Sverigetråden - Knugens upplaga

Attached: 40412872_275885323032190_6035445317489960049_n.jpg (1079x599, 63K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=12vh55_1ul8
youtube.com/watch?v=uSgh4Xzurq8
youtube.com/watch?v=djIdZC6Fitk
expressen.se/kvallsposten/-har-deltar-ssu-ordforanden-i-mote-dar-homofobi-uttrycks/
twitch.tv/ninja
youtube.com/watch?v=jpsGLsaZKS0
twitter.com/SFWRedditImages

Om du inte är psykfallet borde du veta att man inte ger dem uppmärksamhet.

Jobbar på Espresso House, något ni undrar över?

varför har ni inga USB-uttag?

åsikt om nbögar som köper dyrt kaffe?

Brukar ni knulla era kvinnliga kunder?

Hur fick du jobbet?
Hur mycket får du betalt efter skatt varje månad?
Tänker du ofta på att ditt jobb egentligen är värdelöst?

Ingen aning.
Kaffet är faktiskt väldigt bra, nästan ingen som vet om det dock. Vet inte hur människor resonerar när de köper en latte för 50 spänn och inte dricker upp den.
Knullar alla kunder när de handlar hos oss, speciellt de som köper flaskvatten när man kan få gratis.
Sökte på deras sida. Jobbar deltid så tjänar så lite att jag inte behöver betala skatt. Gillar mitt jobb.

Vad gör alla klockan 1 på natten?

1-9 runka
0 försöka sova
fina = inte runka

...

okej grabbar, okej okej, nu börjar det! Novembers partiet! D-d-d-d-d DRRRRRRRRRR- DRRRRR drop the based.
youtube.com/watch?v=12vh55_1ul8
*sippar lite monster ultra* okej det her er javla epic! Yes!

Attached: sips.jpg (1542x1114, 468K)

ledig tills söndagen

Hur är det på island?

accurate portrayal
youtube.com/watch?v=uSgh4Xzurq8

Attached: birnir.jpg (800x800, 141K)

Fan, jag som trodde det var mysigt på island och man kunde undvika nbögar

lmao bro, vi är sverige 2.0
youtube.com/watch?v=djIdZC6Fitk

Attached: muscleboy.jpg (713x505, 32K)

subutex och röka, fy fan vad mysigt

Back from fishing lads. Caught 3 fish, the cutie caught one.

Australian posters are the posters I relate to the most. Kinda want to move to Australia.

Attached: tarra.jpg (1366x768, 298K)

Sverige är ett av de första länder som tillåter homosexuella och bisexuella män att lämna blod. Men för att homosexuella män ska få donera blod krävs att de inte haft sex på ett år.

En SSU-motion syftade till att alla som är friska ska ha samma rätt att donera.

Före detta ledamoten för SSU Bromölla Lukas Bjarkason säger att Philip Botström var med på årsmötet där falangen uttryckte homofobiska åsikter under en diskussion om bloddonationer.

En medlem utryckte att ”homosexualitet är en sjukdom och smittas till barnen och därför borde det inte finnas på öppna gator”.

- Diskussionen varade i en timme och fick brytas mitt i allt för att folk var så upprörda. De nekar nu men det var utan tvekan homofobiska kommentarer. De sa saker som att homosexuella har smutsigt blod och att de själva inte vill ha det blodet.

Lukas Bjarkason lämnade SSU efteråt för att han inte vill ”vara med i ett ungdomsparti som inte har rätt värdegrund”.
expressen.se/kvallsposten/-har-deltar-ssu-ordforanden-i-mote-dar-homofobi-uttrycks/

baserade Islam kommer fixa Socialdemokraterna

Attached: hamaspepe.png (420x420, 10K)

Jag skrev ett blogg brev för några dagar sen i tråden om en gubbe som jag prata med på gymmet, här är fortsättningen.

Han kom upp och prata med mig igen, och jag skojar inte, han är ett Jehovahs vittne. Han börjar prata med mig om att världen kommer gå under och att bibeln har rätt och alla andra religioner har fel.
Han gav mig några frågor som jag skulle svara på nästa vecka.
Frågorna lyder: Fans Adam? Och om han fanns levde han?

Bloggen, ut

Attached: 1533967415817.png (1080x750, 431K)

Skojar du med mig eller?

