Attached: 1436273097362.jpg (1654x2502, 896K)
Sverigetråden - DNAupplagan
John Powell
Other urls found in this thread:
i.4cdn.org
schwabenlandsambo.tumblr.com
twitter.com
Daniel Ortiz
Jaxson Johnson
Vill någon svara snälla?
Jackson Bennett
Av alla dåliga upplagor så är dessa autistiska grafer, "skallupplagan", "haplogruppsupplagan", "hallstattsupplagan" och annat skit de absolut värsta.
Jaxon Wood
>hallstattupplagan
rödpillra mig om detta
Hudson Gomez
keep this up it makes Swedes look more autistic than us
Kayden Stewart
>dkn ingen 2d fv
Ian Brown
hänvisa dig till
Eli Gomez
pallar inte konversera med geeks
Aiden Cook
vad ska man köpa nu på svarta fredagen?
Julian Barnes
>svarta fredagen
Leo Jenkins
Inget, sluta vara en konsumeringsslav
Nathaniel Lopez
Bra upplaga
Dominic Campbell
>Flampan kommer aldrig bli sny...
i.4cdn.org
Henry Martinez
Den första är SATA som de flesta hårddiskar och ssd:er
Den andra är M.2 och kopplas in i PCI:e eller vad det nu är och har därför mycket snabbare läs och skrivhastighet, som du kan se under egenskaper där 970 EVO har 3 400 MB/s läshastighet och 860 har 550 MB/s
Någon mer kunnig får säga om det är värt den extra hastigheten eller inte
Connor Wilson
>inte köpa billiga prylar
m-men tänk om det finns något man behöver? bättre att köpa det nu än när det inte är på rea.
Daniel Powell
*håller i 10 år av aktivt användande utan något som helst tecken på att gå sönder*
inget personligt pysen
Jack Nelson
Är jag snygg?
Bentley Bennett
Nice, rekommenderar du den?
Brayden Ramirez
skärmen jag ville köpa gick inte på rea
Cameron Gonzalez
snart 20 år senare och jag fattar fortfarande inte varför de inte körde en re-random på mönstret
>"ansiktet" där bak
>en av urgröpningarna hade för skarp kant, syntes att algoritmen gjort något knas där
Luke Mitchell
nej
Hudson Morales
Amerika är så coolt. Svensk thanksgiving när XD
Alexander Thompson
Då skulle du ha vetat vad du ville ha tidigare och inte frågat nu
Xavier Sanchez
Kalkon verkar f1 gott dock
Benjamin Powell
vif
sant, ska bläddra och kolla om det finns något jag behöver, avstår annars.
Jose Taylor
Vrf är svensken så sjukt amerikaniserad?
Gavin Sullivan
>dkn äter kalkon med madeira-sås och potatisklyftor
MMMMMMMMMMMM
Logan Clark
Har aldrig provat någon sådan ssd så kan inte uttala mig. Har dock en 850 EVO på 256gb och den funkar bra. Snabb nog för min användning
Jeremiah Smith
Bara massmänniskor bryr sig om svarta fredagen
Isaiah Long
Sluta gråta, Mao
Ryan Cox
För ett av de starkaste attributen inom svensk kultur är anpassningsbarhet. Vi anpassade oss till kristendomen och blev superkristna, vi anpassade oss till fransk liberalism och nu har vi anpassat oss till den nya globala, amerikanska världsordningen utmärkt. Varför tror du Sverige är ett världsledande land som gjort sådan framgång inom allt från teknologi till idrott till musik? Vi spelar spelet perfekt till skillnad från autistiska länder som grottar ner sig i muh nationalism som om året vore 1914.
Kayden Lee
jag köpte följande:
Samsung the frame 55" på elgiganten (halva priset)
bestick på cervera (har inget komplett set och det vvar 70%)
ljusstakar från cervera, orrefors i mässing.
behöver egentligen också en ny laptop (sitter på en macbook från 2006) men väntar nog med att köpa en thinkpad x1 carbon från tradera.
