Bögeriet tar aldrig slut
Sverigetråden
>Super Smash Bros
Lyssnar igenom David Bowies alla album just nu
Fan vilken bra musiker
Döda alla bögar
Efter att ha suttit uppkopplad till och från under hela veckan och raggat ett diskret sex på bodycontact var jag bered på att ge upp.
Bara massa jävla nätrunkare och skitsnackare som hör av sig, försvinner när det blir dags för träff eller avbokar med anledning av att deras katt dött eller liknande.....så jobbigt.....
På lördag får jag kontakt med två (2) olika äldre män som är bekanta sedan tidigare men bägge kan först på söndag.....fan och jag som vill bli skönt knullad nu tänker jag....jaja bara att vänta igen.
Bestämmer träff med respektive kl 10 och 12 på Söndagen, tänker att kanske bara en som backar ur om jag har tur.
Ligger på kvällen och fantiserar om vad som kan hända om det blir träff dagen efter, somnar men vaknar flera gånger under natten.
Går upp vid 8.30 och säger till frugan att jag ska ner till jobbet en sväng efter duschen för att kolla något.
Kliver in i duschen efter kaffet, spolar rent mig i baken samtidigt och förbereder för ev bus.
Loggar in på bodycontact via telefon och hör med Robert och Peter om hur det ser ut idag då.
Robert svarar direkt att till lunch är jag välkommen till honom och jag blir glad och pirrig.
Efter en stund hör även Peter av sig och vill att jag ska komma över helst direkt, wow båda är intresserade av att ses nu.
Bestämmer mig för att träffa bägge och få bli riktigt genomknullad för en gång skull, skriver till Peter att jag kan komma ca 10.30....skickar samtidigt mess till Robert att 12 passar perfekt för min del.
säger bara sanningen, när jag rökte på använde jag vibratorn tills den dog på batteri och lyssnade på hypno
Flera tjejer jag varit med har kallat mina 16cm stor så du kan faktiskt ha rätt i denna fråga.
Även om det känns som att medel borde vara typ 14-16.
typ 185 cm och 86~ kilo
Swedes are dumboms
>Nintendo
hur fan kan du vara så spenslig då?
jag..
Sissy hypno? :3
...
5 dagar tills vi kan nöta igen
Det var så igår eller förgår för en massa anons i några timmar
Såklart jag har rätt, jag kan bokstavligen inte ha fel!
Nej men seriöst så är medel mycket lägre än vad folk på 4kanalen vill få dig att tro
Precis som alla som är under 190 cm är korta enligt 4kanalen
Någon brevade denna lilla spermahink på Jow Forums och tydligen så fanns hennes bilder brevade i denna tråden. Finns det fler någonstans?
!!!
Jag på bilden
Aaaa, vet inte varför jag blir så kåt av det
>du kommer aldrig att knulla evve så hårt att hon börja läcka säd över hela magen medans du fyller hennes pojkfitta med din sats
Nej, har aldrig varit med någon så pervers
damn... får fortfarande meddelandet när jag försöker posta med en bild
För att du är en flicka med stor snopp
>Folk på 4kanalen vill få dig att tro
Många man träffat är ju runt 179-185, att kanalen memar
Hur laddar man ner videos från tumblr?
t. nybög till den här hemsidan
Någon eller några i tråden som fortfarande har samma problem att breva med bilder. Det är väl bara gook som knullar upp igen
-wget
Första gången med en kille
Vi skulle sluta i skolan nästa vecka, sen var det över, aldrig mer skola.
Som ofta den sista veckan var jag och Johan ute och festade på stan.
Efter några timmar beslutade vi att åka hem då det mesta lagt sig och vi var lite för nyktra.
Jag föreslår att vi åker hem till mig och kolla på film, Johan är inte sen att nappa på det.
Vi anländer hem och sitter i soffan och pratar lite då Johan frågar om jag "fått något" den sista tiden?
Näe svarar jag, det har varit alldeles för tomt på den fronten.
