/norgetråden/:

Ingen lagde ny, så nå blir det nok en episode av norsk-samisk vennskapsutgave
Forrige:

Attached: 1540308686534.jpg (1440x1227, 539K)

Other urls found in this thread:

instagram.com/emmakearneydt/
itromso.no/nyheter/2018/03/27/Mack-lager-egen-energidrikk-–-testet-den-på-16-åringer-16373366.ece
us.satisfyer.com/us/satisfyer-men/15/satisfyer-men
youtube.com/watch?v=PhRa3REdozw
youtube.com/watch?v=Bs7b8BWlGnw
no.wikipedia.org/wiki/Containment)
twitter.com/AnonBabble

Dumme, late negere i denne tråden.
Enten lagest tråden på side 4 ellers faller den av brettet.

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
...Så hendte det en dag mens hans sonner og dotre åt og drakk vin i den eldste brors hus, da kom det et bud til Job og sa: Oksene ploide, og aseninnene beitet tett ved; da kom sabeerne over dem og tok dem, og drengene hugg de ned med sverdet, og bare jeg alene slapp unda, så jeg kunde melde dig det.
Mens han ennu talte, kom en annen og sa: Guds ild fór ned fra himmelen og rammet småfeet og drengene og brente dem op, bare jeg alene slapp unda, så jeg kunde melde dig det.
Mens han ennu talte, kom en annen og sa: Kaldeerne delte sig i tre flokker og overfalt kamelene og tok dem, og drengene hugg de ned med sverdet, og bare jeg alene slapp unda, så jeg kunde melde dig det.
Mens han ennu talte, kom en annen og sa: Dine sonner og dotre åt og drakk vin i den eldste brors hus; da kom det med ett en sterk storm fra hin side orkenen og stotte mot alle fire hjorner av huset, så det falt sammen over de unge folk, og de omkom, og bare jeg alene slapp unda, så jeg kunde melde dig det.
Da reiste Job sig og sonderrev sin kappe og klipte håret av sitt hode og kastet sig ned på jorden og tilbad og sa: Naken kom jeg av min mors liv, og naken skal jeg vende dit tilbake. Herren gav, og Herren tok; Herrens navn være lovet!
Under alt dette syndet Job ikke, og han lastet ikke Gud for det som hadde hendt ham.

Attached: 11CEDFA5-4410-4BE5-80C0-39114A1149EC.jpg (1312x2000, 185K)

ÅÅÅ JEG ELSKER KUK!

Elendig utgave, faen ta samer

dette, men det er flere kvaliteter med guttevenner enn kjonnsorganet deres

Attached: 1535021520444.jpg (800x1000, 527K)

Basert utgave.

Gutta, hvor kan jeg kjǿpe billige garasje-/lagerhyller? Type bilde relatert. Finner ingenting/bare dyre alternativer på Finn, Ikea, Jula, Biltema, Clasern, osv osv osv.

>Type bilde relatert.
Jeg er tilbakestående forresten

Attached: black-gladiator-freestanding-shelving-units-gark485xgg-64_1000.jpg (1000x1000, 36K)

hadde dere blitt sammen med ei feit jv med normalt ansikt, enorme pupper og strekkmerker om hun hadde vært lojal og gjorde absolutt alt du ba henne om til evig tid?
>inn för be henne spise mindre