Melinautgaven
Forrige
Melinautgaven
Forrige
Other urls found in this thread:
nationen.no
youtube.com
youtu.be
youtube.com
vg.no
strawpoll.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
forrige var bedre
Statsminister Vedum snart
nationen.no
H F B S ?
*tar tak og brekker fingeren din*
Sånn går det når du peker på meg, ditt negerslakt!
hvilken finger brakk du?
*klipper av fingeren din med avbitertang.*
Robert, er du neger?
merkelig måte å skrive emilie på
kino
>gir deg en klem
Blant norges beste filmproduksjoner det der
basert og rodpillet
Noen barn er brune som et nystekt brod.
Noen barn er gule og noen barn er rod.
Noen barn er hvite, noen nesten blå.
Meget er forskjellig, men det er utenpå!
basert og rodpillet
Det å hate raser og folk er så blåpillet man kan komme. En kultur, eller mange? Roma gikk under fordi de ble for innadvente, etter at Roma falt så ble det en oppblomstring av sivilisasjon, mange stammer og nasjoner sloss mot hverandre for overlegenhet. Å bli for samlet er ikke bra for innovasjon
Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Det er forskjell på nådegaver, men Ånden er den samme; og det er forskjell på tjenester, men Herren er den samme; og det er forskjell på kraftige virkninger, men Gud er den samme, som virker alt i alle. Men Åndens åpenbarelse gis enhver til det som er gagnlig.
Wolla på dere /norgetråden/.
Vi lenge vara i norge nå, vi snart po tide ta over den styre i norge! Jai be alle brodre og sostre da den ak47 i hånda, og kjempe for det gebrokkent-nordisk samfon. Vi basere den tro på jodiske verdi og koltonorm, og vi basere på den afrikansk religion og hellig tro.
Sammen vi kjempe for den rettferdighet, for den gebrokken samfon, for den blonde cabes rett til å knolle farga mann oten å se ned på av sin veniner. Sammen vi kjempe for skape om norden til nytt land hvor abort lov, og den jode store landet.
Lyve, tyveri, falskning, ting som norsk regime broke mot oss. Jai foreslo vi brodre samle oss og kjempe imot. men hosk, tolmodighet!
Jai sier til dere onge, vi kjempe for frihet, vi kjempe mot den hvite mann, vi gifte oss med den blonde jente, og vi follfore nigrids mål. Da dere ongdom vara voksen mann.
Vi sier takk til moses og allah for den stotte og hjelp i vår kamp.
Men for helvete da, hadde ikke tenkt til å runke helt enda.
Med dette så undergraver du de kristne verdiene som faen. Du er en satanist eller hva?
hvordan tror du norge ser ut i 2118?
Norgistan.
t. Alain
Hvordan er det å leve med autisme?
>han er redd for de svakeste i samfunnet.
Gi meg en pause da.
Hvordan er det å leve med narcissime?
Det skrives med s på norsk.
venstresida skal gjore allting bra! fordi vi er sterker sammen!! fra morke vi stiger, vi stiger, vi stiger! mot lyset vi stiger, vi stiger, vi stiger!!!!!
NORGE TRENGER EN SOSIALISTISK REGJERING IGJEN, NORGE TRENGER EN SOSIALISTISK REGJERING IGJEN
felleskap og håp, velferd og jobb, fordi vi er sterke sammen!
Hva er din bortforklaring for å ikke ha autisme?
Hvordan går det med preppingen gutta?
Dere investerer vel litt penger i edelt metall, ammunisjon og hermetikk en gang i blant?
Kjöpte nettopp 3 kg sölv sidene prisene er ganske lave nå.
Jaja, sånn er det.
>moses
Mûsâ ibn 'Imran er hans navn
*tar meg en royk*
Mitt arbeidsspråk er på engelsk.
>han royker
Heng deg forbanna jævel
*tar et trekk*
nei lol
Utenfor et hus sto en dum blondine, en intelligent blondine, Fantomet og Superman. Inne i huset sto en sekk full med gullmynter. En av de nevnte gikk inn. Hvem?
Den dumme blondinen, de andre er bare fantasifigurer...
jeg og, kompis
>han lever livet
Går ut og kjoper meg en pakke med blodrod lucky nå
royker de selv. nyt de anonsen
>royker ferdigroyk
er dere sånn derre homsegutter dere da?
rullings smaker dritt, bestefar
Filterroyk er dritt! Darwin sa at du bor ta deg en sigg og nyte livet.
"Rögning bör ikke finde Sted i Norges Rige"
hvem /puledamafordeskalleggeseg/ her?
foles godt mann
Denne tråden mangler anime, det må vi gjǿre noe med.