Samma sak för Johan erkänner han.
fan jag är kåt fasiken nu för tiden
Ja jag med säger jag
Vi satt där och pratade sex en stund, snart så fick jag spänningar, min kuk börjar kännas obekväm.
Efter en stund sneglar jag på Johans skrev, vet inte varför, bara blev så utan att tänka mig för.
Det ser ut som han också har ett stånd, eller så har han stor kuk.
Killar attraherar mig mig inte på det viset att jag vill kyssas.
Men för första gången så sitter jag faktiskt och tittar på hans kuk i verkliga livet. Visst har man det över en porrfilm,men de är ju riktigt liksom.
Där avbröt han mig, va tittar du frågade han.
Fortfarande lite disträ som jag var i tanken svarar jag :
- på din kuk!
Va fan sa jag? Hann jag tänka.
Trodde väl det, är du lite bisexuell nuförtiden tiden eller vad?
- näe vet inte svarade jag nu helt ärligt.
Det blir ju en del porr och ibland undrar man hur det är liksom, sen så skulle man behöva dra en handtralla snart så tanken vandrade.
Hmm ja jag kan förstå det, men vi kan väl dra en runk lite snabbt tillsammans sa han.
Ja har jag kommit så här långt i min ärlighet tänkte jag, så visst svarar jag.
Jag knäpper upp och står nu kuken i vädret.
Johan tittar och ler lite när han drar ner sina byxor.
Fram hoppar en ganska grov kuk och troligtvis längre.
En brud sa att min 17 var den näst största hon sett, trodde hon gycklade favä
Ursäkta, jag är efterbliven
Kan man ladda hagel i en svartkruts revolver?
Ladda ner valfritt tillägg till din internetklient som heter något i stil med "video downloader"
Så spenslig vet jag inte om jag är men dålig skäggväxt och f1 pojkaktigt ansikte (har kommenterats alldeles för många gånger)
Kan du lämna småtjejer ifred eller ditt jävla äckel
Håller med
Men 10 cm är kort men 12-13 cm är genomsnitt för kukar i Sverige
Men fan vad dumt ändå
Får väl göra det men fan vad less jag blir på sån här skit
Varför kan man inte ladda ner direkt från hemsidan?????
>flera tjejer
KVVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DET ÄR INTE RÄTTVIST VARFÖR ÄR JAG PERMAOSKULD?????
Åååååååååååååååhhhhhhhh KAN NÅGON FUXKING DÖDA MIG??????!??!!?!!!!!???000
Porrhjärntvättning
är hon inte 15?
URSÄKTA?
Nej.
Jo, jag trodde också det först, bara något de säger för att få en att må bra.
BÖGBREVARNA I TRÅDEN HAR FÅTT LIGGA MED TJEJER MEN INTE JAAAAAAAG
Borde väl gå att bara högerklicka och spara? Har för mig att jag har gjort det
Bli bara en chad som moku då
ja vilket pervo skulle tända på nåt sånt h-haha!!
Gå med bar överkropp och skinnväst på stan j/n?
Johan o jag tittar lite på varandra en stund, han tränar som ser ut, har en kropp som passar hans manliga organ.
Snygg kuk du har bryter jag den pinsamma tystnaden med.
Tycker du? Svarar Johan.
- ja den är väl lite längre än genomsnittet säger han fundersamt.
- utan tvekan förklarar jag, runt 20 cm eller?
- ja du får väl mäta den svarar han lätt stolt.
-Hahaha skrattar jag.
Nej men ärligt gör det!
Jag går o hämtar en tumstock.
Kändes ovanligt att gå tillbaka till honom helt språngande naken.
Men otroligt spännande och frigjort.
Bäst att du hjälper mig att få få upp ett stånd nu så sa han.
Nu stod vi där framför varandra, två nakna grabbar med våra rakade kön mot varandra mötandes mot varandra. I slappt tillstånd var hans ett par cm längre.
