Sverigetråden - Nattupplagan

Städis är en liten bög

Attached: aputtson.png (1232x752, 1.47M)

Other urls found in this thread:

svtplay.se/video/19814268/skavlan/skavlan-2018-intervjuerna-jordan-peterson-svaga-manniskor-ar-ett-problem
desuarchive.org/int/thread/96796424
twitter.com/MickeK69/status/1056228041049939968
youtube.com/watch?v=m-k63kqFbFg
twitter.com/SFWRedditGifs

först för coola kissar.

Attached: 1540213508042.jpg (510x507, 33K)

svtplay.se/video/19814268/skavlan/skavlan-2018-intervjuerna-jordan-peterson-svaga-manniskor-ar-ett-problem

>Jordan Peterson vs Annie Lööf

Attached: bildt varnar.png (226x132, 35K)

vif tråd

Denna tar vi

Hur stod vår queen Annie upp mot Jordan?

Hahaha vad i helvete varför tar städis bort en helt normal jävla tråd

Jimmie nu lägger du av

Attached: JIMMIE.jpg (298x358, 23K)

Väg och vatten eller datateknik?

2d

Attached: fede3008431797efa3648974d57e4daa.png (828x1104, 433K)

>dkn måste pausa flera gånger när Jordan talar då han tar upp alldeles för komplicerade ämnen

Attached: 1504821964271.png (609x714, 99K)

Okej så tvåde verkar vara problemet

Dåligt hon droppade gamla klyschor om muh jämställdhet men sv ho åt upp det

Du vad?
Den andra tråden hade ingenting med 2d att göra

>2D-flicka i Sverigedräkt
>inget att göra med 2D

Tvätta din penis

Attached: 220px-Jordan_Peterson_June_2018.jpg (220x309, 14K)

>personen jag hejjade på vann överlägset och den andra var dåli

Är Jordan okej med att jag kollar på porr?

Men ditt CP han städade ju bort den för att den inte var först av de nya.
Han städade ju också bort den GAMLA tråden också.

desuarchive.org/int/thread/96796424

Konstigt när hans motståndare har samma intellektuella nivå som en tredje-klassare

Vad hände?

städis tog bort en tråd med över 300 svar som var på sidan 7 för the lulz antar jag

Nej

>nämner inte ens en sida men user tar åt sig i alla fall

Attached: thinking_pepe__by_patricioz-dc567y2.jpg (150x150, 6K)

Tonårskärlek.

känns som hon """""vinner"""""" sina debatter genom att ha med sig en hel hejarklack som börjar klappa varje gång hon säger något.

>han jag inte jilla är dum

Rasmus Jontesson...

>petterson pratar om hur forskning har visat bla bla bla
>annie lööf svarar "okej, det håller vi inte med om"

ganska cool

Attached: 5186.png (577x649, 38K)

>annie lööfs engelska

är ju för fan i nivå med löfvens

kan vi inte få en statsminister som klarat engelska b?

Folk lyssnar bara på det som de vill höra. Gäller även folk på kanalen.

ett glas champagne, katia?

Attached: blinichampagne.jpg (683x1024, 763K)

Vad är ett äkta white trash namn

Kristoffer

uppenbart att du tala om Jordan P vs Annie Löf debatten

kallas sv ho och beta män

hon följer en ideolgi som inte har någonting med fakta att göra så ja hon är blåst

Löfvens engelska har blivit mycket bättre, kolla videon från Trumpmötet.

stefan...

Skavlan ser ut att vara äcklad av Lööf

Attached: skavlan.jpg (1915x1085, 274K)

Nej din jävla libcuck, vi är rationella och går bara på fakta. det är bara ni som inte gör det. vår högre intelligens är svår för många att förstå, därför "demokrati" inte fungerar.

Jag har motsvarande en master på alla samhällsområden, fast utan att ha blivit hjärntvättad av ett universitet, så jag har faktiskt högre kompetens än folk med utbildning

Lunabelle

>uppenbart att du tala om Jordan P vs Annie Löf debatten
nej, det gjorde jag inte. Jag är trött på att alla har den här inställningen

Skavlan är en cuck av rang

egentligen inte så dålig engelska, problemet var snarare att hennes förmåga i debatt och självsäkerheten minskar rejält när hon inte sitter på intränade slagord

bokstavligen du

>cuck
>Skavlan har sex vita barn
>tre med bild relaterad
Han har nog gjort mer för den vita rasen än dig, user. Då har han till och med gjort det omedvetet.

Attached: mariesk.jpg (544x640, 390K)

Tror helt ärligt att 99% av svenskarna som kollade på skavlan inte fattade ett ord av vad jordan pratade om. Vi har blivit förstörda av det värdelösa debattklimatet som råder i Sverige.

Baserade städis

vi har bara rutten mjölk kvar...

Attached: mjölk.jpg (745x745, 124K)

>alla ör dumma utom mej

medelsvensken som sitter framför tv-soffan och kollar på skavlan är det, ja

>om alla bara kollade på mina yotub videos och läste mina blogar så skulle alla vara smarta som mej :)

Attached: 1521471638725.jpg (960x960, 190K)

Men för helvete din jävla korkade apa. Tror du att en akademiker sitter och tittar på skavlan en fredag kväll? Rannsaka dig själv.

baserad och rödpillrad

Stamm mentaliteten finns men att säga att den inställning är varför man tycker Jordan P låter smartare än Annie Lööf är efterblivet.

