Hevostelupainos
/mämmi/
oispa loli
Oispa talvi
lewd
Talkkarit taas vauhis
Oon kokkaillut tänään 1.5M äkspeen edestä.
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Miks sinätuuba on ruvennut kääntämään videoiden nimiä suomeksi? Häiritsee.
youtube.com
miten vanha musiikki on niin hyvää verrattuna nykyajan kuraan?
No siinäpä se nyt on taas
no ensinnäkin koska kaikki musiikki ei vielä oltu sävelletty yhden ruotsalaisen toimesta vaan bändit teki ihan omiakin biisejä.
Koska vanha musiikki on tehty tunteella. Uudessa musiikissa on muutama koukku, muttei mitään sisältöö oikeesti.
ompas tylsää
No mene nukkumaan, kello on jo noin paljon
Vaikka sanomasi on totta niin toi mitä sä postasit on paskaa. Postaa kunnon esimerkki ensi kerralla.
noni takas suomes
hitto että ranskalaiset on lyhyitä puolineekereitä
Söitkö patonkia ja viiniä?
Et sä siellä kauhean kauaa ollut
No nyt ollaan asian äärellä
Nostin tänään 200 kiloa maasta
Tuleeko kahdelta aamuyöstä parhaat mavetulokset?
juuh
no jaa maanantaina läksin
ai nyymi hyppäsi?
aika rohkeaa
Okei, eilen tässä vaiheessa yötä
tulkaa juttelemaa mun kaa
www twitch tv/alealel
95795417
Painu vittuun
*soittaa nyymin kitaraa*
*soittaa nyymiä kuin kitaraa*
*ei itseasiassa osaa soittaa kitaraa*
Minun kitara perkele. Tätä ei soiteta jos ei oikeesti osata soittaa.
RÄTÄTÄNGTÄTÄPIMPAMRÖTTÖTÖTÖÄÄÄ
*rälläköi vahingossa nyymin kitaran pillun päreiksi*
o-oho.... e-ei kai... voihan hitsi....
rommi on hyvää
sä oot hyvä
ite oot
eiku sä vielä enemmän
ei oo mahdollista
mä oon paskaa
sä taas oot jumalan lahja, nyymi
kultaa sä oot, nyyminyymi
hyvää yötä nyymit
Miks tää kaikki tapahtuu
Öitä Klonoa.
älä viitti sanoo tommosii ku tiedetään molemmat että se ei oo totta
kyllä mä uskon että se on totta
mämmi-yammi killos, piänos painos cockkia cocki kakabuttbooty
abba kakka mamma kakka coca cola cocca
Katoin kaks viimesintä Yuru Camp OVA jaksoa. Aikamoisia nuo Seyana siskokset, kiusoittelivat Kirbyä iha liikaa. Ena kans. Survival Camp oli iha kiva, hauska nähä Joseph Joestar pilottina cameo roolissa. Jäi epäselväks et kenen unta se lopuks oli. Söpöt uimapuvut kyl typyil.
Vois vaikka nukahtaa
Onpas nälkä.
Turpa kiinni, hintti.
tapa ittes
Mulla oli perse kipee ja karvoja suussa kun heräsin.
Oon varmaan ihmissusi.
Annan tällä viestillä yhden sinun sinulle
Ootteks te lukenut niitä kun sukellushitsaajat on nähneet kaikenlaisia mystisiä olentoja veden alla? Siis sellaisia, et joku ötökkä tulee siihen ja sit sen sisältä tulee joku 30metriä lonkeroita tai joku iso kalvo vaan aukeaa siin sen edessä. Ne joutuu vissiin sairaslomalle joskus noiden näkemisen takia kun ihmisapinaa ei ole suunniteltu näkemään mitään tuollaista ja se tulee vissiin aikamoisena shokkina kun jostain pienestä eliöstä tuleekin yhtäkkiä suuri.
Se on tossa meressä aika pelottavaa et tollaset isotkin paskiaiset liikkuu täysin äänettä ja pääsee yllättämään siellä lilluvat ihmiset koska vain
youtube.com
Vaikka globomonopopkulttuuri on roskaa
youtube.com
Turpa kiinni, hintti.
Akseli se vaan mumisee menemään. Olisit voinut paremman esityksenkin linkata.