Nu vidrörde våra penisar varandra och en klar spänning uppstod, värmen strålade.
Tog mod till mig och kände på en annans kuk än min egen för första gången någonsin.
Kändes helt rätt och naturligt.
Jag började runka den lite och smeka den lite.
Johan gjorde lika på min och att ha en kille smeka min kuk gjorde mig klart spänd.
- vill du smaka på den? frågade Johan
- jaa den ser ju nice ut och varför inte pröva,
F-flick har inte snopp >.>
Påminnelse att tjejer inte kan bedöma kukstorlek med ögonmått. Även om du bara har 12 cm kommer tjejerna tro att du är 15+
Går inte för mig favä
Har du köpt hans spel?
Du måste köpa Todds spel om du får ligga, alla vet att om du köper mitt spel får du ligga!
Ganska lätt att få ligga favä
t. innesittande psykfall som knulat
Känns skönt att vara i det vinnande laget
Ta på dig en brynja under västen
Varför spammar nån pasta från sexnoveller.se ?
Det var min flickvän som hade köpt gymkortet till mig. Jag hade försökt se glad ut när jag öppnade kuvertet och fick se ett årskort till det lokala gymmet.
-Åh! Tack älskling, sa jag och försökte låta entusiastisk.
-Nu kan du äntligen försöka bygga lite muskler så att du ser lite mer manlig ut, sa hon glatt utan att tänka det minsta på att orden var sårande. Jag hade aldrig kunnat förstå hur jag hade lyckats få en flickvän som henne. Madde är en nästan ofattbart snygg liten tjej som kunde få vilken kille hon ville. Hennes föräldrar var ganska rika och det var de som hade skaffat lägenheten som vi nu delade. Själv är jag en ganska medelmåttig kille. Eller man kanske jag skulle säga. Jag är ju trots allt 24 år nu, men jag tänker alltid på mig själv som en kille. Och sanningen är väl att jag ser ut som en kille också. Folk blir alltid lika förvånade när jag säger hur gammal jag är. Till saken hör att jag är ganska liten. 173 centimeter och väger bara 54 kilo. Det var detta som Madde ville ändra på nu.
-Du kommer se så mycket snyggare ut med lite muskler älskling. Jag vill att du går och tränar minst fyra gånger i veckan så att det verkligen gör nytta och så att jag inte har slösat bort pengarna på dej.
-Ja älskling, sa jag automatiskt. Som ni kanske redan anar är jag ingen matchokille direkt. I själva verket gör jag nästan alltid som Madde säger åt mig att göra fast hon är fem år yngre än mig. På något sätt är det som om jag är så tacksam för att hon valt mig att jag inte vågar göra annat än att försöka hålla henne nöjd.
En vecka senare är jag i duschen efter att ha kört mitt första pass på gymmet. Jag hade försökt att undvika det så länge jag kunde, men igår hade Madde varit så sur på mig att jag var tvungen att gå idag.
Ingen aning, såg henne brevas på fit bara
Tfw börjar bli berusad men har nästan slut på alkohol
Någon som är full och har sig ett skratt
Sadly, this is so true.
jvdk. Sista glaset vin nu
För att underhålla oss andra i tråden, du borde prova någon gång Pontus
Tryck inspect och gå till nätverks fliken, när du gjort detta tryck då play på önskade videon så kommer du se en direkt länk på media filen som spelas upp, den bör sluta i .mp4 denna kan du högerklicka och ladda hem.
Din underhållning-tröskel måtte vara bra låg minsann.
this is so dumb it's actually funny
Livet är hårt
lmao fan vad patetiskt
Käften. Håll käften din fitta.
