/Suider-Afrikadraad/

Die eerste van (hopelik) vele

Heel moontlik dat daar geen ander antwoorde op hierdie draad gaan wees nie maar ek dink dit is tyd vir n suiwer Afrikaanse Suid Afrika draad.

Wat sê julle kêrels? Enige interessante nuus of stories in die laaste ruk? Wys n bietjie ondersteuning as julle kan

Attached: sketch1543051827415.png (500x750, 420K)

ben bang dat je de enige bent

Kom naar huis blanke man

Ik heb zo ontzettend diarree

/neder/ brigade

Faka broer

dat is surinaams dombo

Hallo Zuid-Afrika.

Hebben jullie ook allemaal Stockholm Syndroom? Is jullie land ook kankerzwak? Dat van jullie neven in Nederland wel.

Groetjes,
Kankerland

Ek ken slegs 'n ander saffer op 4kanaal, maar dit is in /dbt/ op /o/.

Ek vrees dit ook, maar sal aanhou hoop. Hollanders is altyd welkom hier.

Ek is nog n student so glo nie ek sal kan emigreer sonder n graad nie.

Attached: 693full-natasha-barnard (2).jpg (693x1040, 119K)

Hoeveel word er nog Afrikaans gesproken in Zuid-Afrika? Zijn het alleen blanken die de taal spreken?

Sorry.

EWAAAAAAAAAAAA SA7BI GAAT ALLES GOED MET DIE TORI?

Je ma se poes

Haha baie dankie, weet darem daars vele meer kankerbroers hier as Afrikaners, julle ondersteuning word waardeer.

Verseker nie Stockholm sindroom nie, almal is genuig om te verlang op n plek wat die Afrikaner sy eie kan noem. Dit is hoekom plekke soos Orania so baie versoek word.

Verseker sleg hier, julle het kanker maar ons het kanker + Aids + malaria.

Afrikaans is besig om te groei, maar dit is tog onder die kleurling (colourds) groep, en met dit sal afrikaans n verandering ondergaan. Daar is tog n groot vraag aan Afrikaanse kuns en akademi maar met die invloed van die staat wat Afrikaanse skole dwing om twee talig te word sien n mens die verdwyning van Afrikaanse onderrig in die joger generasie.

Attached: 740full-jessica-marais.jpg (740x981, 109K)

Schelden jullie eigenlijk wel netjes met kanker daar? Zo niet, met wat voor ziektes dan wel.

Sommige mense sê dit ja, maar gewoonlik sal n mens sê iets is kak

Attached: 740full-jordan-van-der-vyver.jpg (740x987, 58K)

Houdt ook jij van chocolade poes?

Attached: 1534430257019.jpg (720x1280, 87K)

Ek sal aanvaar dat daar van hulle is wat heel oulik is, maar vir meeste deel nee, die Bantu wat hier in Suid Afrika is gewoonlik nie te mooi nie

Attached: 1118full-marinet-matthee (1).jpg (1118x810, 108K)

Kunjani wena

Goh, dat jullie nog leven en lekker relaxed kunnen palen terwijl er EEN BLANKE GENOCIDE aan de gang is.

Ze leren je niks over SA terwijl ze daar een taal hebben die je gewoon kan begrijpen als nederlander, na paar honderd jaar?
Maar nee hoor ze gaan echt nooit aandacht geven aan onze historie, alleen maar nederlandse historie afkraken en werken aan het afbreken van de nederlandse cultuur.
Elke dag 24/7 op tv zitten die vieze kanker joden hun multicult onzin te verkopen

Attached: 1264431176158.png (306x245, 6K)

Suid Afrika behoort aan die swartes. Alle blankes UIT

Ja, het vrije woord is soms erg vervelend. Sommige mensen zullen namelijk ook kritisch zijn.

maar je mag niet kritisch zijn op moslims/negers/joden/homo's en andere beperkingen

>/Suider-Afrikadraad/
I like the idea of such a general, but I doubt there are enough of you on 4channel to keep it alive.

Attached: 1532600314907.jpg (1280x356, 106K)