Gavin Cooper
ALLT JAG VILLE HA VAR EN FACKING FV MEN HON SVARAR INTE ENS
Charles Barnes
mann1 i princip all framgång har kommit efter 1945 när europa låg sönderbombat och svensk export drog igång en urstark ekonomi som finansierade välfärdsstaten med föreningsliv och andra medelklassintressen som gör att man kunnat bajsa ut abba och avicii istället för att tvinga ungdomarna att jobba på fabriken som i mitt hemland.
ska ges kredd för nobel och liknande också, men det är främst bergslagen och gruvindustrin som motiverat detta.
Chase Harris
ayy
Wyatt Moore
donken 2 tjejer vill ha en och man vet inte vem man ska välja
Cameron Lee
Välj både
Harem mannen :)
Logan Richardson
Vad exact visar den här bilden favä?
Austin Martin
jvdk
Bentley Taylor
Välj bad end.
Angel Miller
>Varför tror du Sverige är ett världsledande land som gjort sådan framgång inom allt från teknologi till idrott till musik?
Varför bryr sig när det ändå bara är skit
Josiah Bennett
haha
Jaxson Diaz
Ja att du inte har någon koll på att Sverige idag är Europas mest framgångsrika land inom teknologi och medicin är bara sorgligt.
Tyler Miller
*dkn man inte haft sex på en hel vecka*
Jeremiah Ortiz
Älskar kvinnor.
Christopher James
Du har aldrig haft sex, jag däremot har sex varje dag
Mason Reed
Trodde han skulle bli heemad favä
Brayden Young
Vadå bara skit? Vad är bra enligt dig? cooola militärparader?
Henry Garcia
>kille på jobbet började prata om Jow Forums och jagjags
>kunde inte hålla mig och började snacka med honom om det framför alla andra arbetskollegor
Känner mig sjukt pinsam och autistisk nu
Lucas Lewis
0w0
Joshua Barnes
Hellre mer autentisk traditionell kultur än äckligt amerikanskt kommersiell skitkultur.
Jag skiter i er andras materiella välstånd som ni tjänar på den sjuka världsordningen vi lever i.
Bentley Cox
lmao sverige har inte funnits på life-science-kartan sedan pharmacia och astra såldes av. denna plågsamma inskt föranledde hela fiaskot med NKS. vad gäller teknologi är det typ bara ericsson och saab kvar och ericsson är 75% ryssar och indier, engelska är koncernspråk.
William Ramirez
hur långt bak ska man gå för att det är autentiskt? är ökenberättelser svensk kultur?
Jack Hall
Ja det säger du nu för att du är bortskämd och inte vet hur det är att leva utan materiellt välstånd. Gå ut och lev i en jävla hydda i skogen med andra stormconnys då och se hur episkt det är. Sedan är all kultur autentisk, folk gillar det de gillar och det som är populärt tar över. Kulturella influenser har alltid kommit utifrån på ett eller annat sätt, bara att det går snabbare och över större avstånd nu pga teknologi. Inget fel med det egentligen.
Eli Collins
Ska du köra vänsterns teknik med att förneka svensk kultur nu? Häng dig judeliam
Jaxon Cruz
Dumma jävla incels
Christopher Davis
Nolan Cook
Mmm för alla länder som inte kopierar Amerika rakt av är som fattiga skitländer i afrika
Austin Lewis
>Samsung the frame 55"
Bortsett från att den ser ut som en tavla när man inte använder den, vad mer är det som höjer priset så mycket? Finns en annan Samsung 55" UHD-TV där för 5555kr.
Gabriel Martinez
Jayden Phillips
I regel går det bättre för länder som är bättre på det, ja. Japan är väl enda undantaget men de har alltid varit speciella. Även de har dock kopierat mycket från USA efter andra vk när USA ändrade landet i grunden.