Jag kände hur mina muskler darrade efter träningen så att jag knappt klarade att tvåla in mig. Jag kunde knappt fatta hur en del andra på gymmet hade klarat hur stora vikter som helst. Själv hade jag börjat med vikter som andra lite spinkiga killar som såg ut ungefär som mig hade klarat och använda, men jag hade gång på gång minska vikterna när jag inte klarade av det. Samtidigt hade jag tittat avundsjukt på en del jättar till män som klarade nästan hur mycket som helst. Jag väcktes ur mina tankar när en man kom in och ställde sig i duschen jämte mig. Jag sneglade lite försiktigt på honom i spegeln. Han var en av de där jag hade sett inne på gymmet innan. Han var runt 60 år, men mer vältränad än jag någonsin kommer att bli. Han hade visserligen en ganska stor mage, men ändå kunde man se vilka muskler han hade. Hans armar var mycket kraftigare än mina lår till och med. Jag sneglade fascinerat på honom. Han var nästan helt skallig, men med ett rejält skägg. Hans bröstkorg var täckt av grått hår. Min blick fortsatte nedåt och jag stannade nästan upp helt när jag såg hans kuk. Jag hade aldrig sett nått liknande förut. Den såg ut att vara nästan 20 centimeter utan att ens vara hård. Till slut slet jag blicken från den och tittade upp igen. Jag såg hur mannen tittade på mig och undrade skamset om han förstått vad jag tittat på. Generat vände jag mig in mot väggen så att jag inte skulle behöva möta hans blick.
Efter ett tag hörde jag hur han gick iväg från duschen och efter att ha väntat en stund så gick jag sedan själv iväg. Jag bestämde mig för att sätta mig lite i bastun. Det kanske skulle minska smärtan i mina utmattade muskler hoppades jag.
När jag öppnade dörren till bastun såg jag mannen sitta där inne. Jag stelnade till i dörren.
-Kom in nu pojk så att du inte släpper ut värmen, sa han bestämt.
Duktiga flickor har det :3
Detta också, finns en anledning att inte lita på tjejer som kallar den stor, eller så har de varit i kontakt med den korta delen av medlet lol.
Modern finns are literally a cross breed of swedish and mongol rape babies.
Fan kommer inte upp någon mp4 fil
Får helt enkelt ladda ner ett program som hjälper mig det här var för svårt
vem mer 4kanal-trupp
Bra! för jag är en duktig fertil flicka! och jag är redo ~
Du borde rannsaka istället för att klaga favä.
Tänk på hur du vill vara och arbeta mot det målet.
Blås skallen av dig ditt svin
Du vet ej hur det är att vara en manskulting
ELLIAS PETTERSSON AIN;T SHIT NEVER WAS
Hon är 18
Och? Hon är garanterat äcklad av dig så lämna henne ifred din jävla incel
>hockey
>fertil
s-se till att ha kondom på dig...
Kommer dö en kysslös oskuld. Tack för att ni påminde mig om hur misslyckad jag är innan jag gick och la mig. Tack.
Jag är så misslyckad och ensam och det kommer aldrig bli bättre.
Sluta ge svar till jänkaren era dumma idioter
>småtjejer
hahahahahaha är du 80 år eller? då är jag fan pedofil enligt dig
OK, this is some tommy chen shit.
Hoppas du är redo för att bära mitt barn~
fick mig också att må dåligt user
du är inte ensam som oskuld
hur kan man vara kysslös oskuld?
Hur lång är du?
Hur fixar jag så att 4kanal X kommer tillbaka?
Du är säker ung och har all tid i världen på att fixa det. Jag är 27.
O-okej ska ha på mig en kondom medans user knullar mig tills jag Kommer~
Jaa :3
175
>Klär sig som en hora
>Äcklad när hon blir behandlad som en
???
asså vad fan är det här
orkar inte med den här BÖGSKITEN LÄNGREEEEEE
du idiot, i sverige är det ett litet land, men har en väldigt liten stadskänsla. många människor känner till människor. inte som norge eller finland liten, men fortfarande. ordet kommer runt här. vad är du muslim? visa lite empati du glödande intelligens agent
besides what can an American, possibly do, all the way from AMERICA TO SWEDEN? LOL BTFO n00B
den underbara emma watson!