Sverigetråden - Nordiska upplagan

hvorfor er de absurde? lavere skatt synes rimelig

Or do you just mean that S won't agree to the policy demands

Tror det bara är rycktv/ demon

Om jag inte hade haft en anti-transsexuell pappa så hade jag antagligen "transitioned" som 13/14 åring, nu i efterhand är jag glad att jag inte gjorde det

Attached: 1501277868491.png (519x533, 180K)

var sådant aktuellt för dig på den tiden? Tänker att för 7 år sen var det inte lika stor grej. Men, ja.. vet inte vad man ska säga, eftersom du är glad att du inte gjorde det i efterhand så låter det ju positivt. Hoppas bara du kan hitta lycka som du är nu, för det är inget fel på den personen.
Och det låter som du tar bra med framsteg!
>demon
Tack, ska följa hans ström och titta när han går live nästa gång.

>känslan när går på datear hela tiden med relativt fina flickor men blir aldrig kär

vet inte ens ifall det är möjligt grabbar...

Attached: 1543065787765.jpg (1200x675, 70K)

Ska vi skriva en ny låt igen? Nånting sånhär. Samma som Dota men bara jag sätt en e7

vocaroo.com/i/s0nxT0KxXCiy

Attached: 1531414504255.png (512x407, 35K)

finnanon ÄR autistisk

>dkn aldrig känt kärlek

Du är iallafall ett steg närmare än mig

Mina psykologer på den tiden var kommunister som ville att jag skulle bli trans eftersom jag sa att jag ville vara en kvinna men som tur är drog min pappa ur mig ur den skiten och det är jag glad för

Hans ström är väldigt lugn favä men han strömmar inte lika ofta som zfg och ennopp tror jag

Attached: 1500837084355.jpg (853x960, 99K)

>ja hatar böögar

Attached: 1530994976758.jpg (550x543, 83K)

Det låter väldigt givande.
forsvarsmakten.se/sv/information-och-fakta/var-historia/artiklar/tolkskolan/
jobb.forsvarsmakten.se/sv/utbildning/befattningsguiden/militartolk/militartolkutbildningen/
Den är tre terminer, sen har du alltså tillräckliga färdigheter för att bli tolk, så det går nog ganska fort.
Ja, precis. Det är inte bara lägre skatter. LO kommer inte tillåta det.
aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/217A9l/annie-loofs-tuffa-besked-till-stefan-lofven
>– För att Löfven ska ha en viss chans att vara statsminister kommer han att få driva liberal, centerpartistisk och borgerlig politik, säger hon.
>Det handlar om frågor som skulle göra ont för S att gå med på, som liberaliserad arbetsrätt, förenklade regler på bostadsmarknaden och sänkta skatter.

Hon ger ett helt absurt erbjudande som hon vet att han kommer att säga nej till för att helgardera, sen kan hon rösta ner Löfven och forcera extraval, förutsatt att L inte avstår.

önskar att alla sveriges kvinnor var SS varginnor favä

Attached: 1543336338726[1].jpg (500x750, 51K)