bazen editie
Nederdraad
Lekker zometeen kapsalon en turkse pizza opsmullen.
kers
youtube.com
youtu.be
RAAK OF MIS
IK GOK DAT ZE ZEKER NOOIT MISSEN HUH
JE HEBT EEN VRIENDJE IK WED DAT HIJ JE NIET EENS ZOENT MWUA
HIJ GAAT EEN ANDERE CHICK ZOEKEN EN GAAT JE NIET MISSEN
HIJ GAAT SKRRT EN RAAKT DE DAB ALS WIZ KHALIFA
wrm kijkt jesse zo boos
gebaseerd
cringe
je klinkt dik
Omdat kuzu en zijn trouwe slaafje bidet het kartel gaan openbreken
>anime is nog op 4channel
ik ben het hier NIET mee eens
Dik tevreden.
Ja haar gezicht krimpte ook ineen toen het zuur haar mooie gezicht vervormde.
Goed gezien.
Waarom zet ze haar hoofddoek dan niet af. Domme kut mensen
Morgen winterbanden onder de auto
waarom ze haar gezicht verstopt nu het verneukt is?
gEeN iDeE
yikes en geblauwpild
oef en genootjoodpild
Bedankt voor uw bijdrage aan de Turkse bedrijvigheid
dvw geen laura vd
Is bokito weer ontsnapt?
leuke nazi foto
Het is een Jow Forumskito
/binnenkort/ smerige kanker t*tt*'s
geroodpild en gebaseerd
youtube.com
wanneer gaat hij zn hofd kaal scheren? ziet er niet uit zo
>hallo mijn mede-blanke vrienden
>je bent zwart
>ik ben doooooonkerwit
>t.Een Kleuter trouwen en neuken is niet pedofilie omdat mohammed ook oudere vrouwen neukte waaronder zijn sexslaven.
Geen idee
>zuur gooien in het gezicht van opstandige jankvrouwen
>jonge meisjes neuken
>irritante tatta's trekkeren
de islam begint wel echt serieus aanlokkelijk te klinken
>christenzionism
De joden hopen echt op een grote burgeroorlog
Wat motiveert incels om zich zo druk te maken om dit soort zaken op een vrijdag avond?
>Jan 25
>vrijdag
Jow Forumskito ben jij het?
A thread about based Belgium you lads might be interested in
>incels
het zijn altijd boomers die racistische opmerkingen plaatsen op social media. ze hebben met hun pensioengeld niks te doen en gaan vervolgens lekker kankeren op het internet
ik heb geen vd om leuke animeetjes of fillums al knuffelend mee te beloeren dus ik ben gefrustreerd en boos
ach toe nou allemaal, zowel incellen als boemers zijn schijtpaalvrienden in de strijd tegen de échte grote vijand.
De concierges.
letterlijk ik
leer me hoe ik moet hondie
GEBASEEERD
NEUK CONCIËRGES
GEBASEERD
schoonmaker ruim dit NU voor me op
ik ben mijn hele leven al depressief
>Jongeren onder de 18 jaar mogen in Nederland niet stemmen en dat blijft ook zo. Dat zei premier Rutte in zijn wekelijkse persconferentie.
mooi zo. domme scholieren zouden alleen op memepartijen stemmen haha fortnite hha dab
ik ben een lozer schatje
dus waarom dood je me niet?
mn vriendje beloofde dat als ik niet kon slapen(door depressie/negatieve gedachten) ik hem wakker moest maken dus vannacht deed ik dat. Alleen negeerde hij me en draaide zich om. toen ik hem over de belofte vertelde en moest huilen zei hij dat ik gwn normaal moest doen en gaan slapen. In de ochtend verklaarde hij dit kutgedrag met slaapdronkenheid en zei hij dat hij zn belofte niet brak. heb em nooit eerder wakker gemaakt en voel me nu verraden. wat moet ik hierbij denken, want ben erg verward atm
dood jezelf dennis
Stop met homo zijn lijkt me een goede eerste stap
joh pijp hem ofzo.
vieze zemmer
wie is dennis
ben geen flikker
kk op
Ben niet eens wezen stemmen deze week samen met 59% van mijn gemeente. Stemmen is toch geen ene KK meer waard in Nederland
Praat er gewoon met hem over met een serieus gesprek en anders een psycholoog of psychiater die je kan helpen met dit. Denk niet dat je hier voor advies moet komen meid
Een leuke man ontmoet, alles klopte; sexueel, qua humor enz. Zelfs al voorzichtig voor het nieuwe jaar plannen maken.
Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.
Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.
Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.
Dus alles is naar de klote......
hjb dennis
maak gebruik van je stemrecht megool
hjb dennis
Waarom alle partijen zijn toch kut of plaatselijke amateurs.