Ja vittu pikkupöksyt päällä lavalla, luulis aikuista miestä hävettävän.
oon nyt käyttänyt 106 euroa erääseen mobiilivideopeliin josta en edes hirveästi pidä
olen apustuksen tarpeessa. pääsin eroon urheiluveikkausriippuvuudesta mutta tämä on tullut uutena ongelmana esiin.
huomentsu nyym ykät >: 3
Vahingonilonmoista.
koska ei sua viisaammaksi voida tosta vaan tehdä joten ainoa vaihtoehto on tehdä susta niin tyhmä ettet tajua mitä uhka ja mobiilipelit ovat
mistä sais hakea lobotomialeikkaukseen ajanvarausta
Mä olen aina vähän pohdiskellut tuollaista impulssien hallintaa. Menetkö sä niinku jollekkin autopilotille suuruuden hulluilussas vai teetkö sä tuon haaskaamisen ihan tietoisesti?
perustelen sitä itselleni sillä että se ei ole kuin pari-kolme kymppiä kuukaudessa joka on puolet siitä minkä käytän viikossa alkoholiin ja saan siitä enemmän iloa irti kuin kaljasta/viinasta
ei ole impulssi vaan harkittu teko. ja harkitseminen ei aina tarkoita viisasta tekoa.
>pikkupöksyt päällä lavalla, luulis aikuista miestä hävettävän.
normo
eihän tuossa ois mitään vikaa jos harrastuksesta nautit, mutta sanoit ettet edes pidä koko pelistä niin kyllä tuo aika vammaselta kuulostaa, ehkä sä vaa tarvit paremman huomionkohteen johon tuhlata aikaa ja rahaa, ootko kuullut findomista?
peli on aivan paska mutta tunne minkä siitä saan on ihan ok. enkä sanonut absoluuttisesti että "en pidä pelistä" vaan "en hirveästi pidä". älä laita sammakoita suuhuni
en tiedä mikä findom on enkä tykkää animesta
Kyllä mä laskisin sen impulssiksi jos sä ohitat harkintakykysi jollain puolivillaisella järkeilyllä mikä tuntuu hyvältä siinä tilanteessa, mut nettona kuitenkin pistää harmittamaan.
Kai se on noissa tilanteissa vaan se, et tarvis keksiä jotain korvaavaa siihen tilalle.
sulla on sitten oma määritelmä impulssille ja en ala väittelemään semantiikasta.
kaupasta saa glögiä
Se on impulssi jos sä teet jonkun ihan sama minkä päätöksen jonkun hetkittäisen tunteenpuuskan alaisena, mutta jälkeenpäin kuitenkin kadut sitä. Se on ihan sama vaikka käyttäisit 15min asian pohdiskeluun kun sitä pohdintaa kuitenkin ohjaa se impulssi.
>sellainen, joka kokee impulsseja; vilkas, harkitsematon tai arvaamaton
>harkitsematon
olet tyhmempi kuin minä ja ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni voin sanoa sen rehellisesti
Sä tässä olet se joka pistää satoja euroja rahaa peleihin joista ei oikeen tykkää. Pistät ongelmas pöydälle ja alat nimittelemään sitten kun porukka vastaa siihen. Miksi sä nyt noin ittees tästä otit?
Huono harkinta ja harkitsematta jättäminen on periaatteessa ihan samoja asioita, koska silloin sitä harkitsemista ohjaa joku muu kuin järki.
hauskaa lukea kun böndet valittaa jokamiehenoikeuksista. mun metsä ei tääl saa kukaan muu olla
>Ne korvasienet lähtivät pihastamme jonkun kulkijan astiassa. Se rekisterikilpien vaihtaja tallentui kylällä useampaan kameraan. Olen pahoillani, etten selvittänyt asioita tarkemmin.
tämä nimittely alkoi aivan muusta kuin alkuperäisestä ongelmasta. yksi asia mitä en voi sietää on omien määritelmien keksiminen ja niiden käyttö omien argumenttien pönkittämisessä.
>Huono harkinta ja harkitsematta jättäminen on periaatteessa ihan samoja asioita, koska silloin sitä harkitsemista ohjaa joku muu kuin järki.
kyllä, mutta huono harkinta =/= impulssi. siirrät nyt maalitolppia aika lailla. koko ongelma tässä nyt on että et tajua impulssin määritelmää.
Piha-alue ei kuulu jokamiehenoikeuden piiriin. Omakotitalon piha-alue kuuluu kotirauhan suojaan.
Riippuu tietenkin miten tämä valittaja määrittelee "pihastamme", joten mahdotonta kommentoida, mutta en voi muuta kuin olettaa hänen käyttävän piha-sanaa oikein.
ei niin, mutta asian hauskaksi tekee se että ollaan keksitty joku rekisterikilpien vaihtaja ettei varmasti jää kiinni korvasienien varastamisesta. venäläinen korvasienirikosliiga taas asialla.