Som att säga till någon som tycker att en forskare låter smartare än en religös fundamentalist bara tycker så p.g.a. stamm-mentaliteten.

>införe du ljuger och säger att ditt brev inget att göra med den debatten!!!
Undvik att breva det precis när vi sitter och diskuterar debatten då

Attached: die.jpg (295x378, 11K)

twitter.com/MickeK69/status/1056228041049939968
Detta är Sveriges blivande statsminister.

>jag kollade på avsnittet. men ja gör det bara ironiskt. ja är egentligen mycke smartare än alla som kollade

Sitter man och håller med Gudrun Schyman är man en cuck

de visa klippt version i svt

han kollade ju på avsnittet för de faktiskt hade en intellektuell person med för en gångs skull

>asså det är ju bara alla dumma libcucks som håller på med stam(m)_____mentaliteten. inte intelligenta personer som oss

Inte han men f1 krinsch med "alla som tycker som mig är smarta och alla som inte gör det är dumma"-tänket.

Hur smart man är baseras väl inte på var man står politiskt? Om du tycker det är du korkad.

lel

>jag kollade på avsnittet. för att min kille var med. de jorde ingen annan. ja är egentligen mycke smartare än alla som kollade

Kolla på opinion liv för att se hur den typiske svensken argumenterar och tänker. Är det överhuvudtaget i nivå med Jordan?

baserade agnes

Attached: daNs01bf_400x400.jpg (400x400, 15K)

>här är ett till program som bara dumma människor kollar på, förutom jag då, jag kollar bara ironiskt hehe

Du är hopplös. Här har du förresten ett nytt meddelande att gröntexta.

Om en meteorolog satt och diskutera med en från vikingatiden om det var spänningar i luften eller Tors hammare som orsakade åska hade du då sagt att jag föll för stammentaliteten om jag höll med meteorologen?

Attached: Knatte ta livet av dig.png (670x730, 425K)

>Du är hopplös
utveckla dina argument

>snöar i värmland

Attached: 1504879964858.jpg (960x720, 96K)

För fan. Ditt jävla särbarn. Kolla på den här videon. Du kan ju inte påstå att Annie Lööf har någon vidare intellektuell nivå, det har hon inte.
>Det är vad folk som tror att könsskilnaderna är en social konstruktion tror, men bevisen håller inte med.
>Okej. Det håller vi inte med om.
youtube.com/watch?v=m-k63kqFbFg
Det påstår jag inte. Men i just det här fallet framstod Annie Lööf som helt jävla blåst.

se

>spänningar i luften orsakar åska

Attached: you-7.jpg (326x294, 18K)

>t. argumentutvecklaren #1

>varför har inte du också kollat på det här programmet som bara dumma kollar på? Är du dum eller?

Du behöver inte ha en master för att förstå att det finns biologiska skillnader mellan män och kvinnor.

Personer som Annie Lööf förnekar detta. Hon är på samma nivå som en religiös fanatiker

bra argument

Attached: download.jpg (300x168, 12K)

behövs liksom inga argument när duredan slagit knut på dina egna

Inte den user, bara pekade ut det

>dkn snöat två ggr nu i gbg
VARGAVINTER
VARGAVINTER

Attached: 1509795834647.jpg (1280x720, 92K)

Jag är inte den andra user, jag tycker bara att du är dum i huvudet. Jag kollar på Skavlan ibland och tycker att det kan vara lite småintressant, jag har ingenting emot det.
Men menar du på fullaste allvar att Annie "Det håller vi inte med om" Lööf och Jordan Peterson är i samma intellektuella kaliber? Jag har inte mycket till övers för Pettersson heller, men det är ju ohederligt att påstå att han ligger på Annies nivå.

själv förnekar jag aldrig något och har bara åsikter baserade på fakta och inte känslor alls

se

Skulle jag inte påstå men hela min ideolgi är iaf inte uppbyggd på att förneka fakta

Steka pommes i stekpannan eller köra de i ugn?

Attached: 127562300842375.png (1053x1080, 314K)

annie:
>I think we need to LEARN boys...

DET HET TEACH DITT JÄVLA SÄRBARN REEEEEEEEEEEEEEE OCH DET HÄR SKA VARA VÅR NYA STATSMINISTER?

Snöar det nu?
t. orkar inte resa på mig och kolla fönstret

blir lättare fel i stekpannan favä

Bara blötsnö

ja, jävla rasistsvenne vi kommer ta över erat land nu

vad har omstrukturering av LAS med skavlanintervjun att göra?

varför har svennar så svårt att greppa skillnaden mellan learn och teach?

tihihi hoppsan jag råka bara breva om gruppmentalitet när tråd1 snacka om Jordan Peterson lovar att de inte hade nått att göra med det!

Attached: Get a load of this guy.jpg (496x496, 134K)

godnatt grappar.

Attached: 1455048016811.gif (500x374, 782K)

Hade viljat se någon som klippte ihop alla klippen där Annie Lööf pratar (det blir inte så mycket) på rad så man får höra hur hon låter.

för man säger lära på svenska

>vet bokstavligen inte vad ett exmpel är