/norgetråden/

SKISKYTING-utgaven

Skiskyting på NRK1 nå gutta!!!!!

Forrige:
PS: Fökk nattskiftet og Hiro

Attached: skiskyting.jpg (640x419, 28K)

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/utenriks/i/8w0Ln2/42-skutt-og-drept-i-sverige-saa-langt-i-2018?utm_content=row-4&utm_source=vgfront
dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=2388
twitter.com/SFWRedditGifs

>dfn det er ikke meg de skyter

haha I wonder what her ski suit smells like after a workout haha

haha guess we'll never find out haha

probably smells nice though haha

Prover å skyte rådyr jeg da.

Ikke gjor det a :(

Får se. Bikkja er på bærtur ;___;

*spiser opp ostepopen din mens du ikke ser på*

Attached: pepe-middle-finger-01_poster15594.jpg (320x569, 71K)

Kan jeg stjele den banner ideen for min afrikaansk tråd vaer så snill?

Attached: 1542160685990.jpg (1920x1200, 1.05M)

Det kan du vennen

Tusen takk, rar resultater

Attached: Screenshot_20181124-105515.jpg (1080x1920, 296K)

>afrikanervlag
BRODREFOLK

Dasker ut av senga og flapper bortover gulvet til toalettet som en fisk ut av vann

vg.no/nyheter/utenriks/i/8w0Ln2/42-skutt-og-drept-i-sverige-saa-langt-i-2018?utm_content=row-4&utm_source=vgfront

lol

Attached: 1515573969574.png (800x800, 200K)

Hvem skal se på skiskyting her da gutta?

Er dere klare for INDREFILETEN av vintersport?

Mvh. Middelaldrende sprenger

>4kanalen.org

Attached: 1440598610254.png (980x935, 265K)

Eg må drite

>rydder rommet
>vasker kuken
>fremdeles deprimert

Kanskje Jordan, tor jeg si det, ikke vet hvordan?

det er en metafor

HVA FAEN HVOR FAEN ER Jow Forums??????????????? SKUIKLLE AKKURAT GÅ INN ÅSSÅ ER DEN IOKKE DER?

jeg synes det peneste slaviske språket er russisk jeg da

den er på Jow Forums, du er på 4channel nå.

slurkestatus: monster grönn original
snusestatus: volt hvit

Attached: 1476451698868.png (735x668, 29K)

hvem her /kaffe/ og lesing?

Attached: 5b6e2695b0b4e9b73ebbeefd7c275e43.jpg (559x604, 49K)

Nei, er öl og skiskyting her faktisk

skal lage meg litt kaffe og LUNSJ snart nå

Trodde jeg hadde blitt tullete når jeg ikke fant r9k

Hadde forventet at lanseringen skulle ha stor fanfare og alt det der

ja ja, de dumme har det godt

spiste en brodskive i sted jeg da

Dere kan fortsatt (enn så lenge, i alle fall) gå inn på rode brett fra blå brett og omvendt. Nederst på siden, på slutten av oversikten over brett, trykk "Edit". Skriv inn forkortelsene på brettene du bruker oftest med bare et mellomrom imellom (f.eks. "int pol r9k trv x"), så vil du få bare de brettene i oversikten nederst og kan gå inn på de brettene fra alle andre brett på kanalen.

*inhales*

Hvis du har lyst til å vise en litt stotte

Attached: c3d5c2a.jpg (1280x1920, 234K)

ikke gjor dette, han forsoker å få dere til å skrive inn ting som gjor at han vil doxxe dere

hadde faktisk mareritt i natt om at jeg er trollmann og unngår alt og alle i livet mitt

drommer hver natt om svik eller forakt mot meg jeg da, blir vel sånn der motsatt av din
men, men

Attached: 26d0079bbbe9f4a7a96a0aa67af6518f.jpg (483x604, 40K)

Skulle gjerne, men det er for mange nederlendere der. Jeg liker ikke å være rundt nederlendere.

>drommer hver natt om svik eller forakt mot meg jeg da
>motsatt av din
nei, egentlig ikke
fordi det at jeg unngår alt og alle, og de negative konsekvensene av det, får meg til å fole akkurat det for meg selv: at jeg har sveket meg selv og at jeg hater trynet mitt

Attached: UXrhQDs.png (255x253, 91K)

fordi de er hvite og derfor rasister, mener du?

Garasjeanlegg da gutta

Attached: 154305877490496957599.jpg (2304x4608, 2.8M)

basert. styggeste språket, faktisk verre enn dansk

er samme prinsipp ja, men blir sånn motsatt vinkling eller noe, for jeg har ikke et problem med meg selv, det er de andre som har et problem med meg, så da slipper jeg selvhat

du har null problem med deg selv? men du har mareritt om at andre har det?
min verste kritiker og fiende er som regel meg selv og det jeg gjor

Haha hva er feil med nederlanders?

var alltid overbevist over at jeg var god nok og kunne klare ting på egenhånd, så når jeg ble kritisert for å ikke være god nok kom jeg fram til at jeg ikke var god nok for andre, men jeg ville være god nok hvis de lot meg være i fred.
Andre mente jo de visste hva som var bedre for meg enn meg selv, dog var det bare jeg som kjente meg og visste hva som funket.
men, men, er mye heldigere enn mange andre, for jeg kunne alltids skylde på andre de gangene ting gikk imot. Så hadde jeg rett hele tiden også vil jeg påstå.
Har sjeldent mareritt da, men alle drommene har en dårlig slutt
så vet dere det
men hva plager deg Anonsen?