Jaha, migrerar vi till denna då?

Vadå har det varit trådkrig? Jag tog bara första bästa jag såg i katalogen.

När jag var några år yngre var jag motvilligt artiga mot sådant skräp. Idag är jag inte det. Vilket jävla äckel.

Inse att han går på dig för att han tänker att du är svag och lättpåverkad också. Han ser dig som ett enkelt byte.

Andra dog, men den var redan död pga allt bögspam ändå

Jag brukar bara börja prata invandringspolitik med religiösa. Det funkar nästan 100% att få dem att bara dra. Speciellt ifall man säger något förbjudet.

Hur fan orkar man med allt jävla bögspam liksom. Blir de aldrig trötta på att runka så inihelvete mkt som de antagligen gör?

Jag vet inte, det är helt sinnessjukt och jag förstår inte hur någon orkar sitta från när de kommer hem till kl 2(ibland längre) på natten och spamma sönder en jävla tråd med ett dussin NEETs i.

>dkn ingen pv

Attached: 1525496540669.png (997x781, 426K)

svara inte på bete

;_;

Attached: 1532851541168.png (655x691, 402K)

nej, fan sjukt ändå. Vad är oddsen?
mm, ska säga till honom att jag tänker "studera" bibeln för mig själv och försöka hitta gud.

Attached: 1521084514200.png (1398x925, 643K)

Hallå?

tja

Vad händer, user? Varför är du vaken vid denna sena timme? Är du som jag och super bort dina tankar för att nå en plats av lycka?

super inte just nu, jag är denna user och just nu tänker jag bara på va fan jag ska göra nästa gång jag träffar gubben.

Annars lyssnar jag på lite erotisk ASMR.

Jag kommer ihåg dig favä. Du är rätt så ung, va? Snacka bara lite skit med honom nästa gång du ser honom, låtsas som att du halvt håller med honom men att du inte är helt övertygad. Om han försöker sälja dig någon rappakalja, säg bara att du inte är helt övertygad än. Njut av hans show och låt honom babbla på för sin låtsasreligion

Säg åt honom att du är trött och inte orkar prata. Ge honom ett leende och säg "hoppas du förstår". Sedan gör det ett par gånger och han får väl fatta hinten att du inte är intresserad av sekter.

Vad hette den romerska kejsaren som legaliserade homoäktenskap?

Din mamma lmao

Jag säger in du säger ______?

Attached: 1536724432777.png (246x236, 68K)

twitch.tv/ninja
helvete vad cringe

Är 19, grejen är att han bara pratar engelska. Kommer nog säga nåt likt: I want to "find" God my own way. Eller nåt sånt, då kanske han slutar prata med mig.

Han sa också att han har bott i Sverige i 10 år, men han hade en stroke för 3 år sedan och tappade all kunskap i Svenska. Låter som ett gyckel favä

Homofilius den andre, kejsare av Rom och äldre legislator över huvudstaden.

Gayus Okeyus

>zoomaren som kollar på ninja

Attached: 1539738464958.jpg (259x194, 7K)

Brännmärka mig j/n? Jag känner att jag måste gengå ett mandomsprov, jag kan inte bara leva hela mitt liv utan prövningar eller möda. Eller tips på andra saker jag kan göra? Bada i brännässlor kanske...

Attached: 1540312531096.png (790x397, 159K)

Nej, gick in på ryck bara för att, och det heter zoomer(n) din vidriga nybögspepebrevare

Låter som en tvättäkta religionsindokrinerare favä. Allt han vill är att få dig i sin flock av troende jehovas. Om du vill kan du driva med honom ett tag, och beta roliga svar kring religion och världen från honom. Men passa dig så att han inte blir allt för kraftfull kring din tro. Före du vet det så kanske du är drogad och invävd i hans sekt

hehe mm

>Jag känner att jag måste gengå ett mandomsprov

Bada isvak, skydiving, vasaloppet, bastuduell med ett par finnar, ta värvning, fråga ut en tjej etc.

Bli min ägodel och brännmärk dig som min personliga leksak~

Attached: 1510611655188.jpg (373x388, 26K)

dds

Sug min kuk, din underåriga zommarhora

Minderårig heter det din jävla vidriga nybög

NEJ UT

Bada isvak har jag gjort flera gånger, inte särskilt krävande, värnplikt gör jag nästa år, tjejer kan dra åt helvete, fallskärmshopp låter som ett nöje. Vasaloppet kanske vore något...