Sa han det? Ja, da bor vi hôre på kongen. Kongen er vår nasjon, så respekter folket fåvæ
t. homsegut fra byen
haral bekreftet homsegutt, men han er jo en bygut fra oschlå
slett dette!!!!
whats for dinner
Jeg har sett en ordentlig negermann, tenk han var så sort i hodet som et tjerespann.
taco
burger
fetta te mordi
Nei
du har rett
*fyrer opp en sigg*
...
vg.no
>Målingen, som Respons Analyse har utfort på oppdrag fra VG, er opploftende tall for KrFs partileder Knut Arild Hareide, og nedtur for den borgerlige siden i partiet.
>Om lag 75 prosent av KrFs velgere onsker en regjering med Ap, Sp og KrF ledet av Ap-leder Jonas Gahr Store, ifolge målingen.
>Daglig leder Thor Gaard Olaussen i Respons Analyse sier at til tross for at det er 48 respondenter - altså personer som har svart - som sier de vil stemme på KrF så er likevel utslagene markante.
48 jævla respondenter, og VG blåser det opp som toppsak. Haha...fy faen...
Hva må jeg gjǿre for å få meg en rullestoljv?
Det er ikke lov å breve på norsk på /a/.
kunne like greit dratt en stråpåll i norgetråden fåvæ
>48 respondenter
Bare det å lage en artikkel om det sier mye om hvor patetisk (((Schibsted))) er
Eg må drite
Er du en sånn derre homse som kun liker 2d kjekkaser? Hvis ja så kan du og homsen Sverigeanon bare breve så mange kjekkaser som dere vil
>dfn menssmerter
Stift heller familie med en slik kvinne.
Bare om du ser på henne med begjær, og da er det fordi du så godt som bedriver utukt med henne.
kan gutter få mensen nå?
2018, fy faen
Du kan jo prove å poste rullestoler i Norgetråden i over tre år. Åh vent...
Selvsagt det er 2018. I dette året finnes det gutter som får mensen og ikke har pupper, gutter som får mensen og har pupper, jenter med pupper og feminin penis, jenter med feminin penis og ingen pupper og folk som enkelte dager identifiserer seg som gutt og andre dager som jente
"Odin er stor og i hans navn skal vi seire!"
Odin vara et lite dritt med kon et oye, hvorfor da seire for et lite tolling? Oansett, det ike hjelpe skrike "ODIN!" til en do skal slå!
"Odin er stor og vi er hans utvalgte folk!"
Det ike vara rart de vara skada, Odin ser dårlig.
Kanskje breve den her på Jow Forumsnorge
heiiiii
Söt :3
Hei :)
>russere driver faktisk å undergraver.. norgetråden av alle ting.
God kveld /norgetråden/. Lasse fra Oslo politidistrikt her, dere driver vel ikke med noe ulovlig?
Hei :3
Hva gjǿr dere på i kveld da?
Interpol har styringen, de driter seg ut som vanlig.
snut er ut, lasse!!! hahahaha taper
Hvorfor må jeg betale for å være heldig
Sjakkanon?
Hvorffor er politiet rasser egt?
youtube.com
Alt foregår under lovlige omstendigheter her, konstabel.
Ingenting ulovlig her, alle de pedofile ble rapportert til vaktmesterne for mange uker siden
Jeg skal være helt ærlig med deg Lasse. Hjulene som står på bilen min er ikke helt lovlige. Jeg kjorer den ikke til daglig, men jeg har planer om å kjore den ned til den lokale dekkbutikken på mandag eller tirsdag for å kjope noe jeg kan kjore med lovlig. Dette kommer til å innebære i underkant av 4 kilometer med ulovlig kjoring.
HU ER 11 ANONSEN, 11!
Faen, de har hacket komputeren min. Nettet går sakte og jeg er ganske sikker på at de bruker tredve av energitilforsla for å grave bitcoin.
Hva kan man gjore for å være sikker fra dette?
Slutt
youtube.com
så dette er hva som foregår på Oslo S
Er du russisk?
Ingenting ulovlig her konstabel.
Sitter bare å ser en serie som noen venner har delt med meg.
Har det noe å si da?
Reinstaller vinduet ditt
Russiske folk er i tråden. De sitter her og later som noe de ikke her. Vi som har vært i Forsvaret vet. Det er ikke greit å destabilisere oss, det er et angrep på nasjonen Norge. De bor passe seg.
kanskje ser på hvilken prosess bruker prosessoren din eller GPUen din meste
eller reinstaller vindu