*host host*

Kanskje om jeg setter alle sparepengene mine i Element?

Attached: ele.jpg (994x622, 86K)

>men hva plager deg Anonsen?

>dårlig selvbilde og selvtillit
>kronisk selvisolerende
>trollmann
>ufattelig ensom

kanskje om rikmannsanonsense kommer seg til HELVETE ut av tråden?

Får deg virkelig til å tenke

Attached: Screenshot_20181124-125621~2.jpg (1080x2785, 663K)

>Jow Forums

Attached: disgust.png (480x480, 243K)

"norske nok"
ehhhh what?
er denne bulldoggggen her nok puddel nå? kan jeg få kalle den en puddel?

Gjor det egentlig det? Folk er elendige, hva annet er nytt?

elendige? alle tinga hu nevner er helt åpenbare ting alle vil gjore
og i tillegg blander hu inn kineserne, som om at vi nordmenn kan gjore noe med det
og den nynazistprotesten? hun mener at hvite folk var ute og gikk i tog? NAZISME

>vi er jo alle skapt helt like på innsiden

Attached: 1530011775341.png (550x543, 18K)

Fy faen hvordan våger folk å ta et oppgjor med rasisme! Hvit makt negerslakt! Sieg Hitler 1377!

Attached: TSTBaQ7.jpg (1462x2046, 98K)

er nok redd element moter samme skjebne som norske skog. Kanskje du kan få dobbel avkastning et lite oyeblikk slik som da Sveaas kjopte seg opp, men moter nok en tilsvarende skjebne.

er vel den vanlige reglen det ja. Man må jo ofte gå ved roten til problemene for å komme seg videre, vite hva som er grunnen til at alt er galt og så handle deretter. Å komme seg ut litt har alltid hjulpet. Lettere å få orden på topplokket i naturen enn på rommet sitt. Er jo en frisone for andre mennesker, fuglene dommer jo ingen

Attached: tweekforest.png (1132x848, 1.61M)

>At mannen min ble hentet ut fra flyet i Kina og ble fulgt gjennom hele flyplassen av bevæpnede politimenn for at han har norsk pass. De trodde han var terrorist
Kjeks, baserte kinesere

>er vel den vanlige reglen det ja. Man må jo ofte gå ved roten til problemene for å komme seg videre, vite hva som er grunnen til at alt er galt og så handle deretter. Å komme seg ut litt har alltid hjulpet. Lettere å få orden på topplokket i naturen enn på rommet sitt. Er jo en frisone for andre mennesker, fuglene dommer jo ingen
beklager, men det jeg fikk ut av dette var "rydd rommet ditt" og "bare vær deg selv"

Grugg hadde negernabo. Noen stjele sykkel til Grugg. Grugg nå hate neger. Grugg mesterrase, neger domme underrase

Attached: grug.png (500x585, 272K)

faen du eeeeeeeeeeeeeer så patetisk

kjenner noen som hadde asylmottak som nabo.
de fant igjen syklene sine der noen ganger

Det finnes nesten ikke noe ekte rasisme i Norge. Flesteparten av punktene i dette brevet som skjedde i Norge er bare små bagateller

Hvit makt og neger slakt, ikke multikultur og innvandring! Ok?

hun snakker om at folk ikke ville ha barna sine rundt de brunskitne barna hennes
SELVFOLGELIG, de er på ferie for helvete for å slippe den dritten de må igjennom til vanlig

ALLE ER LIKE!!!!!!!!!!!!!!!

nei, "rydd rommet ditt" og det der er at du går videre, legger lokk på de underliggende problemene, slik jeg har forståtte det i alle fall. Bryr meg egentlig ikke om Pettersen fåvæ.
Har man trivielle problemer kan man gjore Pettersen-greiene, men da er det en holdningsendring som skal til. Har man faktiske problemer må man rydde i hodet for man går videre. Man moter nok bare veggen hvis man som sliter kjorer på med "alt blir bedre hvis jeg får rutine", for de underliggende problemene vil alltid ligge ved som et anker. Hvis man derimot kjenner seg selv godt vet man bedre hva som funker og ikke funker, da blir alt så mye enklere
tror nå jeg

>Å komme seg ut litt har alltid hjulpet. Lettere å få orden på topplokket i naturen enn på rommet sitt.
Dette, fåvæ. Til vanlig har jeg hodet fullt av faen, som om jeg har tusen tanker som trenger seg på på en gang. Hvis jeg skal ha noe gjort som jeg ikke interesserer meg for må jeg nesten tvinge meg selv til å tenke beint. Men om jeg kommer meg under vann, ut å lope eller ut på jakt, blir alt mye enklere. Det er som om problemene kommer på samlebånd og alle losningene er så åpenbare.