Empä siirrä huono harkinta on melkein sama kuin harkitsematta jättäminen ja harkitsematta jättäminen on impulsiivista käytöstä. Pohjalla sulla on kuitenkin se hyvän mielen tavoittelu impulssi millä oikeutat käytöksesi ja käytät sitä keinona järkesi ohittamiseen.
Tajuat varmaan myös, että tälläisten pikaviestien perusteella tehty psykoanalyysi on aikamoista hakuammuntaa.
Olen yhä edelleen sitä mieltä että tuollaisen käytöksen taustalla on huono impulssien hallinta, koska päätöksien teko on täysin binääristä ja voisit olla tekemättä päätöksen jos hallitsisit sitä impulssia mikä sinut ajaa siihen.
>huono harkinta on melkein sama kuin harkitsematta jättäminen ja harkitsematta jättäminen on impulsiivista käytöstä
ehkä ihmeellisin ajatuksenkulku ja "argumentti" minkä olen kuunaan /mämmi/ssä lukenut. se mentaalivoimistelu minkä joutuu tekemään tuon kirjoittamiseksi ja itselleen perusteluksi on jotain aivan ennennäkemätöntä
0/5 menit nyt aikuisten oikeasti liian pitkälle
aina joku harkinta siellä päässä käy vaikka ois kuinka impulsiivista
"teen tämän koska tuntuu hyvältä/suututtaa/panettaa"
Sä tiedät kuitenkin että sun olis parempi olla laittamatta rahaa niihin peleihin mutta silti laitat. Todellisuudessa teet päätöksesi jo kauan ennen pinnallista ”harkintaasi” ja loppujen lopuksi annat periksi sanomalla että ”joo, mä laitan rahani tähän”.
Se on se impulssi mitä sun pitäis vastustella, mut et sitä tee.
Krapula ja vapina
Darra stondis ja kuiva suu
Noniin, nyymin myymälä on taas avoinna. Katsotaan tuleeko tänne ketään tänäänkään.
Moi!!!! :3
T-tuota saisko nähdä tupakkilistan? N-nii ja tommonen mäyriskä olvia jooh!
Yrittäsin olla kansallismielinen, nuivakin, mutta ku poliittisesti se on mahdotonta.
Halla-aho ryssi maahanmuuttopolitiikan, katupartiorunkkarit on ryssämielisiä ja Huhtasaari on typerin huora, joka koskaan on äänestetty eduskuntaan.
Missä ois sellasta kyvykästä isänmaallisuutta, joka ei oo piirun verran kehitysvammasuuden rajan yläpuolella?
Glam rock ja hiusmetalli on homoille. Ysärin alku pelasti ton genren 80-luvun paskalta
t. eri
kaikki oikeasti globalisteja uhkaavat tapetaan heti kun nostavat päätään
>80-luvun paskalta
Joko sulla on vuosiluvut väärässä tai olet paskan maun omaava yksilö.
Trash on ainoa positiivinen asia tuolta vuosikymmeneltä kaiken poppipaskan ja spandexmetalli homojen seasta
Pantera näytti tältä kasarilla. Hyi helvetin perse
>ilmeeni kun kasarin pop-musiikki on toiseksi lempigenreni trash-metallin jälkeen
No eihän siinä sitte. Makuasioista on turha kiistellä
Thrash*
>kaikki oikeasti globalisteja uhkaavat tapetaan heti kun nostavat päätään
Kansallismielisyyteen pitää vaan sotkea kaikkea vitun tyhmää niinku rasismia, koulutusvastaisuutta, maaseuturakkautta ja jopa helvetti soikoon kreationismia.
En nyt oikeastaan kyseenalaista nuivien omaatuntoa tai aatteen oikeutusta, vaan pelkästään kyvykkyyttä. Pressanvaaleissa vitutti ku kansallismielisyyden keulakuvana oli joku saatanan tylsämielinen blondi, joka ei kykene jäsentämään järkevää virkettä. Se plagiaattikohu ny oli pelkkää paskaa, mutta kyl sen tökeröys osoitti, että on vakava älykkyyspula.
Oletan, että toi sun vainoiluläppä oli vitsi.
Aivan ensimmäiseksi sun täytyy ymmärtää minkälainen tämä tilanne on ihan aikuisten oikeasti. Lähdet siitä sitten funtsimaan vähän kypsemmin.
Toinen postaaja totesi ytimekkäästi:
Katotaan ensin vissiin ne paperit. Ei ollut isäs soittanut et tulisit hakemaan niitä sille, niin tarkistetan oikeen virallisista lappusista, et mikä sä olet miehiäs.