Samuel Thompson
Fett jävla kringé
Colton Howard
man betalar för formgivningen (samma som med glasögonbågar, klockor, etc.etc.). designen gör att den smälter lätt in i inredningen och man slipper ha en deprimerande fet svart fläck som täcker 1/3 av väggen.
Alexander Sullivan
>regel går det bättre för länder som är bättre på det, ja.
På vilket sätt går det bättre? Skulle du säga att det går bra för Sverige nu och att vi har en ljus framatid?
Brandon Rogers
Hej har ni några danska memes? Det är en Danskjävel som kallar Sverige för Neo-Somali.
Ayden Reyes
lel
Chase Collins
FamilyTreeDNA erbjuder ett y-kromosomtest med 67 markörer för 1500 kr denna veckan.
Borde jag?
De garanterar dessutom att de gör sig av med informationen de har om mina gener efteråt.
Kayden Morales
Tack för svaret user! Tror jag håller mig det här året också. Köper en TV nästa svarta fredag istället!
Hudson Brown
>dkn inte norsk
Austin Watson
LG OLED 55 eller Sony OLED 55?
Hjälp mig
Jaxson Johnson
>inte runkat sen söndags
>2 dagar till
Isaac Garcia
Pris på båda? Hur ser de ut?
Robert Lewis
Ja, enda problemet är att vi gick full autism med invandringen men det lär lösa sig med tiden.
Luis Ortiz
Läs recensioner om båda tv apparaterna.
Easton Cooper
har inte runkat på 12 dagar
Jaxon Foster
>Ja, enda problemet är att vi gick full autism med invandringen
Så feminismen och hbtq fanatismen är inte något som påverkar samhället väldigt negativt då?
>men det lär lösa sig med tiden.
Hur?
Justin Parker
dkn Ingen butik har nintendo switch på rea
Logan Scott
ska bara vara hemm och runka idag
Jacob Green
Bing bing wahoo?
Ryder Hill
rannsaka
Ryan Phillips
Ja, men jag ämnar spela super krossa bröderna ultimat på den, inte mario
Connor Johnson
Ingen har hörlurarna jag ville köpa också. ;__;7
Carter Brown
Sverige kommeraldrigatt bli varken "islamiserat" eller "arabiserat", förutom ett fåtal psykfall kommer ingen svensk frivilligt bli muslim eller "arabiserad". Dessutom kommer våra muslimska invandrare bli amerikaniserade efter ett tag, traditionell kultur har ingen chans gentemot den amerikanska kulturkorruptionen.
Det enda verkliga hotet emot oss är den amerikanska skitkulturen och det är den alla etniskt medvetna svenskar bör motverka. Riktig svensk kultur har mer gemensamt med blattekultur än äcklig "liberal" och "modern" amerokreolkultur.
Alla som gillar det svenska folket och deras kultur måste arbeta lika mycket om inte mer emot den amerokreolska kulturen som man motarbetar MENA-kulturen, annars förintas Sverige.
Landon Gomez
>en chans i det här livet
>har en tumme som ser konstig ut
Oliver Hernandez
tvinga mig, louis
Xavier Rivera
OmO
James Flores
Varför tycker folk om att avbilda sig så mycket vackrare än de är?
Dominic Hernandez
Detta
Blake Murphy
Bing bing wahoo!
Easton Turner
Breva?
Chase Moore
Ta ditt vidriga liv bögmongo
James Rivera
>I ett land där facking alla andra har normala tummar
Det var över innan det började...
David Wood
keke
Vill se fler av dessa favä.
Nathaniel Turner
fortfarande bättre än en jävla klo
Cameron Foster
Den i mitten var ju mer stiliserad än förskönad.
Jordan Clark
>97818316
Biancabrevaren....
Gavin Stewart
>DEN där "kvinnan" i grönt
ÅHHH nej nej nej,
Nicholas Davis
på med snubblet, sidf
Lincoln Foster