
>jodel
jag känner igen detta brev ifrån afs-shillens dampande
>får illröda utslag
Får ja av allt favä. Shampo, deo, parfymerade tvåler, diskmedel kek.
Kör den naturliga vägen, lite svettlukt dör man inte av
Vet fan vad Frasses är men Max är inte uselt. En riktig man käkar på Sibylla dock.
Om någon är arg utan en tydlig anledning är det fullt naturligt att fråga denne varför han är arg.
Du eller andra afshatare har väl visat okontrollerbar vrede innan.
tråd1, tråd1! Rumpa desu
Fan är flugsvamp?
För sent!
*pussar dig på kinden*
Vet du inte vad Frasses är så har du inget att säga till om. Sibylla är dock ok. Men inte Frasse nivå.
ledsen shillen men dina försök till avledning funkar inte, det är rätt att skratta åt ett uppnosigt parti som är så inkompetenta och håller till i en fuktskadad källare
*pumpar din rumpa*
svensk online shop för knark
ara ara~
>jag röstade emot mina intressen i valet för att partiet som företrädde mina åsikter hade en partilokal som var fuktskadad
Finns ju fan inte i närheten av mig. Finns ju bara uppåt i landet. Käkar hellre på Max eller Sibylla som ligger nära.
>ha efterblivna åsikter som du vill att inkompetenta idioter ska genomföra
Bokstavligen varenda en har ju blivit utkickad ur SD sen har bara helt plötsligt från ingenstans skaffat nya åsikter.
Det skriker opportunism om det hela mann1
Vad är detta?! Rak snusk, i sverigetråden?!
Vänta, är du inte bara en taktikröstare utan en kulturnationalist , på fullaste allvar?
De blev utkickade ur SD på grund av de åsikterna.
Sverigedemokraterna kickar folk till höger och vänster nuförtiden. Bland annat avråder de partimedlemmarna från att hänvisa till alternativ media som källor och uppmuntrar istället SvD och DN.
ping städis
>dkn inget stjärthål att slicka