Rydd rommet ditt og vask penis handler faktisk om å rydde rommet sitt og vaske penis.
Men det handler mer om hvorfor du gjor det.
Gjor du det fordi Jordan Peterson sa det og du forventet at ved å gjore det så skulle noe magisk skje, så feiler du selvfolgelig.
Gjor du det fordi du forstår at å være ansvarlig, hygenisk og ryddig er rutiner som vil være grunnmuren i videre arbeid så gjor du det riktig.

fy faen så mange petersonfantaster
bestekompisen min er også slik
og ja, jeg rydder rommet, vasker penis og er nok utadors
hjelper faen så lite med livssituasjonen

Bra gjennomfort reisverk, men jeg regner med at du skal gjore noe mer for du setter på lokket på den koblingsboksen der?

Man er ikke rik selv om man ikke er naut.

>er nok redd element moter samme skjebne som norske skog. Kanskje du kan få dobbel avkastning et lite oyeblikk slik som da Sveaas kjopte seg opp, men moter nok en tilsvarende skjebne.
Regner med det selv, så det med alle sparepengene var bare for å megmege, men kanskje jeg setter inn noen kroner bare for morro.

Fordi du forventer at de tingene skal endre livssituasjonen, det gjor de ikke. På samme måte som ikke-runk i seg selv ikke endrer noe. Men det gir deg en grunnmur for å bygge videre på.

Får du med deg ei jente hjem når du har rotete rom? Nei fordi du gidder heller ikke prove det, for du har rotete rom og da trenger du jo ikke prove alikevel.

>så det med alle sparepengene var bare for å megmege
man vet aldri. Finnes nok mange som uironisk hadde gjort det

faen for et meningslost babbel

>ikke ror min offermentalitet, jeg ble lovet at om jeg ryddet rommet mitt en gang så skulle livet på magisk vis endre seg og det gjorde det ikke ergo funker det ikke å forbedre seg for magien gjor meg ikke til verdens rikeste ved å knipse fingrene jeg må faktisk jobbe og det har jeg jo ikke lyst til, har mer lyst til å sitte på do og gråte

du som prater om å rydde rommet og bli verdens rikeste

joden peterstein kan dra til helvete fåvæ

Attached: q.jpg (850x400, 51K)

>wæææ wæææ ingen skal få fortelle meg at det går an å bli bedre, jeg vil være et offer hele mitt liv wæææ wæææ vil sitte på do og gråte og fortelle gutta at det ikke er lett å være meg wæææ hadde skummel mareritt drom wæææ

kan dere flytte dere litt

ja, så har vi sutreanonsen i tråden

vi tål faktiskt inte hatbrevning på 4channel.

Attached: varning.png (600x535, 32K)

var på butikken
så negerfyr i denne bygda for forsta gang
pent kledd
stod ved varmdisken
thaidama fra varmdisken gikk ut og fram for å prate med ham når det var ko, blabalbal ring meg
han kjopte 5 hele grilla kylling

nb: jeg har aldri sett en negerkar jobbe i norge i hele sitt liv

brenn i helvete, negerhomse

har jo egentlig lyst til å runke da gutta men jeg liker jo også å ha den ekstra ''energien'' gjennom dagen, for så å ha en ekstra god runk på kvelden eller neste morgen

samme, veit dagen er odelagt om jeg gjor det nå

What t-shirt says? Suns down guns ???

Ja gutta, da er groten ferdig. Skal spise litt, dra på butikken og kjope sånn islandsk lakriskonfekt til lordagsgodt, så blir det hjem igjen for å vaske hus, klær og tissen.

>islandsk lakriskonfekt til lordagsgodt, så blir det hjem igjen for å vaske hus, klær og tissen
veit foreldra dine at du er homoseksuell?

Du må jo lage grot på lordagen, og du fåkke spise snop på andre dager utom jula.
Vaske gjor man jo på lordagen - hvorfor ellers skulle den hete det?

Verste breveren per nå, topp 5 på lista over verste breverne i tråden noensinne

fåvæ

Sun's out, guns' out. "Guns" are slang for muscles. When it's sunny, he's showing off his muscular physique, is the message here.

dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=2388

>fransmännen går bärsärkagång över 8 öre mer för litern
>bryr sig inte det minsta när macrån tar hem 20 000 000 svartingar och musselmanner

spǿr meg hva som helst om norrǿnt

Attached: 1526889361307.png (573x573, 229K)

hva heter sutrekopp på norront?

Bromme bort til butikken da
Skal dere ha noe gutta

Attached: 1542041161274.gif (430x320, 87K)

Vigmund

jeg er rimelig sikker på at anonsen skal ha smash og sekspakning mack

kjǿpte alt jeg trengte tidligere i dag jeg da
men men
takk som byr fåvæ

skal du forbi UiT?

*sender en bekymringsmelding til NHFU Nord-Norge angående en viss person*