Ooit verenigen we weer tot 1 land. Niemand stopt de Benelux.
Owen Martin
Ik hoop meer op een Germaanse federatie.
Sebastian Hill
Jakkes...
Anthony Long
>Open grenzen tussen de lidstaten (Noorwegen, Ijsland, Duitsland, Vlaams Nederlands, Zweden, Luxemburg en Denemarken) >1 munteenheid voor goede handel onderling >Geen parliament, de lidstaten blijven soeverijn en mogen alles zelf bepalen. Het enige wat de federatie doet is een paar globale regels maken >self sufficiency door de vele grondstoffen in het noorden en de doorvoers mogelijkheden in Nederland. Hierdoor zijn we niet meer afhankelijk van andere landen en kunnen we betere handelsverdragen afdwingen.
Door dit alleen al zou de federatie 1 van de grootste wereldmachten worden. Het mooiste zal zijn dat er ook andere federaties worden gevormd voor minder conflict.
Jaxson Powell
>parliament >self sufficiency
kus mijn kloten hij domme drollander nooit zal ik een unie vormen met germaanse protestants horndragers
Carter Wright
JAAAAAAAAAAA NOG MEER CULTUUR IMPORTEREN
Jonathan Perry
Ik heb soms van die periodes dat ik wou dat ik een meisje was die leuke en schattige kleertjes aan mocht doen en veel aandacht kreeg. Ik val helemaal niet op mannen en een oudere vrouw zijn lijkt me vreselijk.
Maar soms heb je die periodes die snel weer voorbij zijn gelukkig haha.
Lincoln Hall
Jullie missen visie...
De andere opties zijn 100% slechter >Nederland kan niet in zijn uppie op tegen de wereldmachten >De EU is een corrupte instelling en het is zeer inefficient om met armere landen een unie te vormen >World government is te tyranisch
Dominic Johnson
Dit
Matthew Fisher
>Zwitserland kan niet in zijn eentje tegen alle wereldmachten
>is beste land om in te leven
zie er niets mis mee
Levi White
Nederland heeft inderdaad 0 macht in de EU. Echter is het wel zo dat geen enkele EU wet de Benelux kan belemmeren.
Blake Torres
Nu nog wel, maar de tijd van China, India en Brazilie als economische grootmachten nadert.
AAAAAAAAAAAAAAAH die captchas geeft me nu allen nog maar van die zooi waar je moet blijven klikken en er naa een half jaar een nieuw plaatje laad en je moet blijven klikken en wachten
dit is waarschijnlijk een signaal dat ik moet stoppen hier te komen
Wat is de grootste boosdoener van je dikheid? Alcohol? En hoeveel gebruik je ervan?
Jaxson Martin
heb je weleens gesekst
Hudson Johnson
Ik was vanaf jongs af aan al vrij stevig. Toen ik rond mijn 13e stopte met voetbal en erg geïsoleerd begon te raken ging het erg snel. Het is grotendeels gewoon een eet verslaving en ook veel suikerdrankjes.
Een paar keer.
Joseph Hernandez
>zelfs een dikzak van 130kg heeft seks gehad en ik niet
dood mij
Parker Cooper
Als je weet hoe je meiden moeten praten maakt het niet uit hoe zwaar je bent. Er zit altijd wel iets tussen.
Christopher Rivera
ga je nog op dieet?
Nathan Torres
bij mij niet :(
Hudson White
Heb het al heel vaak geprobeerd en ik houd het meestal een paar weken vol nadat ik 5 kilo heb verloren. Na een paar weken eten is dat er weer zo bij op.
Ik wacht op dat moment waar ik eindelijk tegen mijzelf kan blijven zeggen om door te gaan, maar daar ben ik nu nog te zwak voor oetz.
Ach meid. Volgend leven beter. Seks is wel leuk maar veels te overschat.
Levi Stewart
dit oetz seks is echt al het drama niet waard
Asher Perry
Inderdaad. Je kan net zo goed wachten tot je een leuke vriendin vind om mee te trouwen dan het seks carrousel.
Heb liever een lekker toetje dan seks.
Andrew Butler
>Je vriendin heeft vroeger een zwarte vriend gehad
Direct uitmaken
Ayden Phillips
Kan me niet voorstellen hoe erg de pijn is voor een vader als zijn dochter met een buitenlander thuis komt.
Christian Williams
maar ik ben geen meisje
Xavier Adams
Klopt. Duizenden jaren aan evolutie en familiegeschiedenis weggegooit.
godverdomme hoe verdien ik geld via het internet, het kan toch niet zo moeilijk zijn. Ik wil gewoon lekker in het buitenland zitten en toch kunnen werken
Camden Harris
Niet vanzelf
Samuel Walker
Leuke miem
Cameron Lopez
Maar wel verdomme heulen met Zweden, jij bent niet helemaal lekker of wel? Daarnaast is de Nederlandse politiek gevuld met pseudo-marxisten.
Adam Rogers
zoek een fincuck
Oliver Morales
ALLEEN KOFFIE MAG KOFFIE PALEN
Joseph Wilson
Ben je een lekkere BBW? Anders moet je maar eens op een loopband stappen.