VVD verneukt alleen maar, D’66 steekt je in de rug en links is ruk
ik heb vaak genoeg serieuze gesprekken met hem gehad. ik snap niet waarom hij zo reageerde. misschien is ie mn gejank gewoon zat. ik weet niet of mijn boosheid op hem gerechtvaardigd is door zn acties of dat ik zelf het probleem ben
heb je geen lokale partij ofzo
Misschien een beetje een rare topic titel maar ik heb geen moment rust meer in mijn hoofd.
Ik hoop dat er ook christelijke dames hier op het forum zitten.
Ik heb een leven achter de rug waarin ik veel heb meegemaakt. Vooral veel ellende. In mijn jeugd en relaties.
Een paar jaar geleden ben ik tot geloof gekomen en God heeft mijn verdriet weggenomen en Hij was en is er altijd voor mij.
Nu heb ik veel zonden gedaan in mijn leven. Daarvoor vergeving gevraagd. Ik ben nu twee jaar alleen, na een gewelddadige huwelijk waarin ik verschrikkelijk ben behandeld.
Nu heb ik sinds twee maanden een ontzettend lieve man leren kennen, hij is christelijk opgevoed maar sinds vijf jaar ofzo is hij niet meer met het geloof bezig maar hij staat er niet negatief tegenover.
Nu hebben wij nog geen sex gehad maar zijn we daar wel aan toe. En nu komt mijn angst, ik ben zo bang dat ik naar de hel ga als ik sex ga hebben voor het huwelijk.
En natuurlijk wil ik nu niet trouwen, misschien over een paar jaar. Maar ik kan het niet maken om hem zo lang te laten wachten.
Ik begrijp dat er veel zullen lachen om dit topic maar ik hoop wat serieuze reacties te krijgen. Ik zit hier heel erg mee.
Groetjes Tess
Hun voornaamste standpunten waren “vind je afval op straat ook vervelend? Stem op ons” wat moet ik daarmee
afval op straat is best vervelend hoor
Zelfs de VVD is het daarmee eens
Die kapsalon was erg lekker. Ik ga weer onder de dekens liggen, dus ik ga maar weer telefoonpalen.
Graag gedaan.
roodpil mij over de forza lokale partijen
De halve Nederdraad in een nutshell.
youtube.com
De halve Tattabevolking in een nutshell.
youtube.com
Behalve dan dat wij te asociaal zijn om buiten te komen
Geil
Ik ben bijna een week al niet buiten geweest volgens mij.
>ga naar een goedkope strontwinkel
>zie alleen maar dikke moslimvrouwen
buitenlanders verdedigen dit
Oh, tackelen ze je of zoiets dan?
herinnering
Nee door hun diabetes gaat de zorgkost omhoog
Gaan de Nederlanders terug vechten voor dat het te laat is?
ikke niet
Terugvechten tegen racisten? Natuurlijk, graag zelfs.
wat is een racist?
Iemand hier zin in de derby van Belgrado (k3-user en die Belg)? Zit ernaar te kijken om naar Belgrado te gaan van 26 februari tot 1 maart voor die derby en de omgeving te bezoeken en te bekijken.
Nederdraad uitje?
Iedere anti-buitenlander.
Dat klopt wel.
zal ik nu bitcoins kopen of is het daar nu nog te vroeg voor
Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen?
Weet ik veel ik houd me niet bezig met cryptomuntjes. Ik ga niet in dingen zitten die ik niet helemaal ken
wtf je deed toch master finance
Wel handig om een verzonnen ideologie te pinnen op mensen die dood zijn, die kunnen zich zo een beetje moeilijk verdedigen.
Nee. Doe nu nog de bachelor in economie, volgend jaar pas de master.
En met de master in finance leer je niet over cryptomuntjes koek
wack
1. Gelukt
2. Soort van
3. Zeker gelukt
4. Leraren werken zelfs mee
5. Volledig gelukt. Voor je identiteit opkomen is het meest controversiele wat je kunt doen
6. Een beetje
7. Ook gelukt, maar niet heel erg
8. Weet ik niet zeker
9. Zeker gelukt voor buitenlanders
10. Zeer gelukt
11. Zeer gelukt
Hoi Hans
Nazliben kan trouwens de kanker krijgen met zo'n vage groepsopdracht
Ja sowieso, wil elke europese derby doen, [email protected]
Mail me op men wegwerp
Je hebt nog meer dan een jaar tijd
Je kan ook m'n wegwerp discord toevoegen oetz
Je gaat wel ver met het avatarflikkeren.
Wordt je niet moe van dat domme wijf en jezelf?