Häng dig själv, din Ninjatittande, vidriga underåriga bög

Jag kollar inte på ninja eller ryck i huvudtaget. Oironiskt begå dig själv, DU är den minderåriga, DU ÄR BÖG

haha aa. Därför du länkade hans ström, eller?

döda dig själv

Sug min kuk och kväv på den, din vidriga, underåriga bög

Du kan ta och köra upp glas i analgången, och ingen vill suga din kuk, bögjävel

mm vet, tror jag bara kommer säga att jag ska finna gud själv osv

Du har ingen plats i tråden, eller samhället, din vidriga zommer

haha, var bara beredd på att han kommer att försöka övertyga dig.Dra därifrån snabbt och låtsas inte om som att hans ord landat i dina öron

>t.

Attached: 1518360939429.png (645x729, 62K)

>värnplikt gör jag nästa år

Det är vuxet att ha tålamod, dock olagligt att breva här om du är minderårig.

haha aa, jag kommer verkligen ta åt mig av en ninjatittande zoomer

mm, fan också. Varför just mig???

>t.

Attached: 1513597309671.jpg (484x593, 27K)

Du har väl ett trevlig ansikte? Den enda som har pratat med mig under alla mina år på gymmet är ägaren. Allt han har haft att säga mig är hur jag borde börja tävla i styrkelyft. Ditt eget fel att du tränar på rätt timmar och ser välkomnande ut favä

tränar mitt i natten, det är bara han och jag där då...

Är 18, född september så jag har inte mönstrat ännu.

Där har du väl orsaken! Han är en social kille och du är den enda snubben i gymmet. Om du inte vill prata med honom så har du tre val. Antingen så slutar du träna på natten, med det låter inte riktigt som ett val. Annars säger du åt honom att du bara är där för att träna, inte prata, Eller så säger du åt honom att dra åt helvete, om du har modet för det,,,

Gustav?

Lol nä

youtube.com/watch?v=jpsGLsaZKS0

Tror jag tar och börjar träna lite tidigare eller senare, men tänk om han börjar gå tidigare då också och börjar fråga varför jag ändrade träningstid??

Ok Isak

mann1, var inte så beta. Om det händer så säger du bara att du kände för det. Om du blir mogad av en utlänning i 40-års åldern är du bortom all räddning ändå....

Mannen jag är en anti-social NEET, jag blir social moggad av alla som finns.

Men va fan, vem bryr sig, det värsta som kan hända är att han skjuter mig... haha..

lmao, om du inte känner dig bekväm med hans snack så säg bara åt honom att dra åt helvete. Så länge du lyfter tyngre än vad han gör har du all makt i gymmet

vadå ska jag erbjuda han till en wresting match eller?

Bara om du vill. Annars säger du åt honom att dra åt helvete och mogar honom med din lyft

tror fan han är starkare än mig favä, är nybörjare på gymmet min max bänkpress är 12x3 40kg

aj, det låter som det. Din bästa plan är nog att träna tidigare eller senare om du inte vill bli hans slav..... Se också till att börja på SS så att du kan bli starkare

besviken på att du har lallat med mig, dra åt helvete fittunge

Du gör det för uppenbart, user. Du är inte samma person som jag har pratat med. Jobba lite mer på att läsa av situationen så kanske du kan smäkta in någon dag

??? va fan snackar du om?

96887670
hehe mm. Du är inte samma user som jag pratat med under fler minuter nu, men ändå försöker du ta åt dig äran. Lek inte mer och du slipper ett långt straff i Kumla

Jag hoppas du torteras till döds din äckliga jävla hora

mm, du med

GRABBEN HAR EN FUCKING KLO

Attached: 1378598651357.gif (308x401, 2.95M)

varför beter du dig såhär?? jag pratar med dig i 20 minuter och helt plötsligt då beter du dig som om du aldrig har brytt dig alls.
Blir faktiskt ledsen när du låsas att vi hade nått att prata om

Jag tog samma vikt i bänkpress idag som en gubbe på gymmet knäböjde. Snacka om att mogga någon.

Om jag visste vart alla i tråden bodde skulle jag döda er alla, skojar inte, jag skulle döda er alla

döda mig först